![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
-> VeTeV: to uz je druhy krat...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno:
Já bych spíš nechtěl.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Já bych spíš nechtěl.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
moja skodovka 320 000...vymenene 1 motor vymeneny a jeden zgeneralkovany+vymenena prevodovka..atd![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Syny: to chce nový už ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Škodovica má teraz 139 000 km. Do konca roka chcem byť na 140 tis.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A co takle vydrží motor Volkswagen 1,8 20V Turbo 110 kW, nemá někdo zkušenost, po kolika se tak mění dvouhmotový setrvák, jak dlouho vydrží turbo, atd...?
-> petr s: je to bohužel smutná realita.... ale nevybereš si, kamarád ve snaze přilepšit svým medvědum tankoval u Shellu (by´t jsme mu řikal, že platí stejný hovno) a bác ho...prostě hovno platný tady...
-> palinator: chyba tak není v motoru, ale v prodávaném patoku, co se tváří jako nafta... zlatej sever, kde o ropáka nezavadíš![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: chyba tak není v motoru, ale v prodávaném patoku, co se tváří jako nafta... zlatej sever, kde o ropáka nezavadíš
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
stovka 105tkm a par drobnych z toho(cca 2500km =rok co ju mam)![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> VeTeV:
To je pravda, ale na to se bohužel historie neptá. Starý nafťáky sežerou i jezeďáckou naftu bez úhony.
To je pravda, ale na to se bohužel historie neptá. Starý nafťáky sežerou i jezeďáckou naftu bez úhony.
-> VeTeV: To je ono česká nafta
on by to asi nebyl průser,kdyby se tu místo nafty neprodávala směs něčeho s něčím
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> mAATT:
Osobně si myslím, že celej common-rail je jeden velkej průser od začátku. Za nejlepší turbodiesely považuju starý rotačky 1,9 TDI. Novější PD taky na spolehlivosti nepřidalo, o 2,0 TDI nemluvě.
Osobně si myslím, že celej common-rail je jeden velkej průser od začátku. Za nejlepší turbodiesely považuju starý rotačky 1,9 TDI. Novější PD taky na spolehlivosti nepřidalo, o 2,0 TDI nemluvě.
-> palinator: Věř tomu, že na to jak je ten motor malej, tak jede víc než dobře, ať už ve fabii octě, i v yetim se to celkem dá.. Ve světě mororů tomu slabšímu 63kw naměřili reálnejch 78kw, silnějšímu 77kw naměřili 97kw.. Vyšího výkonu asi ano, ale zase by to neúměrně zvyšovalo cenu.. Což by vzledem k tomu, pro jaký modely je ten motor přimárně určenej nebylo zrovna nejlepší.
-> suri: No HDI.. To bych nechtěl snad ani zadarmo. Většina známejch co to má/melo tak s tim měli problémy.. Převážně se vstřikama, s čerpadlem.. Fakt je že už se ale začínají objevovat reklamace na nový 1,6 TDI CR.. takže to si nevybereš..
-> suri: No HDI.. To bych nechtěl snad ani zadarmo. Většina známejch co to má/melo tak s tim měli problémy.. Převážně se vstřikama, s čerpadlem.. Fakt je že už se ale začínají objevovat reklamace na nový 1,6 TDI CR.. takže to si nevybereš..
-> mAATT:
Myslel jsem si to, ale docela by se tam ten kompresor taky hodil a určitě by motor dosáhl ještě vyšších výkonů.
-> suri:
Jsem rád, že se výjimečně shodneme.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Myslel jsem si to, ale docela by se tam ten kompresor taky hodil a určitě by motor dosáhl ještě vyšších výkonů.
-> suri:
Jsem rád, že se výjimečně shodneme.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> mAATT: čo som počul tak HDI tiež a ešte je to taký brloh
-> palinator: Nemá, 1,2 tsi má jenom turbo.. teda spíš turbíčko..)))
