![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mašinfíráci :-)
-> stika87 - Maschinenführer: To je fakt v pytli. Nejhorší je když je to smrťák, tohle je tak mu akorát rozbít držku ale když už se pak někomu něco stane tak co si na něm vezmeš...![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> CpEaRjHaY-průserář: bohuzel co jsem se tak bavil se starejma firama tak kazdej uz ma nakej takovej zazitek :(
Tady je cela situace i s tim co se delo pred, z prvu jsrm hledal nejaky duvod proc to udelal, ze treba dlouho cekal na krizovatce, ale ne. Je to fakt kryplik. m.facebook.com/story.php?
story_fbid...
-> stika87 - Maschinenführer 11.12.15 18:48:36: Nemáš někdy strach že tě to taky někdy potká? ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> rené: obsluhujem mimoradnou zalohou Metrans :)
-> stika87 - Maschinenführer: Pěknej jeřáb! :)
-> stika87 - Maschinenführer: Jsi prchl od Crachga k Metransu nebo zajíždíte na terminál taky?
-> Mr._Nosferatu 06.11.15 23:55:42: Přejezd je ouze to, co je označeno některým z označení pro přejezd
A přejezd je to i tehdy, když tam koleje nejsou, ale nevěřím, že by nějakej aktiv někoho buzeroval za to, že tam nejel 30...
...cestou do práce také jezdím přes jeden přejezd, kde by se mělo jezdit 30 a běžně se tam jezdí 70 - a to je to v obci a vlak tam čas od času jede (již dvakrát za devět let, co tamtudy jezdím, jsem tam drezínu potkal. A před ní zaměstnance drak s praporkem...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A přejezd je to i tehdy, když tam koleje nejsou, ale nevěřím, že by nějakej aktiv někoho buzeroval za to, že tam nejel 30...
...cestou do práce také jezdím přes jeden přejezd, kde by se mělo jezdit 30 a běžně se tam jezdí 70 - a to je to v obci a vlak tam čas od času jede (již dvakrát za devět let, co tamtudy jezdím, jsem tam drezínu potkal. A před ní zaměstnance drak s praporkem...
-> Mr._Nosferatu:
Řek bych, že ne.
E: jak bys pak rozlišil kolejnici od vrat od železnice?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Řek bych, že ne.
E: jak bys pak rozlišil kolejnici od vrat od železnice?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jak je to a neoznačeném přejezdem ? Je to furt přejezd ?
Máme ve městě dlouho nepoužívaný přejezd (vlak tudy nejel alespoň 20let) teď odtut zmizeli kříže, je to furt přejezd ? A co přejezd, kde jsou koleje jen v alsfaltu, za silnici už nejsou.
Máme ve městě dlouho nepoužívaný přejezd (vlak tudy nejel alespoň 20let) teď odtut zmizeli kříže, je to furt přejezd ? A co přejezd, kde jsou koleje jen v alsfaltu, za silnici už nejsou.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : A jéé, Všetaty. Na tomhle přejezdu jsem jak doma
Jak píšeš, Všetaty jsou docela velkej uzel, hlavně pro nákladní vlaky. Občas když se to tam šikovně sejde, tak si člověk opravdu počká. Ale zas na druhou stranu, ta silnice není nijak tranzitní, spojuje vlastně jen dvě sousední vesnice, takže provoz tam není nijak extrémní. Ty dvoje závory mají opravdu logiku asi jen kvůli tomu příjezdu k nádraží. Jinam ta cesta nevede.
-> Syny: Jsou tam jen jiný ty světla (novější) ,ale jinak je ten přejezd stále stejný
A neodpustím si tohle video také ze Všetat
www.facebook.com/natocvid
eo.cz/.../871086499642972
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: Jsou tam jen jiný ty světla (novější) ,ale jinak je ten přejezd stále stejný
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
A neodpustím si tohle video také ze Všetat
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky: Protože kdyby to byl jeden, tak je permanentně zavřenej. On je to docela velký dpravní uzel, pokud se nepletu, tak hlavně pro nákladní vlaky. Takhle se to alespoň trochu rozdělí a dostanou se lidi k tomu nádraží, ke kterému vede ta odbočka mezi přejezdy. Ale jezdit tamtudy denně bych teda fakt nechtěl...
