skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kolik má najeto vaše auto
dnes cestou do prace B-)
mame ji 3 roky a nalitali jsme na ni zatim 75kkm
mame ji 3 roky a nalitali jsme na ni zatim 75kkm
Co jsem měl 120LSku, tak jsem jí prodával když měla najeto 194tisíc km. Jela pěkně svižně, ale měla vyměněnou převodovku, v původním pětikvaltu se poďál diferák. Pak jsem koupil Feldu MPi s 69700 km, už jsem jí nadělil 18kkm.
kdyz jsme u tech km kolik vydrzi motor u gls ? mam ji celou rozebranou a davam ji do kupy a vrazill sem do toho uz hodne penez a generalka me pride na cca 10000 kc jo ma 95000 najeto a 105 l je na tom lip 45000km
Rapid 136 ma neco pres 150 000 a Rapid 135 ma okolo 98 000.jinak 136ka je neskutecne zachovalejsi
na novom motore mam 218km a normalne na celom awte celkove kolo 200 000km ... na 105ke motore bolo 180 000km bez go .... bola robena len karoseria a na motore boli menene len sviecky a olej
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
136gl pod mojou a otcovou rukou 70kkm (takmer komplet na lpg), kolko predtym ktovie vraj 60kkm ale tachometru sa rozlozilo mosadzne koliesko pri 24kkm.
Chcelo by to repasovat napravy (loziska v haji a napravnica tiez) ale malo casu, takze "nove" lezia v garazi. Motor v pohode az na 2dcl oleja na 1kkm, kasna po vareni este daco vydrzi. Prevodovka ticha len 3jka obcas vyskoci.
Chcelo by to repasovat napravy (loziska v haji a napravnica tiez) ale malo casu, takze "nove" lezia v garazi. Motor v pohode az na 2dcl oleja na 1kkm, kasna po vareni este daco vydrzi. Prevodovka ticha len 3jka obcas vyskoci.
Se mnou ma cabrio cca 18000 mil. predtim tak asi neco podobneho, mozna o kapanek vic, takze tak cca okolo 70000km
moje bez jakehokoliv cehokoliv meneni 73tis ke vcerejsimu dni uplne presne
leccos ma jeste pred sebou
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Na hnědce má přední náprava najeto asi 63000, zadní 2000, motor asi 11000. každý kousek jinak :-)). Kabrio nevím, asi hodně.
Moje 120L ma najeto cca 115k na puvodnim motoru, ktery byl navic predchozim majitelem (ktery najel drtivou vetsinu) ziven olejem M6A
Letos pujde motor ven a na suroviny, neb uz nema nejak vykon. A do auta prijde opet 120 s najetymi 125000 v super kondici
![78](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/78.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![17](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/17.gif)
![12](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
![17](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/17.gif)
![12](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
![17](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/17.gif)
![12](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/12.gif)
těžko říct kolik mělo auto předemnou, motor je údajně po GO, zatímjede krásně, já jsem mu do toho neznáma přídal 5 000 km
a teďka možná budu kupovat feldu co má 263tis km nahrkáno jako firemní auto a motor šlape jak hodinky a táhne skvěle. Ale jezdil s tím jenom jeden člověk ve firmě a zřejmě nebyl zanedbaný servis.
na 105ce mám právě teď najeto tolik a na denním počítadle je to, co sem zatim najel já
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Tak já se svojí žlutkou mám najeto asi do 5k km.Možná míň.no a motor od složení má asi kolem 900 km.jinak celý auto po generálce.minulý auto mělo možná kolem 150k km,byla to původně 105l
Já mám na své 105L najeto asi 115 000 Km a to mi ještě žere víc oleje než benzínu
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
včera jsem překročil 120.000km
Elisa před rekonstrukcí cca 150t km... Mno a po rekonstrukci bude na nule:o)
Sněženka asi tak 70-250t km.... Páč a jelikož jsem asi 5 majitel tak nevim kolik vopravdu teda má...
Sněženka asi tak 70-250t km.... Páč a jelikož jsem asi 5 majitel tak nevim kolik vopravdu teda má...
ja mam nejakych 77000km
Piáno mi chcíplo na 477856 km ( ale jezdí vlastně furt, jen nebrzdí a nejede do kopce
), Nissan má už asi dva roky konstantní stav 141526 a Škodule měla hodně přes 100k, ale pravidelně sem měnil tacho, páč furt neukazoval
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
na GL 102000
to ja na svim ani nevim:) a tech 7 majitelu předemnou to muhli stokrat stoči atd..
