skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sluchátka
09:02:19
06.02.2021
06.02.2021
King
-> Kocvin 06.02.21 08:41:40: Já jsem staromilec a ke sluchátkům prostě patří dlouhá šňůra a nohy na stole :-) Kdysi jsem šel do AKG K701 a s lehkým tuningem uspokojej i milovníky basů. Teď jsem trošku polevil s nočním poslechem na sluchátka, protože v baráku si člověk může pustit Slovanský tance klidně i po večerce, a náš mladej s AKGčkama po nocích paří hry - taková hifistická svatokrádež! :-)
08:53:32
06.02.2021
06.02.2021
King
-> Kocvin: Jo, "cikánskou " pračku jsme kdysi měli taky, ale tam se nemělo co podělat, protože to byla jenom vrtule, vypínač a motor
08:44:25
06.02.2021
06.02.2021
Kocvin
-> King: Vždycky, když někdo mluví o socialistických pračkách, vybaví se mi skladba jedné Valašské, undergroundové kapely, nazvaná Romo Fulnek..
08:42:09
06.02.2021
06.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
08:41:40
06.02.2021
06.02.2021
Kocvin
A jaké sluchátka byste teda doporučili ? Byly by primárně určené na poslech hudby. Bylo by fajn kdyby byly bezdrátové, přes uši a měly i nějaký rozumný, klidně i vintage vzhled.. Co jsem se díval, tak s rozumnými parametry, jsou vždy sluchátka na uši..
Třeba tady, pro mě jako člověka, který se pohyboval vždycky jen u beden a reproduktorů, fenomenální citlivost.. A krásné provedení konstrukce.. Jen jsou na uši, což nejspíš nechci..
m.alza.cz/beyerdynamic-av entho-wl-hneda-d5269376.ht m
Cenový strop 10 tisíc Kč, víc za sluchátka nedám.. Ideál tak kolem 7-8, ať ještě zbyde na nějaké víno..
Třeba tady, pro mě jako člověka, který se pohyboval vždycky jen u beden a reproduktorů, fenomenální citlivost.. A krásné provedení konstrukce.. Jen jsou na uši, což nejspíš nechci..
m.alza.cz/beyerdynamic-av entho-wl-hneda-d5269376.ht m
Cenový strop 10 tisíc Kč, víc za sluchátka nedám.. Ideál tak kolem 7-8, ať ještě zbyde na nějaké víno..
08:33:39
06.02.2021
06.02.2021
King
...ještě jsem si tak vzpomněl na jedno video z YT - dobová reportáž o poruchovosti užasné tuzemské elektroniky v osmdesátkách. Jestli si dobře pamatuju, tak u praček Tatramat, tam soudruh z velkoobchodu, kterej vyřizoval reklamace, uváděl u některých modelů až 30 procentní poruchovost během záruky to tenkrát byla záruka pouhých 6 měsíců od koupi a pračka stála několik platů.
Edit: tak je to tohle video:
...a je tam dokonce jeden typ pračky (Tamat), co měla skoro 40 procent reklamací v záruce
Edit: tak je to tohle video:
...a je tam dokonce jeden typ pračky (Tamat), co měla skoro 40 procent reklamací v záruce
08:21:51
06.02.2021
06.02.2021
King
-> Tuner#2: Přesně tak, je to v podstatě jenom příplatek za netrpělivost. Já teda měl do teďka docela kliku na veškerý zboží z e-shopů - akorát jednou mi bezdrátovej IP telefon zmrtvěl hned druhej den po koupi, ale v Datartu mi ho bez keců hned při reklamaci vyměnili za novej. A v Alze mi zase bez keců hned vrátili prachy za wifi router u kterýho inzerovali, že LAN strana má gigovej ethernet, ale umělo to jenom 100BaseT.
Až letos jsem objednal mladýmu "jako k vánocům " repráky k PC, ale vyzkoušeli jsme je už před Štědrým dnem a basáku jedný bedny brutálně drhnula cívka o magnet - takže zkreslení jako prase. Takže reklamace 20.12., Vánoce bez repráků, a po 20 dnech nový bedny. Ještě, že klukovi už není 6 let a vydrží to bez breku :-)
Až letos jsem objednal mladýmu "jako k vánocům " repráky k PC, ale vyzkoušeli jsme je už před Štědrým dnem a basáku jedný bedny brutálně drhnula cívka o magnet - takže zkreslení jako prase. Takže reklamace 20.12., Vánoce bez repráků, a po 20 dnech nový bedny. Ještě, že klukovi už není 6 let a vydrží to bez breku :-)
16:25:44
05.02.2021
05.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr._Nosferatu 05.02.21 15:31:15: To neberu, že to jako někdo běžně dělá... Naopak prodávají to jako další produkt, na kterém vydělávají.
