skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
20:03:19
11.12.2015
11.12.2015
CpEaRjHaY-průserář
-> stika87 - Maschinenführer: To je fakt v pytli. Nejhorší je když je to smrťák, tohle je tak mu akorát rozbít držku ale když už se pak někomu něco stane tak co si na něm vezmeš...
19:58:17
11.12.2015
11.12.2015
stika87 - Maschinenführer
-> CpEaRjHaY-průserář: bohuzel co jsem se tak bavil se starejma firama tak kazdej uz ma nakej takovej zazitek :(
19:49:45
11.12.2015
11.12.2015
Vojťas
Tady je cela situace i s tim co se delo pred, z prvu jsrm hledal nejaky duvod proc to udelal, ze treba dlouho cekal na krizovatce, ale ne. Je to fakt kryplik. m.facebook.com/story.php?
story_fbid...
19:44:10
11.12.2015
11.12.2015
CpEaRjHaY-průserář
-> stika87 - Maschinenführer 11.12.15 18:48:36: Nemáš někdy strach že tě to taky někdy potká?
18:48:36
11.12.2015
11.12.2015
stika87 - Maschinenführer
18:43:49
11.12.2015
11.12.2015
stika87 - Maschinenführer
-> rené: obsluhujem mimoradnou zalohou Metrans :)
20:07:52
06.12.2015
06.12.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> stika87 - Maschinenführer: Pěknej jeřáb! :)
19:26:23
06.12.2015
06.12.2015
rené
-> stika87 - Maschinenführer: Jsi prchl od Crachga k Metransu nebo zajíždíte na terminál taky?
00:39:27
07.11.2015
07.11.2015
Bukaj
-> Mr._Nosferatu 06.11.15 23:55:42: Přejezd je ouze to, co je označeno některým z označení pro přejezd
A přejezd je to i tehdy, když tam koleje nejsou, ale nevěřím, že by nějakej aktiv někoho buzeroval za to, že tam nejel 30...
...cestou do práce také jezdím přes jeden přejezd, kde by se mělo jezdit 30 a běžně se tam jezdí 70 - a to je to v obci a vlak tam čas od času jede (již dvakrát za devět let, co tamtudy jezdím, jsem tam drezínu potkal. A před ní zaměstnance drak s praporkem...
A přejezd je to i tehdy, když tam koleje nejsou, ale nevěřím, že by nějakej aktiv někoho buzeroval za to, že tam nejel 30...
...cestou do práce také jezdím přes jeden přejezd, kde by se mělo jezdit 30 a běžně se tam jezdí 70 - a to je to v obci a vlak tam čas od času jede (již dvakrát za devět let, co tamtudy jezdím, jsem tam drezínu potkal. A před ní zaměstnance drak s praporkem...
00:35:08
07.11.2015
07.11.2015
Bukaj
23:59:14
06.11.2015
06.11.2015
palinator
-> Mr._Nosferatu:
Řek bych, že ne.
E: jak bys pak rozlišil kolejnici od vrat od železnice?
Řek bych, že ne.
E: jak bys pak rozlišil kolejnici od vrat od železnice?
23:55:42
06.11.2015
06.11.2015
Mr._Nosferatu
Jak je to a neoznačeném přejezdem ? Je to furt přejezd ?
Máme ve městě dlouho nepoužívaný přejezd (vlak tudy nejel alespoň 20let) teď odtut zmizeli kříže, je to furt přejezd ? A co přejezd, kde jsou koleje jen v alsfaltu, za silnici už nejsou.
Máme ve městě dlouho nepoužívaný přejezd (vlak tudy nejel alespoň 20let) teď odtut zmizeli kříže, je to furt přejezd ? A co přejezd, kde jsou koleje jen v alsfaltu, za silnici už nejsou.
23:19:33
06.11.2015
06.11.2015
Enggik
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : A jéé, Všetaty. Na tomhle přejezdu jsem jak doma Jak píšeš, Všetaty jsou docela velkej uzel, hlavně pro nákladní vlaky. Občas když se to tam šikovně sejde, tak si člověk opravdu počká. Ale zas na druhou stranu, ta silnice není nijak tranzitní, spojuje vlastně jen dvě sousední vesnice, takže provoz tam není nijak extrémní. Ty dvoje závory mají opravdu logiku asi jen kvůli tomu příjezdu k nádraží. Jinam ta cesta nevede.
