skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
eMka - jak šel čas
Mám eMko r.v. 8.84 vše připraveno na 5q, dvě díry na řízení, přívod vzduchu k brzdám, 180 spojku, boční blinkry, nevyhřívaný zadní okno a užovkovou střechu - posunutý lampičky.
-> Bukaj: To není tak uplně pravda. Děda má MI (pravda, vývoz do Holandska) a má hřeben. Díra na šnek tam myslim ani není, ale to nevim jistě, musel bych se kouknout.
Jinak má hlubokej kastlík na baterku, oválný světla s dvoudílnou maskou, původně bez bočních blinkrů (po výměně blatníků dodělaný), bez děr v čele a origo kapota měla pavouka jako užovka.
Jinak má hlubokej kastlík na baterku, oválný světla s dvoudílnou maskou, původně bez bočních blinkrů (po výměně blatníků dodělaný), bez děr v čele a origo kapota měla pavouka jako užovka.
-> Stepan FUN: Model 84 měl v základu šnek, jak 105, tak 120 a kromě GL/GLS měly vepředu klasická oválná světla.
Kastle jak píšeš - hluboký kastlík, 4q tunel, v podlaze díry jak pro hřeben, tak pro šnek, nevyužitá díra zaslepena gumovou zátkou...
Kastle jak píšeš - hluboký kastlík, 4q tunel, v podlaze díry jak pro hřeben, tak pro šnek, nevyužitá díra zaslepena gumovou zátkou...

V 83 byla ještě široká přední náprava, ale se šnekem a hlubokej kaslík na baterku. Ale jestli se nepletu, tak kastle měla přípravu na šnek i hřeben. A to šnekový řízení bylo snad jenom u 105 a u 120 už snad ne. Ale to je jenom co si matně vzpomínám. Kuwa to už je let, co jsem tu měl kompletně rozkuchaný jedno z prvních eMek...
Tak pojďme na to emka mám zmapovany dost dobre protože se o ně zajímám už přes 20let.Ale samozřejmě každý se může plést a neví všechno kor u emek ve kterých jr dost těžké se vyznat,padl se zlepšozvala za pochodu
-> Arnold: ne.nepleteš
-> Matsoft: a taky nemělo v předním čele díry na chlazení brzd pokud se nepletu nn?
Tak zacnemez treba rokem 83 model MI. Tzn bez malych bliken, jen mala svetla, gls mely jeste chrom lemovani zadniho cela atd....
Užovky se tu už pár let mapují, co takle trochu zmapovat eMka? Já vím, že nepůjdou zmapovat poslední modelové ročníky před ukončením výroby, ale každý postřeh je dobrý.