-> myschaak AZNP K.Hora:
Sice to na Virtu není poprvé, ale což.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bagráci :-)
prohledat
1536 příspěvků (zobrazeno 1401 až 1450) od 29.12.2010 do 01.06.2023, založil/a myschaak AZNP K.Hora
-> afro100: A taky nějaké volva a scanie :) A pak se mladej pováží s Helenkou Zeťovou Ve stopě Valašské zimy v evo osmičce :)
-> Don Carlos: no oni tam toho maju viac .. aj nejake V3S a tak
-> afro100: JJ takže rasso. Předloni nám vozili kámen na barák, ale s T815 6x6.
no konečně živo)
-> Don Carlos: si z Klobukov sa tak divam ... noooo je to ona ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> afro100: V takových zelenách barvách tu u nás jezdí taky jedna firma. Skoro jsem se lekl, že je to ona.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To musel být koukám dobrá operace se s tím mostem otočit. ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Hurdis: Asi jako Atego vyprošťovák, který stojí teď aktuálně na výjezdu na Pražský. Maximální nosnost jeřábu je papírově asi 30t, ale..... v reálu to je tak na tahání osobáku ze škarpy. Nebo pak jenom na tah (když se to složený dole), na vycuknutí zaseklýho náklaďáku z Kuklenskýho podjezdu to bylo dobrý. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Hurdis: To je mi jasny :-)
Tohle asi unese vic no
Tohle asi unese vic no
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To jsou taky maximální hodnoty při nejmenším vyložení. Se vzrůstajícím vyložením jde nosnost rychle dolů.
To jde, to jsem typoval na mensi nosnost.
-> Hurdis: Ha tak to jsem tu Vejdu přecenil. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> afro100: V Polsku je možný všechno... ![36](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
![36](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/36.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ta Tatra byla nejspíš AD20 takže 20t. Ta V3S tak 12 - 15t ?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: AD 080 na podvozku V3S 8t, na podvozku T148 jsou AD 16 a AD 20, tj. 16 resp. 20 t
-> afro100: Jo to znam ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.01.11 14:24:31: http://www.youtube.com/wa
tch?v=E-Y4FzIRfAg
http://www.youtube.com/wa tch?v=585kY82vOCA
http://www.youtube.com/wa tch?v=585kY82vOCA
Taky jednu pěknou přidám...byla u nás pro betonářský sítě
-> Matthes, záškodník z TechWebu: chyba :)
-> afro100: Nechybi ji kolo?
No a k bagru chyba este sklapacka :)
Fotky od kamosa z prace, s tamtou V3S jazdil deda ..
Fotky od kamosa z prace, s tamtou V3S jazdil deda ..
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : takyto ÚDeS tu skor pasuje :)
Kolik tak uzvedne ta 148 a V3S?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : to by tu malo byt v "Jeřábáci :-)" ale tiez daco mam, sice je ten obrazok hnusny, ale pre predstavu staci. Toto je čúpr stroj .. ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Nějaký veterán pro Milánka. ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
mna by ktomu nikto nedostal, by som sa toho bal![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Kamos na tom dela + okolo toho. To prej ses v praci a stejne jeste jdes do prace
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Je to takovy maly pohybujici se mestecko.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Je to takovy maly pohybujici se mestecko.
-> Soptikmartin: To musí být krása za tmy, když to svítí. ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
16.01.11 11:46:32 To je otočná restaurace a nahoře je vyhlídková plošina. Krásně tam jdou vidět pouliční lampy kolem chodníku na vyhlídku. :)
Neskutečná prohlídka na neskutečně megalomanským stroji věřim a závidim ti![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
tak tady máte fotku největšího bagru na území ČR.Je to KU 10 00 na dole Bílina.Jen ta prohlídka byla neskutečná.
-> Sita: ty jo,zajímavý!
jeste teda jedna fotka... vymenil jsem zatim jen olej, vycistil filtr a nadrz od usazenin a pretesnil par spoju... Casem bych to chtel trosku natrit aby to i nejak vypadalo...
