Šmejdy

prohledat
1799 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 13.02.2009 do 30.09.2016, založil/a CpEaRjHaY-průserář
řadit dle data
09:32:41
27.04.2010
minno
-> Borin - Král tuzerů: asi tak...s tými dvermi čo sa plechariny na škodovke týka to je najväčšia sranda.....každé dvere pasujú ináč.
20:22:05
26.04.2010
Borin - Král tuzerů
-> Jirik_Tuňák: Tak já když dělal makaksoftovo cabrio, tak jsem chtěl dát jiný dveře, protože ty co na tom byli měli vohnilý spodky a co myslíš ? nevešli se mezi sloupky a to byli původní z jinýho auta...u škodovky co kus to originál...tak jsem byl nucen vyvařit původní...4
08:45:52
26.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pilot 105: Pravda, to jsem zapomněl. Ale když měli tak pěkné jednání, tak jsem čekal, že mi dopraví něco schopnějšího. Děkuji bohu, že ty zbylé troje nové jsou dobré. Mám doma troje levé, jedny původní štochnuté, jedny jeté slušné vystříkané a třetí tyhle sračkové. U těch vystříkanejch dutináčem se akorát odřízne spodní kus pertlu v rohu a vyvaří se, jinak jsou více než OK.
08:38:19
26.04.2010
Pilot 105
-> Jirik_Tuňák: Ještě jsi zapomněl napsat, že tohle jsou úplně poslední LP dveře co v Horce vyhrabali, navíc 2 jakost, takže bych se tomu vůbec nedivil, podle mě to jsou vrácené dveře a místo toho, aby je hodili do kováku, tak je máš Ty. Navíc s dveřma byl vždy problém a upozorňoval jsem Tě na to, já když měnil dveře před 15 lety, tak taky neseděly a to byla ještě kvalita dílů na jiné úrovni.;)
08:23:36
26.04.2010
minno
-> Jirik_Tuňák: 9 tak to sú dobrá sračka tie dvere, aspoň vidím, že môžem byť rád, že mne tie dvere sedia tak, ako sedia. U spolujazdcových dverí mám ten roh pri B stĺpiku tiež mierne unížený, ale v porovnaní s týmto je to zlaté.... Navyše u mňa je to v dôsledku preváranej strechy, i keď je pravda, že pôvodné dvere u tej hornej hrany sedeli lepšie, a tieto dvere čo mám teraz sú neviem čo za výroba.
23:33:49
25.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pavel P..: Ty pravý zadní jsou taky zajímací jak jsem psal. Doufám, že po sesazení nebudou odkrejvat ten práh víc než teď. Bych tam pak moh vozit někoho jak na stupačce s Thompsonem. 2
zvětšit Šmejdy - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.04.2010 23:33:49
23:08:38
25.04.2010
Pavel P..
-> Jirik_Tuňák: škoda8
23:06:44
25.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pavel P..: Já si je nechám. Kdyby bylo třeba, tak se zkusí převařit rám okna z jinejch levejch co mám doma.
23:05:44
25.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Pro mě zlatej hřeb dnešního dne. Megasráč díl z Autodemontu Horka.

A tady kvalitáři jaksi zapomněli udělat dirky na spony pro sametky, jsou jenom z vnější strany. Na trojici ostatních dveří z OB Autodíly jsou.

Tyto dveře jsou fungl nové nejeté pouze v originálním továrním laku. Podle mě nějakej zmetek. Takže jsem se na ně vysral, tohle nikdo bez odsekání okenního rámu nedopasuje. Max. spodek. Levé přední dveře mám už usazené jiné.

Tohle mě ale docela dost nasralo. Ještě jsem nepřišel u jiné značky automobilu s druhovýrobním dílem tak mizerné kvality.

Ono s těma dveřma z OB je třeba si taky trochu pohrát, ale v podstatě jsem je jen našroubil a sedí, třebaže radius zalomení jedněch pravých zadních je v části od prolisu dolů trochu jiný než u původních a více odkrývá práh, co s tím ale člověk nadělá. Dokonce se mi zdá, že budou o kousek menší, protože dělají všechny větší škvíry mezi sebou než původní dveře.

