skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Skif - obytný vozík :) ( retro_vozéky )
-> Enggik: a n126, např.: nakladni-uzitkove-vozy.hy
perinzerce.cz/karavany-oby
tne-privesy/.../3361158-ob
ytny-prives-polsky-karavan
-n126--28polacek-29-super-
cena-nabidka-hradec-kralov
e
-> Nwkt: to můžeš šoupnout někam pod strom prozatím
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Nwkt: to můžeš šoupnout někam pod strom prozatím
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Enggik: ono je několik verzí, bržděná, větší, "dveře za kolama", označená n126n, má cca 720 - nebrat, ale malá, kratší, dveře "před kolama", n126 (někdy taky n126d) má 390 :)
n126n:
n126n:
-> krup: chmf škoda že neni místo
-> krup: Polák je stejně těžkej jak ponorka? Já stále žil v doměnní, že je celkem těžkej. A že za škodnou tahat nejde, zejména v nebržděný verzi.
-> Enggik: jj, furgon je prostě pěkné auto :)
Přátelé, neb jsem chvilku poskakoval s metrem a pastelkama po haličce, došel jsem k závěru, že je na moje prostory ponorka delší, než bych ideálně potřeboval. rozhodl jsem se pro výměnu za poláka (n126), který je cca o metr až metr a půl kratší, ale stejně těžký, tzn. za škodovku a žigo ideální :)
Proto: skoda-virt.cz/cz/.../1747 78-karavan-wenzel-ponorka
Kdo koupí neprohloupí, určitě to není bez práce, ale odměnou budiž zajímací doplněk za vaše votunidla
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Přátelé, neb jsem chvilku poskakoval s metrem a pastelkama po haličce, došel jsem k závěru, že je na moje prostory ponorka delší, než bych ideálně potřeboval. rozhodl jsem se pro výměnu za poláka (n126), který je cca o metr až metr a půl kratší, ale stejně těžký, tzn. za škodovku a žigo ideální :)
Proto: skoda-virt.cz/cz/.../1747 78-karavan-wenzel-ponorka
Kdo koupí neprohloupí, určitě to není bez práce, ale odměnou budiž zajímací doplněk za vaše votunidla
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Bukaj: Tenhle typ mne neláká
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Enggik:
Takže už tam nestojí, jo?![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Takže už tam nestojí, jo?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> krup 12.11.13 15:31:10: Pěkně, tohle vypadá rozhodně líp
Já se včera motal po Praze a tohle potkal na jednom sídlišti. Kurňa, tohle bych už venku stát nenechal.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Já se včera motal po Praze a tohle potkal na jednom sídlišti. Kurňa, tohle bych už venku stát nenechal.
Tady jeden vytuněnej skif nápravou z Feldy a s měchama, na off-road.
www.offroadforum.cz/viewt opic.php?f=3&t=...
www.offroadforum.cz/viewt opic.php?f=3&t=...
-> krup: Docela zachovalý skifák a za ty prachy?? Ten už musí být dávno fuč:)
Jinak ty stany na trabantu,to je fakt mazec![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jinak ty stany na trabantu,to je fakt mazec
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> krup 13.11.13 23:38:01: V PV ne, ale přemyšlím zda ho vzít, za cenu pod 15tis.
-> pepa110r: juu, dle všeho jeden z "továrních", někde v Prostějově? :)
-> j_j: Ten dotaz nebyl na technický možnosti to vyrobit, spíš na politickou průchodnost - že to svým způsobem bylo "luxusní" zboží a že ho tudíž udivilo, že strana něco takovýho lidem dovolila - notabene když to zavání individualismem ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> dragon_cb_cz: tak bylo to jako s vozíky - lidé si předávali např. prostřednictvím Světa motoru návody na jejich stavbu, postupem času se začala dělat třeba Dinga a podobně. Dingo ale stálo 20 000 Kčs a Octávie v tu dobu 28 000 Kčs. Jinak údiv nad tím, co jsme v Československu měli (uměli vyrobit) byl docela častý, když to přeženu tak si kolikrát mysleli, že tu lezeme po stromech, ale to bylo dáno propagandou studené války - i starého dobrého sedana (š 1200) na západě (USA) strhali.
Takže údiv od člověka ze země, kde se žádné auta nevyráběla v podstatě sedí. PS : jsem si vědom toho, že můj příspěvek nemá valnou hodnotu. ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> ZdeněkH: no, to je otázka. Zatížení za jízdy se uvažuje 40-60kg, což je na transport konstrukce faň, ale na nocování už to moc není. Proto se mě líbí to první řešení, které je usazené do prahů (uložení heveru) a zapřené ještě o táhačku :)
-> krup: tak jo bourat mosty to nebude, ale co ta nosnost střechy? Kolik má nosnost tráboš, škodárna z té doby? 50kg? 100kg? Víc asi ne. Například takový dobytek jako já by té střeše dal pěkně zabrat (135kg tuku) ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ZdeněkH: je to něco na způsob autostanu :)
www.trabant.cz/clanky/... /dsv-7-81-spani-na-strese- automobilu
www.trabant.cz/clanky/... /dsv-7-81-spani-na-strese- automobilu
A stejně mě udivuje ještě jedna věc. Kolik tak může ten stan a kostra vážit? Plus zhruba dvě dospělé osoby. Že to ta střecha vydrží. Sice je tam jakási výztuž na boku (doufám, že to není jen popruh) a žebřík vzadu, ale celkem bych se bál
-> krup: A ten stan se dá sbalit při přejezdu? Já jen abys nedopadl s takhle vztyčeným stanem jako J. May když si z lodi postavil plachetnici ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ZdeněkH: stan, trabanta už mám :)
-> krup: tráboše nebo stan ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Pro skifuchtivé, za hubičku: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Prodam-SKIF.php
-> dragon_cb_cz: já myslím, že to bylo "běžně dostupné". Resp. určitou protekci to asi chtělo, ale asi ses k tomu dokázal dostat...
