skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak parkuje blbec...
prohledat
6554 příspěvků (zobrazeno 3401 až 3450) od 17.12.2009 do 11.08.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
-> Luky: Vodorovné dopravní značení platí i samostatně. Nejčastěji se tam objevují značky V12a, V12c. www.dopravni-znaceni.eu/z
nacky/vodorovne-dopravni-z
nacky
Ohledně parkování u super-hyper: když je někde žlutej flek, znamená to, že se tam nesmí stát?
-> john simple 18.12.12 07:01:53: Klasika u všech hyper-super marketů. Vrchol je, že na a u těch ostrůvků parkujou i kdy je všude jinde spousta míst. U nás tam už udělali i čáry a značky, ale to samozřejmě nepomohlo.
místa všude dost, ale musím být čím jak nejblíže vchodu do Kauflandu
-> Gryzly: Ale ta Tatra je tam zaparkovaná krásně. A dokonce i v chlívečku. 

V pátek před naší Hypernovou. Borec s kindertruckem si skočil do bankomatu a pak nakoupit. Zastavil v křižovatce u přechodu a přitom parkoviště měl 10m za zády.
Dneska na mladoboleslavský dálnici byl jeden bílej asi fiat punto zaparkovanej v poli.... podle čar ve sněhu v odbočováku nejspíš dost nedobrovolně



-> djmaso 11.12.12 11:07:46: taky kripel ze mu je jedno miesto malo 

-> djmaso 11.12.12 11:07:46: uplne normalne. Povodne tam stali traja invalidi a tento tam ostal dlhsie. Normalna situacia u nas na ulici.
-> Luky: Přece když otočíš volantem o otáčku a pak na pár hodin odejdeš, tak to po příchodu vypadá, jako když jsou kola rovně. No a když jsi vemeno, tak to prostě nepoznáš a jezdíš sem a tam a hrozně se divíš. Jasný jako facka.
-> Eidy: znám, mám to taky tak.
Já jen reaguju na to, že při prvních cca třech popojetích s volantem ani nepohnula a jen přepínala směr vpřed-vzad
Já jen reaguju na to, že při prvních cca třech popojetích s volantem ani nepohnula a jen přepínala směr vpřed-vzad

-> King 07.12.12 23:58:25:
V Toledu TDi jízda nad 120 už moc příjemná není... Jak ty písty při zdvihu 95,5 mm s sebou švihaj při více než 2500 ot/min, akustická pohoda je pryč a při opravdový palbě se začne i přehřívat olej. Nehledě na spotřebu, která je někde u 10/100.
Jinak bych po dálnici taky moc rychlost neřešil, mít v autě ještě šestku a sedmičku.
A když jel kámoš s Vectrou C 2,2 DTI, tak jsme zjistili, že výpadovka na Hradec z Pardubic taky 210 km/h snese.
V Toledu TDi jízda nad 120 už moc příjemná není... Jak ty písty při zdvihu 95,5 mm s sebou švihaj při více než 2500 ot/min, akustická pohoda je pryč a při opravdový palbě se začne i přehřívat olej. Nehledě na spotřebu, která je někde u 10/100.


A když jel kámoš s Vectrou C 2,2 DTI, tak jsme zjistili, že výpadovka na Hradec z Pardubic taky 210 km/h snese.

-> Luky: O zamčeným volantu se nikde nepíše. S těmahle auta už jen přijdeš s klíčem v kapse k autu a to se samo odemkne. Zmáčkneš tlačítko, nastartuješ a jedeš.
Hmm, to mě překvapilo, že takové BMW jde nastartovat bez odemčení volantu. Naštěstí si ho pak slečna odemkla a mohla odjet: www.novinky.cz/koktejl/28
7397-zena-parkovala-jako-v
-grotesce-nabourala-a-ujel
a-spravedlnosti-neunikla.h
tml


Horší kvalitka ale o to větší nářez :D před rokem v Plasích.(RIP škodovička)
-> FORM: Asi by takovej parkér řidičák ani mít neměl, když nezvádne dodržet ty nejjednodušší pravidla - ale zas pokud takhle parkuje, měl by mít "papíry na hlavu" a tím jako invalida nárok se takhle postavit.. Zajímavej filozofickej problém
.