Mno, celkem mě to znechutilo a tohle vědět, tak jsem se na to vysral a fakt to raději rozmlátil sekerou. Slícovávat neslícovatelné. Ono to nějak půjde, ale nebude to 100%ně ono.
zvětšit Šmejdy - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.04.2010 23:05:44
upraveno 1x, naposled 25.04.2010 23:07:50
23:01:05
25.04.2010
Pavel P..
-> Jirik_Tuňák: v jaký barvě máš ty dveře? jestli se ti nelíběj já se jich rád ujmu pokud jsou v mojí barvě1
23:00:09
25.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Pro mě zlatej hřeb dnešního dne. Megasráč díl z Autodemontu Horka.

Škvíra jako prase.
zvětšit Šmejdy - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.04.2010 23:00:09
22:59:34
25.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Pro mě zlatej hřeb dnešního dne. Megasráč díl z Autodemontu Horka.

Drhne to i v přední části o A sloupek.
zvětšit Šmejdy - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.04.2010 22:59:34
22:58:47
25.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Pro mě zlatej hřeb dnešního dne. Megasráč díl z Autodemontu Horka.

Mezera jak díra do prdele, přestože je spodní část dveří rovně.
zvětšit Šmejdy - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.04.2010 22:58:47
22:57:05
25.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Pro mě zlatej hřeb dnešního dne. Megasráč díl z Autodemontu Horka. Rám okna vůbec nepasoval do díry mezi A a B sloupkem. Nahoře odstává, pak drhne vpravo nahoře a dokonce ještě v půlce okenního rámu.
zvětšit Šmejdy - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 25.04.2010 22:57:05
upraveno 1x, naposled 25.04.2010 22:57:53
07:41:08
23.04.2010
sep
Vzhledem k tomu že byly problémy s dodávkou dílů i do fabriky ,ne tak to servisů a obchodů tak myšlenka že už ve výrobě se prováděla selekce na I.A a I.B díly mi přijde nereálná,mluvím o situaci před rokem 89.Dnes pokud díl koupím přímo ve škodovce (myšleno na novější typy) tak by to měl být kvalitou stejný díl jako v prvovýrobě.
01:04:07
23.04.2010
Syny
-> Pavel P..: Prave ze lepsi dily jdou do vyroby, kde za to zodpovida fabrika (zaruka)... To co si pak koupis v kramu uz je starost kramu pripadne servisu...
18:37:26
22.04.2010
petr s
-> Pavel P..: Díly na záruku ti dávala fabrika
17:30:19
22.04.2010
Pavel P..
-> m8rinek: lidi toho napovídaj... já to slyšel zase opačně, že do mototechen a servisů šli zase ty lepší díly aby mohli měnit ty vadný na autech v záruce...
14:53:31
22.04.2010
m8rinek
-> sep: Mě někdo říkal, že do mototechen šlo, to co pro výrobu neprošlo...
14:51:43
22.04.2010
sep
Kolem originálních dílů se časem vytvořila jakási magická aura absolutna,což bohužel má k pravdě daleko jako průjem k průduškám.Ony ani originál kusy nebyly žádný zázrak,kvalita velmi kolísavá atd.V AZNP se auta skládaly výhradně z originálních dílů a že by ty auta jezdily bez závad se moc říct nedá.Jinak řečeno i originál díl může být klidně šmejd na třetí,ale zase pravděpodobnost že mezi originály bude šmejd je stejná jako že mezi dnešní druhovýrobou bude kvalitní kus.
14:43:25
22.04.2010
minno
-> MOLSO: -> Pavel P..: ja vám neverím 3
14:19:27
22.04.2010
Pavel P..
-> minno: origo taky mohli být zmetky a nikdy nevíš co se nima dělo těch 20let než se dostali k tobě...
14:17:17
22.04.2010
MOLSO
-> minno: chyba v matrixe origo ani lyžička neexistuje 47
14:13:52
22.04.2010
minno
-> Syny: na druhovýrobe to pochopím, ale na origu? hm, však sa uvidí....
14:04:05
22.04.2010
Syny
-> minno: Kamaradovy se to stalo taky ale na vlecce s druhovyrobou... Nasadil je novy a hend to kopalo. Ale tomu to delalo tenkrat hodne...
upraveno 2x, naposled 22.04.2010 14:23:05
14:01:12
22.04.2010
minno
-> Syny: fakt? no teda :) Keď som s tým jazdil, tak sa priznám, bubon som úplne vylučoval. Teraz však keď tak nad tým rozmýšľam, napadlo ma, že je šanca, že je krivý.... Kupoval som totiž 3 funglovky a na počudovanie na jednom z nich, práve na tomto jednom, chýbal jeden šteft :) Na tom treťom bubne, čo som nepoužil, bol ale trochu domravený ten zachytávací kruhový plech na olej, tak som z neho vyklepol šteft a dal na ten bubon, kde chýbal :) Takže teraz asi ako prvé skúsim vymeniť bubon a uvidím.....
13:52:18
22.04.2010
Syny
-> minno: Jo me :) Ale u Spanela (coz je stejy jako filcka)... Sice jen drobet krivej, ale je...
upraveno 1x, naposled 22.04.2010 13:53:19
13:51:23
22.04.2010
minno
Stalo sa už niekomu, že bol bubon krivý aj nový originál z prvovýroby? Ja mám totiž stále trochu problém s brzdami. Ľavé zadné koleso furt brzdí o niečo slabšie ako pravé zadné (po brzdení je vždy dosť menej zahriatý bubon). Pritom komplet všetko čo sa bŕzd týka je nové. Bubny sú originály z prvovýroby. teraz tam mám už druhé pakny, druhé valčeky, medzitým som to už niekoľkokrát rozkladal a skladal nanovo, je s tým problém stále. Ručka našteľovaná, brdzda zaberá na ručku +/- rovnako na obidve strany.

