-> minno: Tak i na svém 12" notebooku vidím na autě ve videu místa, která jsou opravovaná přestřikem, je tam na mnoha klasických místech vidět zamaskovaná nebo přetmelená koroze a kdyby přestříkaná nebyla, tak tam je buď díra (třeba přechod prahu do blatníku vzadu v rohu dveří) nebo by z puchýřů vylézala rez (oba přední blatníky v místě vršků P kapes, kde se uvnitř nejvíc drží bordel) - a dokážu si představit, jak u auta v takovémto stavu vypadají vršky podběhů, P kapsy, kraje prahů, trubky na hever, přechod dna kufru do podběhu, zadní kapsy nad držáky zástěrek a další typická místa...

Pak jsou vidět rozstřiky i na dveřích, přední čelo též je stříklé - minimálně spodek a místa napojení na blatníky pod nárazníkem, na ťuklém prahu je vidět, že byl opravován bez demontáže příchytek prahové lišty (příchytka, která je vidět přes nabouranou prahovou lištu je stříklá do barvy vozu, stejně tak jsou vidět přestřiky přes dveřní těsnění, špatně zakryté při lakování atd.
Co mi ale vrtá hlavou je to, že všechny znaky vozu ukazují na model 87, ale v brilantní oranži jsem nikdy nepotkal novější auto, než M1 (model 84).
Leda, že by tak šíleně zkreslovala kamera a byla to šípková červená, která se objevuje (mimo oficiální vzorníky) ještě na mnoha vozech pozdější produkce...