-> palinator: ten motoček ide luxusne , tiež som zvedavý na životnosť
-> Nwkt: asi dárek k vánocům od něj
,přes vánoce asi vyměnim motor...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> myschaak AZNP K.Hora:
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
fabie překročila 90000km...
fun překročil 2,5l oleje na 1000km![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
fun překročil 2,5l oleje na 1000km
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> petr s:
Prý to byla nějaká 307, asi 3 roky zpět to je. Údajně to auto snad posílali zpět do Francie, kde to po zkoumání skončilo výměnou celého motoru.
-> suri
Ano, 1,2 TSI se mi zdá jako velice nadějný počin, čímž papírovými hodnotami vypálilo rybník tradičním a solidním TDI, protože co se provozních nákladů týče, TDI určitě vyjde mnohem dráž a vyplatí se až po mnoha desetitisících ujetých kilometrů. Jen jsem zvědav na životnost, přece jen je to dost přetlakovaný a na takhle malej objem takový výkon.... mimochodem. 1,2 TSI má taky přídavný mechanický kompresor, jako je tomu u nějaké 1,4 TSI?
Prý to byla nějaká 307, asi 3 roky zpět to je. Údajně to auto snad posílali zpět do Francie, kde to po zkoumání skončilo výměnou celého motoru.
-> suri
Ano, 1,2 TSI se mi zdá jako velice nadějný počin, čímž papírovými hodnotami vypálilo rybník tradičním a solidním TDI, protože co se provozních nákladů týče, TDI určitě vyjde mnohem dráž a vyplatí se až po mnoha desetitisících ujetých kilometrů. Jen jsem zvědav na životnost, přece jen je to dost přetlakovaný a na takhle malej objem takový výkon.... mimochodem. 1,2 TSI má taky přídavný mechanický kompresor, jako je tomu u nějaké 1,4 TSI?
-> palinator: čítal som a reagoval som tak celkove že načo také auto
1,2Tsi je tiež turbobenzín , je síce nová a uvidíme časom ale nežerie nič
1,2Tsi je tiež turbobenzín , je síce nová a uvidíme časom ale nežerie nič
-> palinator 16.12.10 20:41:30: Byla série 306 kde se měnila v záruce celá sada Bylo to určeno podle vin
-> suri:
Nevím jestli jsi byl bystrý, ale psal jsem, že to měl v benzínu. Takže že automaticky diesely žerou víc jak benziny nemusí být až tak pravda. Třeba hodně starých TDI nemusí dolévat mezi výměnama. Neříkám, že každý. Třeba Opely žerou olej snad úplně všechny, 1,4 16V od VW údajně taky (v naší Fabii to zase do výměny vydrží
)
Nevím jestli jsi byl bystrý, ale psal jsem, že to měl v benzínu. Takže že automaticky diesely žerou víc jak benziny nemusí být až tak pravda. Třeba hodně starých TDI nemusí dolévat mezi výměnama. Neříkám, že každý. Třeba Opely žerou olej snad úplně všechny, 1,4 16V od VW údajně taky (v naší Fabii to zase do výměny vydrží
![74](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/74.gif)
-> palinator: a potom nechápem výhodu v aute čo sa nejde zohriať v zime , jedine že to má nižšiu spotrebu , lenže nafta je drahšia a čo ušetrí na nafte dá trikrát do oleja ... hold sú to asi autá pre majetných
-> VeTeV:
Tátův známej měl nějakýho Peugeota od novoty v benzínu a taky mu to žralo olej jak zjednaný, byl s tím několikrát v servisu v rámci záruky, ale závadu neodstranili.
Tátův známej měl nějakýho Peugeota od novoty v benzínu a taky mu to žralo olej jak zjednaný, byl s tím několikrát v servisu v rámci záruky, ale závadu neodstranili.
