skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
21:00:25
27.11.2020
27.11.2020
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 27.11.20 19:30:35: ona ta 85kw atmosféra je vcelku zdechlina
20:55:17
27.11.2020
27.11.2020
Jarda/felda
-> saskyn2 27.11.20 20:03:03: píšu u mě tj b5.5 kde je sklo shodný se superbem, kde mám nový vyhřejvaný za 5 a nový obyč VW za 7 bez daně, oboje jsou originál skla jen jedno škoda a druhý vw i když jsou "stejný"
20:43:34
27.11.2020
27.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.11.20 20:34:16: Když to tvoje byla nadsázka, tak mě ukaž kde já se na 100% jistotou tvrdím, že to najede 100tkm a ani o kilometr navíc? Ano jel a a jel jsme i za ním. Jsou místa kde když to nečekáš, tak té nepripravene atmosféře ujede.
20:34:16
27.11.2020
27.11.2020
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.11.20 20:24:25: Ne, není to stejný
To s nesvéprávností byla nadsázka, prostě litr do Octavie je nesmysl. A to, že téměř nejsou to dokazuje.
Jel jsi s tím někdy?
To s nesvéprávností byla nadsázka, prostě litr do Octavie je nesmysl. A to, že téměř nejsou to dokazuje.
Jel jsi s tím někdy?
20:24:25
27.11.2020
27.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.11.20 20:16:39: Tak hlavně že jsi Ty zcela korektně odpověděl, proč je ten kamarád s 1,0 nesvepravny a co jsem v tom případě já??? Je to úplně stejný jak když my jsme napsali, že se na té platformě ušetřilo, ostatně znovu opakuji nebyly to moje slova, ale citace kamaráda z vývoje...
20:19:31
27.11.2020
27.11.2020
King
-> dragon_cb_cz: Mozna by stlo za zminku, ze od konce minulyho stoleti se nekolikrat zmenily emisni normy. Takze sice voturbena malorazka je papirove stejne dobra jako tehdejsi atmo dvoulitr, ale chleba se zacne lamat pri porovnani urcitejch jizdnich rezimu, kde si Euro3 mohlo dovolit vic akceptovat prani ridicovy pravy nohy a ne jako dneska, kdy jsou na prvnim miste ledni medvedi a az pak radost z jizdy.
20:16:39
27.11.2020
27.11.2020
Milan 136
-> dragon_cb_cz 27.11.20 19:28:04:
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.11.20 19:20:57: Ne, to nebyla nadsázka ani omylem. Nepřekrucuj zas, máš nás za blbce?
Celý to téma jde krásně dohledat.
Já se tu fakt nechci hádat.
Kdybyste tehdy netvrdili ty chytrosti o těch 100 km a jen napsali, že se šetřilo na materiálech plastů atd, tak se tady taková debata nekoná. Ale ne, vy to prostě nepřiznáte ani teď, pod tíhou důkazů
A k těm slabým plechům. Ano, 1000MB měla určitě blatník ze silnějšího plechu, než Octavia 3. Ale kdybych si měl vybrat, v čem budu bourat, tak embéčko ro rozhodně není.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.11.20 19:20:57: Ne, to nebyla nadsázka ani omylem. Nepřekrucuj zas, máš nás za blbce?
Celý to téma jde krásně dohledat.
Já se tu fakt nechci hádat.
Kdybyste tehdy netvrdili ty chytrosti o těch 100 km a jen napsali, že se šetřilo na materiálech plastů atd, tak se tady taková debata nekoná. Ale ne, vy to prostě nepřiznáte ani teď, pod tíhou důkazů
A k těm slabým plechům. Ano, 1000MB měla určitě blatník ze silnějšího plechu, než Octavia 3. Ale kdybych si měl vybrat, v čem budu bourat, tak embéčko ro rozhodně není.