15:31:15
05.02.2021
05.02.2021
Mr._Nosferatu
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.02.21 11:24:44: Běžně to dělají, stojí to cca 10% navíc... -> Mr._Nosferatu 04.02.21 18:50:49:
13:38:53
05.02.2021
05.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.02.21 13:24:03: Tam ta sluchátka také neměli a chtěl jsem konkrétně tato.
13:24:03
05.02.2021
05.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 05.02.21 13:10:24: Mimochodem v EW jde nakupovat zcela normálně pořád, takže nechápu proč jsi si vybral Mironet, když má tak "špatný" přístup k reklamacím? Raději končím, protože odpověď na svou otázku jsem nedostal, jen jsem si dotvoril obrázek k tomuto... -> Jirik_Tuňák1983 04.02.21 17:27:10:
13:10:24
05.02.2021
05.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.02.21 12:40:18: Já nevím, ale zkušenosti mám takové, ale reklamovali jsme elektroniku naposledy už před hodně lety.
Pak už jen telefon v O2 a tam to šlo standardní cestou.
Pak už jen telefon v O2 a tam to šlo standardní cestou.
12:40:18
05.02.2021
05.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 05.02.21 11:37:51: pokud vím, EW to má výměnou jen s jejich kartou a na zboží do 1.000,-
Takže stále nevím, který kamenný obchod funguje tak jak jsi psal. Za mě žádný, protože pár vychcanku a přišli by do krachu. Dovozce si od nich nic zpět nevezme...
Takže stále nevím, který kamenný obchod funguje tak jak jsi psal. Za mě žádný, protože pár vychcanku a přišli by do krachu. Dovozce si od nich nic zpět nevezme...
11:37:51
05.02.2021
05.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.02.21 11:24:44: V Electroworldu i Datartu jsem měl vyřízené reklamace jasným způsobem bez kliček a okecávání. Je ovšem otázkou, zda neposuzovali dle interních instrukcí individuálně okruh výrobků.
Ale zkušenost mám takovou:
a) v zákonné lhůtě (vyřízeno vždy v max poloviční době)
b) okamžitou výměnou zboží
c) okamžitým vrácením peněz
U Alzy a Mallu přes internet taky bleskovka, tam proběhl nákup vždy stejně jako tady. Přes internet.
Samozřejmě jsou to molochy, kde se točí prachy v úplně jiném měřítku, takže si to asi mohou dovolit.
Ale zkušenost mám takovou:
a) v zákonné lhůtě (vyřízeno vždy v max poloviční době)
b) okamžitou výměnou zboží
c) okamžitým vrácením peněz
U Alzy a Mallu přes internet taky bleskovka, tam proběhl nákup vždy stejně jako tady. Přes internet.
Samozřejmě jsou to molochy, kde se točí prachy v úplně jiném měřítku, takže si to asi mohou dovolit.
11:24:44
05.02.2021
05.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 05.02.21 10:57:52: Nevím s čím mám problém já, ale Ty máš celkem zásadní s odpovědí na konkrétní otázku:
"Kdyby bylo normálně otevřeno, vůbec bych je tam nekupoval, ale šel normálně do kamenné prodejny, kde mám zkušenosti s hladkým ne-li okamžitým řešením reklamací."
Mě by fakt zajímalo, kdo to u přeprodané věci zákazníkovi z ulice v krámu dělá?...
"Kdyby bylo normálně otevřeno, vůbec bych je tam nekupoval, ale šel normálně do kamenné prodejny, kde mám zkušenosti s hladkým ne-li okamžitým řešením reklamací."
Mě by fakt zajímalo, kdo to u přeprodané věci zákazníkovi z ulice v krámu dělá?...
10:57:52
05.02.2021
05.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.02.21 10:32:14: Nevím, jestli máš problém s převodem textu, ale já zákonnou lhůtu nezpochybňuji a nechci vrátit peníze obratem. Jsem pouze opatrný. Zkus si posbírat ohlasy na průběh řešení reklamací u nich. Bohužel jsem si tohle předem neověřil. Mám raději rychlý a transparentní průběh reklamací a u těch obchodů budu v budoucnu nakupovat.
