![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
-> Luboš: zda se, ze se vyznas
takze nevis, co v autoskole obnasi rozsireni na neomezenou? Mam si letos vymenovat ridicak za novej, tak jsem si rikal, ze bych to rovnou vzal i s autoskolou na neomezenou motorku.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Klubko_: teď můžeš řídít buďto stále motorku s 25 kw, nebo motorku s 35 kw, která ale může být uškrcená max. z dvojnásobného výkonu, tedy 70 kw.
Na těch starých 25 kw však může být škrcená z jakéhokoliv výkonu.
Na těch starých 25 kw však může být škrcená z jakéhokoliv výkonu.
hosi, jak je to s ridicakem z roku 2002, mam na motorku, ale v dobe kdy jsem ho delal, bylo tam omezeni myslim 250ccm, 25kW. Ted je motorka rozdelena do 3 kategorii a je tam omezeni 35kW. Kdyz budu chtit jezdit silnejsi motorku, musim si udelat novej ridicak na sk. A-bez omezeni?
V létě chce jet se ženou do Slovinska. Tak tu tak špekuluju nad trasou, protože přes rakouské alpy (Sölk pass) už jsme tam byli 2x. Tak mám něco následujícího:
goo.gl/maps/EkBEC
Přejet přes rakouské alpy (buď přes GrossGlockner nebo spíš tím tunelem vedle - rychlejší, levnější), pak St. Jakob in Defereggen a úzkou cestou se semafory (cesta je úzká a je tam kyvadlová doprava - zelená jen 15 minut v hodině jedním směrem) do itálie, pak přes Longarone, kde je ta zasypaná přehrada a pak po těch šoustkách dojet do slovinska pod Mangrt - na ten je prý taky pěkný výjezd
Nějaké zkušenosti s italskou částí trasy?
goo.gl/maps/EkBEC
Přejet přes rakouské alpy (buď přes GrossGlockner nebo spíš tím tunelem vedle - rychlejší, levnější), pak St. Jakob in Defereggen a úzkou cestou se semafory (cesta je úzká a je tam kyvadlová doprava - zelená jen 15 minut v hodině jedním směrem) do itálie, pak přes Longarone, kde je ta zasypaná přehrada a pak po těch šoustkách dojet do slovinska pod Mangrt - na ten je prý taky pěkný výjezd
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Nějaké zkušenosti s italskou částí trasy?
za 3 tejdny co ji mam uz ma najezdeno 3800 to je za chvilku na vymenu oleje :)
-> Luboš: pěkný...já jsem na adviku možná měsíc neseděl :o(
Jako svatební cestu mám naplánovaný Groos a okolí v rakousku, někdy v srpnu, tak snad to vyjde :o)
jinak jen tichá závist ;-)
Jako svatební cestu mám naplánovaný Groos a okolí v rakousku, někdy v srpnu, tak snad to vyjde :o)
jinak jen tichá závist ;-)
Taky jsem se byli o víkendu projet, cca. 1500 km ve 4 dnech ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
BMW Motorrad days v Ga-Pa
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
BMW Motorrad days v Ga-Pa
Link proste neudelam, tak alespoň screen. 735km ve čtyřech dnech. Varadero, CBR1000F , Bulldog a SpeedTriple přes Křivoklát, muzeum v Boleslavy, Kokořín, Lidice, a Karlštejn.
Každopádně na takovýhle toulky je Varadero úplně boží, neuvěřitelný pohodlí především oproti ostatním motorkám.
Každopádně na takovýhle toulky je Varadero úplně boží, neuvěřitelný pohodlí především oproti ostatním motorkám.
-> m8rinek: nejde, je tam tolik bodů, že to ani nenechá udělat všechny dni najednou.¨¨Doprdele, teď koukám, že to nejde otevřít :-(
-> vhml: vygeneruj kratkej link...
-> Bukaj: novej zapalovací pol ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Jarda/felda: Novej co?
Jinak teď mi Pionýr dělá radost - spotřeba 3l/100Km a když má dobrou náladu, tak 70 Km/hod není problém![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak teď mi Pionýr dělá radost - spotřeba 3l/100Km a když má dobrou náladu, tak 70 Km/hod není problém
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Včera dvě úspěšné STK (ČZ, MZ) a jedna evidenčka (pionýr). Překvapili mě, že vynechali obvyklé lehké závady a vypsali tam krásné 0 ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj: tak sem pořídil novej a s nim to neháže vůbec
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Fotecka z nedelni 50km vyjizdky
cestou domu praskl variatorovej remen. Nastesti necelej kilak od garaze
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> vhml: Jen pozor .. nepřehlédnout odbočku k věži .. jak se cesta začne kroutit a klesat dolů .. už jsi špatně ..
-> CHIP: super :-) Bál jsem se abych neparkoval někde dole a neprcal se v motohardech nahoru
-> vhml: Jak píše U-Geen, dá se tam normálně vyjet až přímo k patě věže .. parkovné loni 30 Kč za motorku. Parkování motorek vpravo pod ochozem věže, tedy pod střechou.
-> vhml: vyjet se necha nejak, je tam parkoviste :) v Liberci je i maly automuzeum u pivovaru ( www.automuzeum.cz/muzeum-
vratislavice-n/n )
-> Eidy: na Ještěd se určitě chcem podívat. Nechá se tam vyject až k tý věži? nebo jak to funguje? Já tam byl naposled před 12 lety.
