Vše o elektromobilu Eltra 151 L,včetně pickup

prohledat
137 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 30.04.2010 do 27.06.2024, založil/a Karátek
řadit dle data
07:26:25
27.06.2024
su.tech – nezodpovědný hajzlík
15:13:04
03.01.2014
Nepér
Jedno Fávo s E-mobil nápisem na dveřích jsem viděl minulý týden v Praze na křižovatce u Prašného mostu...
02:22:31
03.01.2014
koště
-> Nwkt: Sakra daleko. Ovšem narazil sem u mistra na informaci, že ví o jedný eltře která je už xyz let schovaná v nějaký stodole na špalkách. Tak z něj skusim vytáhnout víc. Majitel to prej nechce prodat.
00:01:50
05.07.2013
koště
-> cPetan: velká škoda. Nicméně s jazzmanem scháníme 1203 na díly, lépe řečeno zadní nápravu s diferákem, kardan, převodovku a popřípadě motor. Ovšem jen levně. (nízkonákladovej projekt z vlastních studentských kapes)
13:42:29
03.07.2013
cPetan
-> koště: To pochybuju, ostatni vraky tam stoji
10:00:34
03.07.2013
Nwkt
-> Luky: Vejprnice, výjezd na Tlučnou po pravý straně v takový zarostlý zahradě
09:57:42
03.07.2013
Luky
Kde to stálo?
09:52:10
03.07.2013
koště
-> cPetan: á škoda. Vzal bych ho všema 20. Vsadim se, že na něj teď dou nálety rozebíračů u Sudy.
23:29:12
01.07.2013
cPetan
leda, že by se rozpad 3 Je to tak 14 dní, co jsem si všimnul že tam není
23:26:39
01.07.2013
Nwkt
-> cPetan: Nezarostl jenom? 3 nedávno tam ještě byl
23:26:02
01.07.2013
cPetan
Tak kdopa si ho odvezl? 6
21:46:47
01.04.2013
Nwkt
-> Jazzman: Ani moc ne, jsem se tomu vyhnul na lyceu a na voš pak nijak nehrotili
21:45:26
01.04.2013
koště
-> Jazzman: já to nesvaluju na team trabant, ale na ty co tomu tam šéfujou. O nich byh moh napsat vulgární román.4
21:44:27
01.04.2013
Jazzman
Aha,takže seš taky poznamenán zbytečnou buzerací jako my co ten ústav s velkým "U" ještě navštěvujeme
21:43:26
01.04.2013
Nwkt
-> Jazzman: Jsem tam strávil 7 let 3
21:42:57
01.04.2013
Jazzman
Je to učitel Karel Engler. Proč se ptáš?
21:42:22
01.04.2013
Nwkt
-> Jazzman: Jo
21:41:58
01.04.2013
Jazzman
Myslíš jako kdo vede náš tým?
21:39:20
01.04.2013
Nwkt
-> koště: Kdo to tam má pod palcem?
21:34:32
01.04.2013
Jazzman
Ahoj,jsem jeden z členů co se na tý přestavbě trabanta podílí a neřekl bych že si ten druhej motor syslíme. Dokonce si myslim,že by vedení školy ten druhej motor i prodalo. takže pokud by byl zájem....4
21:23:58
01.04.2013
koště
-> cPetan: Jakožto elektronik bych zájem měl. Na SPŠE v Plzni maj 2 motory do eltry dokonce i kompletní regulaci, ale jeden motor teď dávaj do trabanta a druhej si syslí pro sebe.8
19:50:32
23.03.2013
cPetan
-> Nwkt: Nj, i jsem dohledal číslo na majitele a předával ho tuším Karátkovi, ale evidentně se nedohodli 8
15:58:23
22.03.2013
Nwkt
cPetan 02.05.10 16:40:42 napsal:

8 let to tam v klidu stálo, tak jsem zvědavej, jestli to tam teď

vydrží aspoň těch 14 dní, po tom co jsem to sem dal 8
Tak tam pořád stojí, už mu chybí jedno světlo, pochybuju že ještě někdy pojede
12:20:04
09.11.2012
castrol
-> Sadalik: neco mu ponukni a uvidis ako sa zatvari
01:12:13
09.11.2012
ziza
Taky jsem nedávno viděl v annoncï Eltru na prodej.. a našel jsem to.. je to z 19. října..