10:32:14
05.02.2021
05.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 05.02.21 07:11:13: To by mě zajímalo, která kamenná prodejna s radostí převezme zodpovědnost dovozce/servisu a hned bez vyjádření vrátí peníze
Moje stanovisko platí, jak takhle začal někdo vymyslet, tak se přestat o možnostech bavit. Jednoduše máme 30dni a počkáme na vyjádření servisu. Tečka...
Moje stanovisko platí, jak takhle začal někdo vymyslet, tak se přestat o možnostech bavit. Jednoduše máme 30dni a počkáme na vyjádření servisu. Tečka...
07:11:13
05.02.2021
05.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 05.02.21 06:20:19: Však jsem se na ni neptal , jen na postup v případě nedostupnosti a neopravitelnosti zboží. Mám právě dle referencí obavy z neoprávněného zamítnutí reklamace a následného pinkání si sluchátek sem a tam, jenomže to budou tři měsíce v čudu. Znejistěli mne trochu přístupem, tak se holt člověk prostě ptá. Kdyby bylo normálně otevřeno, vůbec bych je tam nekupoval, ale šel normálně do kamenné prodejny, kde mám zkušenosti s hladkým ne-li okamžitým řešením reklamací. Na tohle kličkování, byť v mezích zákona, nejsem nějak stavěnej. A navíc to byl dárek, tak to aspoň naslepo zkusíš, jestli si je narazí za půl roku handrkování a nebo za dva týdny. Třebaže se málokdy něco dozvíš.
Ono dřív jsem běžně v prodejnách na tyhle dotazy jasnou odpověď dostal, včetně z praxe předpokládané doby servisu.
Stačilo, kdyby jasně bez kliček a náznaků zamítnutí řekl:
Pokud to nebude opravitelné a nebudeme mít funkční kus na výměnu, buď vybereme jiné zboží a nebo vám vrátíme peníze.
Ono dřív jsem běžně v prodejnách na tyhle dotazy jasnou odpověď dostal, včetně z praxe předpokládané doby servisu.
Stačilo, kdyby jasně bez kliček a náznaků zamítnutí řekl:
Pokud to nebude opravitelné a nebudeme mít funkční kus na výměnu, buď vybereme jiné zboží a nebo vám vrátíme peníze.
06:20:19
05.02.2021
05.02.2021
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: chápu že jsi vytočený. Ale upřímně, co jsi čekal? tu reklamaci nebude posuzovat on, on je jen prodejce.
Myslím že online nakupování má spoustu výhod, ale musí chránit i prodejce. 30 dnů při reklamaci je nutné ale akceptovatelné zlo.
Já bych ti odpověděl stejně - prodejce nemůže v tu chvíli vědět skladovou dostupnost nebo opravitelnost závady. Za den se mu tam musí vystřídat spousty zamindrákovaných idiotů (nevztahuj na sebe, Ty jsi byl stále nad věcí).
Myslím že online nakupování má spoustu výhod, ale musí chránit i prodejce. 30 dnů při reklamaci je nutné ale akceptovatelné zlo.
Já bych ti odpověděl stejně - prodejce nemůže v tu chvíli vědět skladovou dostupnost nebo opravitelnost závady. Za den se mu tam musí vystřídat spousty zamindrákovaných idiotů (nevztahuj na sebe, Ty jsi byl stále nad věcí).
19:49:20
04.02.2021
04.02.2021
Tomaso435
-> darklord 04.02.21 18:56:24: pak je to ideální příležitost jak našetřit bank :))
19:00:27
04.02.2021
04.02.2021
Mr._Nosferatu
-> Tomaso435: Nikde nepíšu že to platím, jen že je to řešení...
Kdyby dokázali udělat opravu na počkání, jako u servisu PC u CZC.CZ tak by to ani nutnost nebyla...
Edit.: a ano mám zaměstnání, nikoliv práci...
Kdyby dokázali udělat opravu na počkání, jako u servisu PC u CZC.CZ tak by to ani nutnost nebyla...
Edit.: a ano mám zaměstnání, nikoliv práci...
18:56:24
04.02.2021
04.02.2021
darklord
-> Tomaso435: nie, byva v mamahoteli for free
18:53:55
04.02.2021
04.02.2021
Tomaso435
-> Mr._Nosferatu 04.02.21 18:50:49: neuvěřitelný jak seš ochotnej furt za něco platit a připlácet.... To vyděláváš bez práce kilo měsíčně ?
