
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> Bukaj 22.07.23 08:46:09: nádrž byla, ale dost malá 

-> darklord: Jednak "toroid" nebyla zrovna běžná věc v době přestaveb škodovek a favoritů na plyn a druhak myslím, že tak malá toroidní nádrž, aby se vešla na místo 13" rezervy snad ani neexistuje (a i kdyby, tak je tak malého objemu, že to nemá smysl). Navíc aby se pak v kufru furt povalovala rezerva - to je dost nahouby...

-> darklord: To LPG je na tom to nejsmutnější. Ale pamatuji, že to bývala (válcová nádrž) dost častá zástavba napříč karoseriemi.
-> růža: toto nepochopis, do kombika dat valcovu nadrz a ne toroid...
-> darklord: tomu vůbec nic neni.... na to že to stojí v nevětraný garáži a nejspíš to těch 20let nejelo.... viděl jsem daleko horší plíseň v interieru u auta co stálo venku ale pro dobrý pocit ho majitel přikryl plachtou... tam pak rostly houby i na bakelitovém volantu

-> Bukaj: Taky to nevidím tak blbe. 

-> darklord 17.07.23 10:24:16: -> Matthes, záškodník z TechWebu 17.07.23 10:29:18: Neviděl bych to tak černě - takhle vypadal interiér Å po třech letech stání v nevětrané, ale nikoli vlhké garáži. Jednu bílou 105 z vlhké garáže, kde stála deset let, jsem kdysi vrakoval, auto s krásným interiérem a blyštivým lakem, ale bez prahů a z náprav se sypaly šupiny rzi...

-> Pavel P.. 17.07.23 10:04:03: Tybrďo, že bych se jel podívat? 105S s prepregama...

-> darklord: To bude chtit hodne spreje proti plisni 

-> Pavel P.. 17.07.23 10:04:03: lenze garaz kde sa pestovali sampiony... tvl za toto vobec pytat nejake peniaze 

Nechce někdo zkusit štěstí? Vypada to na nějakou garážovou uloženku .... poslední STK před 20 lety.
www.nabidkamajetku.cz/Hom e/.../102285
www.nabidkamajetku.cz/Hom e/.../102285
..možná lepší z toho na začátku vypadnout..
Že jo

Že jo


Jako přes střechu bych nechtěl ve spouste aut i se střechou, ono hlavní faktory všeho je jak rychle to přes tu střechu nestrechu bude rotovat..kabrio bez rámu nebo těch oblouku za hlavou je smrt..možná lepší z toho na začátku vypadnout..
-> 11mAjA11 16.07.23 09:50:41: Taky jsem měl E30 a o tom rozdílu v bezpečnosti žádná. Já jen reagoval na ten oblouk. Cabria bez něj jsou hezčí, ale přes střechu v tom jít nechceš.
-> isti 11.07.23 22:49:55: nikdy by som nepovedal ze to reM ezanka kabrio chapem.
Ale ten lamino paskvil....to je na odstrel.
Ale ten lamino paskvil....to je na odstrel.
E30 sem měl v kupé a podle konstrukce všech nosných částí to se škodovkou nelze srovnavat. Přes střechu to bude nahowno, jinak si troufnu říct že BMW bude mnohem bezpečnější..
Jinak ten volant co je v Rapidu mám si myslím doma..
Jinak ten volant co je v Rapidu mám si myslím doma..
-> Jirik_Tuňák1983 12.07.23 21:34:29: Stejná jako u cabrioletů z tý doby bez oblouku. Třeba BMW E30 ho taky neměla.
-> Syny 12.07.23 22:19:23: To byl porad na Streamu nebo nekde ne? Zaslapane projekty 

-> Syny 12.07.23 22:19:23: Já to Nwktemu neřeknu. 

-> Jirik_Tuňák1983 12.07.23 21:34:29: Můžem zkusit, až to tady jeden nejmenovaný člen někdy v důchodu snad doskládá 

Ako ďas...
-> isti 11.07.23 22:49:55: Jaká je bezpečnost u toho Rapida bez oblouku? 