20:14:46
27.11.2020
27.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.11.20 20:09:30: Nějaký ten Plus, jaká generace nevím, zhruba 10let starý. Je to 55 ti lety chlap, říkal mě to když jsme jeli spolu právě tím Golfem pro hadice na Žlutku k jeho známé když se teď nedá nikde nic koupit
Jo turbo po záruce i ceny si vymyslel a vstriky teď také... Tady nemá cenu nic psát...
Jo turbo po záruce i ceny si vymyslel a vstriky teď také... Tady nemá cenu nic psát...
20:09:30
27.11.2020
27.11.2020
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.11.20 19:34:43: Jakej Golf? 7?
Vstřiky na 1.4 TSI? Jak to poznal? To mě docela zajímá.
A turbo jako takový na tohle motoru nepadne nikdy. Maximálně zarezne čep na ovladači.
Vstřiky na 1.4 TSI? Jak to poznal? To mě docela zajímá.
A turbo jako takový na tohle motoru nepadne nikdy. Maximálně zarezne čep na ovladači.
20:03:03
27.11.2020
27.11.2020
saskyn2
-> Jarda/felda 27.11.20 19:34:30: Nerozumim jak to myslíš, taky si umim koupit AGC, nebo ještě levnější čínský, ale jde o to že na tu O2 nekoupíš žádný resp možná nějakou kusovou výrobu za nesmysl. Konec konců i na mojí B6 stojí origo 2x tolik co na toho kodiaka což je prostě smutný.
19:49:15
27.11.2020
27.11.2020
dragon_cb_cz
-> King 27.11.20 19:33:07: Hele já se do atmosférickýho dvoulitru teď budu po osmi měsících vracet (kamarádi se rozhodli si nakonec koupit vlastní - oturbenej) a co si ho tak pamatuju, tak to sice "nějak" jede, ale že by to byla nějaká hitparáda... myslím, že ta 1.0TSI bude stejnej případ. Je potřeba srovnávat srovnatelné.
19:34:43
27.11.2020
27.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 27.11.20 19:28:04: Já to téma nehledal a ani na mobilu nebudu. Ale zrovna v týdnu padla řeč s kolegou na jeho 1,4TSI v Golfu. Po záruce v 45tkm padlo turbo. V autorizaku mu řekli 26tkc a o záruce se nehodlali bavit. Nakonec to skončilo u soukromnika a ten mu dal na výběr a nakonec tam skončilo turbo údajně Mitsubishi snad za 11tkc (říkal měl na výběr dva výrobce) a dneska na tom motoru začali zlobit výstřiky (najeto 120tkm) a taky nějaká děsivá cena... Nevím, na tohle si z atmosférické 1,3 nějak nepamatuji. Zatímco nyní podobné příhody slýchavan dost často...
19:34:30
27.11.2020
27.11.2020
Jarda/felda
-> saskyn2 26.11.20 22:43:53: mě by třeba vyhřívaný sklo stálo méně než obyčejný originál
19:33:07
27.11.2020
27.11.2020
King
-> dragon_cb_cz: No, ´ti nevim. Mam priblizny srovnani v podobe 2.0 96kW v Cougaru, kterej je ale tezkej jak prase (dtto mondeo) a je to vsechno mozny, jenom ne lina mrdka
19:30:35
27.11.2020
27.11.2020
dragon_cb_cz
-> King 27.11.20 19:28:09: O tom žádná, ale dnešním pohledem líná mrdka bude nejspíš i ten dvoulitr v O1...