18:53:20
04.02.2021
04.02.2021
darklord
-> Jirik_Tuňák1983: to je taka klasika mna posledne vytocila alza, pred vianocami som tam odniesol mobil na reklamaciu, pocital som ze beztak to budu natahovat do posledneho dna, tak som zvolil ze si ho preberem na predajni. Na vianoce sme odisli na chatu, kde sme nakoniec ostali mesiac. Ale ouha, mobil prisiel este pred silvestrom, a hned mail ze si ho mam prist zobrat. Tak som hodinu volal do alzy kym som sa dovolal, aby som sa po polhodine bavenia sa s total natvrdlym prazakom (podla prizvuku a jeho neschopnosti rozumiet slovensky) zistil, ze on teda nedokaze zariadit zeby mi mobil poslali na nejaku blizsiu predajnu, ale ze isto ma niekto bude kontaktovat z predajne kde mobil lezi a doriesim to s nimi. Tak som pre istotu este poslal mail na nejaky helpdesk, kde som im opisal moj problem, vratil sa mi autoreply ze hned to budu riesit a cim skor sa mi ozvu. Bolo 28.12. Potom po tyzdni mi prisiel email, ze teda ak neviem, uz mam mobil reklamovany a uz 7 dni ma smutne caka na predajni, na coz som im odpisal ze ja uz 7 dni cakam na ich vyjadrenie ze teda ci mi ho poslu na inu predajnu. Na toto uz neprisla ani automaticka odpoved. 20.1. som si pre mobil konecne teda bol na predajni. A vcera mi prisiel mail, ze "vidim ze mobil uz ste si vyzvedl, takze asi vam uz nemuzeme nijak pomoci". Dlho som predychaval kym som sa vysral na to im nieco odpisovat...
18:52:51
04.02.2021
04.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Mr._Nosferatu 04.02.21 18:50:49: Jo, jenomže tam je neměli. Ale je to takové ponaučení. Mall, Alza, tam jsem měl vyřízené reklamace obratem.
18:50:49
04.02.2021
04.02.2021
Mr._Nosferatu
-> Jirik_Tuňák1983: Tak řešením je nakupovat u alzy a připlatit za okamžitou výměnu zboží
18:45:51
04.02.2021
04.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> darklord 04.02.21 18:25:19: Jo, stejné peklo je tady taky. U rozdílných vad máš dokonce čtyři měsíce. Ale většinou mi vraceli prachy hned a nebo po první reklamaci, kterou jsem kvůli poškození a nebo výraznému znečištění výrobku servisem odmítl převzít. A nebo jinak, když jsem se seknul, vrátili mi prachy rovnou i když nechtěli. Já daný výrobek potřebuji teď, ne za půl roku.
To je jako by sis koupil auto a půl roku chodil pěšky. Opičky okolo ať si pak řeší prodejce s jeho dodavatelem. I když chápu u větších věcí otázku cash flow atd., ale to není věc, která by mne jako kupujícího zajímala. Oni mi taky nezaplatí složenky.
To je jako by sis koupil auto a půl roku chodil pěšky. Opičky okolo ať si pak řeší prodejce s jeho dodavatelem. I když chápu u větších věcí otázku cash flow atd., ale to není věc, která by mne jako kupujícího zajímala. Oni mi taky nezaplatí složenky.
18:35:37
04.02.2021
04.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.02.21 17:34:52: Na řešení mojí reklamace jsem se neptal, ptal jsem se na možný postup v případě, že zboží bude neopravitelné a náhradu už nemají v sortimentu, abych se podle toho dále zařídil. Místo toho mi tam začne rozvádět nějaké konstrukce. Snad asi jako proškolený personál ví, jak se v těchto celkem běžných případech postupuje, ne? Jediný důvod, proč jsem se s nimi o tom vůbec bavil byl ten, že mi bylo opatrně nastíněno, že v podstatě udělají všechno pro to, aby mi nemuseli vracet prachy. Jinak bych to vůbec dál nerozváděl. Bohužel jsem obdobnou referenci slyšel z více zdrojů, byť se nejednalo vyloženě o naši pobočku.
18:25:19
04.02.2021
04.02.2021
darklord
-> Jirik_Tuňák1983: neviem ako v CZ, ale na slovensku snad maju 3 kolecka krat 30 dni na reklamaciu tej istej zavady a az potom musia vratit baksis...
