-> Milan 136:
Počkat, jakože těch 3,5 mm hrajou roli?
Dispozicema by měl bejt ten litr ZKRÁCENÁ "stodvacítka".
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia 1.0
-> Markop: proc? Kdyz se v tom meni pravidelne olej...
Ten favorit je hroznej. Krivy bloky, vlozky nakrivo, hlavy krivy. I kdyz teb litr s malym vrtanim bude asi ok
Ten favorit je hroznej. Krivy bloky, vlozky nakrivo, hlavy krivy. I kdyz teb litr s malym vrtanim bude asi ok
-> Milan 136: S tou vyšší spolehlivostí u 1.0i OHC bych si nebyl tak jistý...
-> Milan 136 05.05.18 10:06:04: no já měl v plnánu koupit něco vylítanýho a hodit tam 1.3 z fava

-> palinator: Tak točiť to treba a poriadne na tej krátkej prevodovke, ale celkovo po tých úpravách je to o dosť živšie ako to bolo predtým. Do mesta celkom v fajn auto a to asi tak všetko
-> mirco:
Ale musí to bejt docela točivá sviňa ne?
Ale musí to bejt docela točivá sviňa ne?

-> palinator: ja mam novucicky blok pripraveny na vyrobu stolika prave z tohto motora
Mám presne takúto 1.0 MPi od nova r.v. 2002. Ako séria auto chodilo slabo, potom sa pridrel motor a dal som urobit vybrus na 77mm, čiže skoro objem 1200, upravil som tam hlavu z Felicie 1.3 MPi, dal sa tam chip a jazdí to už oveľa lepšie a nakoniec tam musel ísť aj väčší katalyzátor. Spotreba cca do 6 litrov, ale aj tak to nie je 1.4, proste je to cítiť. Ma to už pekný výkon cca 42-45 kW odhadom po úprave, ale cítiť že tomu chýba krútiaci moment.
-> OTA-MTX: pritom OHC jede daleko lip a bude i spolehlivejsi
před pár lety jsem pro sestru sháněl seat arosa s timhle motorem v nemecku. bohužel všechny na které jsem narazil byly ohc
Jako ten motor bych chtěl domů na poličku, protože to jednou bude docela unikát. 

-> pavel14: ja mel 1.05l ve starym VW Polo MK2 - vykon 33kW... a jelo to pekne..... ale asi mas ny mysli novejsi motory
Trochu odbočím. Máte někdo srovnání s arosou s motorem 1.0mpi Škoda a 1.0mpi VW?
Se snad na ten zazrak prirody zajedu podivat :-D
vhml me predbehl 

Auto s tímhle motorem taky prodávám. ANO opravdu to nejede a tomu odpovídá i krátká převodovka. Na 5tku plnej kotel 5000ot a na dalnici vic jak 140 z toho proste nedostanes. Vyrabelo se to nastesti jen rok. Kdyz byla vypsana trida do 1150 tak do tech motoru se davalo vetsi vrtani a motor tim presne sedel na objem 1150. Samozrejme WEBERY vacka atd z toho udelali upne jinej motor. Jinak se to davalo do SEATU arosa.
Byvalo to k videni na volnych rally jako motory do 1150 ve stovkách po prevrtani na 75.5mm
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 37kW což je větší litrový výkon než z 1.4

No dyk delali 1,0 a 1,4 ;-) musi to bejt raketa...
-> Matsoft 05.05.18 07:08:35: nee, koukal jsem na to pred lety v muzeu skoda, je to nase klasicky OHV, davali to i do nejakyho seata, zajimalo by me, jestli uz nekdo tento motor dal do nejakyho zadohraba :)
Omlouvam se za neznalost.. ale narazil jsem na inzerat na litrovou fabii... a pri pohledu do motoru mne trklo, ze vidim favoriti ventildekl.... mel jsem ze to, ze litrovej motor vypada jinak....
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-fabia-10mpi-2majite l.php
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-fabia-10mpi-2majite l.php