-> ZdenoR: Bohužel v tomto srovnání se docela pleteš. Jeden spolupracovník se už těší na okamžik, kdy, jak on říká, "nastane chvíle, kdy na silnice nebude smět nic jinýho, než autonoomní auta"
![116](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/116.gif)
*blicí smajlík* A ten okamžik jednou nastane. Jsou si někteří zde vědomi, že stačí malý zkurvený zákon a statisíce aut jsou jen dekorace (tak jako např. někdy v 60. letech zlikvidovali všechno, co mělo mechanické (pásové, lankové) brzdy. Proč se asi zachovalo pár aerovek, ale na srazu člověk nikdy nepotká Laurinku (nebo jiné auto, s cenovkou v desetitisících, ba i statisících Kč (řeč je o koruně z dob RČS), které tu investiční hodnotu mělo a má)? Protože šly do šrotu, ne každý se dočkal nebo chtěl čekat na vynález 90. let, tedy V značky. V tomto s Tunerem souhlasím, elektrika s a.ř. bude prostě jednoho dne s poctivým automobilismem v konfliktu. Vyřeší to zřejmě zase ti nejpovolanější - politici (ideálně v EP).
![37](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/37.gif)
(dodatek k elektrice - zatím nemají ani vyřešeno, že "nabití" benzínem netrvá ani 5 minut, nabití elektronama několik hodin, kdy auto neplní svou funkci, navíc jak vyřešit dobíjení na velkých parkovištích pro tisíce aut.)
K autonomii - svým výsledkem to připomíná něco podobného - hraní se se servomotory, hydr. pístky a řemeny ve stylu Mythbusters - už v 1. pilotu měli dálkově ovládaný Chevy (ano, nikoliv autonomní). Psal se rok 2003, tehdy ještě bez znalostí Imahary. Výsledek podobný (auto jelo jen rovně, ale v poušti a na maximálku) - od té doby ještě mnohokrát zopakováno. Náklady...řekl bych stovky dolarů a CDD.