17:34:52
04.02.2021
04.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 04.02.21 17:27:10: vůbec bych se s tebou nebavil... Na reklamaci mají 30dni a je to na servisu dané značky. Ten k tomu vydá stanovisko a pošle zpět prodejci. Standardní postup, prodejce teď řešení nemá ani nemůže nabídnout.
17:27:10
04.02.2021
04.02.2021
Jirik_Tuňák1983
Tak jsem to byl vyreklamovat do Mironetu a proběhlo to asi následovně.
Důvod reklamace: sluchátka nelze spárovat s žádným zařízením
Obsah reklamace: Originální krabice, sluchátka, návod, nabíjecí kabel
Rovnou jsem se zeptal, jak se bude postupovat v případě, že opravu nebude možné provést.
Bylo mi odpovězeno, že mi je vymění za jiný kus. Odvětil jsem, že je už nemají v sortimentu, protože došlo po pěti nebo šesti letech od uvedení na trh k ukončení výroby.
Prodavač mi povídá, tak tedy výměna za jiná, případně s doplatkem. Řekl jsem, že s tím nemám problém, ale dva modely, které jsem si vybral jako alternativu, nemají v nabídce. Řekl mi, že tedy neví a zeptá se kolegy. Přišel kolega, já svoji řeč zrekapituloval a čekal na odpověď.
Ta zněla tak, že uvidí, co na to produkťáci, že kdyžtak moje vyhlídnutá sluchátka objednají, ale také se může stát, že nám tato pošlou zpátky.
Povídám, že s touto informací mám naložit jak, jako že mi vrátí nefunkční sluchátka? Odpovědí mi bylo nevím, necháme to na těch produkťákách. Můžeme jim je tam kdyžtak poslat znovu zpátky. Tak povídám, jestli si jako dělají legraci, že mi do zákonné lhůty třiceti dnů nevrátí ani peníze a ani funkční produkt. No to asi ne.....
Tak mi řekněte, jak to vyřešíme, protože zatím jsem nedostal kloudnou odpověď, chcete mi říct, že mi budete více jak měsíc sedět na penězích a sluchátkách, která si budeme posílat sem a tam? Nevím, necháme to na těch produkťákách. Nevím jak to budeme řešit.
Odpovídám tedy, že je to jednoduchý. Pokud je opraví, pak je všechno v pořádku. Pokud mi nabídnou produkt, který chci, pak také. Ale pokud mi vrátí nefunkční zboží s tím, že to budeme posílat po třicetidenní lhůtě na opakovanou reklamaci, s tím ať nepočítají.
A jak to tedy budeme řešit?
Povídám, to je jednoduchý, vrátíte mi dukáty a já si je koupím jinde.
No...., to asi ne, to nevím. Necháme to na těch produkťákách z Prahy.
Následně jsme se normálně rozloučili.
Samozřejmě první co udělám, pokud je vrátí jako opravená, tak to vyzkouším na prodejně a klidně řeknu mladýmu, ať je zkusí spárovat se svým telefonem, žmoulají je tam beztak v jednom kuse a zas takovej kalup tam nemají.
Termín vyřízení reklamace je do 6.3.2021. Pokud do tohoto data nebudu mít náhradu, budu chtít vrátit peníze.
Co to má bejt jako za klauni?
Důvod reklamace: sluchátka nelze spárovat s žádným zařízením
Obsah reklamace: Originální krabice, sluchátka, návod, nabíjecí kabel
Rovnou jsem se zeptal, jak se bude postupovat v případě, že opravu nebude možné provést.
Bylo mi odpovězeno, že mi je vymění za jiný kus. Odvětil jsem, že je už nemají v sortimentu, protože došlo po pěti nebo šesti letech od uvedení na trh k ukončení výroby.
Prodavač mi povídá, tak tedy výměna za jiná, případně s doplatkem. Řekl jsem, že s tím nemám problém, ale dva modely, které jsem si vybral jako alternativu, nemají v nabídce. Řekl mi, že tedy neví a zeptá se kolegy. Přišel kolega, já svoji řeč zrekapituloval a čekal na odpověď.
Ta zněla tak, že uvidí, co na to produkťáci, že kdyžtak moje vyhlídnutá sluchátka objednají, ale také se může stát, že nám tato pošlou zpátky.