Ja teda bagrak zatim nejsem, ale loni na podzim jsem koupil tohle hrabatko za traktor a mam pocit, ze si s tim jeste uziju... Zatim jsme s tim ukladali jen sachtovy skruze a sily to ma dost. Je to postaveny z otoce z nekladace UNHZ 500, ramena svareny a nasada je dokonce vysouvaci. Aktualne tam mam 30tku lzici z UNC, protoze jsem se chystal na kopani pripojky vody... Chtel jsem udelat vic fotek venku, ale prisla zima...
-> Hurdis: to jo,to je šikovný,takhle nám tenkrát od MAO přivezli taky na liáně lodní konťák upravenej na horní hák....přijel,stáhnul to dolů a jel hned pryč....
já viděl v životě asi 4ks....
z toho jednoho jsme měli ve firmě,měl jsem ho doma na pár dní
z toho jednoho jsme měli ve firmě,měl jsem ho doma na pár dní
-> bibendum30: to bych nemoch dělat,z tohomusí bolet za krkem...furt se tam vykrucovat,vidíš skoro prd...zlatý dvoucestňáky....
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jako na těch undergroundových fotkách od myschaaka.
CX1 je docela rarita potkat, já ho snad viděl jen 2x v životě.
CX1 je docela rarita potkat, já ho snad viděl jen 2x v životě.
-> myschaak AZNP K.Hora: Parťák spadnul se 110HR prodlouženou upravenou bývalou Agro na tupláky s vyztuženým šasí (rarita jako blázen) před třemi lety v zimě do rybníka. Od vytažení stojí na dvoře a pořád se mluví o přestavbě korby na kontejner na přepravu bagrů. Na rozdíl od ostatních kontejnerů na přepravu techniky na Ivecách, je tohle masiv, který by se neohýbal a nekroutil. A úprava stejně jednoduchá, jako na mobilních buňkách, které máme upravené z lodních kontejnerů na ližinách pro kontejnerový přepravník. Každá parta má 1-2 ks (obytně/skladový + skladový). Takové zařízení staveniště je pak fofr i bez jeřábu. I když některé buňky bez ližin ještě přepravují Iveca HR.
-> Hurdis: A jak teda vypadal před?
-> myschaak AZNP K.Hora: Kolik to tak stojí? Si napiš Ježíškovi...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> myschaak AZNP K.Hora: Kolik to tak stojí? Si napiš Ježíškovi...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Našel jsem ještě jedno video tý modifikace http://www.youtube.com/wa
tch?v=Q4toJA5EXcM každopádně v Čechách jsem to ještě nikde neviděl...
-> Hurdis: jo?to je mazec....nechtěl bych si to platit....já měl praxi 3roky bez dozoru když jsem to šel dělat![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> myschaak AZNP K.Hora: 200 Mth bývávalo, dnes už jen na některé skupiny 300, většina skupin 400Mth, vyhlášku mám na druhém NTB, tam teď nedosáhnu, musel bych vstát
. Ale stejně, kdo to těm chlapům počítá. Když jim vyplňuji formuláře na zimní kurzy nebo rozšíření, stejně mají praxi mnohem delší.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Hurdis: pak už jsem na liazce nejezdil,trochu jsme zlomili korbu...ale jen konec za výztuhama,tak se to srovnalo,povařilo a už se volá podval
-> Pivodak: mám pocit okolo 6-7 novej,rozšíření je za 4-5...nevim přesně,já to naštěstí neplatil...jen si seženeš někoho kdo ti podepíše motohodiny na stroj kterej si chceš udělat-jako skupinu(kolový rypadla,pásový rypadla,kolový nakladače,pásový dozery.....)-správně bys měl mít odděláno myslim 200mth na tom stroji...pak si skočíš k doktroce,jdeš na školení-nevim kolik dní a pak píšeš test a jsou ústní zkoušky....
-> Hurdis: nevim,já to viděl prvně v životě...
-> bibendum30: z liazky jsem slejzal se 7,5tunou....lepší je ale do hromady než na volnej plac....na ten vagón bych asi nevlez...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Hurdis: nevim,já to viděl prvně v životě...
-> bibendum30: z liazky jsem slejzal se 7,5tunou....lepší je ale do hromady než na volnej plac....na ten vagón bych asi nevlez...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)