kolik má najeto vaše auto

prohledat
4514 příspěvků (zobrazeno 501 až 550) od 25.05.2007 do 27.02.2025, založil/a Luděk
řadit dle data
18:27:26
12.05.2022
Jirik_Tuňák1983
Krucišpic, to už asi do toho června nenajedu, což? 3
zvětšit kolik má najeto vaše auto - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 12.05.2022 18:27:26
21:16:40
26.04.2022
Milan 136
-> Syny 26.04.22 20:49:14: Náhoda

Zastavil jsem u baráku a tohle na mě svítilo 3
20:49:14
26.04.2022
Syny
-> Milan 136 26.04.22 19:51:58: Vyplej motor, auto stoji - bud to tedy vyslo velkou nahodou, nebo to je vysledek prace a puvodne tam bylo o kilo vic? 1
20:10:47
26.04.2022
Hanz1912
-> minno: bylo to náročné 1. Akorát se těm číslům moc nechtělo. Aby ne za ten den že?
19:51:58
26.04.2022
Milan 136
19:51:21
26.04.2022
Milan 136
-> palinator 26.04.22 17:19:24: To byla doba nesmrtelných rotaček1
17:19:24
26.04.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Taky ještě za něco stál.. 47
17:10:07
26.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 26.04.22 15:00:15: Ano, to už je hodně dávno. To VAG znal CR maximálně z encyklopedie. 3
15:00:15
26.04.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983 19.04.22 15:05:28:

Jojo, jednoho nešťastníka 2,2 HDI z 2002 si dobře pamatuju. 3
14:43:22
26.04.2022
minno
-> Hanz1912: Pekný nájazd za 1 deň1
21:00:35
22.04.2022
Hanz1912
Včera jsem najel 80000
zvětšit kolik má najeto vaše auto - obrázek od Hanz1912 vložen 22.04.2022 21:00:35
10:39:55
20.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 20.04.22 10:25:03: To ale není důležité. Vypaluje to? Vypaluje. 3
10:25:03
20.04.2022
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 19.04.22 15:05:28: Ale mám pocit, že na většině těch EURO4 JTDček jsou ty filtry nějak podezřele propustné 3



Jinak ano, ta 110kW verze už má dynamiku z mýho pohledu celkem dostatečnou, i v automatu.
upraveno 1x, naposled 20.04.2022 10:26:45
15:05:28
19.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 19.04.22 14:04:15: Ne, to není koncern. Sice to nemusí být vždy výhra, ale u PSA a FCA měla DPF některá auta už ve 2002. Takže ano, DPF tam byl také.
14:04:15
19.04.2022
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Je to bez DPF?
11:41:05
19.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 19.04.22 11:32:25: Ta 110 kW verze jede pocitově lépe než kolegovi 110 kW v Superbu 3. Jestli v tom může hrát roli Euro 4 x Euro 6.
11:32:25
19.04.2022
dragon_cb_cz
-> palinator: Jak píše Jiží, tohle je osmiventil... 110kW je v sedanu. Stačí to, ale nic údernýho to není.
11:07:58
19.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 19.04.22 10:40:41: Ne, je tam ta slabší varlyjanta 88 kW.
upraveno 1x, naposled 19.04.2022 11:08:28
10:40:41
19.04.2022
palinator
-> dragon_cb_cz:

To není stodesítka?
10:37:15
19.04.2022
dragon_cb_cz
-> palinator: OK, tak v tom případě už tomu krom koule chybí jen ten silnej deasel 3
10:14:02
19.04.2022
palinator
-> dragon_cb_cz:

Na co kufr, stačí vozejk a silnej deasel. 3 Imho nekupoval bych to jako náhradu Ovce. 3
10:03:47
19.04.2022
dragon_cb_cz
-> palinator: To pro tebe nic není, proti českýmu snu to má malej kufr 3 Ale jinak jo, koule by se hodila, bohužel žádný současný povoz jí nemá 8
09:57:04
19.04.2022
palinator
-> dragon_cb_cz:

Škoda že to nemá kouli 3
09:17:39
19.04.2022
dragon_cb_cz
-> StepaNoFUN: Zjevně ne, když se našel nějaký blázen (ehm) co to s 253t na budíku koupil 3



A ono by se to prodalo, ale než za to dostat 50t a pak se ještě s někým hádat, tak to asi spíš posunu segře nebo dojezdím sám. Až takový vrak to ještě není:
zvětšit kolik má najeto vaše auto - obrázek od dragon_cb_cz vložen 19.04.2022 09:17:39
21:31:44
18.04.2022
StepaNoFUN
-> dragon_cb_cz: To bylo už o 100k dřív. :-D
20:35:14
18.04.2022
dragon_cb_cz
A je to neprodejný:
zvětšit kolik má najeto vaše auto - obrázek od dragon_cb_cz vložen 18.04.2022 20:35:14
13:26:08
09.04.2022
SO545
-> minno 08.04.22 09:44:53: to nakoniec sedi.

