
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajímavé zboží nejen z aukra
-> SO545: 

-> Eidy 01.01.24 15:43:03: cukanie mam....uvidime.
-> SO545 01.01.24 14:46:29: Kupuješ? Za tolik dílů je to fajn kšeft.
-> Eidy 01.01.24 14:19:15: a sakra.....co uz.
-> czechino: Pěkný. A cena celkem rozumná.
-> Bukaj: Tak to je maso



-> mishom: Jo, máš pravdu, klapka prvního stupně je tam menší - asi jako u Pierburg 2E/LEKR
Jinak SEDR má oproti EDSR určitě lépe vyřešený volnoběžný systém, odpojovač a systém sytiče, ale na druhou stranu je konstruován pro přísnější emisní normy.
Z osobní zkušenosti z běžného provozu (Škoda 120L) auto s EDSR citelně lépe akceleruje a má cca o půl litru vyšší spotřebu, než se SEDRem (srovnání karburátorů se sériovým osazením pro 120L).
Nejvíce se mi kdysi na 120L osvědčil SEDR pro 130 (2951) - jede to s ním lépe, než s 2932 a i je při stejné jízdní dynamice o něco nižší spotřeba (není nutno tomu tolik "šlapat po krku")
Ale v odstavci výše jsou popsané zkušenosti z doby před dvaceti lety - od té doby jezdím téměř výhradně se stotřicítkou...

Jinak SEDR má oproti EDSR určitě lépe vyřešený volnoběžný systém, odpojovač a systém sytiče, ale na druhou stranu je konstruován pro přísnější emisní normy.
Z osobní zkušenosti z běžného provozu (Škoda 120L) auto s EDSR citelně lépe akceleruje a má cca o půl litru vyšší spotřebu, než se SEDRem (srovnání karburátorů se sériovým osazením pro 120L).
Nejvíce se mi kdysi na 120L osvědčil SEDR pro 130 (2951) - jede to s ním lépe, než s 2932 a i je při stejné jízdní dynamice o něco nižší spotřeba (není nutno tomu tolik "šlapat po krku")

Ale v odstavci výše jsou popsané zkušenosti z doby před dvaceti lety - od té doby jezdím téměř výhradně se stotřicítkou...

-> Bukaj: Nie je to uplne SEDR, je tam aj ina velkost klapiek, ak ma pamat neklame tak tie su zamenne aj pri EDSR aj SEDR.
Okrem toho, z citania tu na virte som nadobudol dojem, ze EDSR je lepsi a SEDR bol update EDSR cisto kvoli emisnym normam a ide to s nim o kusok horsie. Potom ten update vobec nedava zmysel. Alebo je toto len fama, a SEDR je lepsie porieseny? (napr. stabilita volnobehu, chovanie sytica)
Okrem toho, z citania tu na virte som nadobudol dojem, ze EDSR je lepsi a SEDR bol update EDSR cisto kvoli emisnym normam a ide to s nim o kusok horsie. Potom ten update vobec nedava zmysel. Alebo je toto len fama, a SEDR je lepsie porieseny? (napr. stabilita volnobehu, chovanie sytica)
Tohle mi hlava nebere:
aukro.cz/skoda-120ls-a-po dobne-karburator-jikov-eds r-upraveny-zanovni-7053296 249
To je nějakej pokusnej prototyp, nebo byla fakt taková doba, že se vyplatilo udělat z karburátoru EDSR novější SEDR za použití hliníkových protetických odlitků, Belzony a spousty hodin práce...?

aukro.cz/skoda-120ls-a-po dobne-karburator-jikov-eds r-upraveny-zanovni-7053296 249
To je nějakej pokusnej prototyp, nebo byla fakt taková doba, že se vyplatilo udělat z karburátoru EDSR novější SEDR za použití hliníkových protetických odlitků, Belzony a spousty hodin práce...?



-> MVM: Kdybych měl jednou zbytečné finance a místo, což klasický nehrozí, koupím si jí. Je to nádherná věc 

-> czechino 30.12.23 10:49:15: S těmito formulemi jsem strávil od roku 2000 pěkných pár let. Pak přišly jiný formule,větší.. Ale MTX byla prvni..
-> ajok: psano sada tesneni bloku. Tudiz o hlave se v nazvu nic nepise.
-> Bukaj 23.12.23 16:28:33: to doplnkove info nemelo byt, bez tesneni pod hlavu, protoze na vanu das ten reinzosil? a tesneni pod hlavu tam nevidim...
-> Skili 22.12.23 21:21:01: naposledy tam mal tuším 120tis kč
auto.bazos.cz/inzerat/...
/skoda-favorit-eltra-151-e
lektro.php
Tohle by mě celkem lákalo, kdybych měl kam to dát a nepotřeboval cpát peníze do baráku.
Tohle by mě celkem lákalo, kdybych měl kam to dát a nepotřeboval cpát peníze do baráku.
-> hans1 12.12.23 20:22:12: Jmenuje se Gáborová, takže to bude na tuty Švýcarka. 