19:30:25
27.11.2020
27.11.2020
King
-> dragon_cb_cz 27.11.20 19:28:04: A na prirubu karbu dali jenom 12ky matice, hajzlove! :-)
19:29:40
27.11.2020
27.11.2020
dragon_cb_cz
-> Milan 136 27.11.20 19:24:07: Já to nechtěl přímo srovnávat, jen že ta hranice příčetnosti se docela posunula - u té O1 by tomu odpovídala 1.4MPI, že jo... a s tou bych na dovolenou chtěl jet ještě daleko méně
19:28:09
27.11.2020
27.11.2020
King
-> dragon_cb_cz 27.11.20 19:15:22: Na prvni pohled to mozna stoji za zamysleni, ale kolega mel po dobu opravy sluzebaku asi tejden pujcenou 1.0 novou Ovci a zrecenzoval ji lapidarne, navzdory papirovym parametrum, jako neuveritelne linou mrdku :-)
19:28:04
27.11.2020
27.11.2020
dragon_cb_cz
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.11.20 19:20:57: Opravdu tady máš lidi za blbce? Tu vaší nadsázku si tu alespoň někteří moc dobře pamatujou a směšný to bylo už tehdy, natož teď, když ty motory u kterých se (dle vašich slov) nepředpokládalo dosažení 100t km mají (asi zázrakem) najeto 300+ tisíc a zvesela jezdí dál... To samý další díly na těch autech.
Já být tebou, tak jde hodit Žlutku ze skály, protože tam kde na MBčku byly šrouby s 14mm hlavou už tam taky jsou jen s 13mm... sráč jeden ošizenej.
Já být tebou, tak jde hodit Žlutku ze skály, protože tam kde na MBčku byly šrouby s 14mm hlavou už tam taky jsou jen s 13mm... sráč jeden ošizenej.
19:24:07
27.11.2020
27.11.2020
Milan 136
-> dragon_cb_cz 27.11.20 19:15:22: Jo, má to výkon jako dvoulitr v O1. Ale prostě to je motor do lehký Fabie.
V Octavii to nejede zle, ale jen po městě atd.
Ale prostě krouťák to turbo neudělá tak, aby se s tím jelo příjemně jako s tím dvoulitrem.
Má to docela díru, než se to rozjede atd. Na dovolenou bych s tím jet nechtěl.
V Octavii to nejede zle, ale jen po městě atd.
Ale prostě krouťák to turbo neudělá tak, aby se s tím jelo příjemně jako s tím dvoulitrem.
Má to docela díru, než se to rozjede atd. Na dovolenou bych s tím jet nechtěl.
19:20:57
27.11.2020
27.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.11.20 19:11:47: jak chceš podle informace, že se šetřilo na plechu, plastech, zřejmě i ložiskách na převodovce určit kolik to najede??? Nechápeš že těch 100tkm bylo tak jako s nadsázkou a jako reakce, že opět ušetřili? Což ostatně sám přiznáváš?
Proč nesvepravny? V přímce to jede lépe než moje 1,6tka. To o mě taky tak mluvíš? No vidíš a já s ní byl i na ringu a plně mě to auto vyhovuje, rozhodně více než firemní nafty.
Proč nesvepravny? V přímce to jede lépe než moje 1,6tka. To o mě taky tak mluvíš? No vidíš a já s ní byl i na ringu a plně mě to auto vyhovuje, rozhodně více než firemní nafty.
19:16:15
27.11.2020
27.11.2020
dragon_cb_cz
-> vhml 27.11.20 19:15:07: Pokud jí ještě má, tak by mě docela zajímalo, jaký má zkušenosti se servisovatelností v dnešních dnech
19:15:22
27.11.2020
27.11.2020
dragon_cb_cz
-> Milan 136 27.11.20 19:11:47: Na druhou stranu, výkonový parametry jsou na úrovni top motorizace O1 když přišla - tuším, že ten dvoulitr měl tehdy taky 85kW nebo tak nějak? Tzn ta svéprávnost je taky poměřovaná dobou...
19:15:07
27.11.2020
27.11.2020
vhml
-> dragon_cb_cz 27.11.20 18:06:32: to si pamatuju kterak znamej slozite shanel vyvozovou feldu do Ruska s pierburgem, protoze tu složitou elektroniku v jednobodu přece nikdo neumi servisovat ( tou dobou se to uz asi 10 let montovalo do Pezotu )
19:11:47
27.11.2020
27.11.2020
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.11.20 19:01:11: Ano, kecáte v tom, že motor a podvozek nevydrží 100 tkm. Co na tom pořád nechápeš?