+ dnes motor ma tych teplot aj viac....kde aku je potrebne mat.

Potom to ma spustu skrteni , pomocnych cerpadiel a inych ficur.

Termostat potom stoji 400e ....



a to cisielko na palubke /niekde uz ani nieje / ta zaujima ako posledne.
13:11:29
08.04.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> 11mAjA11: No čuměl jsem, že termostat by měl být 90°C, tak nevím... :-)
09:51:21
08.04.2022
11mAjA11
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hjondeee nikdy neukazuje 90 a nikdy nebude 1 zvrácenost ale je to tak..proč to tak je ví buďto mimozemšťani nebo nikdo...1
09:49:03
08.04.2022
palinator
-> minno:

Nakonec by v servisu mohli vadnej termostat taky vyřešit tak, že prostě změněj rozsah ulhanosti teploměru. Levné, rychlé, efektivní. 3
09:44:53
08.04.2022
minno
-> Syny 08.04.22 08:44:45: Áno, záleží ako vadný ten termostat je. Inak neviem, ako to má ktorá automobilka ošetrené, ja ako vývojár by som do toho vniesol nejakú logiku zobrazovania, nie "natvrdo" ručička na 90° pri teplote 70-100 za akýchkoľvek podmienok. To je zle.



Inak je to ale tak nejako jedno, je to prispôsobené trhu, 95% ľudí "užívateľov" toto nerieši a je rado, že im auto "funguje ako má". To je to isté, ako s tým nabíjaním baterky mobilu...
08:51:39
08.04.2022
palinator
-> Syny:

To nevim, s tím jsem to už koupil.
08:50:30
08.04.2022
Syny
-> palinator: Tak asi zalezi jak v riti ten termostat mas. Dost mozna uz jsi ho mel nacatej davno, ale diky tehle blbosti jsi to poznal az kdyz uz byl fakt v riti.
08:47:27
08.04.2022
palinator
-> Syny:

A své Ovci jsem termostat poznal. Neochotně to na 90 vylezlo a pak docela brzo zase padalo.
08:44:45
08.04.2022
Syny
-> palinator: -> minno: Vadnej termostat na tom nejde poznat, tim spis pokud neni srovnani. Tedy zalezi jak vadnej. Pokud by se zasek zavrenej, nebo uplne otevrenej, tak asi jo. Ale me jen uplne nedoviral, takze jsem teplotu vody mel mezi 75 a 80°C, coz budik prezentoval jako 90°C a ani se nehnul. To ze olej ohreju ted o 3 km driv, dle toho jsem to taky nepoznal, nebylo to jak srovnat a i tak na tech 90°C a vic vylezl. Snad jen to, ze kdyz jsem vzdy cestou domu v zime na posledni 3km rovince vyradil a nechaval to na neutral uz dochlazovat, tak teplota oleje padla treba na 87°C, coz se ted nedeje. Voda byla ale stale 90°C. Nebo kdyz jsem v zime dlouho stal nekde nastartovanej na volnobehu, tak raficka teplomeru lehce klesla pod 90°C. Tohle oboji jsem ale prisuzoval tomu, ze je zima a proste se voda, olej i motor ochladily. Ze ten teplomer ukazuje blbosti jsem nevedel, to mi rekl az Nwkt. Zkratka nechapu k cemu je to dobry, aby to ukazovalo teplotu, ktera vubec neodpovida realite. I kdyz to ted uz mam nastaveny na tu realnou teplotu, tak se zadny litani raficky nekona, jen proste pomalinku obcas vyleze lehce pres 90°C a pak se zas vrati.
upraveno 4x, naposled 08.04.2022 08:48:47
08:18:57
08.04.2022
minno
-> Syny 07.04.22 22:38:53: Tú fičúru s teplomerom majú aj iné značky. Má to aj moje Punto (2007) a určite to malo aj brachove staré Punto (1999).

Kontroloval som to podľa diagnostiky a už cca od 70° ukazuje "stred" (90°). Pokiaľ nie je prúser, tak mi to nevadí3



Ale pri zohrievaní studeného motora za jazdy poznám, kedy sa termostat otvorí, ručička na chvíľu trochu spadne.



Aj vadný termostat som na tom poznal, motor sa na môj vkus zahrieval príliš dlho a v zime pri miernom tempe, alebo dole kopcom, teplota (ručička) klesala.
07:51:02
08.04.2022
palinator
-> Sita:

No dobře, tak mám asi jinou ségru, falešnou jak pětník.



