skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
-> palinator 30.01.12 19:38:07: no to je ale hnus,fuj! Pripomina mi to nejakyho prikrceneho pripos*aneho skreta z pohadky.
-> Vojťas:
Jo, nebo taky dřevolíno.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jo, nebo taky dřevolíno.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: kamos tim obcas jezdi dom z prace a rika tomu zebrinak :D ze pry dreveny lavice ci co :D no mazec pry
Zažil někdo vás jízdu s touhle sračkou? Já bych se toho bál, zlatej žabotlam.
Přezdíváme ji kvůli všudypřítomným cedulím "Uwaga!".
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Tady je +6 :-))) Jaro.
-> rené: My ho můžem rozdávat, unás na dnešek zase mrtě nasypalo a momentálně mi teploměr venku ukazuje -12stupnů
-> Toňas: Já chci taky sníh... ![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Dnes v Janovicích u Trutnova, kapánek chumelilo a 810 prostě drhla o sníh vším co je pod podlahou, tak jsme na to dostali silnější stroj
Tady je pár fotek s otevřenou krabicí:www.google.cz/search?q=Re
pas+SN...
-> Hurdis: zrejme maji integrovane recyklacni procesy primo ve vlaku :)
-> Hurdis: Nojo,tuhle jsme měli nějaké zpoždění na trase Montpellier-Lille,tak tam souprava dobrou hodinu stála,tak byl fasuňk. Inu,to není ČD...
-> Bobesh: No dostat proviantní krabici s nápisem Repas....
Toto je potravinový balíček,který je vydáván při větším zdržení na tratíchTGV SNCF. Komplet,pečeť neporušena. Obsah zhruba co se pamatuju:250ml vody,1xjakási paštika,1Xzeleninové pyré,balení keksíků,ovocné pyré,sucharypastilky,příb
or+další hovadinky. Dávám to sem a ne do inzerce,jelikož to ocení někdo,kdo je trefenej šínou,ne autař. Měl by někdo zájem,nebo to mám prohnat kotlem?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> 1560: A co jsem si tak vzpoměl na jednu chuťovku... Ikdyž to byla v podstatě mimořádnost. Náhrada za tramvaje ze Smíchova na Řepy. Výtečná záležitost. Na Knížecí obrat 6 minut, v Řepích 4minuty. Otočilo se to za tu šichtu snad 15x. Dvoudenka, odpoledne nástup, večer souprava na Kladno, ráno souprava z Kladna na Řepy a do dopoledne s tím, že ráno/dopoledne přišlo střídání a člověk měl půl hodiny pauzu na oběd Na Knížecí. Kdo to tam zná, tak ví, že si tam koupí perník a kdejaký svinstvo, ale normální jídlo... Naštěstí cca půl kilometru bylo řeznictví s bufetem.
-> 1560: Tak jest. Bohužel. Ropid je na jednu stranu hezká věc na stranu druhou... Jako příklad jedna krásná šichta z loňskýhoi grafikonu(Letos jsou obraty stejný nebo hodně podobný, jen tahle směna je rozseknutá napůl). Pondělní varianta.Nástup 3:00 ráno, příprava regiovagíny, soupravový vlak do Čisovic, takže bez zastavení, s lidma na Dobříš příjezd 5:45, odjezd 6 a nějaká drobná. To by se ještě dalo. Ovšem do Prahy příjezd 7:32 bez delšího pobytu v mezilehlých stanicích a 7:40 odjezd zpět na Dobříš, opět bez pobytů. 9:16 na Dobříši a tady je teda aslespoň trocha času 9:47 odjezd na Prahu a pak souprava do depa, zbrojení atd. konec v 1 odpoledne. Do tý půlhodiny při poslednim obratu je vměstnána "pauza" na jídlo. No nevim jak ostatní, já jí strávil vždy s hlavou v záklonu za silného zvukového doprovodu. O tom že pak hlava padá i během jízdy ani nemluvim. V ostatní dny v týdnu to bylo vylepšeno na dvoudenní šichtu s cca 5hodinovým spaním na nocležně.
Ale cožpak s regionovou to jde, ale ti co jezděj panťáky... Pak člověk fakt nesmí nic zapomenout na druhým stanovišti. Ono než člověk přejde okolo soupravy dvou hliníků a takhle se třeba mezi Prahou a Berounem otočí 8x s jednou pauzou na oběd...
Ale cožpak s regionovou to jde, ale ti co jezděj panťáky... Pak člověk fakt nesmí nic zapomenout na druhým stanovišti. Ono než člověk přejde okolo soupravy dvou hliníků a takhle se třeba mezi Prahou a Berounem otočí 8x s jednou pauzou na oběd...
