-> Pavel P..: jediny co ma Kubina zbastleny je garde cabrio, neb ma mechaniku z Rapida. Jinak si zadne zbastlenosti nejsem vedom. Jinak mam dojem ze ty a Kubina snad zavodite v tom, kdo bude mit vic sad kol a "exotickych" dilu.
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: tu cenu Pavlikova auta jsi trosku prestrelil... pekna 130 ma vetsi cenu... pokud jako nejdrazsi trajekt bereme cca 400gbp->tzn cca 12kkc
A bezte se ku.va hadat jinam.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid Cabrio
prohledat
3920 příspěvků (zobrazeno 3501 až 3550) od 01.10.2009 do 25.03.2025, založil/a skoda_105_L
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: ad tve kabro - stav vs. Vcka me opravdu prekvapil a zarazil - to priznam, ale neresim to... ale jak si sam priznal ma to jako jedno z malo / mimo snad jeste jednoho bileho a to hodnotim prave jako velke plus (jenze uznej sam, spousta jinych si musi ted pockat....)
tak uznavam, ze prachu sem do toho nasral nehorazne a je to od zacatku cele nesmysl - ale kdyz se na to podivam zpetne - naucil jsme se na tom spousta veci a posunulo me to zase o kus dal... ma to radu chyb, neni to uplne dokonale, ale me to vyhovuje a bavi me se s tim projet - mam to dneska pro radost a tim ze jsme letos nemel dost penez na nejakou dalsi cestu, tak jsem z toho udelal takovej "srazovej stroj" pro prdel...me v tom proste bavi jezdit nekam dal, zkusit co to auto dokaze a kde ma sve limity - proto jsem to postavil z novych dilu a uzivam si ty pocity cloveka co to dovezl z mototechny a uzival si slasti i strasti...
ad havlik - za kolik chtel ci nechtel prodat je me jedno, ale ja s nim osobne problem nemam... rad pokecam o upravach a laka me projet se v tom jeho drncadlem /jestli to nekdy postavi/...
ad PavelP - zrovna jeho 130 mam rad a s Pavlem vychazim vic nez nadstrandartne a nebejt jeho dovolim si tvrdit, tak moje 120ka nikdy nevyjede - jsem mu vdecnej za strasne moc a dovolim si tvrdit, ze ej to jeden z mala velice pohodovych a ochotnych lidi tady na webu... to ze ho tu nekdo vicemene podvedl a Pavla to pomerne dost sere je fakt a nedivim se, ze zareagoval... ale to neni moje vec... ad jeho auto - myslim, ze stav jeho auta i na provozovani v zime je vic nez krasny a nemam mu co vytknout a rad mu pomohu ho jeste vice doladit a jen doufam, ze ho jednoho dne bude moci vyuzivat jako srazovku ci auto pro obcasne vyjizdky...
ad barikady - nestavim se vubec nikam, jen tu svobodne pisu sve pocity - a ty jsou jake jsou... nijak se netajim tim,ze celou radu 742,43 povazuji za takovou vicemene znouzecnost s celou radou specifik... na druhou stranu si jizdu v tomto stroji neskutecne uzivam.... ale to, ze jsou vsechna auta bezstrechy z uvedene rady zpracovana zpusobem, ktere by se hodilo spise nekam k upravam v garazi, za tim si stojim... a sam to musis videt... a u me proste ten punc az takove vyjimecnosti tato rada nema...a nema to nic spolecneho ani se vzdelanim ani s barikadou... ber to tak, ze se me to proste uplne nelibi i kdyz standard neni osklivej, ale upravy Garde ve me navozuji vetsi pocit toho kabria... a to je fakt, jen me opet zklamalo zpracovani a to i u estellova Vckoveho a myslim si vic nez dost hodne zachovaleho kusu...
