Zajímavé zboží nejen z aukra

prohledat
20283 příspěvků (zobrazeno 2551 až 2600) od 08.01.2010 do 14.01.2025, založil/a Pavel P..
řadit dle data
21:20:06
11.05.2019
SO545
-> john simple 09.05.19 12:36:58: a u nas si na odstrtel ked namontujes 15palcove kolesa alebo 185 pneu....

clovek az ma nutkanie nieco podobne na SPZkach kupit doviest a potom si uzivat u nas na STK...



sice toto je hardcore. ale mame tu manika co ma G4 v TDi na 19kach z germanie a je to OK....

a podobne divociny od AUDI tiez dovoz a pohoda ale na nove auto zakupene u nas to nejde...chore.
12:21:12
10.05.2019
castrol
-> Markold: tak to beriem spat co som napisal
08:39:07
10.05.2019
bouchy
-> john simple: Docela cool za tu cenu, pro majitele asi ztráta. jen jestli tam pak nejdou potíže s neoriginálními díly. Takový socialistický mustang, docela zdařilé.
15:54:16
09.05.2019
castrol
-> john simple: zaujímavá stavba
12:36:58
09.05.2019
john simple
13:19:09
05.05.2019
Pavel P..
-> PeeterCZ: nejenom to...
12:57:03
05.05.2019
PeeterCZ
-> Pavel P..: Já jsem myslel pohled laika, ne znalce :-) Blok 136 má oproti LR výztuhu navíc, že? A širší nálitek pro výrobní číslo :-)
19:07:25
04.05.2019
Pavel P..
-> PeeterCZ: blok lr od 136 poznas na prvni pohled zvenku kdyz vis kam kouknout.... nedavno jsem ho mel v ruce takze to poznam hned;-)
13:26:17
03.05.2019
PeeterCZ
-> Tom Troll: Motor homologační série 130 LR (civilní) je dle mého názoru v podstatě prototyp budoucího sériového motoru 742.136, takže má víceméně stejné parametry. Jeho vývoj šel ruku v ruce s vývojem motoru pro budoucí Favorit (tzn. 130 ale s hliníkovým osmikanálem a s tím spojenými úpravami bloku). Neměl jsem tedy nikdy možnost to porovnat, ale myslím si, že motor prototypů 781 z roku 1984 bude stejný jako civilní LR. Troufnu si říct, že lajk ani nepozná rozdíl mezi motorem civilní verze LR a 742.136.
08:44:36
03.05.2019
Jozka
-> MVM 02.05.19 22:11:08: Vymontovanej, naleštěnej a vystavenej na pochromovaným stojánku..4 3
22:51:16
02.05.2019
Tom Troll
-> Tuner#2: Vždyť jsem napsal že ne. 3

každopádně mi neni dáno tohle řešit, ikdyž pindání o inzerátech je národní sport, čísla tam jsou jaký jsou a budou, ať se lidem nezdaj a typovej list jenom líznou.
22:35:53
02.05.2019
castrol
-> Jožynek : 4
22:34:52
02.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 02.05.19 21:58:10: Ty ale motáš produkční 130LR a ostrou 130LR/B... Ale ono to ostatně motáš od začátku a ještě pořád vystupuješ jako bys tomu rozumněl. Opak je pravdou.
22:11:08
02.05.2019
MVM
-> Tom Troll: Hranice vrtání je dáno homologačním listem, Je dáno jmenovitý 75mm a maximální 75,8mm. Zdvih kliky a materiál je taky danej na 72 - z čehož se dostaneš na hranici těsně pod 1300.. I kdyby v tom autě byl nakrásno motor z Trabanta - tak je důlezitý že je v papírech zapsanej ten LR typ, kterej si případně necháš za sto tis poskládat. (Podobně jako hodně 130RS jezdí s neorigo Fav. a ten správnej litinovej motor je z toho doma vymontovanej .. třeba zrovna protože .. )
21:58:10
02.05.2019
Tom Troll
-> Tuner#2: To je sice fajn, ale to že 130LR motor byl 1295ccm a ne 1289 (jako favorit), že měl jinej výkon a v jinejch otáčkách je jedno?



