
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicia fun
prohledat
5287 příspěvků (zobrazeno 1351 až 1400) od 03.04.2006 do 19.04.2025, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Luky 25.11.17 10:52:43: Proto mam u MTX navrtany plasty a strikam to jako dutiny, sice nstrikam i ten laminat, ale to jinsk resit nejde

-> Luky: tj jeste celkem v poho ne? bejvá to horší...
-> Luky: moc pěkný

-> Luky: rek bych,ze kolem 20tis...



-> Zeke-ten šestý 16.11.17 20:15:39: jj :)
-> castrol 16.11.17 20:20:52: njn :(
-> Luky 17.11.17 17:12:17: tjn, ja uz bych ani takovejhle instantni vuz nechtel
, ono bych tu korbu nejak povaril, predek taky, ale spousta prace a stejne by to nebylo ono...
-> castrol 16.11.17 20:20:52: njn :(
-> Luky 17.11.17 17:12:17: tjn, ja uz bych ani takovejhle instantni vuz nechtel


-> Jarda: zaujalo by mě kolik stála v tom Německu... 

-> Zeke-ten šestý: bohuzial ma
-> Jarda: krapet instantní, to ma dnes fakt takovou cenu?

-> Luky: Nasadíš to jako dláto a mlátíš do toho kladivem ve směru, kam chceš "řezat"...
Ty blbosti, který jsem na to měl udělaný, byly právě jako dláta, ale mlátilo se do nich do stran a byly tvarovaný tak, aby dokázaly řezat "do boku"
Ty blbosti, který jsem na to měl udělaný, byly právě jako dláta, ale mlátilo se do nich do stran a byly tvarovaný tak, aby dokázaly řezat "do boku"
Zatížení křídla je podle návodu k obsluze (dodatku pro FUNa) myslím 75kg horizontálně a 100kg vertikálně. Plast vydrží nesmysl. Totho bych se nebál. Je to (stejně jako lišty korby) udělaný z nějakýho speciálního plastu (pozor - nejde pořádně ani lepit, ani svařovat), ze kterýho se (co jsem se dočetl, když jsem hledal co to je zač) vyráběly díly nějakejch drtiček či mlýnů. Úmysl udělat to z tohohle to asi nebyl, spíš nějaká firma měla technologii, používala tenhle plast a měla volnou kapacitu ve výrobě...
Problém toho křídla je hlavně koroze tý železný trubky, která to má vyztužovat a držet...
Přípravků na plasty jsem měl udělanejch několik. Byly to vykovaný a zakalený pásoviny, ohýbaný do tvaru prahu. Aby se s tím nechalo "řezat" a zároveň tomu pomoct kladivem. Po ohřátí lepidla horkovzduškou to docela pak šlo. Ale opravdu to není práce na jedno odpoledne. Mimochodem oficiální postup je rozřezat a dát nový díly...
Problém toho křídla je hlavně koroze tý železný trubky, která to má vyztužovat a držet...
Přípravků na plasty jsem měl udělanejch několik. Byly to vykovaný a zakalený pásoviny, ohýbaný do tvaru prahu. Aby se s tím nechalo "řezat" a zároveň tomu pomoct kladivem. Po ohřátí lepidla horkovzduškou to docela pak šlo. Ale opravdu to není práce na jedno odpoledne. Mimochodem oficiální postup je rozřezat a dát nový díly...
-> Doyle: poklepávat kladívkem kam?
mě to např. strunou vůbec nešlo, zařezávalo se mi to do laminátu, takže jsem to dělal jen ze začátku. Pak jsem používal lámací nůž a taky starý nůž, který jsem měl na řezání ipy. Ten jsem si zahnul u špičky cca 2-3cm, tak abych mohl odřezávat pod úhlem a zároveň poklepávat kladívkem. Zní to divně, ale šlo to docela dobře. Taky úzké špachtle a na lemy korby jsem si upravil tenký dlouhý plocháč, který jsem zabrousil jako dláto. S tím jsem se dostal dost daleko.
-> castrol: těch přípravků měl Štěpán tehdy uděláno víc, a sundání těch vššech laminátů opravdu není na chvíli
-> Felinka 1.3mpi: aj Stepanofun tusim nieco pisal ze to odrezaval strunou
-> Felinka 1.3mpi: tiše si stoupám do fronty a čekám na rady zkušenějších 

zdravim,panove mel bych prosbu,nema nekdo nejakou fintu na odrezavani lemu a prahu z funa,nafasoval sem si v praci zatim strunu na odrezavani oken,ale je to na dlouho...
predem diky za odpoved...

predem diky za odpoved...

-> havlik: Tak to je asi max na surfové prkno, které já osobně vozím minimálně 3x denně