Škoda Favorit Eltra-prodám seriově vyráběný model na bázi Škoda Favorit . Modelový rok 1992, uvedení od provozu 2001, podvozek, interiér velmi zachovalý stav.Gelové baterie Deta 160AH stačí na 30-50km orig. dobíječka KP15014KL s možností nastavení v ceně 600EUR v ceně. Manuální 5st. řazení, tyrystorová regulace, elektické odporové topení. Dobíjení z klasické zásuvky.230V 16A . cena 95000Kč, liblas@seznam.cz 773 559 731 Pha východ
15:46:14
08.11.2012
Sadalik
Cau lidi mam takovou otazku vim o jednom funkcim modelu kterej denne jezdi, kastle vypada nezrezla chci zacit jednat stim clovekem kolik si myslite ze je cena takovyho auta?
13:10:09
12.09.2010
Risan
Kdyby takhle přemýšlel každý, tak by se ušetřilo moc. Jistě, že olověný článek snese mnohem větší přebíjení než třeba NiCd nebo Lithium. Proto taky vyjde jednoduchý a relativně levný nabíječ. Za to se ale platí účinností a rychlostí nabíjení. Prohlásit, že účinnost je bezvýznamná a doložit to tvrzením "někdy více, někdy méně" bych se ale bál. Ono i těch 100mV rozdílu na článku znamená až 4V na celé baterii a to pak nabíječ pozná houby, jestli mají dva články zkrat nebo je každý ze 40ti článků zapojených v sérii jen trošičku ujetý. Takže tam nejspíš spokojeně pumpuje desítky Wh a ty jdou do luftu - zaplatíš je, ale nikdy se za ně nesvezeš, protože se neuloží. Sám nevím, kolik to asi může být. A proto by mne zajímalo seriózní měření a výpočet. Zatím mám jenom pocit, že jsem zase někomu nevhodnýma řečma pošpinil modlu.
09:23:48
12.09.2010
Karátek
Kdyby takhle přemýšlel každý, tak ztráty jsou a budou vždy a všude a u čehokoliv, i při čerpání benzínu do nádrže, tohle snad je jasné každému. Záleží pak ovšem o kolik procent jsou ztráty, někde více, někde méně. Zanedbatelná část se opravdu ztratí vypařením elektrolitu, jako u startovacích baterií v autech, fyzikální jev je jasný. Články v sérii se nabíjejí dobře u olova, nepotřebují žádné "logické" nabíjení a monitorováním každého článku je dobrá věc, rozcházení je naprosto v pořádku, max 100 mV. Kdyby šlo například o jiné baterie, musel by se každý článek nabíjet zvlášt (BMS). Učinnost je bezvýznamná v tomto případě, není se čeho bát.
09:17:23
09.09.2010
Risan
-> Karátek: Myslel jsem opravdu učinnost nabíječe. 100% účinnost nemá ani náhodou. Možná se dá nastavit, aby nabíjel na "100%" kapacity (schválně to píšu do uvozovek), ale pod účinností nabíječe jsem myslel, kolik % z energie, která teče přes zásuvku, se opravdu uloží v bateriích. Nabíječ je v první řadě zdroj a ten určitě nebude mít 100%, i když je s pulsní regulací - i ten tranzistor, co se jen otevírá a zavírá, tak má ztráty. A všechny součástky okolo asi taky. Ale to je nejspíš zanedbatelné proti regulaci nabíjení, protože si dovedu jen velice těžko představit, jak se reguluje energie proudící do 42 samostatných článků (z nichž každý může být v trochu jiném stavu). A ten nabíječ určitě nedetekuje stav každého článku zvlášť. Takže musíš počítat s tím, že se prostě část energie "vyvaří" v elektrolytu. Ono to celkem nevadí, pokud to není moc. Ale o to horší je pak účinnost.
11:03:46
06.09.2010
Karátek
Myslíš asi účinnost regulace, která napájí elektromotor a ta je cca 90%. 6 Nabíječka je pulsní dvojstupňová a nabíjení je na 95%, ale dá se nastavit na 100%, což je výhodné na teplotu okolo 0 C. 6 Je fakt, že nepotřebuji jiné zbytečnosti, co potřebuje spalovací motor okolo, aby fungoval. Ona eltra je vlastně navržená v německu a schémata mám, tak aspoň vím, s čím jedu. 7 A zátah motor má slušný, i na trojku cítím slušný zátah.
upraveno 1x, naposled 06.09.2010 11:09:34
21:08:23
05.09.2010
Risan
-> Karátek: Otázka je ovšem, jaká je účinnost nabíječe. Zvlášť toho z Eltry. Ono to pak není až tak pěkný.