ad koupe kabria - at si kazdej koupi co chce - kdyz na to ma prachy a ty si vydela, proc ne... jen jsem zduvodnil, proc ja bych se do toho tak bezhlave nehrnul - mam holt jine sny, ktere snad jednou zrealizuji, ale tma pozaduji stav 1A (uz vim co ta renovace obnasi a ze se to neoplati :-))
tak uznavam, ze prachu sem do toho nasral nehorazne a je to od zacatku cele nesmysl - ale kdyz se na to podivam zpetne - naucil jsme se na tom spousta veci a posunulo me to zase o kus dal... ma to radu chyb, neni to uplne dokonale, ale me to vyhovuje a bavi me se s tim projet - mam to dneska pro radost a tim ze jsme letos nemel dost penez na nejakou dalsi cestu, tak jsem z toho udelal takovej "srazovej stroj" pro prdel...me v tom proste bavi jezdit nekam dal, zkusit co to auto dokaze a kde ma sve limity - proto jsem to postavil z novych dilu a uzivam si ty pocity cloveka co to dovezl z mototechny a uzival si slasti i strasti...
ad havlik - za kolik chtel ci nechtel prodat je me jedno, ale ja s nim osobne problem nemam... rad pokecam o upravach a laka me projet se v tom jeho drncadlem /jestli to nekdy postavi/...
ad PavelP - zrovna jeho 130 mam rad a s Pavlem vychazim vic nez nadstrandartne a nebejt jeho dovolim si tvrdit, tak moje 120ka nikdy nevyjede - jsem mu vdecnej za strasne moc a dovolim si tvrdit, ze ej to jeden z mala velice pohodovych a ochotnych lidi tady na webu... to ze ho tu nekdo vicemene podvedl a Pavla to pomerne dost sere je fakt a nedivim se, ze zareagoval... ale to neni moje vec... ad jeho auto - myslim, ze stav jeho auta i na provozovani v zime je vic nez krasny a nemam mu co vytknout a rad mu pomohu ho jeste vice doladit a jen doufam, ze ho jednoho dne bude moci vyuzivat jako srazovku ci auto pro obcasne vyjizdky...
ad barikady - nestavim se vubec nikam, jen tu svobodne pisu sve pocity - a ty jsou jake jsou... nijak se netajim tim,ze celou radu 742,43 povazuji za takovou vicemene znouzecnost s celou radou specifik... na druhou stranu si jizdu v tomto stroji neskutecne uzivam.... ale to, ze jsou vsechna auta bezstrechy z uvedene rady zpracovana zpusobem, ktere by se hodilo spise nekam k upravam v garazi, za tim si stojim... a sam to musis videt... a u me proste ten punc az takove vyjimecnosti tato rada nema...a nema to nic spolecneho ani se vzdelanim ani s barikadou... ber to tak, ze se me to proste uplne nelibi i kdyz standard neni osklivej, ale upravy Garde ve me navozuji vetsi pocit toho kabria... a to je fakt, jen me opet zklamalo zpracovani a to i u estellova Vckoveho a myslim si vic nez dost hodne zachovaleho kusu...
ad koupe kabria - at si kazdej koupi co chce - kdyz na to ma prachy a ty si vydela, proc ne... jen jsem zduvodnil, proc ja bych se do toho tak bezhlave nehrnul - mam holt jine sny, ktere snad jednou zrealizuji, ale tma pozaduji stav 1A (uz vim co ta renovace obnasi a ze se to neoplati :-))
Pavel P.. 06.10.10 23:00:40 napsal:
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: kde? nejsem si toho vědom… za to
tebe pozoruju že kdo ti neleze do prdele je pro tebe nějakej untermensch, že
jo Mirečku?
Pajo,zkus argumentovat vecne,vzdyt ty jsi ani nebyl schopen u svecho jedineho auta nechat kloudne olakovat predni blatniky,Pajo,tohle neni tema pro tebe,presun se do dnesniho nakupu a prochazky dnesni burzy,tam budes jak ryba ve vode
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: kde? nejsem si toho vědom… za to
tebe pozoruju že kdo ti neleze do prdele je pro tebe nějakej untermensch, že
jo Mirečku?