-> djmaso: dovedl bych si představit, že takhle si stoupnul jakoby mezi ty místa s tím, že invalidech vlastně nestojí a invalidí auta se vedle něj ještě vejdou...
-> Karlos (WIO46): Evidentně je dvojitě debilní, když potřebuje dvě místa. Spíš je natolik debilní, že by neměl mít řidičák.
-> Karlos (WIO46): :D
-> djmaso: Ten člověk je evidentně naprosto debilní. Takže možná má právo tam stát.

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : / -> King:
Neboli přesně tak..
To samý jsme si s kolegou říkali loni v obdobnejch podmínkách cestou asi z Opavy.. kterej doveda to roztočí a zatemuje nás tam do jara.. A ejhle, před Humpolcem najednou valná hromada - naštěstí v protisměru..
Jo, přiznám se, že třeba na D5 z Plzně do Němec mi přijde nějakých 150 km/h taky tak akorát..


To samý jsme si s kolegou říkali loni v obdobnejch podmínkách cestou asi z Opavy.. kterej doveda to roztočí a zatemuje nás tam do jara.. A ejhle, před Humpolcem najednou valná hromada - naštěstí v protisměru..
Jo, přiznám se, že třeba na D5 z Plzně do Němec mi přijde nějakých 150 km/h taky tak akorát..

King 07.12.12 23:58:25 napsal:
Halt zimáky, ABS, ESP…...a nic se ti nemůže stát.
Halt zimáky, ABS, ESP…...a nic se ti nemůže stát.

-> Jozka: Potvrzuju - nepatřím rozhodně k dodržovačům předpisů a když to situace dovoluje, nedělám rozdíl mezi A3 a D11 :) Ani na sněhu se obvykle nežinýruju. Ovšem na konci loňský zimy se jednoho dne roupoutala slušná chumelenice v mrazu, na dálnici se začalo dělat slušný zrcadýlko. Ťukáním do brzdy jsem naznal, že i 130 by byl docela risk a tak jsem "přizpůsobil". Fascinovaně jsem zíral jak se kolem mě míhaj nad-řidiči 130+ a s rozestupama jak ve městě na suchu. Dálnici naštěstí částečně zablokovali až když jsem byl doma.
Halt zimáky, ABS, ESP....
Halt zimáky, ABS, ESP....
-> David29: Přesně tak.. pohoda, pohoda.. a najednou se od ranveje odlepíme.. Mě teď tak napadlo, že je takový chování ale vlastně úplně logický u lidí, co jiný auta než ty nový "s plnou penzí" nepoznali a o součiniteli tření nikdy neslyšeli.. no, hlavně aby mě nějakej netrefil.
-> palinator: Já mám jenom jednu



-> David29 07.12.12 11:21:54:
A kterou tvoji myslíš?
A kterou tvoji myslíš?