-> vhml 25.06.13 12:28:28: V Liberci výjezd na Ještěd a v Mimoni zakravit na letišti. V Mělníku je u kempu malý muzeum motorek, ale nikdy jsem tam nebyl. Mšeno u Kokořína - jezdí se tam plochá dráha, tak se tam třeba jede něco ve vašem termínu. V Jablonci muzeum hraček www.muzeum-hracek-jablone
c.cz/
-> vhml: No tak pak je to v pohodě a s místem nebudeš mít problém ..
¨Dokáže někdo tuhle trasu trochu vylepšit, popř dát tip co cestou navštívit?
maps.google.com/maps?sadd r=U+ml...
maps.google.com/maps?sadd r=U+ml...
-> CHIP: my budem mít základnu v praze odkud budem vyrážet na jednodenní akce, takže kromě dvou spacáků nic většího nevezem.
-> vhml: Kdyby jsi měl ten horní kufr větší .. tak snad jo .. jinak osobně používám vynález pytle na odpadky. Do něj se vleze stan karimatky, spacáky a pak ho snadno uchytím za spolujezdce .. když jede .. jinak přímo na sedadlo spolujezdce.
-> CHIP: pojedem poprvý
-> vhml: Jezdíš takhle ve dvou ?
-> vhml: kup si PAVa z jawky![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Škoda,že se nevyrábí nákladní motorky, hned bych si jednu koupil.
-> m8rinek: čítaj dole, svíci mám uplně novou, tu která se doporučuje a byla tam (Ngk BR7es) a pořád to nechce... ot.. mohlo by to mít takovýhle příznaky kdyby to bylo přidřený ? -> CHIP: svíci sem novou zkošel viz. hore m8rinek, ale ten vzduchovej filtr sem nezkoušel to je pravda..
-> tunerlada: Eště mě napadlo .. vyzkoušet, jestli to hází jiskru.
-> tunerlada: Já jsem během pár minut zlikvidoval dvě sady svíček, když jsem je ulil. Dnešní svíčky jsou na to hodně háklivý. Koupil jsem Brisk .. ty se zdají docela ulitíodolné. Jinak zakoupit opravdu novou svíčku dle toho co řekl výrobce že tam patří. To vyřeší dost problémů .. sám jsem to ověřil.
Jinak filtr jsem myslel vzduchovej. Pokud je ucpanej .. bude to bohatý jak prase a než by to chytlo .. tak se to okamžitě ulije.
Pokud nepomůže nic z běžných oprav .. doporučuju návštěvu servisu ...
Jinak filtr jsem myslel vzduchovej. Pokud je ucpanej .. bude to bohatý jak prase a než by to chytlo .. tak se to okamžitě ulije.
Pokud nepomůže nic z běžných oprav .. doporučuju návštěvu servisu ...
-> tunerlada: netušim co to je za moto, ale chce to novou svíci a jak ji uleješ tak vypálit, najít v manuálu jaká tam má bejt a tu koupit ;).
-> CHIP: svíčky sem zkoušel celkem tři.. ztoho jedna delší dobu jetá ale předtím fachala vpohodě, další jetá pár km a pak uplně novou a nic.. filtr myslíš palivovej nebo vzduchovej ? a ot kde to může být ten paliváč ? má to z nádrže jen na pevno kohoutek a hadičkou hned do karbecu a nic víc.. myslím že je to 1994 ....v podstatě stejná jak na odkazu až na pár nálepek i53.fastpic.ru/big/.../e6
dde3b5b51b87b692bb2d5249fc
ec62.jpg
-> iDawe: CBX pod litr a CB 500 T, nebo obsah nizsi, je velky rozdil.
-> tunerlada: Bych osobne nejprve zkusil jiny svicky a cistej filtr. Velmi, ale opravdu velmi zalezi na teplote svicek. Hele jakej je to rok ?
-> tunerlada: Bych osobne nejprve zkusil jiny svicky a cistej filtr. Velmi, ale opravdu velmi zalezi na teplote svicek. Hele jakej je to rok ?
-> Jarda/felda: plovak děravej není a navíc je plastovej takže ho nemůžu ani nijak přihnout aby tam toho bylo míň/víc, a jak ho se řídit sem nepřišel..
-> tunerlada: hladina ? děravej plovák ?
potřeboval bych poradit už mě něnapadá kde by mohla být chyba.. Honda NS1 75ccm , nejde za studena nastartovat a resp. imrvere přechlastaná.. problém je vtom že když sem to dovez tak z karbecu chcal pěkně benzín ale motorka chytala na brnk, jakmile sem to přetěsnil tak sice sucho ale přechlastává se to, možná je to tím že sem natvrdlej ale karbec sem měl rozdělaný a na seřízení je tam jen množství vzduchu ale průtok nebo množství co to dává z nádrže do karbu tam na seřízení není
nepomůže ani když sem karbec vypustil napustil jen trošku benzínu .. nechytlo, až sem svíci nahřál a nechal opět vše vyschnout.. nevíte někdo jak se to u takové jednodužší motorky dá naštelovat ? (paradox že u babety mi to nedělá problém
)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> CHIP: teď nedávno bylo na bazoži krásný CBXo 550.. červenobílý.. to jsem měl cukání..![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Luboš: to jinak to je dělo na ty roky.. ale pak to nebrzdí, podvozek je dobrodružství atd.. ale klasika, která ti to všechno vrátí.. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)