Ale zase nepotřebuješ zapalování, chlazení, mazání, rozvody, ojnice, atd. Pak to nemá mít účinnost, když to nemusí krmit všechny tyhle krámy.
20:45:45
05.09.2010
Gryzly
-> Nwkt: ještě musíš sehnat baterky a ty zaberou celý dno v kufru.
18:55:02
05.09.2010
Karátek
Kůn jako kůn, pravda, krouták jak lokomotiva, též fakt, již od nízkých otáček a účinnost cca 95% oproti 20% u spalovače (moderní cca 35%). 3
18:40:23
05.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Karátek: Kun jako kun 3 Ale kroutak jak lokomotiva 1
18:39:25
05.09.2010
Karátek
O téhle aukci vím, také vím odkud motor pocházel, kam míří a komu patří. 4 Je to tak, tenhle motor pohání Eltru, jde o malý motor o výkonu 21 koní, ale elektrických koní, v tom je rozdíl, oproti benzínovému motoru. 6
16:26:51
05.09.2010
Nwkt
-> Gryzly: Tohle jako pohání celý auto 9
11:09:39
05.09.2010
Gryzly
Ten v luxusní zboží z aukra byl odkaz na inzerát na motor včetně regulace na EL.Fávo. cena tuším 30 000,-
22:33:13
30.08.2010
Karátek
Ale syn by měl vědět, kde se nachází st. p. S.
15:53:37
29.08.2010
cPetan
U syna ne a starej nevím kde bydlí...
15:20:10
29.08.2010
Karátek
A ptal jsi se u nich doma?
11:28:22
29.08.2010
cPetan
Pan S. tu byl a posekal, žel jsem byl pryč a nikdo ho nezastihl 10
11:15:44
29.08.2010
Karátek
Ještě ne, snad se brzo zadaří. 3
10:29:46
29.08.2010
Crestik
Rychle šípy hadra...už máte tajemného "M"? 4
09:50:25
29.08.2010
Karátek
Hm, fakt divný s tím prodejem, proč si nedal žádný inzerát? Proč syn tvrdí, že se neprodává? A kde je p.S.?
21:36:08
15.08.2010
cPetan
Pan S mi to osobně nabízel, ale já neměl kam to dát a od tý doby se tu neukázal 10
18:49:53
15.08.2010
Karátek
Ale k sehnání je jeho syn, který tam bydlí a ten nechce prodat nic, jde o vzácný kousek a neprodá. Ale synovi to nepatří, p. S. bude asi mluvit jinak. 6
11:39:22
15.08.2010
cPetan
Tady se pořád ještě neukázal 8 Tys na něj sehnal kontakt?
09:37:40
15.08.2010
Karátek
Jak jsi dopadl? Chce to vůbec prodat? Prý to není na prodej.9
Extreme Tyres