![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motorkáři sobě
-> MATTESS: tak neni jenom Most. Aspon si ospravedlnis vylet kousek dal ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Kocvin: a jo, uz tu je...
-> radekp: Jako té kx ?
-> radekp: asi jsem na to taky koukal nebo na jiné klasicky placené kurzy. Zrovna ten Most mi koliduje s jinou akcí u nás.
jezdíme pole, louky, lesy...nic bych nehledal, LR spolkne ještě moc, ale ta starší mě vysírá a já ji na pionýru nestačím a ujede mi kdykoliv si vzpomene..potvora ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> MATTESS: tak první společná (se švagrem) proběhne asi o víkendu. Kdyby nám někdo na chůvičce pohlídal děti, tak bysme vyjeli i s ženou během poledního spaní dětí...
registroval jsem se zde, kdyby Tě to taky zajímalo, jakožto začátečníka:
www.ucmeseprezit.cz/
-> Kocvin: ještě foto
registroval jsem se zde, kdyby Tě to taky zajímalo, jakožto začátečníka:
www.ucmeseprezit.cz/
-> Kocvin: ještě foto
Taky už mám letos nějakých 500 najeto, ....posázavím po turistický....škoda tý klendry ráno,no
Chladná rána mě taky odrazují jezdit do práce.
Minulý čtvrtek jsem se prvně projel s kolegy (zatím jsem jel vždy sám) a užili jsme si krásných 90km mimo hlavní tahy, serpentýny, vesničky :-)
Minulý čtvrtek jsem se prvně projel s kolegy (zatím jsem jel vždy sám) a užili jsme si krásných 90km mimo hlavní tahy, serpentýny, vesničky :-)
Já vždycky terén přehlížel. Minulý rok jsem se svezl v kart crossu a bomba. Krosku bych chtěl taky někdy vyzkoušet.
Já už motorku párkrát provětral, škoda že jsou chladné rána, jezdil bych do práce denně.
Aktuálně je rozbraná, měnil jsem zadní pneu, tak udělám důkladnější očistu a přemýšlím, jestli nemám opravit a nastříkat svody a výfuk.
Tady aspoň momentka z vyjížďky.
Já už motorku párkrát provětral, škoda že jsou chladné rána, jezdil bych do práce denně.
Aktuálně je rozbraná, měnil jsem zadní pneu, tak udělám důkladnější očistu a přemýšlím, jestli nemám opravit a nastříkat svody a výfuk.
Tady aspoň momentka z vyjížďky.
-> Bery: Taky jsem chtěl, vzhledem ke své váze přes metrák, původně 250 2t, i vzhledem k tomu že už to jede i trošku odspoda.. Ale utekla mi jedna kx250 a jedna yz250, tak jsem se nasral a zajel pro tohle..
Sice to člověk musí držet pořád pod krkem, ale i s takovým prasetem jako jsem já, se to umí moc šikovně hýbat..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Sice to člověk musí držet pořád pod krkem, ale i s takovým prasetem jako jsem já, se to umí moc šikovně hýbat..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Taky pokukuju po něčem... chci zkusit 2takt, většinou jsem měl yamahy, ale 125 mě přijde na hraně a 250 nevim jestli už není moc.
Uteklo mi jedno DT 200 a ted mám v hledáčku jednu KTM 200. Než krosku, tak bych radši něco rozsvícenýho.
Uteklo mi jedno DT 200 a ted mám v hledáčku jednu KTM 200. Než krosku, tak bych radši něco rozsvícenýho.
-> Klubko_: Tak jestli se ma fakt tocit ten cep v karteru, tak je to slusny konstruktersky paskvil... Nenapada me jedina vyhoda takoveho reseni.
-> Klubko_ 21.04.20 23:30:37: daj to vyvrtat. najlepsie niekomu co vladne velkej vyvrtavacke a vyrobit nove puzdro.
riesil som podobnu vec ale na R1 motore napinak retaze rozvodu...akurat som to musel cele pozvarat a nasledne vyvrt a vyvlozkovanie napinaku. Moto natocila uz dalsich 30000km v pohode.
Za vyvrt som platil tusim 16e aj to len preto ze to museli upinat na 2x lebo som nebol na telefone a neodkonzultovali sme uhol osadenia...aj tak za pusu. Cena valcov 700e a na motorke ktora mala najazdene 3000km... usetrene viac ako slusne peniaze...a posunuli sme hranice co sa este da opravit.
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
riesil som podobnu vec ale na R1 motore napinak retaze rozvodu...akurat som to musel cele pozvarat a nasledne vyvrt a vyvlozkovanie napinaku. Moto natocila uz dalsich 30000km v pohode.
