Zajímavé zboží nejen z aukra

prohledat
20283 příspěvků (zobrazeno 3251 až 3300) od 08.01.2010 do 14.01.2025, založil/a Pavel P..
řadit dle data
21:45:09
01.10.2018
pap
-> dragon_cb_cz 01.10.18 15:44:25: Pre mna je to alternativa k dobovym loukotiam, kde si nemusis byt celkom isty ich stavom a nemas zly pocit a strach o kola ked jazdis nieco ostrejsie.
16:02:07
01.10.2018
TTomas
Před lety byla nejlepší cena co jsem sehnal za strojní obrábění 50 ks těsně pod 2tis bez DPH za kus. Byl to elektron, takze bylo treba masiny kompletně vyčistit a vysusit a to cele take zaplatit. V hliníku by to teda bylo u podobně série asi o 3-4stovky na kusu levnější (1500/kus). Bauer chtěl za ruční obrábění 3tis/kus. Zlevnění dobových kol bych teda nepředpokládal. Navíc pokud jsou to stále stejne odlitky co jsou už nějakou dobu v nabídce, tak je to dost mizerná kvalita. Nutnost teda připočíst dovarovani materiálu připadne vyřazeni celého odlitků.
15:44:25
01.10.2018
dragon_cb_cz
-> pap: To ale není nová situace, nový kola, navíc daleko hezčí a schválený do provozu, bylo možný koupit už dřív. Tyhle do TP asi těžko zapíšeš 4



A kolik bude obrobení stát netuším, v tomhle se vůbec nepohybuju, ale tipoval bych, že pár stovek za kus - jinými slovy z toho bude minimálně 16 tisíc za sadu, spíš víc...
15:38:16
01.10.2018
pap
-> Dušan: ked si to porovnas, ze mozes mat pekne nove kola, castokrat za cenu jazdeniek, tak podla mna nieje o com.

-> dragon_cb_cz: kolko moze byt podla Teba cena za obrabanie za kus? Predavajuci spominal, ze jeden jeho zakaznik robi prigram na CNC aby ich mohol obrabat.
15:19:15
01.10.2018
dragon_cb_cz
-> Dušan: No, jelikož to vypadá, že ta cena je jen za neobrobený odlitek, tak bych se toho moc neobával...
14:21:04
01.10.2018
Dušan
-> pap: a v zápětí jde cena ALU kol pro 742 rychle dolů 1
07:58:25
26.09.2018
Bukaj
-> TT_daniel 25.09.18 12:19:29: Odhaduju tržní cenu jednotlivých světel dohromady na cca 11-12 KKč, takže těch 600 E je poměrně dost. I když na SK to asi máte všechno o 1/3 dražší...
22:37:06
25.09.2018
Pavel P..
-> Vojťas: to je tim že je stočená i tam čelní plocha..
21:13:52
25.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> Tom Troll 25.09.18 20:05:52: to teda, ja mam pod strechou jen 5ks7
20:05:52
25.09.2018
Tom Troll
-> Tomaso435: ale měl bys zdánlivě pěknýho formana 4

A jestli máš jedenáct aut pod střechou tak si celkem mistr skladník 3
upraveno 2x, naposled 25.09.2018 20:06:13
19:59:17
25.09.2018
Tomaso435
-> Tom Troll: taky sem na něj koukal. ale dvanáctý auto i když za ještě přijatelný peníze... nevim nevim... stál by venku už
19:55:27
25.09.2018
Tom Troll
12:19:29
25.09.2018
TT_daniel
auto.bazos.sk/inzerat/... /svetla-skoda-100110r.php



Ja sice moc diely na 100-110-110R nepozerám..ale toto mi pride aj dost
11:43:47
25.09.2018
pap
-> Vojťas: podla mna su tie kola kurevsky stocene, a ked si pozres ten stav pod farbou kde sa olupuje, tak tie kola to maju svojim sposobom za sebou. Nemyslim si, ze by bolo co lutovat.
09:23:18
25.09.2018
Vojťas
-> Pavel P..: jasny, to chapu, ale kdyz se podivas na vnejsi stranu tech kol v inzeratu, tak celni plocha stredu je ctvercova jen se zakulacenymi rohy, kdezto na ostatnich je to kruhovy s vystupkama pro matice. To uz si na nejakejch videl? Muselo by se ty kola asi videt nazivo a porovnat, jestli tam je materialu opravdu min a nebo to je udelany jinak.
09:01:18
25.09.2018
Pavel P..
-> Vojťas: podložkový loukotě maj menší límec a dosedací plocha je zároveň s paprsky... proto podložkové, protože se musej dát podložky jinak by drhly o brzdiče.