fakt, že v tom autě je (podle karty 10 let zpět) 742.136, pomíjim
21:46:47
02.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
21:46:35
02.05.2019
Tom Troll
-> Tuner#2: Takhle, rozhodně to máš nastudovaný líp neš já, ale něco tam prostě nesedí. Ja první pohled se to jeví jako zapsanej favorit s jinym číslem, což neni tak světoborný. Neznám to auto a nechci pomlouvat, beru to jako inzerát z éteru.
21:45:59
02.05.2019
stepan
-> Tom Troll: Motor je jasně specifikovanej svym typem.
21:44:36
02.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 02.05.19 21:39:05: Tak znova, typ 752...
21:44:12
02.05.2019
Tom Troll
-> stepan: Taky jezděj favority který maj zapsaný dízlový motory, a co má bejt?
21:43:01
02.05.2019
stepan
-> Tom Troll: Typ motoru 752. Ne 781...
21:39:05
02.05.2019
Tom Troll
-> stepan: 46kw při 5000? To je charakteristika z karbecový 136. Která každopádně v roce 84 nemohla existovat ani jako 742.136 i kdyby.
21:38:22
02.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 02.05.19 21:34:06: 752 není žádnej favorit...
21:37:36
02.05.2019
stepan
-> Tom Troll: A kde ho vidíš zapsanej?
21:37:33
02.05.2019
Antony - zrušená registrace
-> Matsoft 02.05.19 21:28:12: jsem si říkal, že je mi to auto nějak povědomí.
21:35:35
02.05.2019
castrol
-> Matsoft: ta cena je dobra klada ,ta si asi bude dlho hladat kupcu
21:34:06
02.05.2019
Tom Troll
-> Tuner#2: A proč do čistokrevnýho LRka zapisovat zpětně "pouhej" favorit? 8
21:30:45
02.05.2019
Matsoft
-> Tuner#2: tak pokud byl puvodni TP zdigitalizovan, tak se jiste da ziskat kopie.
21:28:12
02.05.2019
Matsoft
-> Tom Troll: neni.. je to Jozynek tady z virtu
21:27:43
02.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 02.05.19 21:24:20: Typ vozidla jen tak někdo nezmění, ale je velká škoda, že to nemá původní papíry 8
21:24:29
02.05.2019
Nwkt
21:24:20
02.05.2019
Tom Troll
-> Matsoft: To bude nějakej komediant se zapsanejma blbostma když to ještě šlo...
21:15:12
02.05.2019
Matsoft
15:56:03
02.05.2019
hans1
-> Luky 01.05.19 16:24:11: Těžko,kdyby to byla 1000covka kde každý blatník stojí dost ale tady kupuješ za 140 000 v podstatě kastli a zbytek je za pár šušňů.
07:51:20
02.05.2019
havlik
-> Jozka: tak furt je to lepší cena než když koupíš polovrak k tomu koupíš v podstatě veškerou plechařinu horkotěžko po kusech a někdo na tvém vraku bude dalšího půl roku vyšívat aby to bylo k nečemu. Jestli je to letošní nebo 40let starý v tomhle asi nehraje roli. Ty nový kastle stejně dělaj převážně kvůli stavbě závodních aut, než že by si to lidi kupovali na veliko při "renovacích" jejich mazlíků
20:41:08
01.05.2019
Milan 136
Ještě chvíli počkám a ty moje vraky rozprodám za miliony 3
20:24:17
01.05.2019
Jozka
-> havlik 01.05.19 17:15:16: To já samozřejmě vím, už je dělají nějakou dobu.. (a je to tam i napsaný). Otázka je, zda není vzácnější starý nedostupný, nebo nový (téměř zcela jistě kvalitnější), ale k mání prostým objednáním na síti.. ??
20:14:30
01.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 01.05.19 16:24:11: Když je za Rapida v top stavu dneska prý reálných 500.000,- tak proč ne (řikali na youtube) 3 3 3



Popravdě bych z toho vývoje cen díky překupníkům u mého koníčka zvracel...
upraveno 1x, naposled 01.05.2019 20:15:12
19:52:58
01.05.2019
Jarda/felda
-> Luky 01.05.19 16:24:11: než vyvařovat nějakou hujdu tak asi i je, každý zboží má svýho kupce
17:15:16
01.05.2019
havlik
-> Jozka: Ten escort je kompletně nová výroba z novych dílu.
17:15:09
01.05.2019
Tomaso435
a není to tak dávno a proběhla favo kastle internetem. ale byla hnedka pryč. za 16 klacků taky aby ne
17:14:26
01.05.2019
Tomaso435
-> Tom Troll 01.05.19 16:32:57: no, už si viděl někdy novou kastli krom kastlí na výrobní lince, která by se před lakem nemusela lokálně kitovat?
17:00:18
01.05.2019
Jozka
16:58:00
01.05.2019
Tom Troll
-> stepan: na 742 jich v éteru ještě pár je - semtam tu fotky proleťej, rapid i sedan. Jsou, ale nikdo je nechce pustit. 1
16:53:37
01.05.2019
stepan
-> Tom Troll: Docela zajímavý je, že novou kastli na kilo už jsem za život viděl na prodej aspoň desetkrát, a na žádnou jinou škodovku snad nikdy. Jestli to teda není pořád ta samá. 1
16:32:57
01.05.2019
Tom Troll
-> Luky: Těžko říct, cena je taková kterou za to eventuelně někdo dá. Sice to neni erková kastle, ale nový kilí kastle už taky nikdy nebudou...

Ale na druhou stranu jsou už všechny plechy od skladování omlácený, ale hlavní hodnota bude v kastli.
upraveno 1x, naposled 01.05.2019 16:33:56
16:24:11
01.05.2019
Luky
-> Tom Troll: částka mazec. Je to reálná cena?
11:32:03
01.05.2019
Tom Troll
19:51:13
30.04.2019
Markold - zrušená registrace
18:03:14
29.04.2019
isti
-> Lamac: Ty kokso,pán priekupník zainvestoval.Radšej nechcem vedieť cenu3
Extreme Tyres