1.0 TSI si v Octavii koupí snad jen nesvéprávnej člověk
Ale ten motor jako takovej funguje bez potíží.
1.0 TSI si v Octavii koupí snad jen nesvéprávnej člověk
Ale ten motor jako takovej funguje bez potíží.
19:01:11
27.11.2020
27.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.11.20 18:30:29: takže vlastně přiznáváš, že se šetřilo, ale my s Antony jen kecáme? Respektive já sdílením informace třetí strany. Měl v tom 1,0 TSI.
18:30:29
27.11.2020
27.11.2020
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.11.20 17:49:05: To ano. Tak dobře, byl jsem překvapen záměrem kupovat
K tý O3. Ano, jsou věci, kde je vidět, že se proti O2 šetřilo.
Ale špatný auto to určitě není.
Tenhle trend je ale bohužel u všech výrobců
Co měl v tý O3 za motor?
Co vím, tak se dělalo pár ložiskem na diferáku na CNG a malých benzínech.
Ale rozhodně to nebylo stylem každý den jedno.
K tý O3. Ano, jsou věci, kde je vidět, že se proti O2 šetřilo.
Ale špatný auto to určitě není.
Tenhle trend je ale bohužel u všech výrobců
Co měl v tý O3 za motor?
Co vím, tak se dělalo pár ložiskem na diferáku na CNG a malých benzínech.
Ale rozhodně to nebylo stylem každý den jedno.
18:26:24
27.11.2020
27.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 27.11.20 18:06:32: Ty si konfrontuj koho chceš Vitecku, mě je to úplně volné...
Ale jinak máš pravdu v tom, že nevím co si koupím, ale naštěstí auta moc často nestridam tak mě to zatím netrápí a pak díky znalostem a ochotě kamarádů snad zase vyberu v daném rozpočtu to nejmenší zlo. Auto bez investic jako byla Felda už bohužel nebude nikdy...
Ale jinak máš pravdu v tom, že nevím co si koupím, ale naštěstí auta moc často nestridam tak mě to zatím netrápí a pak díky znalostem a ochotě kamarádů snad zase vyberu v daném rozpočtu to nejmenší zlo. Auto bez investic jako byla Felda už bohužel nebude nikdy...
18:22:58
27.11.2020
27.11.2020
SO545
-> dragon_cb_cz 27.11.20 18:06:32: mas svatu pravdu.
Par x som zasahoval pri starych VW s karburaciou.
Vacsinou turisti co cestuju na UA a tak.
Nasi mechosi karburatorovy motor nedaju. A basta.
A este ked je to boxer.
Par x som zasahoval pri starych VW s karburaciou.
Vacsinou turisti co cestuju na UA a tak.
Nasi mechosi karburatorovy motor nedaju. A basta.
A este ked je to boxer.
18:06:32
27.11.2020
27.11.2020
dragon_cb_cz
To je taková sranda to tady vždycky číst... hned se cítím mladší při vzpomínkách na doby, kdy všichni říkali "Felicie je nahovno, to doma neopravíš, to je plný elektroniky, zlatá 120ka". A hle, pár let uplynulo a Felicie je svatým grálem garážové opravitelnosti a 120ky už "nikdo neumí opravovat, starý fachmani umřeli", přípravky nejsou a tak dále
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.11.20 17:49:05: Jsem fakt zvědavej, co budeš kupovat za pár let. Skoro jsem v pokušení si dle tvého vzoru založit "složku" tvých prohlášení na současná auta a pak tě s ní konfrontovat
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.11.20 17:49:05: Jsem fakt zvědavej, co budeš kupovat za pár let. Skoro jsem v pokušení si dle tvého vzoru založit "složku" tvých prohlášení na současná auta a pak tě s ní konfrontovat
17:49:05
27.11.2020
27.11.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 27.11.20 07:05:33: jak jsi mohl být překvapený, když jsi mě prověřoval dvě VINka nechápu? A ani nevím, že bych tady nějak O2 pomlouval.