-> Syny:

A kolik to má jmenovitou teplotu, když je to ohřátý běžnou, rychlou jízdou? V zimě, když je silnější mráz a hodně zaplý topení, se teda všechny mě známý TDIčka i po 30 km jízdě dokážou při stání v koloně začít podchlazovat. Nestane se to až ve chvíli, kdy je dobře prohřátá olejová náplň. O vadným termostatu nemůže být řeči, dělají to i auta s vyměněným termostatem, dělají to auta nová. U Toleda byl pohyb teploměru dost znát a poznal jsi na tom i roční období. Ale kolik na tý vodě bylo, nevim, nějak jsem neměl chuť to "cejchovat" podle diagnostiky. Jen vim že se mi jednou v Mohelničáku při jízdě s vlekem na plnej kotel při dešti, 7°C a 80-100 km/h, sepla sahara. 3
00:22:57
08.04.2022
Sita
-> palinator 07.04.22 15:34:16: tak já mám doma jenom starý stroje a citlivost raficky mi prijde podobná u ty bory, skodovek, t4 i zetoru s kapilarnim teplomerem. Akorát u 206 z roku 97 to lítá nahoru dolu. A poznat vadnej termostat jde u všeho. Ostatně úplně u všeho jsem to na teploměru poznal a měnil 3
22:38:53
07.04.2022
Syny
-> MATTESS: Ja to mam ted vypnuty (respektive nastaveny na realnou teplotu) a ty vykyvy nejsou nijak zasadni. Vlastne jsem nevidel teplomer na vic jak cca 98°C a pod 90°C nespadne po ohrati vubec. Pendluje to mezi temahle teplotama a to i kdyz je olej treba na 105-110°C v lete. Taky jsem se trochu bal, aby tam ta raficka nejak nelitala a neznervoznovala me, ale vubec. Jako teplomer, kterej v rozmezi 70-110°C ukazuje 90°C, ten tam vubec davat nemusej - nechapu vubec prinos tohodle standardniho nastaveni.
upraveno 2x, naposled 07.04.2022 22:44:12
20:19:26
07.04.2022
MATTESS
-> Syny: FI to má taky. Pak když jsem měl P308, tak jsem si zvykal na ty výkyvy ručičky
18:07:26
07.04.2022
vhml
-> Syny 07.04.22 18:01:46: Miata to měla už v 98 a možná i ta generace předtím.
18:01:46
07.04.2022
Syny
-> Sita 07.04.22 15:23:40: Heled kdy to zacali delat nevim, ale ja mam auto z roku 2010. Passat B6 to dela taky a ten se vyrabel od cca 2005. Takze u aut vyrobenych po roce 2000 uz bych byl asi na pozoru. Cordoba z roku 95 to nedelala. Treba to tu nekdo znalej upresni :)
16:18:24
07.04.2022
MXMarek
-> Jakub05: 4 uz jsem mel strach, ze to moje zapomnel prodejce pred predanim stocit 3
16:03:38
07.04.2022
Jakub05
-> MXMarek: Ale jo, pár km tam bylo 6
15:39:36
07.04.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Sita 07.04.22 15:23:40: Jenže těch 70 na budíku bylo tak 50 v reálu...
15:34:16
07.04.2022
palinator
-> Sita:

Bora to fejkuje pochopitelně taky, přece by muselo bejt poznat, když jedeš v zimě a topíš, když jedeš v létě, když stojíš v koloně, na pohybu teploměru.

Golf III a Passat IV byla generace podle mě poslední, co ukazovaly reál.

Když už se u těhlech aut ručička odchýlí, je to podchlazený už poměrně dost (na poměry citlivýho uživatele), naopak když se to podle teploměru začíná hřát, je už to jen krůček od uvaření.
15:23:40
07.04.2022
Sita
-> Syny: tuhle vychytavku maji vsechny VW nebo jen nejaky modely/generace? Protoze me Bora ukazovala cca pred dvouma rokama asi 70, coz bylo videt i na chodu motoru a odpovidalo to i pohmatem rukou na hadice a po vymene termostatu zase vsechno ok a na budiku 90...
15:10:58
07.04.2022
MXMarek
-> Jakub05: Fakt melo 0km? Moje melo myslim 6km, holt i novy uz bylo ojety 3
15:07:47
07.04.2022
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Jojo, znám, to je aby se lamy neděsily drobnejch výkyvů 3
14:55:16
07.04.2022
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No nevim jak to ma Hnujdé, ale koncert ma takovu "hezkou" ficuru, ze kdyz mas teplotu vody v rozmezi asi 70-110°C, tak ukazuje budik porad 90°C. Nepekne me to vypeklo, pac mi u auta nedoviral termostat, ale teplota motoru byla 75°C, obcas 80°C, takze budik furt ukazoval 90°C. A bohuzel jinak nez na diagnostice tohle odhalit nejde. Az Nwktho zasah tenhle neduh spacifikoval a ted mi uz budik ukazuje realnou teplotu vody...
upraveno 1x, naposled 07.04.2022 14:58:43
Extreme Tyres