-> Kubina AVTOBA3 CCCP: kde? nejsem si toho vědom... za to tebe pozoruju že kdo ti neleze do prdele je pro tebe nějakej untermensch, že jo Mirečku?

-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Já tomu nerozumím 

Pavel P.. 06.10.10 22:55:25 napsal:
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: myslíš že teď seš něco víc,
když máš pár schnilejch kabrií?
Mě se srdečně jedno že moje pixla má pro nějakýho Kubinu nulovou cenu…
pro mě zase jsou bezcenný ty tvoje zbastlený hadraplány
Já se tim
nepotřebuju ukájet že mám plnou stodolu zbastlenejch nebo shnilejch
vraků.
ne ja nejsem vic,to ty tady ze sebe delas boha a nemas na to,Pajo
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: myslíš že teď seš něco víc,
když máš pár schnilejch kabrií?
Mě se srdečně jedno že moje pixla má pro nějakýho Kubinu nulovou cenu…
pro mě zase jsou bezcenný ty tvoje zbastlený hadraplány

nepotřebuju ukájet že mám plnou stodolu zbastlenejch nebo shnilejch
vraků.

-> Kubina AVTOBA3 CCCP: myslíš že teď seš něco víc, když máš pár schnilejch kabrií?
Mě se srdečně jedno že moje pixla má pro nějakýho Kubinu nulovou cenu.... pro mě zase jsou bezcenný ty tvoje zbastlený hadraplány
Já se tim nepotřebuju ukájet že mám plnou stodolu zbastlenejch nebo shnilejch vraků.
Mě se srdečně jedno že moje pixla má pro nějakýho Kubinu nulovou cenu.... pro mě zase jsou bezcenný ty tvoje zbastlený hadraplány


VeTeV 06.10.10 22:03:18 napsal:
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: hele nemyslím si, že to lze atkto
paušalizovat… za mě opravdu až čas ukáže jak se k tomu bude
přistupovat… holt uznejme, že to zná pár nadšenců a samozřejmě tím,
že jich je na silnicích víc a víc, tak se okruh lidí znalých
rozšiřuje… a mě se prostě nelíbí to, jak to smrkali – je to dle mě
škoda a asi to jen ukazuje, jak to s tím mysleli – levné kabro na pár
sezon a pryč s ním… proto jich je dneska tolik v takovém dost šíleném
stavu, a bohužel renovace vyžaduje dost úsilí, které není ihned odměněno
(by´t i legálním provozováním např. v pravostraném pojetí…)…
osobně se mě strašně líbí veškeré úpravy garde kabrií, ale je to dané
tím, že mám Garde raději a celkově se mě to vícero líbí…
podivej,ja zadne kabrio LDD nikdy nepredelal a nikdy nepredelam,ja chci original a to ze sunseeker neni top,byla jen casova tisen na ktere se hoji par usmrkancu kteri ani nemeli na vstup na FCC.kazdopadne je to jedno z mala anglickych kabrii kterym se da legalne projet.Problem vas stodvacitkaru je ten,ze jste do toho napumpovali mraky penez a ty se nikdy nevrati.To ze Havlik za tu svoji kreaturu chtel 150t kc je fakt srandovni,presto tento clovek ma neustalou tendenci davat rozumy.Auto pavla P,zvaneho Paji nema cenu vetsi nez stal trajekt pres la manche.uvedomte si co tu vytvarite za atmosferu ale hlavne jak se tim schazujete pred lidmi,co jsou jen tissi pozorovatele.Ja chapu fandovstvi,pochopim i to ze nekdo sype penize do s 105/120 a nikdy jsem mu nerekl,hele ty vole tohle nema cenu,ale ten stodvacitkar mi bude delat kazani pri koupi kabria?...nemyslis,ze se svym vzdelanim,jsi na spatne strane barikady?Vetev?
→ Kubina AVTOBA3 CCCP: hele nemyslím si, že to lze atkto
paušalizovat… za mě opravdu až čas ukáže jak se k tomu bude
přistupovat… holt uznejme, že to zná pár nadšenců a samozřejmě tím,
že jich je na silnicích víc a víc, tak se okruh lidí znalých
rozšiřuje… a mě se prostě nelíbí to, jak to smrkali – je to dle mě
škoda a asi to jen ukazuje, jak to s tím mysleli – levné kabro na pár
sezon a pryč s ním… proto jich je dneska tolik v takovém dost šíleném
stavu, a bohužel renovace vyžaduje dost úsilí, které není ihned odměněno
(by´t i legálním provozováním např. v pravostraném pojetí…)…
osobně se mě strašně líbí veškeré úpravy garde kabrií, ale je to dané
tím, že mám Garde raději a celkově se mě to vícero líbí…