tyhle jsou podle mě podložkový, ale ten zakulacenej límec dost klame, chce to fotku z boku.





tady je fotka z mé zahrádky, sice je mizerná ale je to vidět, ta blíž je podložková, je vidět ten užší límec.4
zvětšit Zajímavé zboží nejen z aukra  - obrázek od Pavel P.. vložen 25.09.2018 09:01:18
07:20:25
25.09.2018
Vojťas
No ja nevim jestli je pohledove rozdil u podlozkovejch a bezpodlozkovejch, ale co sem porovnaval s fotku tak kolem matic je to trochu jinak tvarovany. Tak treba nejaky jiny typ 1
23:14:34
24.09.2018
Pavel P..
-> Vojťas: no vzhledem k tomu jak maj stočený límce, tak bych toho nelitoval... spíš toho kdo si je koupí, tohle bych si už na auto nedal... tam snad chybí půlka tloušťky materiálu9
22:52:53
24.09.2018
Vojťas
-> Luky: No to bohužel neměl, protože kola byly zamluveny nejdýl 15 minut po zveřejnění inzerátu...
22:51:00
24.09.2018
Kocvin
-> Luky: Ale ty límce jsou nějak zmrvené, nebo ne? Možná proto ta cena..
22:48:32
24.09.2018
Luky
-> Vojťas: zase na druhou stranu, každý měl možnost ta kola koupit za cenu zjevně neodpovídající dnešní tržní ceně. To že má prodejce žaludek na to to otočit ještě ten den se 100% přirážkou je věc druhá 1
22:25:04
24.09.2018
Vojťas
Znáte někdo človíčka co prodává tyhle Loukotě? auto.bazos.cz/inzerat/... /Alu-kola-Skoda-4x130-R13- 110r.php



Takhle se vydělávaj prachy, když je dneska koupil za poloviční cenu 8
16:13:36
24.09.2018
dragon_cb_cz
-> Bukaj: No právě, ale to že to auto měla ženská (která přestala jezdit) ještě neznamená, že to byla důchodkyně.



Jinak zrovna na tom našem "sídláku" má každá domácnost svoje vlastní vyhrazený místo + je tam dalších asi 20 "nepřiřazených" - a za poslední snad rok si nepamatuju, že by bylo plno - a to ta na nich překáží kupříkladu dvě moje auta. O tom si většina "sídláků" - starých i nových - může nechat jen zdát.



A na "sídlištích" parkovaly auta zcela běžně venku už v době, kdy to auto bylo nový - a to i ve smrádku ČSSR, natož v GB. Od roku 1985 do roku 2010 se počet aut v UK zvedl asi 60%, v ČR o víc jak 100% - z toho bych usuzoval, že to tam přeci jen byla o dost větší samozřejmost, než tady 4
21:48:01
21.09.2018
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Ale zase srovnávat ten váš sídlák, kde přespolní sotva zaparkuje a garážových stání je tam míň, než bytových jednotek s parkováním v době, kdy auto rozhodně nebyla samozřejmost (ani v GB) mi taky nepřijde moc košer 4



...a důchodkyni tu zmiňoval někdo jiný - a mám dojem, že jsem v inzerátu četl cosi o autu, které užívala manželka prvního majitele...
16:27:23
21.09.2018
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Pokud to bylo druhé auto v rodině (jako že asi bylo), tak bych k tomu byl silně skeptický, nehledě na to, že domněnka o tom, že majitelka byla důchodkyně, je skutečně jen domněnka 4 A víš kolik je jen tady v ulici důchodců co parkujou venku? 4
upraveno 1x, naposled 21.09.2018 16:27:44
00:43:00
21.09.2018
ondie
-> Tom Troll: Vyprávíš o tom jak kdybys tam aspoň 50let žil 18

Polemiku o kvalitě výroby celý automobilky v poměru k tehdejší konkurenci nechám jiným :-)

Ale ty střechy jsou dneska ve většině případů prostě KO a to klidně i při malým! nájezdu.