Brzdy niekedy trochu kopú, niekedy kopú, inokedy nie. Teraz auto už pol roka nejazdilo, ale keď ho poskladám, chcem to vyriešiť. A neviem čím začať, kedže je tam všetko nové a zas všetko kupovať nanovo a skúšať meniť sa mi nechce.
upraveno 1x, naposled 22.04.2010 13:53:08
11:08:53
22.04.2010
jarda.u1
-> Tuner#2: Ver mi Honzo,ze takhle krive je opravdu nemas,jezdil jsem loni s Tebou na okruhu v Moste a nejake extremni vibrace jsem nepocitoval.Tohle zkriveni neni z provozu,ale jiz z vyroby (vrozena vada 8 ).Takhle mi zfialovel ten buben po cca 10 km jizdy a navic ted motor musim zajizdet,takze jsem jel v klidu.Silne vibrace pri brzdeni jsou citit treba i ve 30-40 km/h.Kdyz jsem brzdil treba v 80-90,tak jsem myslel,ze mi upadne kolo.S temi starymi bubny je to skoro o.k,mozna trosku chveji ve vyssich rychlostech pri brzdeni.
10:11:28
22.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jarda.u1: Já mám tohle i na origo. Víc jak 3 roky drželi, ale po lítání na okruhu už taky kopou a jsou na místech vyhřáté. To byl důvod proč jsem šel do kotoučů.
20:37:30
21.04.2010
jarda.u1
Pozor na bubny z druhovyroby.....viz foto v me karte.8



skoda-virt.cz/cz/.../5189 -jarda-u1-100-trica
16:49:45
21.04.2010
suri
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): je to tak ako píše minno , preto sa to furt rieši