-> Kubina AVTOBA3 CCCP: jj,je to tu dneska výživný
Já už to mám tak nějak uspořádaný,a změna u mě asi nenastane.. ;)

Já už to mám tak nějak uspořádaný,a změna u mě asi nenastane.. ;)
-> havlik: Síce som sa v rapide Cabrio neviezol, ale vozil som sa na MG Midget tak viem o čom hovoríš...

jo jo havlík je mimo :) jestli to nebude tim že se havlík svezl i jinými vozidly a dokonce jinými kabriolety nežli je která koliv přestavba 743... A prostě narozdíl od rapida to ve mě zanechalo i jiné zažitky ono když řídíš Spitfire kterej má aspon nějakej výkon sedíš tak nízko na zemí že když vyndáš ruku šoupáš s ní po zemi to je jiná jízde nežli v rapidu kterej má jízdn vlastnosti jako rapid:) schválně nebudu to nijak rozmazávat a hlavně to nejde protože motor je tam líná lemra a jedinej rozdíl je že ti fouká na hlavu to ne 

-> Jarda a spol. A koneckoncu i JA: jsme debatama o mechanice mirne off topic... vratime se radsi k tem kramum bez strechy... at uz garde nebo rapid... Proto polozim otazku... vi nekdo kolik bylo RAPIDu (ne GARDE, pro nektere doubaly Rapid 120G) se vzhledem ala Meise? Prameny z D hovori o 2ks... nicmene Meise nebyla jediny upravce do tohoto vzhledu.
-> Matsoft: no ja mel tak vizi udelat na cervenyho roa predek z feldy - jen plechy a svetla, bylo by to jako facelift golfa, vypadalo by to asi dobre a jeste, ze jsem to neudelal :)
-> m8rinek: pokud bude ve stejnem stavu, tak mozna (vetsina jsou totalni vraky - kdyz jsem chtel sehnat pekne garde a byl se na nekolika podivat, co prodavajici oznacovali jako velmi slusny stav, tak ani jedno nebylo v tak dobrem stavu, jako muj spotrebak rapid, ktery ma najeto 360tis.km ), kazdopadne treba ta uzka vlecka pusobi dost nevzhledne, ale zas predek se mi vic libi (kulate 4 oko by mu sluselu jeste vic) a zadni eMkova svetla se na to auto vubec nehodi, zehlicky by byly vic na miste
-> Pavel P..: tak to byla samozrejme sranda.... aale pokud bys jel Vitkovou ulici smerem od Sokolovsky, tak tu feldu uvidis a jiste te napadne totez :-D
-> Jarda 06.10.10 21:57:44: i ked som to mozno blbo napisal, tak nikde som nespomenul ze rapid je poface gardecka ... skor som narazal na MB-cko, kde sa menili vpredu "ksichtiky" (a potom od koncepcie MB sa odvijali dalsie auta ako 100, 105/120 ... )... ale, ked uz sa budeme bavit o garde a rapidu, tak si stojim za tym, ze gardecko bude hodnotnejsie ako rapid, pretoze na svoju dobu vzniku prinieslo nieco prevratne, co dovtedy a este aj nejaku tu dobu potom ine skodovky nemali ...
-> Matsoft: ty bys toho chtěl... velký oči, malá huba.