Povídám, že s touto informací mám naložit jak, jako že mi vrátí nefunkční sluchátka? Odpovědí mi bylo nevím, necháme to na těch produkťákách. Můžeme jim je tam kdyžtak poslat znovu zpátky. Tak povídám, jestli si jako dělají legraci, že mi do zákonné lhůty třiceti dnů nevrátí ani peníze a ani funkční produkt. No to asi ne.....
Tak mi řekněte, jak to vyřešíme, protože zatím jsem nedostal kloudnou odpověď, chcete mi říct, že mi budete více jak měsíc sedět na penězích a sluchátkách, která si budeme posílat sem a tam? Nevím, necháme to na těch produkťákách. Nevím jak to budeme řešit.
Odpovídám tedy, že je to jednoduchý. Pokud je opraví, pak je všechno v pořádku. Pokud mi nabídnou produkt, který chci, pak také. Ale pokud mi vrátí nefunkční zboží s tím, že to budeme posílat po třicetidenní lhůtě na opakovanou reklamaci, s tím ať nepočítají.
A jak to tedy budeme řešit?
Povídám, to je jednoduchý, vrátíte mi dukáty a já si je koupím jinde.
No...., to asi ne, to nevím. Necháme to na těch produkťákách z Prahy.
Následně jsme se normálně rozloučili.
Samozřejmě první co udělám, pokud je vrátí jako opravená, tak to vyzkouším na prodejně a klidně řeknu mladýmu, ať je zkusí spárovat se svým telefonem, žmoulají je tam beztak v jednom kuse a zas takovej kalup tam nemají.
Termín vyřízení reklamace je do 6.3.2021. Pokud do tohoto data nebudu mít náhradu, budu chtít vrátit peníze.
Co to má bejt jako za klauni?
17:05:42
04.02.2021
04.02.2021
11mAjA11
Na ty sem se taky díval.. akorát ta dostupnost..spis teda nedostupnost..
08:23:45
04.02.2021
04.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> 11mAjA11 04.02.21 08:13:33: Já mám už několik let tato sluchátka a kromě výhradně plastové konstrukce jsou fakt skvělá. Hrají perfektně. Akorát jsem na ně objednal nové náušníky, protože ty původní z jemného potahu se začaly drobit, resp. ta koženka byla moc jemná. Ale jsou kabelová. Pro můj repertoár výborná.
m.heureka.cz/sluchatka/so ny-mdr-v55
m.heureka.cz/sluchatka/so ny-mdr-v55
08:13:33
04.02.2021
04.02.2021
11mAjA11
-> Jirik_Tuňák1983: z tvaru sem mel taky chvili rozpaky, ale fungují prekvapive dobre
Hlavne je slozis do uplneho minima kdyz je potreba.
Hlavne je slozis do uplneho minima kdyz je potreba.
07:51:17
04.02.2021
04.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 04.02.21 06:49:07: Jestli bude za jaká, páč je po cca 6 letech od uvedení přestali dělat.
Úplně odstranit, reset a nové párkování jsme zkoušeli taky. Mrzí mne to, protože zvuk měly krásně čistý a příjemný na poslech.
Úplně odstranit, reset a nové párkování jsme zkoušeli taky. Mrzí mne to, protože zvuk měly krásně čistý a příjemný na poslech.
06:49:07
04.02.2021
04.02.2021
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: předpokládám že při reklamaci ti dají nový kus. Určitě to bude jen sw chyba.
Žena mi na Vánoce koupila Niceboy HIVE Podsie. Jednou se mi z ntb přerušoval zvuk, tak jsem zrušil párování a napároval jsem je znovu a už to nedělá.
Jinak si je zatím pochvaluju. Poslouchám nejvíc v práci z ntb, doma z telefonu, někdy tv. Výdrž baterky i pouzdra je perfektní, fce tlačítek je bezproblémová. V uších to sedí a nevadí.
Nemít kabel a mít možnost si hudbu pausnout, zvýšit nebo snížit hlasitost aniž bych překliknul na program/stránku je super.
Kvalitní poslech od toho ani nečekám, popravdě jsem na to od Vánoc neměl ani čas a klid.
Žena mi na Vánoce koupila Niceboy HIVE Podsie. Jednou se mi z ntb přerušoval zvuk, tak jsem zrušil párování a napároval jsem je znovu a už to nedělá.
Jinak si je zatím pochvaluju. Poslouchám nejvíc v práci z ntb, doma z telefonu, někdy tv. Výdrž baterky i pouzdra je perfektní, fce tlačítek je bezproblémová. V uších to sedí a nevadí.
