MNA900 opäť na predaj, za 5000e
auto.bazos.sk/inzerat/...
/MNA-900.php
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> PD-TOMMY 01.09.14 06:50:21: vcelku zaujimave
-> krup: Díky za info a za postřehy. Máme na to stejný názor, nepočítám, že budu tahat každý den pět aut, stačí s tím jet devadesát a než kupovat nějakej odlítanej za 40, to radši novej za 60. Jediný co, tak bych asi radši s rovnou přední částí. Akorát se mi teda nechce jet pro něj až do Hradce, musím kouknout, jestli nemají někde poblíž nějakýho prodejce.
-> auta.petr: jo, tenhle: goo.gl/qdsUU3, resp. ten užší (neměřil sem to, ale měl jsem obavu, esi bych na širšího naložil trabíka / malucha..
..a optikou "nejlevnější nové plato" je to (aspoň za mě) dobrý - v porovnání s tím, co koupil známej na slováči za podobné peníze si pískám :) Musím sice přiznat, že jsem ho druhý den reklamoval - špatně brzdil - pištělo/přibržďovalo jedno kolo, ale bez keců jsem dostal druhej a cajk.
Je třeba se připravit na pár maličkostí: nájezdy a rezerva "nejsou pod zámkem" a ani to nebylo uvažované, takže pokud bys to nechával dlouhodobě venku, asi bych doporučil malinko zakutit a neco vymyslet. Naviják by bylo šťastnější umístit do středu (páč velká auta s okem u spolujezdce budeš obtížně natahovat "až do konce" a současně naviják sám je spíš takové šidítko, stejně tak kolečko by tomu slušelo robustnější, ale pokud to máš - jako já - na hobby transporty, tak není o čem :)
..je to asi 48x zajímavější řešení, než kupovat za 40 nejakyho "vappáka", co už 3x obtáhnul zeměkouli :))
Stabilita dobrý, na "vedleložáka" to sice nemá - zejména s tou 1203 :)), ale zase, za tu cenu + pokud to nepotřebuješ kropit 150/h ..
..a optikou "nejlevnější nové plato" je to (aspoň za mě) dobrý - v porovnání s tím, co koupil známej na slováči za podobné peníze si pískám :) Musím sice přiznat, že jsem ho druhý den reklamoval - špatně brzdil - pištělo/přibržďovalo jedno kolo, ale bez keců jsem dostal druhej a cajk.
Je třeba se připravit na pár maličkostí: nájezdy a rezerva "nejsou pod zámkem" a ani to nebylo uvažované, takže pokud bys to nechával dlouhodobě venku, asi bych doporučil malinko zakutit a neco vymyslet. Naviják by bylo šťastnější umístit do středu (páč velká auta s okem u spolujezdce budeš obtížně natahovat "až do konce" a současně naviják sám je spíš takové šidítko, stejně tak kolečko by tomu slušelo robustnější, ale pokud to máš - jako já - na hobby transporty, tak není o čem :)
..je to asi 48x zajímavější řešení, než kupovat za 40 nejakyho "vappáka", co už 3x obtáhnul zeměkouli :))
Stabilita dobrý, na "vedleložáka" to sice nemá - zejména s tou 1203 :)), ale zase, za tu cenu + pokud to nepotřebuješ kropit 150/h ..
Navíc taky něco jinýho jsou objektivně vzácnější verze (coupé, nejvyšší výbavy GLS, tudory) a něco jiného velmi specifické verze, které jsou sice nejvzácnější (vemte si kolik např. jezdí MBT a kolik MBX a cena MBT bude vždy rovna cca klasickému litru, to platí dle mě i u LX, etc.)
-> PD-TOMMY 01.09.14 06:50:21: ale už slevil asi o půlku byl za 180 nebo za 150
-> Luky: Koukám, že soused měl zakonzervovat a pár let počkat.. chtěl za svý skutečně velmi precizně zrenovovaný 110R v origo odstínu 70 tisíc, nakonec prodal za 50..
-> Luky: No právě.
-> dragon_cb_cz: nevím jak tohle konkrétní erko, ale v tomhle regionu se objevují (na současný stav cen) podezřele pěkná erka za tu cenu. Ale jsou to prý přelakované paštiky, jen tak na oko. Ale někdo tady bude určitě vědět víc
-> m8rinek: Podstatné není jen co koupit lze, ale i co koupit chceš. Já třeba po ničem jiným než škodovkách moc nekoukám....
PS: A pokud o tom eRku máš bližší informace, rád si je přes SZ poslechnu, ta cena vůbec není zlá.
PS: A pokud o tom eRku máš bližší informace, rád si je přes SZ poslechnu, ta cena vůbec není zlá.
-> m8rinek: / -> dragon_cb_cz: To je ale krásně iracionální debata..
Ne že se teď do mě pustíte, fakt to nemyslím vůbec zle.. ale ať si cenový tabulky říkaj co chtěj, tak "když ji miluješ, není co řešit"..