Ono je hlavně zrádný, jak u novech aut člověk necejtí co ty gumy na silnici vlastně dělaj a jak se chovaj.
V těch starejch herkách člověk cejtí, že ta guma nedrží jak má a dá si majzla a ubere, v těch novejch díky protiskluzu to pomalu člověk nepozná...
V těch starejch herkách člověk cejtí, že ta guma nedrží jak má a dá si majzla a ubere, v těch novejch díky protiskluzu to pomalu člověk nepozná...
-> Jozka: Ale jo, máte pravdu... Fascinuje mě ta moje, která jezdí výhradně novejma autama a věci jako ABS apod. jsou pro ni nezbytností...
Což o to - to by se dalo chápat, ale tvrzení že to má bejt povinný, že jsou pak lidi nebezpečný, mi přijde scestný.
Právě lidi, co maj tyhle nesmysly, tak neuberou s argumentem, že maj tyhle systémy a je to bezpečný...
A je třeba fakt, když jsem tuhle jel z Rozvadova po D5 směr Plzeň, tak jsem nejel moc rychle, pač byl slejvák, voda stejkající po dálnici a 100% vzorek jsem neměl. A i když jsem několikrát (hlavně při jízdě do kopce) cejtil, jak ty kola nedržej, tak se našli frajeři co mě předjížděli daleko větší rychlostí...
A pak kousek za tunelem byla rozštípaná A3 o levý svodidla, s "D" RZ...
Což o to - to by se dalo chápat, ale tvrzení že to má bejt povinný, že jsou pak lidi nebezpečný, mi přijde scestný.
Právě lidi, co maj tyhle nesmysly, tak neuberou s argumentem, že maj tyhle systémy a je to bezpečný...
A je třeba fakt, když jsem tuhle jel z Rozvadova po D5 směr Plzeň, tak jsem nejel moc rychle, pač byl slejvák, voda stejkající po dálnici a 100% vzorek jsem neměl. A i když jsem několikrát (hlavně při jízdě do kopce) cejtil, jak ty kola nedržej, tak se našli frajeři co mě předjížděli daleko větší rychlostí...
A pak kousek za tunelem byla rozštípaná A3 o levý svodidla, s "D" RZ...
-> David29: Tak to jseš třeba ty, se spoustou zkušeností a tisícema najetejch km.. když ti to trochu uteče, něco s tím uděláš a pak zvolníš. Ale co píše -> Flasch1994: , je bohužel pravda. Když jsem začal jezit kolem roku 1993 po nějaký pětiletý pauze znova po D1, úplně mě šokovalo, že když začlo sněžit nebo lejt, většina lidí ani neubrala - a párkrát jsem pak za hromadou šrotu, vytvořenejch těmahle jezdcema, docela dlouho trčel. A od tý doby, jak jsou auta lepší (tj. chovaj se jako by se nic nedělo za stále těžších podmínek), je to spíš horší..
-> Flasch1994: Tak neznamená, že když je sníh, se nedá jet rychleji
Osobně se řídím tím, jak se to auto chová a podle toho omezuju svou rychlost. A faktem je, že málokdy jsem nejpomalejší
Osobně se řídím tím, jak se to auto chová a podle toho omezuju svou rychlost. A faktem je, že málokdy jsem nejpomalejší
1560 03.12.12 14:37:12 napsal:
V autoškole se totiž neučí jezdit a
uvažovat u toho logicky, ale jezdit a mít nabichlované předpisy.
Líp bych to neřek. Docela mě dojalo, jak dneska ráno, cca asi tak ve 4:30, na D5 za námrazy, sněžilo, atd, si to spousta lidí normálně hrnula 130. Já se bál i ve stovce. Nedávno sem to někde čet, spousta lidí nepřemejšlí a jen se řídí předpisama - je tu 130, tak pojedu 130 i kdyby padaly hovna z háčkama.
Jinak u školy mě zas překvapilo tohle, docela ,,natěsno''
V autoškole se totiž neučí jezdit a
uvažovat u toho logicky, ale jezdit a mít nabichlované předpisy.
Líp bych to neřek. Docela mě dojalo, jak dneska ráno, cca asi tak ve 4:30, na D5 za námrazy, sněžilo, atd, si to spousta lidí normálně hrnula 130. Já se bál i ve stovce. Nedávno sem to někde čet, spousta lidí nepřemejšlí a jen se řídí předpisama - je tu 130, tak pojedu 130 i kdyby padaly hovna z háčkama.
Jinak u školy mě zas překvapilo tohle, docela ,,natěsno''
-> 1560:
Občas nechápu, jak jsem ty papíry moh vůbec udělat...
Občas nechápu, jak jsem ty papíry moh vůbec udělat...
-> HavajskejBubeník: Nejdůležitější je umět si to že se chovám jak blb dobře zdůvodnit...
-> 1560: Já měl asi teda kliku, že nás učili uvažovat logicky už v tý autoškole.. namátkou si vybavuju třeba.. při objíždění zaparkovaného auta volte příslušný odstup, pokud v něm někdo sedí, nemíjet natěsno.. mohly by se vám otevřít dveře rovnou do ksichtu..
. Velmi praktická poučka.. 