Za vyvrt som platil tusim 16e aj to len preto ze to museli upinat na 2x lebo som nebol na telefone a neodkonzultovali sme uhol osadenia...aj tak za pusu. Cena valcov 700e a na motorke ktora mala najazdene 3000km... usetrene viac ako slusne peniaze...a posunuli sme hranice co sa este da opravit.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
asi jsem to zachytil v době před prasknutím. Protože se mi urval magnet v generátoru a v kile se mi hryzlo zadní kolo
a já skončil u generálky motoru
endura obě co jsem měl/mám, tak motor dobry, ale už druhy supermoto, co po chvíli vlastnění skončilo generálkou motoru thumpertalk.com/forums/..
./1329525-seized-kick-idle
-gear?tab=commen...
už jsem to vytáhl a asi se točí hřídel v karteru. Ta hřídel vypadá, jako by měla nějakou kluznou povrchovou úpravu.
Takže, převrtat díru v karteru na 22mm a dát tam PTFE kluzny pouzdro anebo vzhledem k tomu, že osa toho kola je v ose nalisovaná nakřivo osu vylisovat, nechat vytočit novou osu na průměr 18 a pouzdro zalisovat do původní 20mm díry, ať nedojede k přílišnymu ztenčení stěny karteru?
-> MXMarek 19.04.20 14:19:48: přesně. Jak hledat prd ve vířivce. Našel jsem i videlo, kde borec ukazuje celou generálku motoru a zrovna demontáž toho kolečka nenatočil. Ale budou tam rozdíly. Našel jsem i kola s bronzovym futrem a od 2016 je to řešeny úplně jinak.
-> SO545 19.04.20 14:31:32: kupodivu o těch 250 jsem našel víc zmíněk, jak těch 450
-> MXMarek 19.04.20 14:33:25: no tyvole já myslel, že kupuju japonskou spolehlivou motorku a ono tohle. Zlatá ta moje druhá, Italská mrcha, od které mě všichni zrazovali, jak ta kua jezdí!
![131](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/131.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
už jsem to vytáhl a asi se točí hřídel v karteru. Ta hřídel vypadá, jako by měla nějakou kluznou povrchovou úpravu.
Takže, převrtat díru v karteru na 22mm a dát tam PTFE kluzny pouzdro anebo vzhledem k tomu, že osa toho kola je v ose nalisovaná nakřivo osu vylisovat, nechat vytočit novou osu na průměr 18 a pouzdro zalisovat do původní 20mm díry, ať nedojede k přílišnymu ztenčení stěny karteru?
-> MXMarek 19.04.20 14:19:48: přesně. Jak hledat prd ve vířivce. Našel jsem i videlo, kde borec ukazuje celou generálku motoru a zrovna demontáž toho kolečka nenatočil. Ale budou tam rozdíly. Našel jsem i kola s bronzovym futrem a od 2016 je to řešeny úplně jinak.
-> SO545 19.04.20 14:31:32: kupodivu o těch 250 jsem našel víc zmíněk, jak těch 450
-> MXMarek 19.04.20 14:33:25: no tyvole já myslel, že kupuju japonskou spolehlivou motorku a ono tohle. Zlatá ta moje druhá, Italská mrcha, od které mě všichni zrazovali, jak ta kua jezdí!
-> MXMarek 19.04.20 14:34:43: otazka stoji , ako je na tom blok.
ak to nepresklo slo by to vyvrtat a vyvlozkovat.
ak to je praskle tak je po smrti.
ak to nepresklo slo by to vyvrtat a vyvlozkovat.
ak to je praskle tak je po smrti.
-> SO545 19.04.20 14:31:32: Tak to je jasny, to se bude tykat i -> Klubko_:
-> SO545: JJ, 250 s vylomenou nakopavackou jsem uz videl. Holt Suzuki noo ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MXMarek 19.04.20 14:19:48: na 250kach to v tomto mieste vie prasknut.
ak pise ze je z osy...ci to uz nema blok za sebou.
ak pise ze je z osy...ci to uz nema blok za sebou.
Ted jsem jeste koukal na parts depot, ale tam v katalogu ND tohle kolo neni vubec zakreslene...
-> Klubko_: Sice nemam zkusenost se suzuki, ale urcite tam je jak rikas futro a to kolo se musi tocit na cepu. Dle te fotky je to asi zadreny. Ale proc nejde sundat ani stahovakem, to nevim teda...