-> dragon_cb_cz: Tak spěchej pro půjčku www.rajveteranu.cz/8157-s
koda-110-110r
Pak tu máme defakto stejnej ročník jako 120ca i stejnou cenovku, tak tu máme uplně jiný auto www.rajveteranu.cz/6817-t oyota-mr2-aw11-bratislava
A když opravdovej veterán tak třeba www.rajveteranu.cz/1965-m g-mgb-gt
aukro.cz/mercedes-benz-11 5-200d-1968-pekny-stav-i45 41022659.html
No nebudu to tu dál zasírat, jen jsem chtěl naznačit, že za své peníze lze dostat daleko víc než stodvacítku :)))
Pak tu máme defakto stejnej ročník jako 120ca i stejnou cenovku, tak tu máme uplně jiný auto www.rajveteranu.cz/6817-t oyota-mr2-aw11-bratislava
A když opravdovej veterán tak třeba www.rajveteranu.cz/1965-m g-mgb-gt
aukro.cz/mercedes-benz-11 5-200d-1968-pekny-stav-i45 41022659.html
No nebudu to tu dál zasírat, jen jsem chtěl naznačit, že za své peníze lze dostat daleko víc než stodvacítku :)))
-> m8rinek: No jako že máš pocit, že hodnota je s tou věcí nerozlučně spjatá objektivní kvalita 

-> dragon_cb_cz: nejsem filozof, takže těžko říct.
-> m8rinek: Člověče, ty vyznáváš marxistickou teorii hodnoty co? 

-> Bukaj: -> dragon_cb_cz: Ok pánové, kupte si škodu 120 za 100tkč, když Vám to tak přijde správně ;).
-> Bukaj:




-> m8rinek: Každé zboží má svého kupce...
...osobně už jsem také dospěl do fáze, že raději auto "za pade" v rozumném původním stavu, než vrak "za desítku", do kterého nacpu dalších šedesát (jen za karosařinu a lak) a už stejně nikdy nebude originál...
Tím nechci říct, že půjdu a koupím stodvácu za sto, ale kdybych byl finančně za vodou a ve sbírce by mi chyběla 120LX, tak neváhám.
Ono kolik se jich z těch pár tisíc vyrobených dochovalo a kolik v takovém stavu?
Třeba je taková poslední ...
...osobně už jsem také dospěl do fáze, že raději auto "za pade" v rozumném původním stavu, než vrak "za desítku", do kterého nacpu dalších šedesát (jen za karosařinu a lak) a už stejně nikdy nebude originál...

Tím nechci říct, že půjdu a koupím stodvácu za sto, ale kdybych byl finančně za vodou a ve sbírce by mi chyběla 120LX, tak neváhám.
Ono kolik se jich z těch pár tisíc vyrobených dochovalo a kolik v takovém stavu?
Třeba je taková poslední ...

-> m8rinek: Bejt eRko v podobným stavu na který vypadá ta 120LX (tzn naprosto původní tovární stav, žádná koroze a minimum provozních oděrek, vyvoněnej interiér atd atd atd), tak asi neváhám a těch 150-200 tisíc si půjčím - a věřím, že bych zdaleka nebyl jedinej...
-> Bukaj: Myslíš, za kolik by tam vyselo a nikdy se neprodalo, nebo za kolik by tam bylo a prodalo by se?
Pokud první varianta tak za nesmysl, pokud druhá, tak by nebylo o moc dražší...
Pokud první varianta tak za nesmysl, pokud druhá, tak by nebylo o moc dražší...
-> dragon_cb_cz: Přesně tak - zatímco Rka jsou všude a bylo jich vyrobeno desetitisíce, tak 120LX i všímavý škodovák (za nějž se považuji) potká párkrát za život.
Samozřejmě je to také tím, že Rko je poměrně atraktivní vůz, zatímco LX je od pohledu "obyčejná stará škodovka".
Ale kolik by asi stálo Rko ve stavu té 120LX z inzerátu? Řekl bych, že v inzerci by bylo za trojnásobek...
Doba 120LX ještě přijde...
Samozřejmě je to také tím, že Rko je poměrně atraktivní vůz, zatímco LX je od pohledu "obyčejná stará škodovka".
Ale kolik by asi stálo Rko ve stavu té 120LX z inzerátu? Řekl bych, že v inzerci by bylo za trojnásobek...
Doba 120LX ještě přijde...