-> Jozka:
Ale tak... Já proti tomu nic nemám. V autoškole se totiž neučí jezdit a uvažovat u toho logicky, ale jezdit a mít nabichlované předpisy. Nemluvě o tom, že i ten instruktor je tam občas na dvě věci. Tak například - chápal bych, že borca vyrazí za to, že pustí chodca zleva, když jede v protisměru kolona nebo byť jediné auto (poněkud nebezpečná věc) - nevím ale, proč ho vyhazoval za to, že ho nepustil uprostřed pole.
Ale tak... Já proti tomu nic nemám. V autoškole se totiž neučí jezdit a uvažovat u toho logicky, ale jezdit a mít nabichlované předpisy. Nemluvě o tom, že i ten instruktor je tam občas na dvě věci. Tak například - chápal bych, že borca vyrazí za to, že pustí chodca zleva, když jede v protisměru kolona nebo byť jediné auto (poněkud nebezpečná věc) - nevím ale, proč ho vyhazoval za to, že ho nepustil uprostřed pole.
HavajskejBubeník 03.12.12 14:05:59 napsal:
na fotce od karlose bych toho cloveka nepovazoval za blba
To já taky ne. Někomu hodl není v mozku dáno, považujme ho raději za pánské přinarození, blbce bych použil v jiném smyslu.
na fotce od karlose bych toho cloveka nepovazoval za blba
To já taky ne. Někomu hodl není v mozku dáno, považujme ho raději za pánské přinarození, blbce bych použil v jiném smyslu.
-> Luky: když si zaparkuješ normalne jak mas a nejkej idiot to postavi za tebe , tak namaš sanci vyjet, pokud nemas tank, a pokud rano spěchaš do práce je to oto víc nepříjemné.
Z toho duvodu parkuju takto na kraj parkoviště aby se mezi me a obrubák nikdo nedostal

Z toho duvodu parkuju takto na kraj parkoviště aby se mezi me a obrubák nikdo nedostal



-> HavajskejBubeník: no když někdo takhle "ohleduplně" zabere dvě místa, tak se nedivím, že si někdo schválně stoupne za něj... Chtělo by se zamyslet, co je příčina a co důsledek
na fotce od karlose bych toho cloveka nepovazoval za blba, ba naopak se pred bezohledným parkováním braní tím že zaparluje přez dva pruhy a tím chrání sveho milacka před odřením a zabezpečí si manipulační prostor na vyjetí, kdyby to nejakej debi* postavil za nej.
V praze normální věc.

V praze normální věc.



-> 1560: No nazdar..
. To snad nemyslej vážně ne? Teda nic proti tomu v obecný rovině, i já to na volný ulici udělám.. ale jsou dopravní situace, kdy je takový počínání naprosto nevhodný a logicky vede k maléru.

-> Jozka:
Ale to je normální, učí se to tak v autoškolách a už jsem byl svědkem toho, jak borca od zkoušek vyhodili, že jel dál :-)
Ale to je normální, učí se to tak v autoškolách a už jsem byl svědkem toho, jak borca od zkoušek vyhodili, že jel dál :-)
-> 1560: Samozřejmě jsem zaznamenal i v jiných lokalitách.. ale ne v takovým rozsahu..
dávat přednost chodcům, číhajícím na přechodu zleva.. jinde se to moc nevidí
Ne, to se vidí všude.
Ne, to se vidí všude.
-> David29: Pravda. To ti "mí" neudělali.. Vrhli se do vozovky na základě očního kontaktu s protijedoucí řidičkou.. Stejně se ten provoz vyplatí sledovat, nejíst, nevolat apod.. Kdybych si nevšiml, ty že dvě auta v protisměru podivně zpomalujou a taky pro jistotu neubral.. ani ty kotouče by možná nepomohly, i když jsem měl vše neupevněný v cockpitu, v kufru i za sedačkama nahrnutý směrem k předku auta.
Kurňa, jsme nějak mimo téma
. Ale třeba to někoho, kdo zabloudí do Sušice, zachrání od nepříjemností. 
Kurňa, jsme nějak mimo téma

