skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
08:30:53
07.06.2017
07.06.2017
Jumbo
-> Hurdis: A co operák? Občas se dají najít zajímavé kousky a za rok dva to člověk vrátí a vezme nové...
08:17:14
07.06.2017
07.06.2017
kraska98
-> bouchy: -> Hurdis: A co takhle vsadit na osvědčenou klasiku v podobě jedničkové Oktávky 1.9 TDI po prvním majiteli v nějakém pěkném stavu ?
08:11:13
07.06.2017
07.06.2017
Jirik_Tuňák1983
Spíše než auto mi přijde urgentnější návštěva "povídacího pana doktora".
07:48:30
07.06.2017
07.06.2017
bouchy
-> Hurdis: Můj názor - určitě nový, zvlášť pokud to má být práce + zábava. Záleží na rozpočtu. Pro sebe Octavii RS (když se oloupou znáčky, není to skoro poznat, vypadá solidně, ale nedráždí) a pro kolegyni, která tomu asi moc nerozumí třeba rapida nebo octavii v 1.2-1.4 (fabii asi ne, i když auto je pohodlný, nově jen s 1.0) - RS je i v manuálu, ty nižší motory možná i v automatu. Nic nenahradí sám si zajet svoje auto. Bazarovka bude vždy risk, v lepším případě stočenka, nebo taky formálně (=dle pokynů výrobce) neopravitelná (bouraná)...nebo taky kradená nebo z kradených dílů... plus na to nějaký vyhovující gumičky, počítám, že sada ti vydrží tak rok, max. pak něco na dojetí.
22:33:51
06.06.2017
06.06.2017
Hurdis
Někdy koncem měsíce přetočím další tacho nového auta přes kilo.
Jestli sv. Kryštof dá, tak koncem roku oslavím 700 tisíc bez nehody. Průměrem mi to vychází 43 tis/rok - nejsem řidič z povolání, jen se přesunuju. Poslední roky se snažím čím dál tím méně. Čas utracený v denním režimu mne nebaví, přesto když mám automat, reaguju podrážděně. Raději si zakvedlám za všech okolností.
Každopádně mi už přijde jedno s čím a kam jet. Je to otrava. Nenávidím debati o autonomních vozidlech (každý mého ročníku musí znát všechny hlášky z filmu Demolition Man), nechápu Teslu, hybridy, jejichž ústrojí procestuje 3x zeměkouly, než vyjede z továrny.
Nějak mne už sere řešit flotilu jestli benzín/nafta, jestli čerpat splašky ve vlastním areálu, nebo tankovat shell. Čím vyrazit na trasu, když je v cestě několik uzávěr, rozestavěná dálnice a na objížďce stavíme kanál.
Asi je to v běžném dni jen o tom, s čím zaparkujete před barákem, ať už doma, nebo před firmou partnera.
Díky za veterány (pro mne ovšem v modelu, kdy pojedou běžný provoz - jsem nervák), díky za nesmyslná auta, kdy si alespoň pohrajete se zrychlením (i když je to zbytečné), a předně díky moc za soutěže a okruhy, kde jedině lze od výše popsaných sraček vypnout.
Abych moc neodbočoval, stojím před rozhodnutím, jestli si mám pro sebe a kolegyni koupit na nájezd 35-45.000km /rok nová auta, a co za typ.
Momentálně jsem v režimu se na vše vykašlat. Popojíždět v kolonách v ojetých fleetových stejšnech v palbě a obchodně se tvářit jako spořílek, a na víkend nebo rozlítané dny si ulítnout do mladých roadsterů, kde psovi upadne hlava, nic se tam nevejde, sousedi nás budou nenávidět, finánčák to nepochopí, ale na chvilku bude zase radost najet s tou ekologicky a ekonomicky nevýhodnou věcí pár řidičských km.
Má to cenu?
Jestli sv. Kryštof dá, tak koncem roku oslavím 700 tisíc bez nehody. Průměrem mi to vychází 43 tis/rok - nejsem řidič z povolání, jen se přesunuju. Poslední roky se snažím čím dál tím méně. Čas utracený v denním režimu mne nebaví, přesto když mám automat, reaguju podrážděně. Raději si zakvedlám za všech okolností.