-> VeTeV: to začalo žrať teraz niekedy , neviem ani čo je to za rok ale zistím , viem ale že to nie je jediný Peugeot čo takto žere olej . A určite to nie je normálne . -> Matthes, záškodník z TechWebu: ako láme kliku? jazdí úplne normálne ako každý iný , určite nie štýlom že pri 2000ot dávam vyšší kvalt . Tam chybu ozaj nehľadaj , a jediný blbý kus to očividne nie je
fávo má 400 000 km ak vydrží do jari budeme radi . Nemá to skoro tlaky a stále to chodí a nechlce olej .
fávo má 400 000 km ak vydrží do jari budeme radi . Nemá to skoro tlaky a stále to chodí a nechlce olej .
-> suri: Takze lame kliku? To taky motoru nepomaha moc
Ale nechci se dohadovat. Je mi jasny ze mohl chytit blbej kus atd. Me vylitany favo taky nezere. Ono se tam ani nema moc co posrat. V jednoduchosti je sila.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> suri: tak to mel v zaruce reklamovat
-> palinator: to viem ale toto nie je normálne -> VeTeV: áno , má od novoty ,stará sa o to ako treba , jazdí ako dôchodca kedže dôchodca je
Je motorár a nejedno auto už spravil a vie čo a ako . -> Matthes, záškodník z TechWebu:
Je motorár a nejedno auto už spravil a vie čo a ako . -> Matthes, záškodník z TechWebu:
-> suri: má ho od novoty, jak se o něj stará a jak s ním jezdí? je to hodně o majiteli bych řekl
-> palinator: mne to zere do 1L oleja na 10 000km, co sa celkom da na stary turbo diesel s olejom 10w-40. Motor z vnutra krasne cisty, asi preto ze sa od novoty pouziva iba valvoline. A ja ho menim kazdych 5 000 km ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> suri:
U turbodieselů je to řekl bych normální. Olej se dostává dost přes turbo. Ale i atmosferický benziny často žerou dost oleje od novoty, především 16v.
U turbodieselů je to řekl bych normální. Olej se dostává dost přes turbo. Ale i atmosferický benziny často žerou dost oleje od novoty, především 16v.
-> suri: Tatovi focus taky zere litr na kilometr a ostatnim ani kapku. Ono to mozna taky bude zachazenim... Podotykam, ze nezastavam nazor, ze francouzi jsou nejlepsi.
Aby som náhodou francúza neurazil , Ale je normálne že Hdi Peugeot žere 1liter oleja na 1500-2000km? Pretože ten favorit čo má 400 000km slovne štyristotisíc nezožerie od výmeny po výmenu nič , Chudák majiteľ nešťastný že pri tankovaní dá viac za olej ako za benzín
-> 4dams:
Na sOpelu Vectře jsme teď taky právě 190 tkm. zdolali. Ovšem ta 1,6 16V EKOkoTEC už za sebou má novej vejfukovej ventil, nový kroužky a stejně žere olej jak dvojtakt.
Sázim že 200 tkm už nevydrží.
Na sOpelu Vectře jsme teď taky právě 190 tkm. zdolali. Ovšem ta 1,6 16V EKOkoTEC už za sebou má novej vejfukovej ventil, nový kroužky a stejně žere olej jak dvojtakt.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
...diesel
-> Syny: tak benzin ma otackomer ako skodovka (alebo zeby az do 9k?)
-> 4dams: predpokladam ropak :)
SCHOVEJTE NOČNÍ KOŠILE, auto které jezdí žije
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
těsně pod vrcholem Červenohorského sedla 119 120 km
včera při cestě do ČT 33 333km :o)
-> Hurdis: -jo lozisko jo,tak ze tehlice de do p..i a poloosa taky,ale treba sou lip zarizeni nez nase dilna a maj treba lis a autogen![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak jsem dnes s krákou feldou překročil 126 tkm.![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> PRPKO-Bez auta: to bude zabehnuté