-> MXMarek: dost ztěžka se otáčí. Nevím, jestli se to má točit na ose nebo v karteru. Není kolmo k ose, což je divny. Když jsem karter nahřál, tak šlo otáčet snáz. Nemůžu najít žádnou závlačku nebo něco, čím bych to kolo uvolnil a sundal. Na netu jsem našel obrázky kola s bronzovym nebo nějakym kluznym futrem, takže si myslím, že kolo se má točit na ose a ne osa v karteru. Zkoušel jsem to kolo ve svěráku zatlačit zpět na tu osu, poklepat po obvodu, dneska jsem to kolo zkusil stáhnout stahovákem, ale nehne se.
Co je tam za problem?
znáte někoho, kdo by mi poradil s opravou motoru Suzuki RM-Z 450 2014? Mám problém s ozubenym kolečkem mezi nakopávačkou a spojkou.
-> michael 05.04.20 19:08:59: Nějak na tom nemohu najít nic, čím by se mi to líbilo. Asi to dělají ty výfuky ala raketový motory.
-> radekp: já ještě počkám s motocestou do práce, až bude ráno o něco tepleji ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ja uz taky v nedeli zahajil moto i grilovaci sezonu. Motorku jsem stahl ze servisu. A dnes do prace. Rano byla kosa - 4stupne.
-> radekp: byla tam netěsnost na chlazení u čerpadla a svolávačka na brzdy
-> Tuner#2: byly tam nadherne masiny- Augusta Brutale, nahac Ducati, 2Bimoty-jejich predni cast nechapu doted.
-> MATTESS: na tak nove masine staci vymenit olej ne?
-> MATTESS: na tak nove masine staci vymenit olej ne?
-> MATTESS 08.03.20 22:37:18: aj prelet okolo komina musi ist na stupacku
nemam rad velke rychlosti po rovinach...ale zatacky milujem.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
nemam rad velke rychlosti po rovinach...ale zatacky milujem.
-> SO545: jsem se projížděl kolem komína, žádná dlouhá jízda
-> radekp: já jsem po servisu, Ten byl před koupí
-> radekp: já jsem po servisu, Ten byl před koupí
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.03.20 21:25:32: nacancana je ale dat zato 500-600 000czk ...to asi ani nahodou.
-> radekp 08.03.20 18:56:05: Hmm, Norton, podvozek Ohlins, pěkná hračka. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MATTESS: taky jsem dneska byl. Vicemene jen ohrat motor a zajel jsem ke kamaradovi na servis. Vymenili jsme olej, brzdovky (kalny humus), vypustili chladici kapalinu. Dal se budou serizovat a cistit karbce, vymenovat olej ve vidlich a prezouvat pneu.
A byl nekdo na Motosalonu? Bylo na co se divat...
A byl nekdo na Motosalonu? Bylo na co se divat...
-> MATTESS 08.03.20 14:39:46: to chce este trosku vydrzat...ale na turistiku OK
-> radekp: Jo, Jawa je fajn, ale "ocamsaď pocamsaď". Jezdí se na ní dobře, kilem taky jede ve dvou lidech s bagáží, ale abych se v tom musel rejpat víc jak jezdit, na to bych se mohl zvysoka....
Takže sem to vyřešil J350/640 s oilmasterem a VAPE.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Borderer: ikdyž to v tomto příspěvku nepřipouštím, tak mám staré stroje rád! Rozhodně mají více charakteru, než mnohé nové modely (myšleno obecně, i u aut).
Zapalování jsem neznal. Díky za info.
Zapalování jsem neznal. Díky za info.
-> radekp: Na jakýkoliv Jawě stačí vyměnit originání zapalování za VAPE a odstraní se tím 95% veškerých problémů. Já osobně sem za mnoho desítek tisíc kilometrů neměl na cestě závadu, pouze došlo na GO kliky, když motor atakoval cifru 100 000km. :)
Chystá se někdo na motosalon?
-> MATTESS: Mašina vypadá supr, už se moc těším, až začne sezóna.
-> castrol: potkal jsem 2 kolegy a koukali asi nechápavě ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MATTESS 23.02.20 11:46:21: to sa na tu motorku vyslovene hodi ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> michael: včera jsem se projel alespoň pár kilometrů. Velice opatrně, nemám ještě odekvátní výbavu pro sebe. A přijel jsem velice spokojen.
-> MATTESS: Toto BMW mě docela překvapilo jede moc hezky velmi dobrá volba. Kolega z práce se mnou občas jede na vyjíždku a stačí mi uplně v pohodě.
-> radekp:
-> U-Geen: po něčem dvoustopém jsem pokukoval, jenže není, kde garážovat. Tohle se vejde s rezervou
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> U-Geen: po něčem dvoustopém jsem pokukoval, jenže není, kde garážovat. Tohle se vejde s rezervou
-> SO545: viem lebo som ich uz par obehal a nakoniec to dopadlo tak ze si to radsej zrenovujem sam ako kupit nejaku akoze zrenovovanu