-> Syny: Jsou tam jen jiný ty světla (novější) ,ale jinak je ten přejezd stále stejný
A neodpustím si tohle video také ze Všetat www.facebook.com/natocvid eo.cz/.../871086499642972
-> Syny: Jsou tam jen jiný ty světla (novější) ,ale jinak je ten přejezd stále stejný
A neodpustím si tohle video také ze Všetat www.facebook.com/natocvid eo.cz/.../871086499642972
16:27:17
03.11.2015
03.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Luky: Protože kdyby to byl jeden, tak je permanentně zavřenej. On je to docela velký dpravní uzel, pokud se nepletu, tak hlavně pro nákladní vlaky. Takhle se to alespoň trochu rozdělí a dostanou se lidi k tomu nádraží, ke kterému vede ta odbočka mezi přejezdy. Ale jezdit tamtudy denně bych teda fakt nechtěl...
12:54:17
03.11.2015
03.11.2015
Luky
-> Syny: jo aha, já to projel jen v rychlosti.
12:49:21
03.11.2015
03.11.2015
Syny
-> Luky: Taky jsem nad tim premejslel, ale ona je mezi tema prejezdama krizovatka. Pokud ale nekdo najede na prejezd a zustane stat na kolejich, kdyz vidi, ze za prejezdem uz stoji auta a nevejde se tam, tak asi dobre mu tak :) Navic co jsem cetl v prispevkach na tytrubce pod videem, tak ten prejezd uz je asi jinak.
12:46:24
03.11.2015
03.11.2015
Luky
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 02.11.15 21:40:06: tady moc nechápu, proč jsou to dva přejezdy... To je tak trochu riziko, že nějaký moula zůstane před přejezdem stát na druhých kolejích a pak ho tam něco rozjede, ne?
22:27:22
02.11.2015
02.11.2015
Bukaj
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 02.11.15 21:40:06: Permanentní ne - Felda projela...
Ale zrovna tam nikterak velkej provoz není, aby těch pár minut někomu vaddilo. Ale třeba 4 kolejovej přejezd na hlavní silnici v Řevnicích - to je (bývalo) labůžo na 15 minut...
Ale zrovna tam nikterak velkej provoz není, aby těch pár minut někomu vaddilo. Ale třeba 4 kolejovej přejezd na hlavní silnici v Řevnicích - to je (bývalo) labůžo na 15 minut...
21:58:04
02.11.2015
02.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> stika87 - Maschinenführer: To je to co jsem chtěl vědět, dík.
21:43:40
02.11.2015
02.11.2015
stika87 - Maschinenführer
vypnuti trakce a generalni stop je uplne neco jineho :)
generalni stop je ze pres vysilacku ( lokomotiva za prve musi mit danej typ vysilacky a za druhy musi byt naladena na frekvenci ) a vysilacka obslouzi kohout VZ a pres ten se vypusti vzduch z vlaku a ten zastavi ;-)
generalni stop je ze pres vysilacku ( lokomotiva za prve musi mit danej typ vysilacky a za druhy musi byt naladena na frekvenci ) a vysilacka obslouzi kohout VZ a pres ten se vypusti vzduch z vlaku a ten zastavi ;-)
21:40:06
02.11.2015
02.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
21:39:00
02.11.2015
02.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Vojťas: Trochu konkrétněji - jak přes vysílačku? Jak že to huláká na fíru zastav nebo to má nějaký účinek na lokomotivu? To první je úplně naprd, ne?
21:34:36
02.11.2015
02.11.2015
palinator
-> Vojťas:
Ale dřív se to tak dělalo ne? Že se vyplo napájení troleje a snad měl strojvedoucí podle předpisu zastavit.
Ale dřív se to tak dělalo ne? Že se vyplo napájení troleje a snad měl strojvedoucí podle předpisu zastavit.
21:31:27
02.11.2015
02.11.2015
Vojťas
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : je to pres vysilacku, EDIT: radiostanici- a myslim ze ani u trakce to neni tak ze by vypnuli elektriku, to samo o sobe vlak nezastavi a muze to bejt dost nebezpecny nemyslis ?
21:29:13
02.11.2015
02.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Syny: No řešení... býval to standart. Nevím, proč tady padají současně.
21:26:19
02.11.2015
02.11.2015
Syny
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 02.11.15 21:20:31: Jo, to by bylo taky reseni :) Ale i tak - jako ze tam nekdo vjede kdyz to blika, ale zavory jsou nahore, nechapu, ale furt bych to asi pochopil spis nez proklickovat spadly zavory. To uz musis mit v hlave hodne nasrano. Ale je fakt, ze uz jsem takhle par osobaku videl projet zavory
21:25:02
02.11.2015
02.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> stika87 - Maschinenführer: Hele ty bys to mohl vědět, na jakém principu má fungovat ten "generální stop"? U trakce dejme tomu vypne šťávu, ale jinak?
Jak byla teď ta nehoda, že fíra z Unipetrolu projel stůj a pak zaparkoval zezadu do stojícího nákladního vlaku před další stanicí, tak tam psali, že byl opakovaně použit, ale neúspěšně. Tak to asi není tak úžasná věc, jak to bylo na počátku prezentováno...