-> Syny: jo aha, já to projel jen v rychlosti.
-> Luky: Taky jsem nad tim premejslel, ale ona je mezi tema prejezdama krizovatka. Pokud ale nekdo najede na prejezd a zustane stat na kolejich, kdyz vidi, ze za prejezdem uz stoji auta a nevejde se tam, tak asi dobre mu tak :) Navic co jsem cetl v prispevkach na tytrubce pod videem, tak ten prejezd uz je asi jinak.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 02.11.15 21:40:06: tady moc nechápu, proč jsou to dva přejezdy... To je tak trochu riziko, že nějaký moula zůstane před přejezdem stát na druhých kolejích a pak ho tam něco rozjede, ne? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 02.11.15 21:40:06: Permanentní ne - Felda projela...
Ale zrovna tam nikterak velkej provoz není, aby těch pár minut někomu vaddilo. Ale třeba 4 kolejovej přejezd na hlavní silnici v Řevnicích - to je (bývalo) labůžo na 15 minut...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale zrovna tam nikterak velkej provoz není, aby těch pár minut někomu vaddilo. Ale třeba 4 kolejovej přejezd na hlavní silnici v Řevnicích - to je (bývalo) labůžo na 15 minut...
-> stika87 - Maschinenführer: To je to co jsem chtěl vědět, dík. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
vypnuti trakce a generalni stop je uplne neco jineho :)
generalni stop je ze pres vysilacku ( lokomotiva za prve musi mit danej typ vysilacky a za druhy musi byt naladena na frekvenci ) a vysilacka obslouzi kohout VZ a pres ten se vypusti vzduch z vlaku a ten zastavi ;-)
generalni stop je ze pres vysilacku ( lokomotiva za prve musi mit danej typ vysilacky a za druhy musi byt naladena na frekvenci ) a vysilacka obslouzi kohout VZ a pres ten se vypusti vzduch z vlaku a ten zastavi ;-)
-> Vojťas: Trochu konkrétněji - jak přes vysílačku? Jak že to huláká na fíru zastav nebo to má nějaký účinek na lokomotivu? To první je úplně naprd, ne?
-> Vojťas:
Ale dřív se to tak dělalo ne? Že se vyplo napájení troleje a snad měl strojvedoucí podle předpisu zastavit.
Ale dřív se to tak dělalo ne? Že se vyplo napájení troleje a snad měl strojvedoucí podle předpisu zastavit.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : je to pres vysilacku, EDIT: radiostanici- a myslim ze ani u trakce to neni tak ze by vypnuli elektriku, to samo o sobe vlak nezastavi a muze to bejt dost nebezpecny nemyslis ? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Syny: No řešení... býval to standart. Nevím, proč tady padají současně.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 02.11.15 21:20:31: Jo, to by bylo taky reseni :) Ale i tak - jako ze tam nekdo vjede kdyz to blika, ale zavory jsou nahore, nechapu, ale furt bych to asi pochopil spis nez proklickovat spadly zavory. To uz musis mit v hlave hodne nasrano. Ale je fakt, ze uz jsem takhle par osobaku videl projet zavory ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> stika87 - Maschinenführer: Hele ty bys to mohl vědět, na jakém principu má fungovat ten "generální stop"? U trakce dejme tomu vypne šťávu, ale jinak?
Jak byla teď ta nehoda, že fíra z Unipetrolu projel stůj a pak zaparkoval zezadu do stojícího nákladního vlaku před další stanicí, tak tam psali, že byl opakovaně použit, ale neúspěšně. Tak to asi není tak úžasná věc, jak to bylo na počátku prezentováno...