-> Jarda: ja bych ala roadster chtel upravit jednu feldu.... uz ma ke tvaru kastle dobre nakroceno.... spadnul na ni strom :-D takze zadni dvere jsou skoro spravne :-D. Jen zjistit majitele :-D
-> Jarda: u rapidu obcas (casto) lidi vedi, ale spojuji si to vetsinou jen s Metalexem a o jinych upravcich nemaj ani paru...
Btw nevi nekdo kde skoncilo to bile kabrio s bilou strechou? Treba Kubina by to moh vedet....to cerne je od stejneho majitele.
Btw nevi nekdo kde skoncilo to bile kabrio s bilou strechou? Treba Kubina by to moh vedet....to cerne je od stejneho majitele.
No ja jsem zas zaregistroval, ze celkem dost lidi si mysli, ze jsem tomu MTX sice strechu neurizl, ale ze jsem si to dotunil - narazniky a boky....
No v chorvatsku mi jedna ceska rika, hned jsem vas poznala, ze jste cech, podle toho udelatka ze skodovky - u nas to taky kluci takto upravuji, takze nemelo cenu to vysvetlovat...
No, ale zase asi desetina lidi MTX Roadstera zna... znal to strejc, tady jeden pravnik, ktery auto kdysi chtel nove a manzelka mu to zakazala, vedouci i jeden kolega. Parkrat me zastavil nejaky pan stredniho veku a rika mi: o tom aute jsem toho tolik cetl a ted to konecne vidim na vlastni oci, takze asi tak...
No v chorvatsku mi jedna ceska rika, hned jsem vas poznala, ze jste cech, podle toho udelatka ze skodovky - u nas to taky kluci takto upravuji, takze nemelo cenu to vysvetlovat...
No, ale zase asi desetina lidi MTX Roadstera zna... znal to strejc, tady jeden pravnik, ktery auto kdysi chtel nove a manzelka mu to zakazala, vedouci i jeden kolega. Parkrat me zastavil nejaky pan stredniho veku a rika mi: o tom aute jsem toho tolik cetl a ted to konecne vidim na vlastni oci, takze asi tak...
-> Jarda: má pravdu, garde bude vždy hodnotnější než nějakej rapid 135/6
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: hele nemyslím si, že to lze atkto paušalizovat... za mě opravdu až čas ukáže jak se k tomu bude přistupovat... holt uznejme, že to zná pár nadšenců a samozřejmě tím, že jich je na silnicích víc a víc, tak se okruh lidí znalých rozšiřuje... a mě se prostě nelíbí to, jak to smrkali - je to dle mě škoda a asi to jen ukazuje, jak to s tím mysleli - levné kabro na pár sezon a pryč s ním... proto jich je dneska tolik v takovém dost šíleném stavu, a bohužel renovace vyžaduje dost úsilí, které není ihned odměněno (by´t i legálním provozováním např. v pravostraném pojetí...)...
osobně se mě strašně líbí veškeré úpravy garde kabrií, ale je to dané tím, že mám Garde raději a celkově se mě to vícero líbí...
osobně se mě strašně líbí veškeré úpravy garde kabrií, ale je to dané tím, že mám Garde raději a celkově se mě to vícero líbí...

-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Aby nebyla chyba někde jinde
Kubina AVTOBA3 CCCP 10.08.10 19:44:18 napsal:
tak ja jsem se letos poprve projel na stk a emise.hned v ceske lipe jsem
sklidil od jednoho pana uznani-cituji: tohle je ale spravny auto,takovy lidovy
vozitko,favoritu je vsude dost a za par korun,po te uprave co jste udelal to
vypada hezky.
Kubina AVTOBA3 CCCP 10.08.10 19:44:18 napsal:
tak ja jsem se letos poprve projel na stk a emise.hned v ceske lipe jsem
sklidil od jednoho pana uznani-cituji: tohle je ale spravny auto,takovy lidovy
vozitko,favoritu je vsude dost a za par korun,po te uprave co jste udelal to
vypada hezky.
-> afro100: rapid neni facelift garde
a je to to posledni a uplne nejlepsi, co kdy skodovka s motorem vzadu vyrabela, coz plati nejvice u 742.135 a 742.136 rapida
Tomes 1 06.10.10 21:43:58 napsal: Aaaaaaa pan odborník se přidal do diskuze!!! No počkám co ještě vypotí a já se pak přidám........