Nemít kabel a mít možnost si hudbu pausnout, zvýšit nebo snížit hlasitost aniž bych překliknul na program/stránku je super.
Kvalitní poslech od toho ani nečekám, popravdě jsem na to od Vánoc neměl ani čas a klid.
01:33:54
04.02.2021
04.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.02.21 23:38:49: Já od nich jedny ještě mám a jsou moc fajn, tak jsem to zkusil. Jinak mušle, to jsou sluchátka na uši, stejně jako ty Marshallky, nikoliv přes uši.
Jinak uši se v nich nepotí a netlačí, tak nevím.
Jinak uši se v nich nepotí a netlačí, tak nevím.
23:38:49
03.02.2021
03.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: tato značka nikdy kvalitní sluchátka nevyráběla a i když jsem nějaký ten čas z oboru, tak si myslím, že se nic nezměnilo. Už jen ty malé mušle a koženkové náušníky je něco co by mě odradilo, protože to není na žádný dlouhý poslech. Tak třeba vrátí peníze a budeš moct zabrousit mezi lepší.
18:53:45
03.02.2021
03.02.2021
Jirik_Tuňák1983
-> 11mAjA11 03.02.21 18:39:02: U těch se mi nelíbil ten čtveratý tvar a moc mi neseděly na hlavě a zvukem.
Nakonec jsme vzali tato Pioneer SE-MJ561BT-T:
Reproduktor: dynamický, průměr 40 mm
Frekvence: 9 Hz – 22,000 Hz
Citlivost: 109 dB
Impedance: 40 ohm
E: Sluchátka jsou hliníková a hezky zpracovaná, ale to je asi jedno. Teď jsem to ještě zkoušel a je to v piči, nejde to.
Tak si holt zejtra udělám vejlet do Mironetu.
Nakonec jsme vzali tato Pioneer SE-MJ561BT-T:
Reproduktor: dynamický, průměr 40 mm
Frekvence: 9 Hz – 22,000 Hz
Citlivost: 109 dB
Impedance: 40 ohm
E: Sluchátka jsou hliníková a hezky zpracovaná, ale to je asi jedno. Teď jsem to ještě zkoušel a je to v piči, nejde to.
Tak si holt zejtra udělám vejlet do Mironetu.
18:50:19
03.02.2021
03.02.2021
David29
-> Jirik_Tuňák1983: Já koupil jedny z nejlevnějších.. A hrajou pěkně, a není problém. Rok je mám - a nijak je nešetřím, at už hudebně, nebo že bych s nima dřepěl u počítače.
Jediný co, že se uvolnil repráček - takže tam lítal. Opraveno vteřinákem
Jediný co, že se uvolnil repráček - takže tam lítal. Opraveno vteřinákem
18:39:02
03.02.2021
03.02.2021
11mAjA11
A co si koupil ?
Já sem taky něco hledal a nakonec sem šel do Marshallu.
A jsem rád že sem se pro ně rozhod.
Pro mě cena/výkon prostě v klidu.
Major III BT
Já sem taky něco hledal a nakonec sem šel do Marshallu.
A jsem rád že sem se pro ně rozhod.
Pro mě cena/výkon prostě v klidu.
Major III BT
18:35:30
03.02.2021
03.02.2021
Jirik_Tuňák1983
Tak jsem nakonec koupil BT sluhádka přes hlavu a uši, sedí jí dobře, pro holku hezky a elegantně vypadají, hrají moc pěkně, fakt příjemné překvapení - až na jeden malý detail. Budu je reklamovat. Dnes je pustila, sluhádka se připojila k telefonu a vzápětí se odpojila. Předtím každý den bez problémů. Nejdou teď spojit a nebo odstranit a znovu spárovat s žádným telefonem. Blikají, jakože párkujou, ale telefony je vůbec nenajdou. To by mi praskl pytel.... Ale od 24.12.2020 je to slušnej výkon, úplně se děsím toho, jak dlouho bude fungovat náhrada, pokud tydlenty nebudou mít. Samozřejmě nejspíše s doplatkem, protože vánoce už dlouho za námi a ceny se vrátily do jiných kolejí.... Sere mi to kuli tomu, že to byl dárek.