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
tak to ta moje vrána bude za chvíli slavit 150000km
pickup pul mega.. uplne cajk..
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
kdyz sem ji dostal mela najeto 8000 na jarnich besinach06 sem akorat dojel jebilejni 10000 a tet holce konci 16000
nebo za 2 roky na VW CADDY II 143tis. má je 2 roky a už je tak starý...
na 130tce něco přes 53tis.km
Vojtik->S tou felicí jsi mi připoměl strika,který měl felicii kombi měl ji 5 let a nalítal na tom přes 500 000km pak se mu vysypala převodovka a auto šlo do šrotu protože bylo shnilejší než kdejaká škodárna,teď má druhým rokem fábii a ta už má taky přes 120 000km
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
105L cca 140tkm
Rapid 136 počítaqč se sekl na 73tkm, tak těžko říct..
Rapid 136 počítaqč se sekl na 73tkm, tak těžko říct..
A služební felda 1,3 MPi 50 kW se starym gesichtem má 460 000, ale ta už jede z posledního. Jako služební auto jí dával každej plný kotle, takže ráno chytá na 2 válce a až během prvních 200 m se postupně přidávaj další. Exhalace jsou taky srovnatelný se stzudenou LIAZkou
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
fačko 420 000,ted mi praskla membrána v benzin čerpadle,takže motor je vevnitř pěkně vymytej a začal tlačit do vany...
barkas 43200
motorka po GO asi10 000,předtím podle stavu válce a pístu tak 45000
Rapid se nepočítá,to bude na motohodiny,ale nový motor má ted asi 1100km a jde ven olej,přišel castrol 10W 60:-)
barkas 43200
motorka po GO asi10 000,předtím podle stavu válce a pístu tak 45000
Rapid se nepočítá,to bude na motohodiny,ale nový motor má ted asi 1100km a jde ven olej,přišel castrol 10W 60:-)
moje ex měla 140 (vše původní), na fordu mám 108(vše původní), felicia 39(vše původní), fávo 300-400 (možná tam i něco původního zbylo)
Moje 105 r.v 87 měla při přestavbě na 136 : 233 000 km na původních nápravách a převodovce a na motoru jsem jen jednou měnil těsnění pod hlavou a ložiska vodní pumpy a altíku, jinak vše původní a po roce stání motoru jsem ho dal bráchovi do užofky, kde byl půvpdně ještě obtokáč a strašně žral olej. Po namontování chytl na poprvé a teď už má najeto přes 250 000, asi byl vyrobenej ve středu
a k tomu ho táta perfektně zajel, páč jede jak ďas, skoro nekouří a nebere olej ( mezi výměnama cca 1l dolévání) vyběhaný 120 nemaj šanci. Jinak moje škodule má už taky cca 250 000, ale jen kastle. Nápravy maj od kompletní GO při loňské přestavbě na 136 najeto cca 20 000, převodovka s motorem 1400 ccm, co jsem dělal tuto zimu maj po G.O. cca 800 km.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
karkule mela 125tis - ted je ve stavu renovace...
bila je neco malo pres 85 tis - prvni majitel nalital cca 73 tis - je po laku a nejakem vyvareni
-> Majkl: no ale motor ma mnohem vice
bila je neco malo pres 85 tis - prvni majitel nalital cca 73 tis - je po laku a nejakem vyvareni
-> Majkl: no ale motor ma mnohem vice
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
135 000km
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
85tis km
asi 1400Km maximalne
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
720 000 rok nepočítá tachometr 4 karoserie ale blok motoru původní
Na tej mojí užovce je najeto 57895km ale vzhledem k tomu že jsem 3 majitel tak bych na to moc nespoléhal ale co se týče koroze tak na venek to nevypa dánějak moc extrémně zhnilé,a zevnitř nevím protože jsem to moc nekoumal.
Já bych to viděl něco přes 200k, ale před 25 000 byla dělaná GO motoru
na 125tce 53500
pak na rapidu asi 180k a na litru 100k ?200k? 300k? težko říct
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
tak se pochlubte,já mám na Rapidu přes 180k km a to si ještě myslím,že to první majitel stáhnul (jsem třetí majitel) a až na plechařinu včetně laku (2x) a motoru 742.136 kvůli LPG je všechno takřka původní
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)