Jak byla teď ta nehoda, že fíra z Unipetrolu projel stůj a pak zaparkoval zezadu do stojícího nákladního vlaku před další stanicí, tak tam psali, že byl opakovaně použit, ale neúspěšně. Tak to asi není tak úžasná věc, jak to bylo na počátku prezentováno...
21:20:31
02.11.2015
02.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Syny: Vsadíš se? Škoda že video nenajdu, ale už jsem to taky viděl...
A praktičtější určite - nemusí se ty závory opravovat, když je někdo prorazí. Ono taky běžně nejdřív padají závory na tvé straně silnice a až po chvíli v protisměru, aby i když vjedeš na přejezd těsně než spadnou, jsi stihl na druhé straně ještě vyjet než spadnou i tam. Tady je podle mě chyba v tom, že padaly současně.
A praktičtější určite - nemusí se ty závory opravovat, když je někdo prorazí. Ono taky běžně nejdřív padají závory na tvé straně silnice a až po chvíli v protisměru, aby i když vjedeš na přejezd těsně než spadnou, jsi stihl na druhé straně ještě vyjet než spadnou i tam. Tady je podle mě chyba v tom, že padaly současně.
21:06:09
02.11.2015
02.11.2015
stika87 - Maschinenführer
-> Syny: kokot to neni mozny
20:49:13
02.11.2015
02.11.2015
Syny
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 02.11.15 20:34:50: No tak kdyz debil chce najet na prejezd, tak na nej evidentne najede zavory nezavory. Ale kdyz uz tam tedy nejakej blbec vjede, tak je asi prakticnejsi, aby naproti nemel nic nez zavrenou zavoru, kterou zacne premejslet jestli prorazit a nebo neprorazit a nez to vymysli, tak jsou vsici na sracku... Pochybuju, ze by s kamcakem objizdel spadlou zavoru na svej pulce. Objet zavoru uz chce vetsi koule nez projet jen blikajici svetla s tim, ze mam jeste cas, protoze zavory jsou jeste nahore.
20:34:50
02.11.2015
02.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Syny: To je takový odstupňování zabezpečení přejezdu.
1. výstražný kříž
2. + světelné a zvukové zabezp. zařízení
3. + závora
4. + závory z obou stran
5. + přídavná zábrana proti podlézání závor chodci a cyklisty (to už se moc nepoužívá, ale někde to ještě je)
Paradoxně závory z obou stran by měly být bezpečnější, ale to je ve svěru z vně řejezdu. Zrušit tu na druhé straně není řešení, protože tím spíš nějakýho dementa napadne tam vjet, jednoduše objede závoru na svojí půlce...
Ale když tam tenhle debil vjel a zarazily ho ty závory naproti, tak neměl jet dál, zastavit a dát rychle zpátečku... závoru mu pořád ještě držel návěs, takže mohl vycouvat, aniž by jí přerazil. To jak tam stál a čuměl takovou dobu, to je fakt největší debilita na tom všem co udělal.
1. výstražný kříž
2. + světelné a zvukové zabezp. zařízení
3. + závora
4. + závory z obou stran
5. + přídavná zábrana proti podlézání závor chodci a cyklisty (to už se moc nepoužívá, ale někde to ještě je)
Paradoxně závory z obou stran by měly být bezpečnější, ale to je ve svěru z vně řejezdu. Zrušit tu na druhé straně není řešení, protože tím spíš nějakýho dementa napadne tam vjet, jednoduše objede závoru na svojí půlce...
Ale když tam tenhle debil vjel a zarazily ho ty závory naproti, tak neměl jet dál, zastavit a dát rychle zpátečku... závoru mu pořád ještě držel návěs, takže mohl vycouvat, aniž by jí přerazil. To jak tam stál a čuměl takovou dobu, to je fakt největší debilita na tom všem co udělal.
19:46:29
02.11.2015
02.11.2015
ochoda
-> Syny: Právě no a jak řikáš projet to, v tu chvíli bych asi taky nevěděl co mám dělat. Furt ten blok, že mám před sebou nějakou překážku...
19:43:54
02.11.2015
02.11.2015
Syny
-> ochoda: To asi jo, ale na to asi neni moc cas v tu chvili - tim spis, kdyz je clovek na to sam.
19:33:18
02.11.2015
02.11.2015
ochoda
-> Syny: Myslím, že na to bych se zeptal spíš nějakýho dopraváka. To bude určitě kuli něčemu někde napsanýmu... Btw závora jde i zvednout, ale to asi víš.