07:54:01
13.01.2020
13.01.2020
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: nemám a jediná reference z okolí jsou mušlová bezdrátová sluchátka Sony od segry. Ty fungují parádně, i potlačení okolního hluku, ale cena 10k. Tolik dát nechci a mít je kdykoliv u sebe v MHD taky nejde.
07:01:23
13.01.2020
13.01.2020
Jirik_Tuňák1983
-> radekp 13.01.20 06:45:37: Máš nějaká vytipovaná? Nejdou nám ani moc použít např. s takovým tím klipsem na ucho, nosíme oba brýle a moc se to spolu nekamarádilo.
06:45:37
13.01.2020
13.01.2020
radekp
-> Jirik_Tuňák1983: zlehka nad něčím takovým také přemýšlím. Chtěl bych spojené za hlavou.
Využil bych je v práci, na služebkách a semtam, když jedu busem.
Ale váhám, jestli si nekoupit mušlová sluchátka k televizi. Ideálně ty, která potlačují okolní hluk (protože 2 děti).
Ale čím víc nad tím přemýšlím, tím víc si uvědomuju, že jedno řešení neexistuje.
Využil bych je v práci, na služebkách a semtam, když jedu busem.
Ale váhám, jestli si nekoupit mušlová sluchátka k televizi. Ideálně ty, která potlačují okolní hluk (protože 2 děti).
Ale čím víc nad tím přemýšlím, tím víc si uvědomuju, že jedno řešení neexistuje.
23:55:15
12.01.2020
12.01.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 12.01.20 21:22:13: Já vím, obě varianty mají pro i proti.
21:22:13
12.01.2020
12.01.2020
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 12.01.20 20:52:17: Však ty z mýho odkazu jsou spojený.
20:57:27
12.01.2020
12.01.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.01.20 13:19:58: Tak se tady ve fóru taky raději na nic neptej ani ohledně aut, páč se určitě nic nedozvíš, dle tvého modelu ti taky každej vychválí svoje řešení.
20:52:17
12.01.2020
12.01.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 12.01.20 13:35:05: U těch nespojených bych měl obavy, že blbě šlápnu při nastupování do tramvaje, jedno mi vypadne a mám prd. To je skoro totéž, jako když je palinator někam založil. Trefili jsme se i na kusy, které neseděly spolehlivě že nevypadnou ani s jedním adaptérem do ucha. Někomu zase vadí to spojení za hlavou, v zimě nosí takové ty návleky (šály na krk). Buchty nechce, že si udělá hlavu a pak ji bude mít sežvejkanou. Ještě zkusím hledat.
Každopádně díky, takhle jsem to nějak myslel, dát tip na to co máte a já je pak omrknu.
Každopádně díky, takhle jsem to nějak myslel, dát tip na to co máte a já je pak omrknu.
20:30:41
12.01.2020
12.01.2020
King
-> Jirik_Tuňák1983 12.01.20 13:08:50: Znas tenhle vtip, ne?
Krtkovi se zlomí lopatka a tak si říká: "Půjdu za ježkem, on mi lopatku určitě půjčí". Je v polovině cesty a rozmýšlí se: "Co když mi ten ježek tu lopatku nepůjčí? Přece jen je trochu lakomej... Ale když uz jsem v půlce cesty, půjdu dál." Je ve třičvrtině cesty a říká si: "Ty vole! Co když mi ten ježek tu lopatu vážně nepůjčí ?! No nevadí, když už jsem až tady, půjdu dál..." Už je skoro u ježkova domu a říká si: "Kurva! Ten čurák mi tu lopatu určitě nepůjčí". Přijde k ježkově domu, vezme šutr, hodí mu ho do okna a zařve: "Strč si tu zkurvenou lopatu do prdele ty buzerante!"
Krtkovi se zlomí lopatka a tak si říká: "Půjdu za ježkem, on mi lopatku určitě půjčí". Je v polovině cesty a rozmýšlí se: "Co když mi ten ježek tu lopatku nepůjčí? Přece jen je trochu lakomej... Ale když uz jsem v půlce cesty, půjdu dál." Je ve třičvrtině cesty a říká si: "Ty vole! Co když mi ten ježek tu lopatu vážně nepůjčí ?! No nevadí, když už jsem až tady, půjdu dál..." Už je skoro u ježkova domu a říká si: "Kurva! Ten čurák mi tu lopatu určitě nepůjčí". Přijde k ježkově domu, vezme šutr, hodí mu ho do okna a zařve: "Strč si tu zkurvenou lopatu do prdele ty buzerante!"