Ospravedlňujem sa za svoju nevzdelanosť.
-> Tomaso435: v papirech karoserie cabrio
-> isti 11.07.23 22:49:55: domaděl, "prestavbou" na papírech klasické škody 100.
-> isti: nebo o Pavlu Kalinovi. Jeden čas tu byl taky aktivní, nick Kalic
-> isti: neříkej, že si o Oldtimer gallery nikdy neslyšel 

Na prvej fotke stovka bez strechy
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-130-spyder-replika- porsche-550.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-120-rapid-graf-stif t-rakousko.php

auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-130-spyder-replika- porsche-550.php
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-120-rapid-graf-stif t-rakousko.php
-> Matthes, záškodník z TechWebu: dost záleží, kdo a kde s tím jezdí. Byl jsem s mým ve 180t na geometrii a žasli, že spodek je jako nový. V týdnu tam skočí 200t. "Můj" dovozce běžně vozí auta z D, která mají po 3 - 4 letech kolem 150t a jsou na tom o hodně lépe, než po důchodci s 50t hrkající po městě.
Bohužel ceny šly nahoru. Kdybych chtěl teď obměnu, tak to samé (±), tak bych dal ca. o 80t více
Bohužel ceny šly nahoru. Kdybych chtěl teď obměnu, tak to samé (±), tak bych dal ca. o 80t více
-> Syny: po prvnim majiteli v D. od dovozce. Provereno a vse OK....
Na tyhle kecy ani nemá smysl reagovat. Za 10 let a dalších 300tkm si to pak jednou koupíš a budeš onanovat jak je to super nejspolehlivější kchár

Proste ty "novy" auta nejsou co driv... Dnesni auto je po 200 K rozhrkany jak moje bejvaly Volvo po 450 K.
-> Matsoft: Tak manuál je levnější než DSG, nájezd už to taky nějakej má, 5 let starý a neorigo kola... Ale ano, není to špatná cena dle toho co píšeš. To je od soukromníka?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 24.06.23 15:55:51: Tak se podívej na ceny aut dneska. 170 tkm není před smrtí prosímtě, vždyť i moje auto co jsem včera pokřtil má bezmála 260tkm a až na výměnu vstřiků a čidla diference tlaku pro DPF jsem na tom v motoru nic neřešil - a to bůh ví proč byly ty vstřiky načatý. A co z dnešních aut (tím myslim třeba do těch 5 let stáří) koupíš za 300 kkč s nějakou rozumnou výbavou?
-> Matthes, záškodník z TechWebu 24.06.23 15:55:51: Tak se podívej na ceny aut dneska. 170 tkm není před smrtí prosímtě, vždyť i moje auto co jsem včera pokřtil má bezmála 260tkm a až na výměnu vstřiků a čidla diference tlaku pro DPF jsem na tom v motoru nic neřešil - a to bůh ví proč byly ty vstřiky načatý. A co z dnešních aut (tím myslim třeba do těch 5 let stáří) koupíš za 300 kkč s nějakou rozumnou výbavou?
-> Syny: s najezdem jsem se netrefil, ale: , rv 5/2018, najeto 174tis , 2.0tdi 110kw, kožený interiér, bezdrátové dobíjení telefonu, line asist, front asist , adaptivní tempomat, ambientní osvětlení interiéru, automatické ovládání dálkových světel, led světla přední zadní, ovládání hlasem, car play, android auto, přední a zadní senzory, manuální 6q,
-> Matsoft 24.06.23 15:03:43: Nevim no, 3 kila za odjetou plecku pred smrti...
-> Matsoft: No tak ono zalezi na dost dalsich vecech jeste...
-> Syny: kamos ted koupil O3 FL za 332. najeto 160kkm, 110kW 2.0TDI.... teda myslim.... coz mi neprijde spatny...
-> MXMarek 18.06.23 09:13:16: Vy máte výběr jednodušší, protože jste zvyklí a vyhovuje vám to. My jsme jeli teď jen Plzeň - Praha a z O3 jsem měl ze sedačky spolujezdce před koncem cesty bolení zad a to na záda vůbec netrpím. Cestou zpět jsem si už zvykl, protože to trvalo asi kratší dobu. Navíc ty krátké sedáky jsou fakt zvláštní. Projev DSG proti klasickému automatu je asi taky o zvyku, jednou je to uskákané, pak to má zase takový divný prokluz, při prudké akceleraci to zase autem trochu hází. Ale to může být zase pocit při přechodu z normálního automatu. 