-> rené:
6 minut? To i u autobusů se snažím ve vzorovkách dávat alespoň 10 (pokud to jde, ale jsou i ostrý obraty na otočku), a i tak si někteří stěžujou, že je to málo. A to má člověk u autobusu poněkud míň práce, jak na vlaku.
6 minut? To i u autobusů se snažím ve vzorovkách dávat alespoň 10 (pokud to jde, ale jsou i ostrý obraty na otočku), a i tak si někteří stěžujou, že je to málo. A to má člověk u autobusu poněkud míň práce, jak na vlaku.
-> palinator: Dyzajnér měl asi slabší chvilku :-! Humus. Ale pokud to bude fungovat tak jako to mělo fungovat už nejmíň před dvaceti lety, tak proč ne... Nejhorší ale na tom je, že když páni grafikonáři vidí, že nemusíme objíždět, krátí obratové doby na mnohem kratší, než mají třebas tramvajáci na konečných, což je ve finále celkem humus. 6 minut na obrat.... vopovaž se člověče něco zapomenout na opačném stanovišti. Třeba zabržděnou přídavnou brzdu! Hnus.
-> stika87:
Na pohled hrozná sračka.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Na pohled hrozná sračka.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> 1560: aha dik zajmavy :)
-> Michal N 283: asi na nakou regionalni trat vid ;-)
-> stika87: nové riadiace vozne ČD,asi už po testácií
Ty jo kde jsou ty doby kdy jsem jako děcko školou povinné chodil do Maloměřic sledovat vlaky jak projíždí a jak to rozřazují
-> Péďa17 16.01.12 21:24:01: Pěkný, to musí být stroj... dvakrát větší výkon. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Péďa17:
husty,to by se nam ani cely neveslo do haly ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nemaj šátorácký autíčka vepředu světla z Laminátky?
České Budějovice
-> Vojtisek: asi Česká Třebová
-> Péďa17: Česká Třebová ???
-> Péďa17: viac fotiek?
-> Péďa17: maloměřice?
-> Nwkt: Koukám, že v Plzni se nejen na právech rozdávaly tituly jak letáky na náměstí... Pak to má k něčemu vypadat
Jináč takový klasický poporodní potíže řekl bych. Nestabilní podloží je svinstvo. Ovšem ten rozpadající se mostek... to se povedlo.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jináč takový klasický poporodní potíže řekl bych. Nestabilní podloží je svinstvo. Ovšem ten rozpadající se mostek... to se povedlo.
-> Nwkt: Moderní dyzajn, tomu nerozumíš... ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Njn, ale koľko domov sa popritom vystavalo z materiálu určeného na koridor už tam nikto nenapíše...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Někdy minulej tejden na vlečce do Elektrárny Chvaletice opět a zase ujela "patnáctka" (15 vagonů na uhlí) do stanice Řečany nad Labem.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> rené:
Hh, nám takto jednou sám nastartoval autobus (prej nějaká chyba v elektronice stop/start tlačítka). Ještě, že se sám nerozjel, jako se to stalo jedné milé tramvaji v Brně.
Hh, nám takto jednou sám nastartoval autobus (prej nějaká chyba v elektronice stop/start tlačítka). Ještě, že se sám nerozjel, jako se to stalo jedné milé tramvaji v Brně.
-> palinator: No oproti klasickým 810tkám to spolehlivě topí a chladí, jinak nic. Tu převodovku občas taky nechápu. Naše 023 měla oblíbenou kratochvíli do stoupání, kdy jel člověk skoro 50 a motor byl v celkem ideálních točkách, tak si sama podřadila, motor v omezovači, já na skle a rázem se jelo pětatřicet... Čim to bylo nikdo neví. Ale po včerejší příhodě s 854kou se nedivim ničemu, když se ta mrcha rozhodla sama startovat
-> Nwkt: Tak jsem se ptal, jak to tahali ven... Tož prej na kolej vedle přijel jeřáb kolejowy, vysunul rameno nad mašinu, nadzvedli jí, z točny odmontovali zábradlí, otočili točnu pod lokomotivu a jeřábem jí položili na kolej na točně a pak už jen odtáhli.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Hele ty... do garáže se parkuje gumokol a ne lokomotiva!!!
Jinak fakt nevim co se přesně semlelo a proč tam žuchnul, pádokaždě to kolega chystal na vlak.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Nwkt: Tak jsem se ptal, jak to tahali ven... Tož prej na kolej vedle přijel jeřáb kolejowy, vysunul rameno nad mašinu, nadzvedli jí, z točny odmontovali zábradlí, otočili točnu pod lokomotivu a jeřábem jí položili na kolej na točně a pak už jen odtáhli.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Hele ty... do garáže se parkuje gumokol a ne lokomotiva!!!
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)