-> Radek Retro eLeSo: Za 37k by byla 19k km super 67čka hned pryč, bylo mi divný proč tam je cca od ledna. Když byla na ještěrce tak jsem tam byl, dělal brzdy kvůli tomu, že to chtěl vzít do Chotusic a tam to inzerovat *live*. Kluk je v pohodě, nic nezastíraj - potvrdil, že měla celej ohoblovanej a vyměněnej bok + vařenou přední vaničku, blatníky jsou z modelu 69, on sám si chce dělat předválečnou pragu baby, kterou taky měli tak půlrok na prodej asi za 50k očí. Tyhle auta napůl jsou nejhorší, protože vypadaj sice pořád dobře, majitel za ně chce dost, ale stejně se bude muset udělat vše znova - lak, blatníky, prahy, atd. Z tohodle pohledu je skoro lepší koupit 67čku co je tady za 4k, pokud je zdravá. Bílá je navíc bez papírů.
-> j_j: po dlouhé době s tebou souhlasím :-D, 35 je za tohle skrátka moc. V říjnu jsme měli jet do HK pro litrárnu, která byla téměř dokonalá, v původním stavu (sic 1969 ale co), ta byla za 25tis... když to porovnáš co dáš do renovace jen např. za plechařinu, tak se vyplatí si toho litra koupit v top stavu.
-> Viliam: ne pane...byl jsem se na ní podívat a mrkni - fotky sem nedělal na krásu (každej ví jak vypadé 67čka) ale kritickejch míst - zde více foto (auto nemůže prodat asi půl roku) jj1987.rajce.idnes.cz/Emb
e přední vanička vařená, bok celej zničenej = oprava + jinej odstín barvy, 100 % int, okyslej motor atd. ;)
Že tady zmiňuješ 37 kW .. nikdy mi u svý 120 s 5q nepřišlo, že by tam ta pětka byla nadbytečná. Jasně že kopce na pětku nejezdim, ale to nejezdim s žádným autem. A řeč o dlouhých rovných úsecích - když máš plně obsazený auto, tak možná, ale pokud uvažuju běžnou silnici druhé a první třídy, ne zrovna v hornatým kraji, tak tam jiná než pátá rychlost povětšinou není. U tý LE bych viděl jako problém velkej rozestup mezi 3. a 4. rychlostí, kdy čtyřka už kopec neutáhla (podobně jako pětka u SP 4,22), kdežto čtyřka u klasické 4q ano a LE tak jela zbytečně vytočená na 3. Hold dlouhej 4q se 5q nevyrovná.
-> ondie: Tak ono tehdá ne všichni jezdili jenom za bábou do vedlejší vesnice, ale právě překonávali dlouhé rovné úseky, takže pro ně to asi význam mělo,.... Dálnice není výdobytek posledních 20 let a počet vyrobených LE bude přímo úměrný počtu tehdejších šoférů brázdících dálnice
-> palinator: ..na druhou stranu těch slavných 120cet 37kw v LE bylo jinde,než na dlouhých rovných úsecích,nepoužitelné.... však se jich taky moc neudělalo,žádný terno to tenkrát nebylo..
Ale když se to vyskytne,tak to kolečko čtyřky používají lidi rádi k individuálním stavbám v 5q.