-> dragon_cb_cz: já myslím, že to bylo "běžně dostupné". Resp. určitou protekci to asi chtělo, ale asi ses k tomu dokázal dostat...
Jinak kamarád z Norska se docela diví, že takovýhle obyťáky vůbec ve východním bloku vznikaly - bylo to prodejný přímo soukromníkům, nebo pro jakej "trh" to vlastně bylo původně určený?
-> krup: Těžko říct, moc asi ne... pro mě by to bylo zajímavé spíš pokud bych se právě moc nemusel ohlížet na to jak dlouho jsem pryč a crcal si v tom dle libosti... takže na mě bys asi nevidělal... možná 300-500/den?
(sonda do davu
)
-> dragon_cb_cz: Kolik bys byl ochioten nabídnout za den pronájmu (hradíš palivo) takového stroje? Pro rodinné kompováníčo? :)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> dragon_cb_cz: Kolik bys byl ochioten nabídnout za den pronájmu (hradíš palivo) takového stroje? Pro rodinné kompováníčo? :)
-> krup 12.11.13 15:31:10: To bych si k***a nechal líbit...
..když furgon je takovej elegantnější ..
auto.bazos.cz/inzerat/... /Avia21obytny-furgon-do-35 -tunystk-102015-tazne7mist .php
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
auto.bazos.cz/inzerat/... /Avia21obytny-furgon-do-35 -tunystk-102015-tazne7mist .php
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
a to by byla masírka z toho vše vyházet a udělat tam funglovku a něco moderního, z venku obyčk avia alkovna a uvnitř luxus byteček ;)
-> Luboš: Máš pravdu, to mne tedy taky zarazilo, měl jsem za to že na Béčko je pouze 15ka. Ale snížení celkový hmotnosti v TP zas takovej problém nebýval. Nevím jak teď, ale v práci jsme měli několik aut papírově poníženejch o 500kg.
-> krup:
![158](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/158.gif)
-> krup:
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![156](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/156.gif)
![158](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/158.gif)
-> Enggik: to během přestavby šlo snížit užitečnou hmostnost, aby se vešli do B?
20 má celkovou jinak 4200 kg.
20 má celkovou jinak 4200 kg.
-> Enggik: tývole, Béčková, Kroměříž je za rohem, hmmm :)
-> krup: Tak tohle je vyloženě výzva
auto.bazos.cz/inzerat/...
/obytna-Avia-20.php
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Velorex byl zprosředkovatel dovozu a dodávky Skifů
Záruční list a seznam vybavení Skifu..
Záruční list a seznam vybavení Skifu..
Pánové a jak jste na tom s dokumentací k vozíkům?Máte něco? Já mám hromadu papírů,dokonce i fakturku,ůčet atd. Všimněte si "výrazné slevy",při koupi(přívěs byl poškozen)
-> CadLubeen: Krásně to máš zabezpečené. No jak píšeš,s těma prknama je to risk,mám to jen dočasně.Musím taky něco vymyslet aď je to bezpečnější
Jinak já letos taky parkuju bez stanu,asi to tak bude lepší.
-> FialTo: Krasavci!
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Jinak já letos taky parkuju bez stanu,asi to tak bude lepší.
-> FialTo: Krasavci!
Take bych prispel svou trochou do mlyna ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Origo stav, prakticky nejety (rok 1973)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Origo stav, prakticky nejety (rok 1973)
-> krup: Vsechno venku, at to vetra
-> colaczech: Ja mam sundany i kola, takze takhle to zabira nejmin mista. Navic to fakt drzi :-)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> colaczech: Ja mam sundany i kola, takze takhle to zabira nejmin mista. Navic to fakt drzi :-)
-> CadLubeen - zrušená registrace 02.11.13 12:57:02:
To se mě stalo, motal jsem se v garáži pod skifem opřeným o zeď a podkopl jsem si zajišťovací prkno. Naštěstí mám všechno vybavení uloženo doma v suchu, tak je skif docela lehký a udržel jsem ho. Ale nebylo mě v ten moment všechno jedno. Už rok se snažím dokopat k tomu, že do garáže přidělám ruční naviják co mám koupený, abych skifa zdvihnul sám bez cizí pomoci.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)