Každopádně mi už přijde jedno s čím a kam jet. Je to otrava. Nenávidím debati o autonomních vozidlech (každý mého ročníku musí znát všechny hlášky z filmu Demolition Man), nechápu Teslu, hybridy, jejichž ústrojí procestuje 3x zeměkouly, než vyjede z továrny.
Nějak mne už sere řešit flotilu jestli benzín/nafta, jestli čerpat splašky ve vlastním areálu, nebo tankovat shell. Čím vyrazit na trasu, když je v cestě několik uzávěr, rozestavěná dálnice a na objížďce stavíme kanál.
Asi je to v běžném dni jen o tom, s čím zaparkujete před barákem, ať už doma, nebo před firmou partnera.
Díky za veterány (pro mne ovšem v modelu, kdy pojedou běžný provoz - jsem nervák), díky za nesmyslná auta, kdy si alespoň pohrajete se zrychlením (i když je to zbytečné), a předně díky moc za soutěže a okruhy, kde jedině lze od výše popsaných sraček vypnout.
Abych moc neodbočoval, stojím před rozhodnutím, jestli si mám pro sebe a kolegyni koupit na nájezd 35-45.000km /rok nová auta, a co za typ.
Momentálně jsem v režimu se na vše vykašlat. Popojíždět v kolonách v ojetých fleetových stejšnech v palbě a obchodně se tvářit jako spořílek, a na víkend nebo rozlítané dny si ulítnout do mladých roadsterů, kde psovi upadne hlava, nic se tam nevejde, sousedi nás budou nenávidět, finánčák to nepochopí, ale na chvilku bude zase radost najet s tou ekologicky a ekonomicky nevýhodnou věcí pár řidičských km.
Má to cenu?
21:04:17
17.05.2017
17.05.2017
Jozka
-> Domajz: To bych musel sečíst všechny svý tachometry dohromady, aby mi to hodilo takovýhle hausnumero...
19:02:44
17.05.2017
17.05.2017
Domajz
-> Jozka: mám taky, heč!!!! resp. měl jsem minulý týden, už je tam zase o litr víc
07:59:46
20.04.2017
20.04.2017
Jozka
Magický číslo patrně - po dalších pár stech metrů začala ručička kmitat (aniž by se v tom někdo vrtal)..
12:36:55
31.03.2017
31.03.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 31.03.17 12:02:10: Auto moc nepotřebuji. Jezdím na prskoletu co to jde. Ve městě (vyjma nákupů) je auto spíše na obtíž. Když je zima, chčije nebo někam pak jedu, tak do práce autem. Jinak pro něj nemám využití.
-> havlik 31.03.17 12:30:34: Jak kde, rozhodně to není věc, která by mne trápila. Do AT to jelo za míň než trojkovej Superb ve smradlavej naftě.
-> havlik 31.03.17 12:30:34: Jak kde, rozhodně to není věc, která by mne trápila. Do AT to jelo za míň než trojkovej Superb ve smradlavej naftě.
12:30:34
31.03.2017
31.03.2017
havlik
-> Nwkt: velká spotřeba
12:02:10
31.03.2017
31.03.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Mohl bys s tím občas i někam vyjet, ne jenom do penny pro rohlíky
09:44:00
18.03.2017
18.03.2017
Bukaj
Tak že by se přece jenom motor dožil 200 tisíc před generálkou? No, asi o tom rozhodne v dubnu technická, respektive emise
16:09:23
05.03.2017
05.03.2017
OTA-MTX
je to už 100 000km co naše rodina ma tuhle octavu, jezdi bezproblémově (víceméně) a má už 350tis celkem, tak snad jeste chvíli pojede
na fotce rodiče - majitelé
na fotce rodiče - majitelé
08:00:17
21.12.2016
21.12.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 20.12.16 23:09:30: ja už mám 5 rokov a ešte je celkom k svetu , až na ostrielaný lak od kamienkov . Ale je pravda že mám ujeto trošku viac ako 12km čo mal Evžen Novák :-D
23:09:30
20.12.2016
20.12.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 20.12.16 17:40:36: To možná v době té Oktáfky, dnes už to moc neplatí.
18:51:42
20.12.2016
20.12.2016
zajoch
-> suri: horni vs spodni budiky, 10 mesicu rozdil a teplota stoupla o jeden stupeň , tož kde to sme? O.o
18:48:34
20.12.2016
20.12.2016
Jirik_Tuňák1983
-> krtik 20.12.16 17:58:26: To bohužel ne.