19:30:06
02.11.2015
02.11.2015
Syny
Jelikoz to ve vedlejsim tematu nejak zapadlo, tak to dam sem, jelikoz me to vazne zajima :)
Jelikoz je tady par lidi co ma s drahou co spolecneho, tak mi mozna objasni jednu vec. Ne ze bych schvaloval todle vjizdeni na prejezd, kdyz blika cervena, to vubec, ale neni mi jasny, proc jsou nektery prejezdy delany tak, ze jsou zavory na obou stranach ulice a nekde jen na strane ve smeru jizdy. Pac kdyby tady na tom prejezdu nebyly zavory z obou stran, tak ten kamionak, kdyz uz tam kokot najel, by mohl v pohode vyjet ven a nebyl by tam "zavrenej". Jasne, zavora jde projet, ale jak je vidno, tak nejakej psychologickej efekt to ma a to zastaveni pred ni a rozmejsleni, jestli ji tedy prorazit a nebo ne muze bejt taky osudny (coz pravdepodobne pri tej srazce s tim Pendolinem driv i bylo). Kdyby proste byla zavora jen na pulce vozovky, tak by normalne odjel.
www.novinky.cz/krimi/3851 22-na-prejezd-ve-studence- vjel-dalsi-kamion-na-cerve nou-tesne-pred-srazkou-pro razil-zavory.html
Jelikoz je tady par lidi co ma s drahou co spolecneho, tak mi mozna objasni jednu vec. Ne ze bych schvaloval todle vjizdeni na prejezd, kdyz blika cervena, to vubec, ale neni mi jasny, proc jsou nektery prejezdy delany tak, ze jsou zavory na obou stranach ulice a nekde jen na strane ve smeru jizdy. Pac kdyby tady na tom prejezdu nebyly zavory z obou stran, tak ten kamionak, kdyz uz tam kokot najel, by mohl v pohode vyjet ven a nebyl by tam "zavrenej". Jasne, zavora jde projet, ale jak je vidno, tak nejakej psychologickej efekt to ma a to zastaveni pred ni a rozmejsleni, jestli ji tedy prorazit a nebo ne muze bejt taky osudny (coz pravdepodobne pri tej srazce s tim Pendolinem driv i bylo). Kdyby proste byla zavora jen na pulce vozovky, tak by normalne odjel.
www.novinky.cz/krimi/3851 22-na-prejezd-ve-studence- vjel-dalsi-kamion-na-cerve nou-tesne-pred-srazkou-pro razil-zavory.html
19:28:32
02.11.2015
02.11.2015
rsvancara
Co dělá Sergej na terénních pneumatikách a ne na kolejích? Inu, to byste se museli zeptat v Rusku. Jen připomeneme, že lokomotiva vážila 116 tun a poháněl ji dvoutaktní dieselový dvanáctiválec o výkonu skoro 2000 koní
17:12:29
07.04.2015
07.04.2015
Luky
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je lepší nevědět
16:27:04
07.04.2015
07.04.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Luky: Muzes auto nechat u silnice a jit kilak pesky :-)
15:12:41
07.04.2015
07.04.2015
Luky
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hups, to je dobré vědět
15:08:21
07.04.2015
07.04.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
O vikendu jsme byli jen dva odvazlivci.
15:07:17
07.04.2015
07.04.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Luky: Na to jsem se loni nedostal, tak snad letos :-)
Akorát je tam horší přístup když je mokro, nic pro žabaře s břichoplazama.
Akorát je tam horší přístup když je mokro, nic pro žabaře s břichoplazama.
14:52:14
07.04.2015
07.04.2015
Luky
-> Matthes, záškodník z TechWebu: bývá tam i sraz rotujících setrvačníků, už hromadu let se tam chci vypravit mrknout. Tak snad letos 13.6.
aerokarel.rajce.idnes.cz/ Rotujici_setrvacniky_2013
aerokarel.rajce.idnes.cz/ Rotujici_setrvacniky_2013
14:46:11
07.04.2015
07.04.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> rené: Jj, srandovního nic, jen jsem to sem plácnul :-) Je to tam hezký, tak kdyby někdo hledal kam na výlet... www.solvayovylomy.cz/
13:40:08
07.04.2015
07.04.2015
rené
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Solvayovy lomy? Co je na tim tak srandovního? :)
19:22:14
05.04.2015
05.04.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
18:58:37
28.11.2014
28.11.2014
stika87 - Maschinenführer
-> palinator: jak jsme to videl tak sjme vybehl z masiny a sel fotit :D
21:46:51
27.11.2014
27.11.2014
palinator
-> stika87 - Maschinenführer:
Ale štítky ze zvonků jsou spadaný
Ale štítky ze zvonků jsou spadaný
12:35:17
27.11.2014
27.11.2014
rené
-> stika87 - Maschinenführer: Byl sis vyzkoušet 3. způsob brždění?