Jestli je to proto,že to auto bylo svojí cenou chápaný jako spotřební bez nároku na garáž,nebo to osrali při čalounění (ať matrošem nebo zpracováním) se můžem dohadovat. Asi od každýho trošku,ale já hlasuju spíš za to druhý. Každopádně šikovnej krejčí to dneska za 12-15tkč v klidu spíchne.
00:39:06
21.09.2018
Bukaj
-> dragon_cb_cz 20.09.18 12:29:47: Třeba proto, že u důchodců to tak je obvyklé nejen u nás, že pokud auto denně nejezdí, tak většinou nesmrdí někde na veřejném prostranství, ale je někde uklizeno - většinou v garáži, kůlně atd4
23:34:20
20.09.2018
Zdendys Š.
-> Tom Troll: Oni se posmívali i vlastním autům, takový koncern British Leyland na tom byl opravdu zle, kvalitativně možná i za Škodovkou. 3
21:59:15
20.09.2018
Tom Troll
-> ondie: Tak ale taky si vem že škodovky ať jakkoli nadupaný byli v Británii střed posměchu a nikdo kdo byl trochu zámožný by si jí nekoupil, takže to že nějaká vůbec garáž viděla byla celkem vzácnost. A v Británii nebyla mentalita jako zde v 70. letech, že garáž je známka sociálního postavení a bohatství, že každý co měl dům a né byt měl garáž.

V Británii byly škodofky tak trochu spotřební zboží jako dneska Dáčie, a nikoho nezajmalo jestli za 5 let bude shnitá na prach, oproti východnímu postavení že když jsi měl na něco jinýho než Trabant tak si byl za vodou a vžichi záviděli i socku, a každá byla opečovávaná pečlivýma majitelama kteří na ně dvacet let šetřili.

Škodovácká výroba podle mě nebyla nijak podřadná, ba naopak, oproti britům nebo francouzům na ně byl každé ráno spoleh že chytnou, viz dobové recenze, a protikorozní ochrana byla na svou dobu oproti konkurenci dost solidní. Spíš za to, že se jich z tamtoho trhu zachoval nula nula prd, mohlo jejich tehdejší místo v tehdejším autoparku na naprosém dně.
18:50:42
20.09.2018
ondie
-> Tom Troll: Však píšu,že si myslim,že se to dělalo tady. Nicméně kolik takovejch eRek reálně bylo ? Aby to byl skutečně vinyl a ne nástřik ? Asi ještě míň než celkově LSE.

Všechno je to jenom otázka používání a garážování. U škodovek je ta nekvalita vinylu vyloženě markantní vůči autům stejné doby. Ameriky možná,ale zase vem,že v USA už to jeli v 60´-70´ letech,což máš minimálně 20let zubu času navrch.
18:43:14
20.09.2018
Tom Troll
-> ondie: Tak když eRka měli vinylovej potah ze škodovky, proč né 742? A to že tim ostatní auta netrpěj bych netvrdil, například ameriky na to sakra trpěly, a čekal bych že britský auta na kterejch to neni jsou buďto po renovaci nebo se tam ta střecha natáhla dodatečně, jako zdejší galanka. 4
17:11:06
20.09.2018
ondie
-> Bukaj: Hele na to už sem si celkem zvyk,že auta z GB jsou opotřebený nebo shnilý nám dost nezvyklým způsobem :-)

Tady bych to viděl,že to auto bylo asi dost exponovaný venkovnímu podnebí,kor tomu britskýmu,který nemáme pro pochopení věci asi dost pod kůží.

K obhajobě těch kiláků je ještě potřeba říct,že tahle potahová látka černej semiš alá 120LS/130L neni kvalitou nic moc a co do poločasu rozpadu a odolnosti na UV ji pokládám za druhou nejhorší (hned po černé s bílým proužkem v 130GL/Rapid).

K tomu vinylu,na holej plech to určitě nelepili,nalakovaná kastle vůbec netušila,že jí pak někdo nalepí na hlavu tuhle věc. Dodneška pátrám,kde to vlastně dělali a zatim dle různejch indicíí a vzkazků pamětníků mi vychází,že ty vinyly dělali ještě v CS a v Anglii to jenom dozdobili věcma,který známe že nejsou odtud.

Nevim proč ta vlhkost takhle blbě kondenzuje mezi materiálama a nemůže ven,ale výsledek je skoro vždy fatální. Jestli sem viděl jedno LSE,který mělo střechu 100%ní,tak je to moc.

Maj to i auta (i když v menší míře),jakožto vratky (např.vada laku) co GB neviděly a byly celej život v čechách.

Asi nekvalitní matroš na propustnost/kondenzaci,ne bo provedení.