-> saskyn2 27.11.20 09:30:21: za tohle jsme rád, protože to nejsou moje slova, ale člověka od fochu z jiného fóra. Já pouze zkopíroval co tam psal a tam je to něco jako Milan tady...
Mimochodem, kamarád se O3 velmi rád zbavil. Ve 40tkm mu měnili ložiska v převodovce. Prý špatná šarže z Ruska. V 70ti znova hukot, tak to nechal znovu udělat a raději to prodal. Když u Weny vidím ty ložiska protoceny v obalu tak že to zkurvi i obal, tak super...
-> saskyn2 27.11.20 09:30:21: za tohle jsme rád, protože to nejsou moje slova, ale člověka od fochu z jiného fóra. Já pouze zkopíroval co tam psal a tam je to něco jako Milan tady...
Mimochodem, kamarád se O3 velmi rád zbavil. Ve 40tkm mu měnili ložiska v převodovce. Prý špatná šarže z Ruska. V 70ti znova hukot, tak to nechal znovu udělat a raději to prodal. Když u Weny vidím ty ložiska protoceny v obalu tak že to zkurvi i obal, tak super...
10:16:01
27.11.2020
27.11.2020
Antony - zrušená registrace
-> suri 27.11.20 09:55:50: ano beru z5, spletl jsem si to S O II
10:04:04
27.11.2020
27.11.2020
Jozka
-> palinator 27.11.20 09:29:23: Co píšeš, je už nějakou dobu cílem kapitánů (nebo spíš admirálů) automobilovýho průmyslu a dává to smysl. Požadovanej proběh km (u běžný sériový produkce) je sice trochu menší než půl mega, ale taky pochybuju, zda se to kdy může podařit. Sice zkoušky, testy apod., jenže vzhledem k velmi různýmu charakteru provozu a šílenýmu tlaku na ceny je zdar mise furt v nedohlednu.
10:00:31
27.11.2020
27.11.2020
suri
-> palinator: ako sem tam prestavovač alebo nejaká blbosť sa našla ale minimum
inak aj tie EA111 sú ok , nový rozvod za pár eur a funguje to , max. odidíde ovládač turba za tiež pár eur
inak aj tie EA111 sú ok , nový rozvod za pár eur a funguje to , max. odidíde ovládač turba za tiež pár eur
09:57:14
27.11.2020
27.11.2020
palinator
-> suri:
Až na ten našich.
Až na ten našich.
09:55:50
27.11.2020
27.11.2020
suri
Ja teda nechcem rýpať ale OIII z EA111 som ešte nevidel , asi mal český trh nejaké iné motorizácie ... a benzíny teda v OIII sú superspoľahlivé ...
09:37:44
27.11.2020
27.11.2020
saskyn2
-> palinator: Najdi a pročti si to téma, fakt se pobavíš
09:33:22
27.11.2020
27.11.2020
palinator
-> saskyn2:
Tak ona to třeba pravda je a jde jen o to, že během zkoušek to sice bylo horší, ale praxe ukázala že to má životnost stále dostatečnou nebo ne?
Tak ona to třeba pravda je a jde jen o to, že během zkoušek to sice bylo horší, ale praxe ukázala že to má životnost stále dostatečnou nebo ne?
09:30:21
27.11.2020
27.11.2020
saskyn2
-> Antony: Nezlob se, ale strašný sračky to jsou, konkrétně tam píšeš o životnosti 100tis u podvozku, že máš „zaručený info“. To jako chceš říct že to není sračka??