Tomes 1 06.10.10 21:43:58 napsal: Aaaaaaa pan odborník se přidal do diskuze!!! No počkám co ještě vypotí a já se pak přidám........

-> VeTeV: skoro nikdo... neb polovina 120 ma implantovanu vlecku :-D ale ve sve dobe to byl pokrok... u garde to vsak byl skok vpred.
-> Matsoft: a máš dojem, že dneska někdo rozezná 130 od 120? a já mluvím o tom, že ta inovace u garde byla prostě jedinečná a bez něj, by nějaká 130 možná ani o nové podvozkové platformě nevěděla...
-> Jarka130: nebo jak tu nekdo naznacil cisla jsou prenosna a treba majitel tohoto auta chtel zrovna tuto spz.
-> afro100: v roce 81, kdy vyslo prvni garde urcite... nicmene od modelu 85, kdy byly 130 i v sedanu si ti mene majetni mohli prave koupit "obycejnou" 130.
-> Matsoft: I když to vypadá nepravděpodobně,je to 100% čistokrevný standard.Stojí mě totiž na dvoře a víš,že tady mám s čím porovnávat.Dle mě tam při focení toho prospektu vekslovali s číslama
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: neříkám, že cesta do pekel, ale jejich čas dle mě ještě nenazrál...pravák vs. rok výroby může taky pro někoho, kdo to chce legálně provozovat a zachovat autentičnost taky představovat problém... k tomu myslím, že havlík chtěl naznačit, že ta cena za kterou to te´d jde vs. stav je obvykle tak nějak na štíru, dá se za to koupit hotové kabrio od jiné firmy, co nebudí tolik rozpaků a zvláštních reakcí... ukáže to prostě čas....
-> VeTeV: presne tak, oproti sedanu to malo hreben, uhlovku, 4p ... a o tom si ludia v sedane mohli nechat len zdat ...
Aaaaaaa pan odborník se přidal do diskuze!!! No počkám co ještě vypotí a já se pak přidám........
-> Jarda: vzdycky je ceneny prvy typ auta, ostatne, kt. vznikli jeho vyvojom ako rozne facelifty atd. su oproti tomu bezcenne ...
-> Jarda: nejde jen o méně ( i když origo zachovalého v pěkném stavu aby jsi pohledal), ale i to, že to byl prostě převrat na svojí dobu... nejvíc inovací v celé řadě... ale uvidíme časem... pro mě je to po Rku nej kupátko...
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: nj... jsem to vedel... ses tesil jak ho vratis na luxe a on ho nekdo komplet predelal...
-> VeTeV: proc myslis, ze jen garde? ze jich bylo 3x mene nez rapidů? ale zas rozdil mezi garde a rapidem 136 je asi jako mezi skodou 450 a felicii super
S rapidem jezdim rad, ale s gardesem bych tech 40tis. km rocne jezdit nechtel a vlastne ani s rapidem 130 - to jsem si odzkousel v roce 2005
S rapidem jezdim rad, ale s gardesem bych tech 40tis. km rocne jezdit nechtel a vlastne ani s rapidem 130 - to jsem si odzkousel v roce 2005
-> ondie: ja to nemyslim nejak zle,ale mas jeste cas si to rozmyslet,koupit s120 a zacit ladit.ted tady ctes od rady moudrych, ze je to cesta do pekel
jinak dik,za normalni nazory