Jak byla teď ta nehoda, že fíra z Unipetrolu projel stůj a pak zaparkoval zezadu do stojícího nákladního vlaku před další stanicí, tak tam psali, že byl opakovaně použit, ale neúspěšně. Tak to asi není tak úžasná věc, jak to bylo na počátku prezentováno...
-> Syny: Vsadíš se?
Škoda že video nenajdu, ale už jsem to taky viděl...
A praktičtější určite - nemusí se ty závory opravovat, když je někdo prorazí. Ono taky běžně nejdřív padají závory na tvé straně silnice a až po chvíli v protisměru, aby i když vjedeš na přejezd těsně než spadnou, jsi stihl na druhé straně ještě vyjet než spadnou i tam. Tady je podle mě chyba v tom, že padaly současně.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
A praktičtější určite - nemusí se ty závory opravovat, když je někdo prorazí. Ono taky běžně nejdřív padají závory na tvé straně silnice a až po chvíli v protisměru, aby i když vjedeš na přejezd těsně než spadnou, jsi stihl na druhé straně ještě vyjet než spadnou i tam. Tady je podle mě chyba v tom, že padaly současně.
-> Syny: kokot to neni mozny
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 02.11.15 20:34:50: No tak kdyz debil chce najet na prejezd, tak na nej evidentne najede zavory nezavory. Ale kdyz uz tam tedy nejakej blbec vjede, tak je asi prakticnejsi, aby naproti nemel nic nez zavrenou zavoru, kterou zacne premejslet jestli prorazit a nebo neprorazit a nez to vymysli, tak jsou vsici na sracku... Pochybuju, ze by s kamcakem objizdel spadlou zavoru na svej pulce. Objet zavoru uz chce vetsi koule nez projet jen blikajici svetla s tim, ze mam jeste cas, protoze zavory jsou jeste nahore.
-> Syny: To je takový odstupňování zabezpečení přejezdu.
1. výstražný kříž
2. + světelné a zvukové zabezp. zařízení
3. + závora
4. + závory z obou stran
5. + přídavná zábrana proti podlézání závor chodci a cyklisty (to už se moc nepoužívá, ale někde to ještě je)
Paradoxně závory z obou stran by měly být bezpečnější, ale to je ve svěru z vně řejezdu. Zrušit tu na druhé straně není řešení, protože tím spíš nějakýho dementa napadne tam vjet, jednoduše objede závoru na svojí půlce...
Ale když tam tenhle debil vjel a zarazily ho ty závory naproti, tak neměl jet dál, zastavit a dát rychle zpátečku... závoru mu pořád ještě držel návěs, takže mohl vycouvat, aniž by jí přerazil. To jak tam stál a čuměl takovou dobu, to je fakt největší debilita na tom všem co udělal.
1. výstražný kříž
2. + světelné a zvukové zabezp. zařízení
3. + závora
4. + závory z obou stran
5. + přídavná zábrana proti podlézání závor chodci a cyklisty (to už se moc nepoužívá, ale někde to ještě je)
Paradoxně závory z obou stran by měly být bezpečnější, ale to je ve svěru z vně řejezdu. Zrušit tu na druhé straně není řešení, protože tím spíš nějakýho dementa napadne tam vjet, jednoduše objede závoru na svojí půlce...
Ale když tam tenhle debil vjel a zarazily ho ty závory naproti, tak neměl jet dál, zastavit a dát rychle zpátečku... závoru mu pořád ještě držel návěs, takže mohl vycouvat, aniž by jí přerazil. To jak tam stál a čuměl takovou dobu, to je fakt největší debilita na tom všem co udělal.
-> Syny: Právě no a jak řikáš projet to, v tu chvíli bych asi taky nevěděl co mám dělat. Furt ten blok, že mám před sebou nějakou překážku...
-> ochoda: To asi jo, ale na to asi neni moc cas v tu chvili - tim spis, kdyz je clovek na to sam.
-> Syny: Myslím, že na to bych se zeptal spíš nějakýho dopraváka. To bude určitě kuli něčemu někde napsanýmu... Btw závora jde i zvednout, ale to asi víš.
