skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> MATTESS: Ta díra bude asi o chlup zvětšená - původní dírka v čele je cca 5 mm (mřížka je uchycena šroubky M4), ale i tak... :)
-> Bukaj: vlastně ano. Pravda, tam jsou standartně díry. Tak to odvolávám, co jsem psal. To byl jistě záměr nedělat další díru
-> MATTESS: Aha, možná ano, ale když tak koukám na detail uchycení, tak je fajn, že autor využil díru v čele pro ozdobnou mřížku a nenavrtal čelo nebo dokonce nárazník na viditelném místě.
Takto půjde mlhovku přemístit pod nárazník (či úplně odstranit pro případ muzejního exponátu) a nebude problém dirku zamaskovat...

Takto půjde mlhovku přemístit pod nárazník (či úplně odstranit pro případ muzejního exponátu) a nebude problém dirku zamaskovat...

-> Bukaj: o to nejde. Ale nezakrývá částečně zpátečku s odrazkou? Nebo to dělá až tolik perspektiva? Na stovku jsme ji dali po vzoru eMka ;-)
-> MATTESS: Standardní umístění zadní mlhovky v roce 96, kdy zavedli zpětnou povinnou montáž na všechna silniční vozidla - PAL mlhovky došly (podnik nezvládl zareagovat na tak velkou poptávku), tyto polské Wesem, které stály kolem 60 Kč (PAL stála tehdy cca 200 Kč) se také začaly vyprodávat a cena během pár týdnů vyrostla na 190 Kč a než naskladnili dostatečné množství nových, tak byl celkem problém vůbec mlhovku koupit (také oranžové kontrolky a tahové PAL vypínače poměrně rychle mizely z krámů)
...zatímco Mka měla na mlhovku montážní otvory v zadním čele, tak užovky a jiné starší vozy tu mlhovku většinou dostaly nad nárazník (buď se vrtalo do čela nebo do nárazníku) - proto je dnes spousta zadních chromových nárazníků s dírou a palubní deska 1000MB bez děr po spínači a kontrolce je pomalu jako jednorožec...

...zatímco Mka měla na mlhovku montážní otvory v zadním čele, tak užovky a jiné starší vozy tu mlhovku většinou dostaly nad nárazník (buď se vrtalo do čela nebo do nárazníku) - proto je dnes spousta zadních chromových nárazníků s dírou a palubní deska 1000MB bez děr po spínači a kontrolce je pomalu jako jednorožec...

Tu zadní mlhovku tam dával nějaký inteligent...

-> Bukaj: To musela být v tehdejší době "bomba", provozní náklady skoro 100 Kč/km jen v pořizovací ceně... Já být majitel, tak jsem si šel hodit mašli rovnou.
Když si vezmu, že za srovnatelné peníze v té době mohl být barák, tak je ta škodovka vlastně ještě levná
Když si vezmu, že za srovnatelné peníze v té době mohl být barák, tak je ta škodovka vlastně ještě levná

-> Skili: Jo, takovej detail :)
Možná právě proto (že to někde neodhadl a pak už se bál) to auto majitel odstavil a dochovalo se v takovém stavu dodnes
Možná právě proto (že to někde neodhadl a pak už se bál) to auto majitel odstavil a dochovalo se v takovém stavu dodnes

-> michael: jen škoda toho zlomenyho blatníku
-> michael:



-> michael 12.10.21 19:03:51: ze se ty zehlicky nedavali, vypada to lip, nez s eM, kor na garde, intros zajimavy...
auto.bazos.cz/inzerat/...
/octavia-2.php Prodám Škoda Octavia II. Auto je 1.9 tdi. tudíž nežere skoro žádnou naftu, dokonce bych si dovolil říci že občas nafta i přibude. Jel jsem s ní jednou do Maďarska a musel jsem ještě 2x odlévat. Jinak nemá skoro nic, teda až na klimatizaci. Klimatizace funguje jak má, nikdy se mi nestalo ze bych nestihl dolízat nanuk. V autě nic neklepe, nebouchá ani z ni nic neteče. Jediné co v autě teče jsou pěkné slečny když jí vidí. Cena je pevná, na splátky nedávám nejsem Provident. Po předchozích zkušenostech neprodám Romským spoluobčanům. Bez přepisu auto neodjede. 

-> Bukaj: To bude Tatra 815 PMS , a možná i některý VVNka. Přední obrysovky vyznačující šířku nákladu
Bohužel se mi nedaří najít nějakou kloudnou fotku kde by to bylo líp vidět ;-)

-> hans1: Hm, hm, zase jiný typ
Ale asi by se mi nechtělo brousit se s drážkou pro usazení ozdobného Al pásku přes spoj půlek krytky

Ale asi by se mi nechtělo brousit se s drážkou pro usazení ozdobného Al pásku přes spoj půlek krytky

Není to z voj.Tatry 111 ?
-> hans1: Mně spíš šlo o to, jestli na ty zjevně fabrické nožky patří ty dvoubarevné krytky poziček z MB/Octavie...