hliníková hlava je často vyžraná liatinová prasknutá , premňa to nie je len o tesnení v 90% sú to zlé presahy valcov , hlava sa bez očistenia a zrovnania hodí nazad na motor a problémy pretrvávajú , nie je to len o tesnení . Každý to utiahne odoka , potočí motorom bez zaistenia vložiek a potom sa čuduje , zaujímavé , možno som to nerobil ešte veľkakrát ale vždy to fungovalo , dokonca aj pri riešení drahého problému lacnou opravou -> petr s: podobne origo vo felde cca 8 rokov , potom dva roky kvôli niečomu inému vymenené - to čo tam bolo 3 roky temac bolo ok , len dosť si nerozumelo s kvapalinou - origo bolo v stave po osem rokoch rovnakom ako toto po troch , teraz je tam temac ktorý som ako jediný našieľ dobrý v mototechne že nebol zohnutý a pod . na letnú opravu motora pôjde origo škoda auto temac tesnenie a na nový motor tiež
16:37:05
21.04.2010
minno
-> petr s: to musí byť nuda3
16:34:51
21.04.2010
petr s
-> minno: Kde dělám chybu že mě těsnění vydrží třeba 10 let než se rozdělá motor?
16:32:42
21.04.2010
minno
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): no len vieš, táto stránka je plná tunerov, ktorí opravujú motory kombinačkami a bez základných znalostí a potom sa nie je ani čo čudovať :) No a čo viem aj z mojich skúseností, stačí jedná neodborná oprava motoru hoci aj v servise a už sa to s tvojim motorom ťahá ako sopel.... Pokiaľ máš pôvodný motor bez zásahu a jazdíš s tým ako človek, tak to tesnenie pod hlavou ťa obvykle prežije... Tak to však ale nie je u každého.... Ja sa už ani nečudujem.
16:23:27
21.04.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> suri: Otazka znie, co stale tolko ludi riesi s tesneniami pod hlavou, pomaly sa to tu riesi castejsie ako pricina Acok na vlecke.... je tu mrte ludi, co menia tesnenia pod hlavou castejsie ako ponozky, tak mi to pripada divne, ked ja som to za X rokov co mam skodovky este ani raz nepotreboval robit.... a k spotrebaku a cukriku.... moja stara 120L bola spotrebak, erka je viacmenej cukrik co obcas za rok najazdi aj 200 km....
14:45:27
21.04.2010
suri
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): nechápem otázky a spájanie vymazlených áut čo idú raz za uhorský rok z autami čo sú denne v prevádzke
10:20:42
21.04.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> suri: Ale ja sa pridavam k Molsovi... co maju vsetci s tymi tesneniami? Na starej 120l rv ´76 sa tesnenie menilo raz, ked sa robila generalka asi po 160 000 km a potom odjazdila este minimalne dalsich 60 000 km....



Na erke mam tesnenie od vyroby, hlava nikdy nebola dole, motor ma nieco cez 130 000 km
21:31:36
20.04.2010
MATTESS
-> afro100: ona ta fotka není moc ideální, na té mi to připadlo stejné, navíc na stránkách mají ty samé fotky jako kelly. Jen mi je divná cena
21:09:21
20.04.2010
suri
-> MATTESS: ako ostatne na ich eshope u veľa vecí , raz je česká prvovýroba potom aj prvovýroba a potom len čína , ale zatiaľ som tam asi nakúpil najlepšie
21:05:12
20.04.2010
afro100
-> MATTESS: nie je to to samé, mám tie z toho posledného odkazu a sú OK, výrobca gumokov,



inak tým čo tu dával Bucin oproti týmto chýba ten jeden rantl z gumy u tej strany s dierou ...
upraveno 1x, naposled 20.04.2010 21:05:27
21:00:23
20.04.2010
MATTESS
-> palinator: to je snad to samé jako koupil Bucin, ne? Pokud se nepletu, origo vypadá jinak. U bubnů na vlečku taky mají, že to je prvovýroba (a není)
upraveno 1x, naposled 20.04.2010 21:00:58
19:53:21
20.04.2010
palinator
18:31:09
20.04.2010
Hurdis
-> Bucin 20.04.10 15:12:12: Tyhle silenty jsou měkké už od pohledu. 3

Rubena klasiku i tvrdé pořád vyrábí, není vůbec problém koupit. Horší je to s distribucí, protože kromě pár normálních mototechen se to překupuje jako cenné zboží 19. Běžná cena je přitom stejná jako za tyhle žvejky. V nejhorším si je můžeš nechat poslat od Romana z OBček za 76
18:23:23
20.04.2010
suri
-> MOLSO: jasné rok čo rok si dal nové a mal si pokoj , sused nanáša na staré tesnenia silikon ked nemal poruke temac
18:21:30
20.04.2010
MOLSO
kedysi boli tesnenia bez toho silikonu a bolo dobre 3
17:02:10
20.04.2010
havlik
-> m8rinek: tak sám moc dobře víš co mam za motor:) tak prostě pro MPI to novější
17:02:06
20.04.2010
suri
-> havlik: záleží na kľuke nie vačke - presnejšie je osadení bud 30mm alebo 32 , 30 je nová mpi kluka a 32 od 100-felda do 7/97
16:58:16
20.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> m8rinek: Podle mě jim to vohlodávaj ty koně. 3
16:57:09
20.04.2010
m8rinek
Já nevim co s těma těsněníma pořád děláte...
Extreme Tyres