Přitom většina aut postiženejch touhle módou - Capri/veškerý Austiny,Morrisi,Hillmani atd.. na to tak netrpěj. O důvod víc si myslet,že to dělali u nás,kde ta zkušenost nebyla.
12:29:47
20.09.2018
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Proč by taky takový auto v GB potkávalo garáž...
10:26:11
20.09.2018
Bukaj
Jinak jak na to tak koukám, tak to auto snad ani nikdy nevidělo garáž - takhle vypálenej interiér jsem neviděl ani u největších vraků - jen jednou jsem se setkal s ofuky v palubce, ze kterých se vlivem UV záření drolil plast a to bylo auto, které 20 let stálo na jihozápadní straně, kde nikdy nebyl stín - v GB bych čekal, že slunečných dnů tam mají pomálu a ty ofuky se drolí taky, koberce na osluněné straně vypálené do černa (u těchto šedých koberců se nejdříve rozpadají světlá vlákna), předpokládám, že kdybych se opřel o palubní desku, tak se mi rozsype pod rukou... 8
09:40:57
20.09.2018
Bukaj
-> ondie: A proč to ten vinyl dělá? Vytvoří se v něm působením UV záření prasklinky a dostane se pod to vlhkost, která proleze lakem? Přece to nelepili na holej plech, ne?9
09:39:14
20.09.2018
Bukaj
-> ondie 19.09.18 21:00:42: Aha, vidíš, mám tu neaktualizovanou stránku a Ty už jsi mé domněnky dávno napsal "najisto" 4
09:37:56
20.09.2018
Bukaj
-> Tom Troll 19.09.18 19:59:57: Ony ty IPURy možná ani nejsou IPURy, ale spíš z plastu - mrkni na strukturu a umístění a počet šroubů - úplně jinak, než klasické CS IPURy, takže to spíš bude dobový GB doplněk (podobně, jako panel rádia, to tažné atd)...4
21:00:42
19.09.2018
ondie
-> Tom Troll: Plynovej pedál maj angláni kovovej lakovanej do černa způsobem,že nedá moc práce to ošoupat a ty vinylový střechy tohle bohužel dělaj dost běžně,takže těch 83 tkm může bejt klidně reál.

Pod takhle razantníma bublinama už bude plech úplně klidně durch.



Tohle jsou ale anglický "ipury" , je to jejich výrobek co má jinou strukturu toho gravíru,z CS výroby to byla klasická 130L.
upraveno 1x, naposled 19.09.2018 21:06:29
19:59:57
19.09.2018
Tom Troll
-> Bukaj: Plynovej pedál taky asi dostával od stařenky nářez. 47



Ale je to žijící důkaz k tomu že k Lkovejm tapcům se ipury dávaly. 3
19:24:04
19.09.2018
Zdendys Š.
Přesně taková 130LSE stojí na jednom vrakáči v okolí. :D
upraveno 2x, naposled 19.09.2018 21:09:17
19:14:09
19.09.2018
Bukaj
-> Tom Troll: 9

To pod tou koženkou je fakt rez? No, "low mileage" asi jen podle tachometru, podle zadních opěráků a vyšisovaných Hirschů na zadních světlech taky asi moc garážovaná nebyla...8
17:40:13
19.09.2018
Tom Troll
www.ebay.co.uk/itm/.../22 3122658587?hash=item3...



kdyby měl někdo novou střechu navíc 47
20:03:07
17.09.2018
isti
-> RadovanSkodovkar: brrrrrrrr BR značky som videl v sobotu dosť3
19:21:28
17.09.2018
Jarda - zrušená registrace
-> RadovanSkodovkar 17.09.18 19:11:08: zachovale, asi se bal jezdit v zime4
19:11:08
17.09.2018
RadovanSkodovkar
20:37:09
14.09.2018
isti
-> ptk: Vďaka za reakciu,nie jeto na moje auto,jednu opravujem a malo by to byť nízkorozpočtová oprava.
13:30:28
14.09.2018
ptk
-> isti: ...inak neviem ci som ich na ob-autodily nekupoval po 8e/ks. ten trtko z nitry mi uz riadne leze na nervy...
zvětšit Zajímavé zboží nejen z aukra  - obrázek od ptk vložen 14.09.2018 13:30:28
upraveno 1x, naposled 14.09.2018 13:33:05
13:28:43
14.09.2018
ptk
-> isti: ja mam na stovke tuto nahradu hranatu a podla mna to vobec nevyzera hrozne. otazka je, kolko pytaju za tie originaly. inak by som kludne pouzil tuto hranatu. ak budes davat aj lyzatko pod naraznik, tak to neuvidis vobec.

tvarovo nepasuju presne. kraje a prednu hranu treba trochu upravit
zvětšit Zajímavé zboží nejen z aukra  - obrázek od ptk vložen 14.09.2018 13:28:43
Extreme Tyres