-> Bukaj: neznám,ale pochybuji že by si kutil dělal razítko se zkříženými meči a vyrážel 24v/4w...další indicie že tento typ rádlování mám na uzávěrech nerezových vojenských kanistrů ,je takové zvláštní jemné.
Zajímavé - vidím to poprvé - je to "origo" nebo lidová tvořivost? Vypadá to dosti fabricky, ale netušil jsem, že tahle sklíčka se dávala i na náklaďáky
aukro.cz/skoda-tatra-prag a-a-jine-bocni-pozicky-sir e-vozidla-vojenske-origina l-6995471661

aukro.cz/skoda-tatra-prag a-a-jine-bocni-pozicky-sir e-vozidla-vojenske-origina l-6995471661
-> stepan: Ta má teda "podšívku" :D
-> darklord: Obávám se, že o "topování " inzerátu asi nejde...teda když nepočítám ty samičky, co nabízené svršky fotí přímo na polonahým vysportovaným tělísku :-)
-> King: no, ak to nie je naschval na prilakanie pozornosti, tak potom to len dokazuje ze ludia su proste hlupejsi a hlupejsi
-> stepan 20.09.21 14:18:48:
Mě by akorát zajímalo, protože na marketplejsu se tohle stává poměrně často, jestli si lidi po sobě ty inzeráty vůbec (ne)kontrolujou?

-> isti: -> Jarda: Od 87 105 S zanikla a stala 105 L, a všechny prvky co měla předtim L standardně (Krom pásů vzadu) se staly příplatkem.
Tou dobou už to jelo na lince spolu se 120L a 125L, a S aut bylo vždycky o dost míň jak L, takže auta vyrobený v týhle sestavě je vcelku trochu míň vidět, ale furt je jich dost.
Tohle občas vedlo k bizarním kombinacím, jako sedačky v S látce, ale připlacený opěrky, takže protože pro ně opěrky v týhle látce nebyly, dostaly ipurový GL.
Taky auta s S sedačkama, ale samonavíjecíma pásama (teď si nejsem jistej, jestli je náhodou neměly už všechny vyrobený auta pro náš trh), a tak. 
Tou dobou už to jelo na lince spolu se 120L a 125L, a S aut bylo vždycky o dost míň jak L, takže auta vyrobený v týhle sestavě je vcelku trochu míň vidět, ale furt je jich dost.
Tohle občas vedlo k bizarním kombinacím, jako sedačky v S látce, ale připlacený opěrky, takže protože pro ně opěrky v týhle látce nebyly, dostaly ipurový GL.


-> Jarda: Otec má 105l z roku 88 v holobitu(bez sťahovania okien v zadných dverí) a tiež nemal lišty.
-> isti 12.09.21 20:16:46: na prazich nemaji byt nerez listy nebo to mela az 120L? me u 105S lidi tvrdili, ze jsou meneny prahy, ze jsou bez list :)
-> michael: Prečo to má S-kové sedačky?
-> michael: jestli autor myslí Rapida v MB, tak ten je ojetý daleko více. A ještě toho autor viděl málo nebo neslyšel o Jourinově Rapidu s 68mil na tacho

-> HLT: Tomaso no....



auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-1000mb.php koukám že se potah na přístrojovce uplně nepovedl

-> Tom Troll 13.07.21 17:19:45: No měls to kdysi vzít :) Ale takovýhle kostlivce ve skříni má asi každej,že vidí nějakou vopičárnu u který pak lituje,že to nevzal.. 

-> Tom Troll: Taky jsem na to koukal,viděl jsem poprvé. Musím říct,že když by se to dobře zaobalilo se zbytkem auta,tak se mi to vlastně líbí :)
Zkoušel sem kolem toho i s prodejcem komunikovat,ale nakonec to šlo prý i s autem.
Co to vlastně bylo,Španělsko nebo dokonce Portugalsko ? ..už nevím.
Zkoušel sem kolem toho i s prodejcem komunikovat,ale nakonec to šlo prý i s autem.
Co to vlastně bylo,Španělsko nebo dokonce Portugalsko ? ..už nevím.
Něco pro dříve narozené,přijde mi to vlastně vzhledem k využitelnosti a zvykům celkem dobrá cena:
auto.bazos.cz/inzerat/... /skoda-octavia-felicia-zad ni-blatniky-a-podbehy.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /skoda-octavia-felicia-zad ni-blatniky-a-podbehy.php
-> Tom Troll: taky by mi to zajimalo... vypada to zajimave, ale 2000km (jedna cesta) se nikomu pro to nechce...