Všichni tady machrujete se známýma ve vývoji a zaručenejma zprávama, jenže ono to holt za pár let vyleze. Tohle je taky pecka
Všichni tady machrujete se známýma ve vývoji a zaručenejma zprávama, jenže ono to holt za pár let vyleze. Tohle je taky pecka
09:29:23
27.11.2020
27.11.2020
palinator
-> Antony:
V zásadě ale na plánovaný životnosti není nic špatnýho, pokud snížením životnosti na určitou mez získáš nějakou protihodnotu, např. vyšší výkon, nižší hmotnost, nižší cenu. Pokud by se někdy povedlo dosáhnout toho, že se třeba po půl milionu auto rozpadne komplexně nebo období toho rozpadu bude celkem úzce vymezené, myslím, že by šlo o velikej úspěch i z hlediska ekologie. Pak by nikdo neměl problém hodit auto se všema poctama ze skály a neřešit, že teď se mu do šrotu dát nechce, protože koupil nový tlumiče a bylo by jich škoda. A mezi tim se domrdá zase něco jinýho a je to takhle dokola, dokud auto uplně neshnije nebo se nepotká motor případně jiná drahá závada.
E: zmrdovina je plánovaná životnost jen na záruku, kde se to tak dělá v elektrotechnice. Tam už snad ani nemůže jít o cenu a už rozhodně ne o nějakej jinej pozitivní efekt. Ale prostě výrobce chce, aby se vysrala věc která může jednoduše fungovat desítky let, tys musel koupit novou a výrobce měl kšeft. U aut to tak jednoduchý není, protože po půl milionu kilometrů je auto všelijak domrdaný i kdyby bylo vyrobený z kryptonitu
V zásadě ale na plánovaný životnosti není nic špatnýho, pokud snížením životnosti na určitou mez získáš nějakou protihodnotu, např. vyšší výkon, nižší hmotnost, nižší cenu. Pokud by se někdy povedlo dosáhnout toho, že se třeba po půl milionu auto rozpadne komplexně nebo období toho rozpadu bude celkem úzce vymezené, myslím, že by šlo o velikej úspěch i z hlediska ekologie. Pak by nikdo neměl problém hodit auto se všema poctama ze skály a neřešit, že teď se mu do šrotu dát nechce, protože koupil nový tlumiče a bylo by jich škoda. A mezi tim se domrdá zase něco jinýho a je to takhle dokola, dokud auto uplně neshnije nebo se nepotká motor případně jiná drahá závada.
E: zmrdovina je plánovaná životnost jen na záruku, kde se to tak dělá v elektrotechnice. Tam už snad ani nemůže jít o cenu a už rozhodně ne o nějakej jinej pozitivní efekt. Ale prostě výrobce chce, aby se vysrala věc která může jednoduše fungovat desítky let, tys musel koupit novou a výrobce měl kšeft. U aut to tak jednoduchý není, protože po půl milionu kilometrů je auto všelijak domrdaný i kdyby bylo vyrobený z kryptonitu
09:09:45
27.11.2020
27.11.2020
Antony - zrušená registrace
-> Milan 136: ad post. víš co znamená myslet, že? Ho.no vědět. T2 mě žádnej Link neposílal. To že jsem sem napsal, jsem si dlouho rozmýšlel, neb jsem věděl, co bude následovat.
ad post 2. Napíšu to tak, aby jsi byl spokojenej. Ano, stojím si za tvrzením, že octavia III byla ve vyzkumaku po ujetí 150tkm rozebrána a u věcí co vydržely se zmenšovala dimenzovanost. Možná jsem to tehdy napsal až moc přísně, každopádně si stojím za tvrzením, že se to ojebává na úkor životnosti, jako ostatně u každého dnešního výrobku. Tím spíš mě víc se.e, že tato logika doputovala i do automotive.
Ano, datum i místo sedí, parkoviště vystavovatelů, vozová flotila zmíněné firmy. Nic méně jsem si včera večer dohledal to vlákno a pokud za "strašný sračky" považuješ poukazování na plánovanou životnost aut, potvrzenou třeba i MerHanzem, pak těžko se na něčem shodnout.
Edit : kam až může zajít "tahle logika" je krásnej PŘÍPAD např u B 737 MAX.
ad post 2. Napíšu to tak, aby jsi byl spokojenej. Ano, stojím si za tvrzením, že octavia III byla ve vyzkumaku po ujetí 150tkm rozebrána a u věcí co vydržely se zmenšovala dimenzovanost. Možná jsem to tehdy napsal až moc přísně, každopádně si stojím za tvrzením, že se to ojebává na úkor životnosti, jako ostatně u každého dnešního výrobku. Tím spíš mě víc se.e, že tato logika doputovala i do automotive.
