
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicia fun
prohledat
5287 příspěvků (zobrazeno 1401 až 1450) od 03.04.2006 do 19.04.2025, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Syny: objektivně je to hrozná vopičárna. Ale už jsem si na ni zvyknul a líbí se mi víc než žlutožlutá, ta mně teď přijde hrozně nevýrazná, tzv. vyblitá 

-> Luky: Zlutozelena je pekna :)
Hmm, tak už začínám tušit, odkud škodovka okoukala tu otřesnou žlutozelenou kombinaci - z taxíků v jordánském Ammánu 

-> isti: pozri co pytaju za vraky, ak je stav ako pise cena nie je az taka nerealna aj ked prestrelena, ak si uz neico podobne robil, vies ze ak kupis vrak za 1500-3000E po com cca idu, na kvalitnu vyvarku a lak mozes ratat 3tis a uz to ide len hore... a stale mas len vyvareny "vrak"
-> isti 10.09.17 21:23:54: tak funek bylo cca 25x vic, nez MTX roadsteru, videl jsem je ruzne po svete
, tak mi cena prijde take dost vysoka, na druhou stranu, kdyby ji nekdo koupil novou a ulozil, tak ted na tom bude jeste tratit


-> isti: ked si pozries na inzerciach ake ceny su len za diely napr na S100 tak je jasne ze nam zacina jebat fest.
ani nepisem co som zaplatil za nove celo na 110Ls
ale spotrebak sa zase da kupit aj za rozumno len treba hladat alebo si pockat...

ani nepisem co som zaplatil za nove celo na 110Ls

ale spotrebak sa zase da kupit aj za rozumno len treba hladat alebo si pockat...
-> Jožynek : To je ten istý prípad ako ten červený MTX,ďalší debil ktorý z toho chce len vyťažiť a to mu to zaplatí iba človek bez mozgu.
-> Trupak: ahoj
měl jsem problém s bočním sklem taky jsem si s tím lámal hlavu a musí se to prostě ohnou silou , pomocí svorek ho stáhnout do druhého dne , jinak to nejde .
To sklo podle mně není skleněné , ale nějaký polykarbonát .
měl jsem problém s bočním sklem taky jsem si s tím lámal hlavu a musí se to prostě ohnou silou , pomocí svorek ho stáhnout do druhého dne , jinak to nejde .
To sklo podle mně není skleněné , ale nějaký polykarbonát .
-> Trupak: Tak zkus napsat přímo do AirDesignu. Mě na dotaz odpověděl přímo ředitel a docela rozumně
Přátelé, specialisté na Felicii, prosím o pomoc... Mám v lakovně nástavbu Air Design na Felicii FUN, ale narazil jsem na problém s bočním a zadním oknem. Skla jsou rovná a do bombírovaných otvorů v laminátové nástavbě moc extra nesedí, rozměr je v pořádku, ale skla by měla být spíše vypouklá...
Otázka
a) Dokáže někdo potvrdit, že skla na fotce jsou originál skla na FUN nástavbu?
b) Nemáte někdo zkušenosti s renovací této nástavby? Montovali jste tam rovná nebo bombírovaná skla.
Díky za sdílenou zkušenost a radu...
Otázka
a) Dokáže někdo potvrdit, že skla na fotce jsou originál skla na FUN nástavbu?
b) Nemáte někdo zkušenosti s renovací této nástavby? Montovali jste tam rovná nebo bombírovaná skla.
Díky za sdílenou zkušenost a radu...
-> lokaj: Približne ano,juh stredného slovenska.
Kde to je focený ta felicia Fun? Někde na středním slovensku?
-> Nwkt: barevná kombinace není špatná
-> Nwkt: Ty hodnocení prodávajcího jsou docela mastný 

-> Luky: Pecka 

-> Luky: zajímavé
docela by me zajímalo,kdo koupil tuhle funku bez papiru,byl sem s chlapkem dohodlej na čtvrtek,volam mu,ze proto jedem,a on mi rekne,ze ji v utery prodal,a přitom v utery sem mu volal a domlouval čtvrtek a nerikal nic,ze ji prodal,takze dobrej z..d...

-> Tomaso435: myslím že tá cena je dosť v pohode, takže je to možné...