17:58:26
20.12.2016
20.12.2016
krtik
-> Jirik_Tuňák1983 20.12.16 17:25:57: záleží, jestli jsi ho v březnu teprve vytáhnul..?
17:40:36
20.12.2016
20.12.2016
suri
-> Tomaso435 20.12.16 17:10:55: Deset let starej auťák , jako novej!
17:35:50
20.12.2016
20.12.2016
miguelias
Furt slabé hoši. Tatra 613-3 najeto 1 120 000km.
1. Majitel ústřední rada odborů Praha, pak se prostřídalo pár majitelů, a já jí koupil od chlápka, co jí používal jako doprovodné vozidlo, zároveň jako vozidlo asistenční a servisní služby.
1. Majitel ústřední rada odborů Praha, pak se prostřídalo pár majitelů, a já jí koupil od chlápka, co jí používal jako doprovodné vozidlo, zároveň jako vozidlo asistenční a servisní služby.
17:25:57
20.12.2016
20.12.2016
Jirik_Tuňák1983
-> krtik 20.12.16 17:10:02: Těch 10 000 km / rok už asi do 31.12. nedám, což?
17:10:55
20.12.2016
20.12.2016
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: se s tím nesereš teda ---- Nejezdim taky to nehuntuju.
17:10:02
20.12.2016
20.12.2016
krtik
-> Jirik_Tuňák1983 20.12.16 17:03:16: Já myslim, že krásnej nájezd .
17:03:16
20.12.2016
20.12.2016
Jirik_Tuňák1983
Něco pro zasmání pro Tomasa a spol. To je strašný jak to přibejvá.
17:00:18
15.12.2016
15.12.2016
maca
passat B5 benzín 290000km
13:24:16
15.12.2016
15.12.2016
Jirik_Tuňák1983
Kolega má 5.5 a líže už 400 000 km s původním šnekem.
10:25:10
15.12.2016
15.12.2016
minno
-> Nwkt: dátum výroby 24.03.1997
09:57:50
15.12.2016
15.12.2016
saskyn2
-> Nwkt: JJ, to je první model B5 roky 96-97. Já to měl taky. Taky jsem ho prodával jako půlmilionáře. To bylo tak neskutečně spolehlivý a antikorozně upravený auto, kam se na to hrabou ostatní křápy.
09:43:35
15.12.2016
15.12.2016
Nwkt
-> Pavell: zelený?
09:13:08
15.12.2016
15.12.2016
Pavell
-> Nwkt: nene, jsou to passatí
08:59:18
15.12.2016
15.12.2016
Nwkt
-> minno: To jsou ale škodovácký budíky
07:57:39
15.12.2016
15.12.2016
minno
Sused včera na jeho Passat B5 1,9tdi. Má ho cca od 2007 od asi 200 tis. km. Tak vari tých 300 ešte potiahne
11:57:31
19.11.2016
19.11.2016
Tommyk
-> Syny 14.11.16 17:30:21: já mám aktuálně něco přes 260 na naftě a už bych to klidně vyměnil...
18:37:18
14.11.2016
14.11.2016
Nwkt
-> Syny: To budu mít za chvíli taky
18:09:49
14.11.2016
14.11.2016
bouchy
-> Syny: Akorát zajetý
21:51:48
24.10.2016
24.10.2016
minno
-> Jirik_Tuňák1983 24.10.16 18:23:58: -> Nwkt 24.10.16 19:15:29: Myslel som tých 3400 ot./min. pri 100 km/h u bežnej škodováckej 4q prevodovky :) Som už zabudol, aké to bolo.
21:47:42
24.10.2016
24.10.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Asi by ho z nich po běžném minnově výletu (cca 450 km) lehce bolela hlava.
Asi by ho z nich po běžném minnově výletu (cca 450 km) lehce bolela hlava.
20:13:37
24.10.2016
24.10.2016
castrol
-> Jirik_Tuňák1983: -> Nwkt: minno to ma uplne inac
19:15:29
24.10.2016
24.10.2016
Nwkt
-> minno: Co s nima? Normální spektrum během jízdy
18:23:58
24.10.2016
24.10.2016
Jirik_Tuňák1983
15:31:35
24.10.2016
24.10.2016
minno
-> Burák: kokos, keď vidím tie otáčky... :))