Ano, datum i místo sedí, parkoviště vystavovatelů, vozová flotila zmíněné firmy. Nic méně jsem si včera večer dohledal to vlákno a pokud za "strašný sračky" považuješ poukazování na plánovanou životnost aut, potvrzenou třeba i MerHanzem, pak těžko se na něčem shodnout.
Edit : kam až může zajít "tahle logika" je krásnej PŘÍPAD např u B 737 MAX.
07:25:05
27.11.2020
27.11.2020
palinator
-> saskyn2:
Aha... ony jsou i analogový budíky? Tak to beru zpět. Dřív jsem je ale nenašel, asi byly prvně puštěny do prodeje ty vyšší výbavy. Elektronickou ručku asi přežiju, i když nadšenej z ní nebudu. Už takhle mi věčně nefungovaly ani klasický třmeny natož s el. ručkou.
-> Tuner#2:
EV jsou z tohoto pohledu docela z obliga, protože si dovolím tvrdit, že pohon jako takovej bude řádově spolehlivější a jednodušší na údržbu a opravy, než dnes. Aby prásknul měnič, to si výrobce moc nedovolí. Spíš bych si dovedl představit závady na BMS. A jestli máš zadřenej klasickej nebo elektrickej klimakompresor, to je už docela jedno.
Aha... ony jsou i analogový budíky? Tak to beru zpět. Dřív jsem je ale nenašel, asi byly prvně puštěny do prodeje ty vyšší výbavy. Elektronickou ručku asi přežiju, i když nadšenej z ní nebudu. Už takhle mi věčně nefungovaly ani klasický třmeny natož s el. ručkou.
-> Tuner#2:
EV jsou z tohoto pohledu docela z obliga, protože si dovolím tvrdit, že pohon jako takovej bude řádově spolehlivější a jednodušší na údržbu a opravy, než dnes. Aby prásknul měnič, to si výrobce moc nedovolí. Spíš bych si dovedl představit závady na BMS. A jestli máš zadřenej klasickej nebo elektrickej klimakompresor, to je už docela jedno.
07:05:33
27.11.2020
27.11.2020
Milan 136
-> Tuner#2: Jinak když jsme u toho, tak vy té době jsi nasazoval hrozně i na O2 a pak jí najednou koupil. To jsem byl docela překvapenej.
06:50:48
27.11.2020
27.11.2020
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 26.11.20 22:24:16: Hele, myslím si to samý. Tvl rychle Tondo, pojď tam něco napsat. Oni jsou na mě hnusný. Tady máš odkaz
-> Antony - zrušená registrace 26.11.20 22:11:21: No, reaguješ krásně, ale úplně na něco jinýho, než to zaručený info ze screenu.
Proč nenapíšeš jako chlap ano, stojím si za tím / ne, byl jsem tehdy vůl a přehnal to?
Jeli jste tam s T2 strašný sračky tehdy, ten screen je jen kapka v moři.
A už tehdy jsem vám tam psal, že výrobce určitě udělalá auto na max 100 tkm a pak na něj poskytne záruku do 150...
Ne, ty začneš s rozvodama na motoru, kterej v O3 nikdy nebyl
Ano, rozvody na CBZ byl průser, ale dost pochybuji, že až tak cílenej.
Protože platit každému autu v záruce nový plus práci servisu, to se musí hrozně vyplatit ne?
Jinak 2.9.2018 v ČB kroupy? To si tu fakt nepamatuju. Bylo to určitě tady a toto datum?
-> Antony - zrušená registrace 26.11.20 22:11:21: No, reaguješ krásně, ale úplně na něco jinýho, než to zaručený info ze screenu.
Proč nenapíšeš jako chlap ano, stojím si za tím / ne, byl jsem tehdy vůl a přehnal to?
