-> Sita 25.03.24 07:16:54: sice s ostudou, ale uz to zase jezdi:
problem pokracoval, vynechavani, v zatahu, pak to slo i blbe startovat, pak uz jen na roztlaceni, pak uz neslo videt na dennim svetle jiskru, pak uz to neslo ani na uplne novou svicku... Bylo mi jasny, ze je to zapalovani, ale neumim tyhle veci zkouset, jsou to pro mne vpodstate blackboxy. V navodu pisou "elektromagneticke analogove zapalovani" (verze CR ma pry kapacitni zapalovani).
Rozebral jsem to, ale nikde nic videt nebylo, civky na statoru, kabelaz vsechno se jevilo bez poskozeni. Indukcni civka na primitivni test taky neco delala a vic tam toho neni (neni to kapacitni, takze neni CDI). Opravare jsem na to nesehnal, novy dily na to uz nejsou, takze jsem se rozhodl koupit novy komplet CDI zapalovani od VAPE (10 kkc).
Vcera jsem to namontoval, motorka bezi, sviti, vsechno funguje. Jestli to jede lip nebo ne mi rekne syn az to projede, ja jsem jen opravar...
Doma pak v klidu jsem si prohlizel ten starej stator, ruzne jsem zkoumal kabelaz a najednou si vsiml odpadnutyho spoje a presne vodic co vede k indukcce. Takze to slo nejspis opravit za 0.
VAPE uz nevratim, je to namontovany, navic me i zajima jestli to kapacitni pojede lip (ve vyssich otackach by melo mit lepsi, presnejsi jiskru). Az to mladej poradne vyzkousi, rozhodne ktery si necha a druhy pak prodam jako pouzity. Kdyby jste si nekdo chtel dat na CR125 zapalovani se svetlama, tak bude moznost :D
Takze s ohledem na muj nedavny post ohledne nakladu na 1km: svuj dil smuly jsem si vybral na tyhle motorce, ta ma aktualne provoz cca 15Kc/km (a to nepocitam cas!!!).
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)