Jelikoz to ve vedlejsim tematu nejak zapadlo, tak to dam sem, jelikoz me to vazne zajima :)
Jelikoz je tady par lidi co ma s drahou co spolecneho, tak mi mozna objasni jednu vec. Ne ze bych schvaloval todle vjizdeni na prejezd, kdyz blika cervena, to vubec, ale neni mi jasny, proc jsou nektery prejezdy delany tak, ze jsou zavory na obou stranach ulice a nekde jen na strane ve smeru jizdy. Pac kdyby tady na tom prejezdu nebyly zavory z obou stran, tak ten kamionak, kdyz uz tam kokot najel, by mohl v pohode vyjet ven a nebyl by tam "zavrenej". Jasne, zavora jde projet, ale jak je vidno, tak nejakej psychologickej efekt to ma a to zastaveni pred ni a rozmejsleni, jestli ji tedy prorazit a nebo ne muze bejt taky osudny (coz pravdepodobne pri tej srazce s tim Pendolinem driv i bylo). Kdyby proste byla zavora jen na pulce vozovky, tak by normalne odjel.
www.novinky.cz/krimi/3851 22-na-prejezd-ve-studence- vjel-dalsi-kamion-na-cerve nou-tesne-pred-srazkou-pro razil-zavory.html
Jelikoz je tady par lidi co ma s drahou co spolecneho, tak mi mozna objasni jednu vec. Ne ze bych schvaloval todle vjizdeni na prejezd, kdyz blika cervena, to vubec, ale neni mi jasny, proc jsou nektery prejezdy delany tak, ze jsou zavory na obou stranach ulice a nekde jen na strane ve smeru jizdy. Pac kdyby tady na tom prejezdu nebyly zavory z obou stran, tak ten kamionak, kdyz uz tam kokot najel, by mohl v pohode vyjet ven a nebyl by tam "zavrenej". Jasne, zavora jde projet, ale jak je vidno, tak nejakej psychologickej efekt to ma a to zastaveni pred ni a rozmejsleni, jestli ji tedy prorazit a nebo ne muze bejt taky osudny (coz pravdepodobne pri tej srazce s tim Pendolinem driv i bylo). Kdyby proste byla zavora jen na pulce vozovky, tak by normalne odjel.
www.novinky.cz/krimi/3851 22-na-prejezd-ve-studence- vjel-dalsi-kamion-na-cerve nou-tesne-pred-srazkou-pro razil-zavory.html
Co dělá Sergej na terénních pneumatikách a ne na kolejích? Inu, to byste se museli zeptat v Rusku. Jen připomeneme, že lokomotiva vážila 116 tun a poháněl ji dvoutaktní dieselový dvanáctiválec o výkonu skoro 2000 koní![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je lepší nevědět ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky: Muzes auto nechat u silnice a jit kilak pesky :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hups, to je dobré vědět ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
O vikendu jsme byli jen dva odvazlivci.
-> Luky: Na to jsem se loni nedostal, tak snad letos :-)
Akorát je tam horší přístup když je mokro, nic pro žabaře s břichoplazama.
Akorát je tam horší přístup když je mokro, nic pro žabaře s břichoplazama.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: bývá tam i sraz rotujících setrvačníků, už hromadu let se tam chci vypravit mrknout. Tak snad letos 13.6.
aerokarel.rajce.idnes.cz/ Rotujici_setrvacniky_2013
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
aerokarel.rajce.idnes.cz/ Rotujici_setrvacniky_2013
-> rené: Jj, srandovního nic, jen jsem to sem plácnul :-) Je to tam hezký, tak kdyby někdo hledal kam na výlet... www.solvayovylomy.cz/
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Solvayovy lomy? Co je na tim tak srandovního? :)
-> palinator: jak jsme to videl tak sjme vybehl z masiny a sel fotit :D
-> stika87 - Maschinenführer:
Ale štítky ze zvonků jsou spadaný![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ale štítky ze zvonků jsou spadaný
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> stika87 - Maschinenführer: Byl sis vyzkoušet 3. způsob brždění? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)