Jeli jste tam s T2 strašný sračky tehdy, ten screen je jen kapka v moři.
A už tehdy jsem vám tam psal, že výrobce určitě udělalá auto na max 100 tkm a pak na něj poskytne záruku do 150...
Ne, ty začneš s rozvodama na motoru, kterej v O3 nikdy nebyl
Ano, rozvody na CBZ byl průser, ale dost pochybuji, že až tak cílenej.
Protože platit každému autu v záruce nový plus práci servisu, to se musí hrozně vyplatit ne?
Jinak 2.9.2018 v ČB kroupy? To si tu fakt nepamatuju. Bylo to určitě tady a toto datum?
23:04:15
26.11.2020
26.11.2020
Nwkt
-> saskyn2: Tvl tak na dvojku zrovna nedělají
www.heatedwindscreen.com/ acatalog/skoda-heated-wind screens.html
www.heatedwindscreen.com/ acatalog/skoda-heated-wind screens.html
23:01:12
26.11.2020
26.11.2020
dragon_cb_cz
-> saskyn2 26.11.20 21:33:31: Ty kombíky, to je mor...
22:43:53
26.11.2020
26.11.2020
saskyn2
-> Nwkt 26.11.20 22:10:18: Fakt? Co to stojí? Se senzorem? Pokud to je kusovka tak to bude masakr cenovka.
Přesně proto říkám zlatý nový auta, tady to lidi nemůžou pochopit, na kodiaqa koupíš vyhřívaný reflexní okno za 7000, na 15 let starou oktávku když chceš výhřev musíš koupit někde z anglie a dáš 4x tolik. To samý sem nedávno měnil vstřik na CRLB, koupíš ho na vrakovišti fungl nový za 2500, pak přijede dědek s jedničkovou fábií a chce mermomocí nový a bác 16300,- nákupka pro mě!...pak večer přijdeš na virt a tady ti hustí Jarda a spol jak je super se vrtat ve starejch vránách a jak na tom ušetřil peněz a životního prostředí
-> Antony - zrušená registrace 26.11.20 22:11:21: Hele doporučuju si to téma najít a pročíst co jste tam s T2 jeli za pecky to mi hlava nebere, aspon máš ponaučení pro příště že takovýhle fámy vypouštět nemáš, protože to za 5 let někdo najde a udělá z tebe pitomce. Nebo snad chceš říct že si měl pravdu a tvé „zaručené info o tom že podvozek O3 vydrží jen 100tis“ se potvrdilo?
Přesně proto říkám zlatý nový auta, tady to lidi nemůžou pochopit, na kodiaqa koupíš vyhřívaný reflexní okno za 7000, na 15 let starou oktávku když chceš výhřev musíš koupit někde z anglie a dáš 4x tolik. To samý sem nedávno měnil vstřik na CRLB, koupíš ho na vrakovišti fungl nový za 2500, pak přijede dědek s jedničkovou fábií a chce mermomocí nový a bác 16300,- nákupka pro mě!...pak večer přijdeš na virt a tady ti hustí Jarda a spol jak je super se vrtat ve starejch vránách a jak na tom ušetřil peněz a životního prostředí
-> Antony - zrušená registrace 26.11.20 22:11:21: Hele doporučuju si to téma najít a pročíst co jste tam s T2 jeli za pecky to mi hlava nebere, aspon máš ponaučení pro příště že takovýhle fámy vypouštět nemáš, protože to za 5 let někdo najde a udělá z tebe pitomce. Nebo snad chceš říct že si měl pravdu a tvé „zaručené info o tom že podvozek O3 vydrží jen 100tis“ se potvrdilo?
22:28:01
26.11.2020
26.11.2020
Jirik_Tuňák1983
22:27:59
26.11.2020
26.11.2020
Antony - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: ale je pravda že jsem se dlouho přemlouval nic nepsat
22:26:11
26.11.2020
26.11.2020
Antony - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983: hele fakt nee, vyskočil na mě ten screen a jak jsem uviděl svůj Nick...