jinak dik,za normalni nazory
tam je fakt spíš problém toho, že to lidi neznají a tváří se na to jako na fiklého rapida doma v garáži... a ono to bohužel i tak působí - to zpracování je holt taková dost velká divočina, bez ohledu na zemi původu...
jinak z řady 742 bude prostě jednou zajimavý garde...ale to jsme jinde
jinak z řady 742 bude prostě jednou zajimavý garde...ale to jsme jinde

felicii ze 60. let je mraky a nerekl bych, ze to je nezajimave auto...
- nekde jsem kdysi cetl ve clanku o veteranech: predvalecna auta maji velkou cenu vsechna, povalecna pouze cabria a sportovni vozy, samozrejme vyjimka potvrzuje pravidlo (tim myslim treba 120GLS nebo prvni generaci skody 1000)
- nekde jsem kdysi cetl ve clanku o veteranech: predvalecna auta maji velkou cenu vsechna, povalecna pouze cabria a sportovni vozy, samozrejme vyjimka potvrzuje pravidlo (tim myslim treba 120GLS nebo prvni generaci skody 1000)
ted to tady ctu a je to vazne uroda, kdyz se ti co nalili penize do stodvacitek do toho tady pusti.Jinak zdravim sve privrzence,uzijte si tu omacku,dalsi kabrio bude buhvi kdy, tak sranda nejaky cas nebude.
-> havlik: je vidět že se neshodnem,tak škoda to tu hltit..(ztráta energie) ..jen mi přišlo zbytečný to hnedka urážet,tak sem musel reagovat.
-> su.tech: ..a čim se má můj názor změnit ?
(že to má málo najeto,nikde nic nehučí atd ?? )
-> su.tech: ..a čim se má můj názor změnit ?

-> ondie: auta z produkce LDD byly zajimavý dokud se to na srazech nezačalo objevovat v počtu větším než velkém... a řikej si co chceš ale myslim si že jsou jiný zajímavější auta z AZNP co stojí za záchranu at jich bylo víc vyrobeno než těhle tak jich ted je rozhodně mín
-> ondie: Svezu tě v bílém a pak pokecáme... 

-> ondie: o tom smyslu bych si nebyl jistý - viz reakce lidí na zelive na estellovo auto na Vckach - pro lidi je to samodomo bez nejake hodnoty,... oceni to par nadsencu
-> havlik: vím jaký myslíš...(krásný,celkem štastnej kup)...ale další,další.. ?
Když moje minulá formulace nepadla úplně na úrodnou půdu,tak asi jednoduššeji:
Kolik si myslíš že jich ještě bude a jak dlouho ? ..než třeba i ta GB jednou vyschne...
Myslim,že vysmívat se stavu je hodně mimo..jen dobře,že se to sem vozí,dokud to jde,ať už ve stavu horším či lepším.. s trochou práce a peněz do renovace to má dle mě větší smysl než většina produkce Aznp.. (a to ať už se to někomu opticky líbí či nikoliv)
Když moje minulá formulace nepadla úplně na úrodnou půdu,tak asi jednoduššeji:
Kolik si myslíš že jich ještě bude a jak dlouho ? ..než třeba i ta GB jednou vyschne...
Myslim,že vysmívat se stavu je hodně mimo..jen dobře,že se to sem vozí,dokud to jde,ať už ve stavu horším či lepším.. s trochou práce a peněz do renovace to má dle mě větší smysl než většina produkce Aznp.. (a to ať už se to někomu opticky líbí či nikoliv)
-> VeTeV: ale tak me se standart aj i libi ale proste je nesmysl kupovat auto schnily jak největší vrak vytaženej po 20 letech z kopřiv za 60 a víc tis
-> havlik: to je taky jediný kabro co vypada rozumne....
-> ondie: třeba to co si koupil dale estelle viz sraz želiv

Nevidim nic speciálního na rapidoj s oškudlanou střechou nějakou bandou bastlýřů:))). Je jen pár kousků, který stojej za obdiv...