-> Bukaj: Zajímavého na něm je to, že častěji potkám Engelmanna, než BESKYDSPORT. Kdybych měl o tenhle typ zrcátka zájem, tak by mě přišla sada Beskydů asi zajímavější, než Engelmannů. Ale to bude asi jen osobní záležitost každého majitele zvlášť.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 17.06.23 20:33:33: Co je na něm zajímavého? Monitory od Engelmanna nekopírovali jenom Poláci...

-> Syny 18.06.23 22:17:47: A proč je těch 4-5 let stáří tak důležitých? Hledáš něco co starší auta nemají?
-> dragon_cb_cz 18.06.23 22:15:06: Tak bych rád kupoval ze menší peníze, jen nevím kde 

-> Syny: Jo, to chápu, právě proto kupuju ojetiny za výrazně menší peníze. Za půl mega bych taky raději šel pro nové (pokud by nešlo o nějakou specialitu).
-> dragon_cb_cz: A právě proto jsem chtěl ojetinu, ale tam je to prostě o kompromisu, kterej se mi za půl mega moc dělat už nechce, no.
-> Syny: Tak neříkám, že je to podmínka, jen mi přijde dát třeba 700 tisíc za auto a pak s ním najet 10 tisíc km za rok docela drahý špás. Když sečtu ztrátu hodnoty, vyšší cenu havarijka atd, tak i kdyby to bralo fakt jen naftu a výměnu oleje, tak se mi to pořád nevyplatí.
Auta máme podobně starý jako ty (2008, 2010), zas tak drahý nebyly, zásadní servis si nežádají, korozi nevybrušuju (protože tam není), tak nějak na to všeobecně čím dál tím víc kašlu a jsem úměrně tomu spokojenější. Jednou jsem si připlatil za malý nájezd a stav a vymstilo se mi to (anabázi jsem ti popisoval)... Chápu, že tě nebaví řešit servisní starosti, ale v tomhle směru kolikrát nový auto není zárukou...
Auta máme podobně starý jako ty (2008, 2010), zas tak drahý nebyly, zásadní servis si nežádají, korozi nevybrušuju (protože tam není), tak nějak na to všeobecně čím dál tím víc kašlu a jsem úměrně tomu spokojenější. Jednou jsem si připlatil za malý nájezd a stav a vymstilo se mi to (anabázi jsem ti popisoval)... Chápu, že tě nebaví řešit servisní starosti, ale v tomhle směru kolikrát nový auto není zárukou...
-> dragon_cb_cz: Proč je podmínka "jezdíš dost" ? Jakože když nejezdím dost, tak se mám furt prcat s vybrušovánim koroze, zamatlávánim všeho možnýho, měněním věcí, které už prostě po 260 tkm odchází a čekáním, kdy u toho odejdou věci, které u toho fakt měnit nechci (jako třeba DPF, railové čerpadlo apod.) ? Jako jestli mám dát půl míče za auto co má 130-150 tkm a je 4-5 let starý, tak to už radši přihodím kilo a vemu nějakou novou nekoncernovou skladovku. A jakej mám nájezd je myslím celkem nepodstatný. Tedy já bych to ojetý klidně i koupil, ale pouze za předpokladu, že v tejhle cenovej relaci, s těma kilometrama a stářím to bude jinak fakt echt voňavka, ale to se bohužel neděje ani vzdáleně
Pro mě je důležitý, aby to jelo když potřebuju a ideálně jsem na tom řešil jen výměny oleje a přehazování letní a zimní sady kol.

-> Syny 17.06.23 22:43:34: Pokud si mezi novejma vybereš a jezdíš dost, aby to dávalo smysl, tak bych do toho šel taky... mně se to na těch ~~ 15t km ročně nevyplatí, ale stejně mě to láká.