-> Bohyn: asi rádoby designový prvek, jinak to je spíš na obtíž při vození nějakých větších věcí a vykládání má člověk akorát strach že to ulomí. Sice to má mít zatížení kolem 100kg ale furt je to jen plastová ptákovina, která se rozpadá.
-> havlik: Pravda. Zná někdo význam toho křídla/hrazdy? Asi konstruktéři chtěli zvýšit užitnou hodnotu. Při převážení delších věcí se dá protáhnout pod hrazdou a náklad se nemůže moc hýbat do stran? Kvůli 3. brzdovému to asi nedělali, myslim že v té době ještě nebylo povinné.
-> Bohyn: a taky nemá zadní hrazdičku
zde dle mně jeden z prvních kusů. Svět Motorů 15.týden roku 1996. Co jsem si všimnul tak rozdíly oproti serii částečný černý polep B sloupků, zadní opěrky jako Favorit, jiné kola, fejkový zadní brzdový kotouče, žabička na béčku na jiném místě, jiný střešní nosič. Bohužel v časopisu se o ní nepíše ani slovo.
-> Nwkt 02.11.17 08:16:57: Hele ted tam nemam cestu, ale myslim že to bude chtít prodat spíš celý. Já to moc nestudoval, ale vypadala kompletně s boudou .
-> Nwkt: Zkrácený jo, ale problém je s předním držákem, kterej je delší než na normálních. ;-)
-> jirkafun: Já je mám z výroby. Jsou stejnak flexou zkrácený normální
-> jirkafun: já , pod Teslácký majáky
řešil už tady nekdo dodělání hagusů na Funa??



-> saskyn2: bylo by foto...diky

-> saskyn2: Co na ní všechno je? Očesej z ní co jde 

Včera jsem koukal že v Zápech na vrakáči stojí celkem pěkná funka.
-> Athlonek: Lou Fanánek Hagen asi ne, ale František Moravec by mohl být 

Lou Fanánek Hagen, asi ve velkém TP nebude zapsán jako majitel?!

www.hany601.wbs.cz/Skoda-
Felicia-Fun-1997.html
Píše tam že: Je to rok výroby 1997 ale stál na salonu do roku 2000.
Koupil ho pak Lu Fanánek Hágen a požíval ho na koncerty na aparaturu a na zboží do jeho hospod. Co mu pořádně potlouklo korbu.
Tetno můj fun byl asi jeden z prototypů takže němel žluté budíky tak jsem zakoupil žluté polepy od Air design. Ale nakonec jsem sehnal draze celé budíky orignál z jednoho vraku fun. Ale na pokus čislo3 to vyšlo takže v autě už jsou 4 budíky:-)
Píše tam že: Je to rok výroby 1997 ale stál na salonu do roku 2000.
Koupil ho pak Lu Fanánek Hágen a požíval ho na koncerty na aparaturu a na zboží do jeho hospod. Co mu pořádně potlouklo korbu.
Tetno můj fun byl asi jeden z prototypů takže němel žluté budíky tak jsem zakoupil žluté polepy od Air design. Ale nakonec jsem sehnal draze celé budíky orignál z jednoho vraku fun. Ale na pokus čislo3 to vyšlo takže v autě už jsou 4 budíky:-)
Ten byl na prodej poměrně dlouho v Liberci za 140 tisíc.
-> Luky: jj,pravda.Také mě to někdo říkal

-> skoda 120 es: něco podobný bylo někdy v létě na prodej
Dnes na Jičínské eRekci,pěkný Fun
bez znaku jsou úplně ty první vyrobené , respektive ony znak mají mít v takovém držáku na kapotě , držák se na kapotu také lepil .
Prototypy se vyznačují některými atypickými prvky , například oblouk maličko jiného tvaru , případně na něm chybějící žlábek , dále nemusí mít z venčí kliku , ale uvnitř se na mezi opěradly nachází páka pro otevírání , dají se na nich najít i odlišnosti ve tvaru nárazníků .
Série 97 má již znak normálně na nárazníku ( tu mám já ) vyznačuje se tmavě šedým interiérem a starým typem klíčku .
Modelová řada 98 je již unifikovaná , interiér je světle šedý a klíček nový se žlábkem .
Prototypy se vyznačují některými atypickými prvky , například oblouk maličko jiného tvaru , případně na něm chybějící žlábek , dále nemusí mít z venčí kliku , ale uvnitř se na mezi opěradly nachází páka pro otevírání , dají se na nich najít i odlišnosti ve tvaru nárazníků .
Série 97 má již znak normálně na nárazníku ( tu mám já ) vyznačuje se tmavě šedým interiérem a starým typem klíčku .
Modelová řada 98 je již unifikovaná , interiér je světle šedý a klíček nový se žlábkem .
-> jamsuk: tak tím asi vyřešeno, myslel jsem si to. Mám takový tušení, že předchozí majitel "raritní nultou serii" usuzoval podle zelenožluté kombinace... 

prototyp prave zadne kastliky nemel...vim ze prototyp mel mimo jine cervene budiky se znackou Air Design. Prvni kusy byly vyrobeny v Mnichove Hradisti.
-> jamsuk: moje žlutozelená byla inzerovaná jako auto nulté serie, ale nevím co je na tom pravdy. Je to rok 1997, a kromě 4 kastlíků na korbě je to naprosto standardní kus
-> jamsuk: Moc jich asi nebude
Já právě o jedné vim (jiné kola, zadní opěrky, zadní oblouk, červené budíky tachometru, střešní nosič. Tak mě zajímá jestli je to rarita nebo jestli jich tady jezdí víc??
-> jamsuk: Jediný co jsem viděl, tak bylo pár kousků bez znaku na nárazníku - měly znak na kapotě
Zdravim, chtěl bych se zeptat, zda je mezi Vámi někdo, kdo vlastní předprodejní prototyp z roku 1996 který byl představen na Geneva auto show?? Opravdu bylo vyrobeno pouze 24 ks? Nemáte někdo prosím bližší informace o těchto prototypech? Cena? Dostupnost atd. Díky
-> Luky: Presne :) FUN je vopicarna sam o sobe, tak ma mit i vopicacky barvy - zlutozelenou :)