-> dragon_cb_cz: To jistě, ale 125 a 130 bude pro 99% populace prostě stodvacítka....
-> m8rinek: eRek že moc nebylo? Hmm.... Určitě je to zajímavější auto než 120LX, to jo, ale vůbec bych se nedivil, kdyby se jich vyrobilo o hodně víc... Když i 125 a 130 bylo míň než eRek...
Jo, kolem roku 2005 jsem potkával docela dost 120LX, až na jednu byly všechno zapomenuté "vraky" v ulicích Prahy s několik let prošlou TK, později všechny odtažené asi na odstavné parkoviště, jen jedna v provozu, co si pamatuji...
Za posledních 5 let jsem nepotkal snad jedinou LX v provozu...
...a tahle vypadá fakt zachovale (až na hnusný repráky ve dveřích), takže si myslím, že reálnou cenu má takových 50-60 000, pro movitého sběratele klidně i těch 100...
Za posledních 5 let jsem nepotkal snad jedinou LX v provozu...
...a tahle vypadá fakt zachovale (až na hnusný repráky ve dveřích), takže si myslím, že reálnou cenu má takových 50-60 000, pro movitého sběratele klidně i těch 100...
Něco k té LX,jednu jsem chvíli vlastnil,určitě to nebyl vyjímečný model,ale dneska se cena odvozuje taky podle toho kolik bylo vyrobených kusů.Tak to prostě je a bude,a nemusí se jednat o bůhví jakou raritu.
Koupi jsem jí asi v r.2002 jako dárce orgánů do erka,nakonec jsem ale tenkrát obě auta prodal.


-> krup: Dotaz trochu mimo, ale zajímá mě ten podvál, je to od firmy Přívěsy HK? Jak jsi s ním spokojen, koukám po něm taky a zdá se mi celkem v pohodě za ty peníze?
-> Viliam: eště sem to ani nestihl složit .. musim vymyslet kam 
Jinak za tu LXu je to fakt blbost, tedy teď. ..za 10 let se o to budeme rvát :)

Jinak za tu LXu je to fakt blbost, tedy teď. ..za 10 let se o to budeme rvát :)
-> m8rinek: no nevim, treba pro toho Rumuna, co jsem s nim mluvil by to byl velmi dobrej kup, kdyz ma rozpocet renovace 20tis. E na škodu 120L a jak se mi chlubil, že to auto ma
2 vhml: vlecka, vlecka

2 vhml: vlecka, vlecka

-> vhml: :dá se říct,vepředu 2písty ke všemu ale bylo jich dost málo,což ale tu udanou cenu asi tak úplně nedosype.
-> vhml:
A horšíma brzdama.

-> sep 31.08.14 10:43:59: takže 130L se slabším motorem 

-> vhml: :je to vlečka,5q 4,22,motor 742.12X
-> m8rinek 31.08.14 10:38:12: kdepak jinej SP. Je to běžná 125L jen v tom je motor 120LS 
Ale vypadá pěkně, 15 bych za ní možná dal :-D

Ale vypadá pěkně, 15 bych za ní možná dal :-D
-> m8rinek: jebalo by mi keby som to kupil 

-> dragon_cb_cz: Ty jseš taky raritka :D. Cože to má jinak? Jinej SP v převodovce? Nebo jinou blbost? Rapid a ještě třeba v RiCu má možná nějakej raritní význam, tohle je ale standardní sedan s písmenkem navíc
Tyhle auta maj neuvěřitelně uměle přešponovanou cenu a lidi to živěj, protože každej druhej má zašitej podobnej vrak ve stodole.
Svět v roce 87 chrlil mnohem zajímavější veterány a v čr je fůra mnohem zajímavějších aut východního bloku a nestojej 100tkč. To co se tu poslední dobou vydává za ceněnýho veterána to bych blil...
PS: nemyslim si, že je erko nějakej zázrak, ale je to vrcholovej model kila a ještě jich moc nebylo, tak rostoucí cenu chápu, ale připlácet 60tkč za písmenko a ještě to obhajovat je trochu úlet...
Tyhle auta maj neuvěřitelně uměle přešponovanou cenu a lidi to živěj, protože každej druhej má zašitej podobnej vrak ve stodole.
Svět v roce 87 chrlil mnohem zajímavější veterány a v čr je fůra mnohem zajímavějších aut východního bloku a nestojej 100tkč. To co se tu poslední dobou vydává za ceněnýho veterána to bych blil...
PS: nemyslim si, že je erko nějakej zázrak, ale je to vrcholovej model kila a ještě jich moc nebylo, tak rostoucí cenu chápu, ale připlácet 60tkč za písmenko a ještě to obhajovat je trochu úlet...
-> m8rinek: Obycejna 120L ve stejnym stavu porad ma cenu nekde okolo 30-40ti tisic... neprijde mi to az tak ujety, je to raritka a za to se plati.
-> krup: Už ju máš doma? :)
-> dragon_cb_cz: ale pořád je to jen 120ca
-> m8rinek: Tak zase pokud je to origo LX a stav skutecne odpovida fotkam... ja osobne jsem teda LXko jeste nepotkal.
-> m8rinek: 105tsk je trochu míň

-> castrol: za 105tkč? Čo ti jebe? :D
-> Viliam:
(Díky)

(Díky)
-> Kocvin: 125tka naběhla do výroby od podzimu 88
-> Luky 26.08.14 14:39:06: přesne tak, stejnej případ 

-> Kocvin: já měl 125 prodanou v prosinci 88
-> vhml: Vážně to byla 125? Nebo 120 s pětikvaltem? Někde jsem kdysi četl, že se 125L dostala do prodeje až v roce 1989.. :)