auto.bazos.cz/inzerat/...
/je-v-dobrem-stavu.php asi cigánština 

-> Tom Troll: Tykokso,zelená vyšišovaná dohneda

-> Tom Troll: Ošklivý jsou teda obě sady




-> růža: cca jako tyhle, ale taky už šislý. Nevim proč se ale mervomocí vyhýbali kombinaci zelená / zelená
skoda-virt.cz/cz/.../1626 94-zelene-sedacky-120-gls- 83

skoda-virt.cz/cz/.../1626 94-zelene-sedacky-120-gls- 83
-> Tom Troll: A existuje foto, jak to původně vypadalo? Jsem to snad nikdy v takovéhle zelené neviděl. Ani na Googlu se nechytám.
-> isti: To je jak ta koženka má vypadat... nevyšisovaná zelená co byla pod madly. Taky je to vidět na bocích zadních sedaček. 

-> Tom Troll: To je niečo
Čo sú tie zelené flaky na tapacíroch?

-> dragon_cb_cz: 

-> Bukaj 05.12.23 15:51:17: Asi ti nachystám krabici 

-> Jarda/felda: Však jsem tam taky tu stovku přihodil...
Za 180 korun s poštovným na díly dobrej - za 200 kupuju takovýhle šroty na burze

Za 180 korun s poštovným na díly dobrej - za 200 kupuju takovýhle šroty na burze

-> Bukaj 04.12.23 23:54:53: no pokud by byl třeba za stovku tak by to asi smysl mělo vzít ho třeba na díly 

-> Jarda/felda: Tak, tak. Ale tohle je hnusnej jetej karbec na obyčejnou emkovou stodvacítku...

-> Hanz1912 04.12.23 18:51:59: proto jsou od takových lidí nejlepší nákupy
kolikrát prodávají unikát za nesmyslně nízkou cenu 


-> Jarda/felda: ten blb neví ani na co to je. To je na Babetu!
-> ajok: -> Bukaj: Já šel najistotu - na SPZ a registraci. 

-> Bukaj 02.12.23 11:52:27: a ja vyzkousel asi 9 kombinaci, co jste psali :)

-> Tom Troll: Aha, nenapadlo mne, že by tam mohlo být "S". Měl jsem za to, že to "135" označuje 40 kW verzi...

-> Bukaj: TMBEFF413S0018853, první registrace únor 1995, takže realita. 

-> Bukaj 30.11.23 21:59:43: jj, a plastovej domek term. trochu dyl, on teda bude stejnej s mpi,
stejne ten plastovej uchyt termostatu je nejporuchovejsi vec na felde, nechapu, ze na moji zelene to dalo 108tis.km a ja to po par stovkach km zlikvidoval - kusy termostatu jsem tahal uzkejma klestema z hlavy, favo wahler to je jedine spravne reseni :)
A na cervene doslo k destrukci uz pred 50tis.km, jsem presvedcen, ze nebyt tohodle kervitka, tak by felda nebyla ve spolehlivosti na 37.miste, ale mozna by se prala o 1.misto s yarisem, no vlastne asi ne, protoze by tam byly zahrnuty i AEE
stejne ten plastovej uchyt termostatu je nejporuchovejsi vec na felde, nechapu, ze na moji zelene to dalo 108tis.km a ja to po par stovkach km zlikvidoval - kusy termostatu jsem tahal uzkejma klestema z hlavy, favo wahler to je jedine spravne reseni :)
A na cervene doslo k destrukci uz pred 50tis.km, jsem presvedcen, ze nebyt tohodle kervitka, tak by felda nebyla ve spolehlivosti na 37.miste, ale mozna by se prala o 1.misto s yarisem, no vlastne asi ne, protoze by tam byly zahrnuty i AEE

-> ajok 30.11.23 21:31:41: No vida. Takže od "modelu 96" už reduktor :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tohle už čitelné je celkem dobře
-> Bukaj: možná ale já jsem na PC, a ty nemáš chytry tel. sem vydedukoval vedle v tématu protože nemáš apku na placeni za parkovaní? ale můj nootebok atakuje nebo možná i nepřokonal už 10 let používání jestli to nebude tím
Trochu lepsi jak u Pankace, taky mobil.
-> Pavel P@nkáč: Možná jiné rozlišení Bazoše pro PC a pro mobily?