-> Jožynek : v neděli večer bude za 120 000 někde v plzni nebo ostravě



-> Nwkt: Psalo to emise-motor do dílny, tak jsem motor vyndal a hodil do dílny
Ne, natěstí nová kabeláž k čidlu teploty paliva a už to odjelo
-> Jirik_Tuňák1983: Tenhle kormidlo by blbě vypadalo i kdyby to mělo boule ze všech stran

-> Jirik_Tuňák1983: Tenhle kormidlo by blbě vypadalo i kdyby to mělo boule ze všech stran

-> saskyn2 24.05.17 20:46:09: Ten volant bez boule po stranách i blbě vypadá.
-> Nwkt: Izolačkou. :-D
-> saskyn2: Opravil jsi mu tu kontrolku? 

pro porovnání touran zákazníka bez vybrání, jsem se dneska nudil tak jsem fotil

-> Tuner#2: Tak ono je jedno jestli jednou rukou, nebo obouma, stejně to držím na stejném místě. Se starým autem bez posilovače, kde ti to řízení rve z ruky se to asi moc nedá srovnávat. Takhle držím v Passatu
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.05.17 16:12:07: Je to fakt příjemnější, dnes jsem na to koukal. Jedu ve 3/4 na 3 a občas čapnu za 10 2 a procvičím prsty a ruce. Ono hodně záleží na celkové konstrukci místa řidiče. U některého vozu se nesedí pohodlně v žádné poloze rukou na volantu, u jiného jsou fajn obě varianty.
U volantu s boulema lze projíždět sjezd z dálnice (např. u Olympie) na Černice v té táhlé zatáčce třeba 120 a pravou rukou rozhazovat, proč se ti ten kokot s F2 combi sere levejma kolama v levém pruhu, kterým ho chceš předjet, než pruh skončí.
Takže jak říká Saskyn, na jednoruč je to lepší. Nezapomeň, že u manuálu taky řadíš, koleje či díra může přijít kdykoliv a tvarování na volantu může pomoci proti vysmeknutí z ruky.
U volantu s boulema lze projíždět sjezd z dálnice (např. u Olympie) na Černice v té táhlé zatáčce třeba 120 a pravou rukou rozhazovat, proč se ti ten kokot s F2 combi sere levejma kolama v levém pruhu, kterým ho chceš předjet, než pruh skončí.

-> saskyn2 24.05.17 17:21:50: NJ tak pokud držíš volant jednou rukou, tak tě to v kolejích může být nápomocno, že tě volant "nevypadne" z ruky. Naštěstí tenhle nešvar jsem celkem slušně odboural ze Žlutky kde řídit jednou rukou dost dobře nejde pro hodně komunikativní řízení...
-> Tuner#2: Dneska jsem si na tebe vzpomněl když jsem jel oktávkou. Ruku mám položenou ve 3/3 na 3(většinou jen jednou rukou) palce v té prohlubni a narozdíl od normálního volantu ten volant vůbec nemusím držet pevně, protože vím že mi to přes ten výčnělek neproklouzne. Když točím bez přeručkování dokola, tak mám automatický reflex a palec zvedám. Když o tom člověk neuvažuje tak ani neví jak tam ty ruce má. Ted mám nějakou práci ale pak kdyžtak vyfotím.
-> Jirik_Tuňák1983 24.05.17 06:45:46: Jo v autoškole ještě mě učili za deset dvě. Naštěstí jsem se to hovadilo velmi rychle odnaučil a jezdím zásadně ve 3/4 na tři. Pravda někdy jednou rukou pokud o nic nejde (volná dálnice, dlouhá rovina na dlouhé cestě), ale jinak se snažím být ve střehu a držet volat tak jak se má, sedět taky tak jak se má a už mě to několikrát zachránilo blatník. Dtržet ho za deset dvě, tak min. 2x ten blatník dělám...
Jinak stále nechápu jak může s výstupkama být jistější držení??? Vždyť tam ty ruce/palec vůbec nejsou. Palce jsou v prohlubni a ruce uvolněně v pokrčené poloze zavěšené na volantu. Nahoru přece ten palec/ruce nic netáhne...
Jinak stále nechápu jak může s výstupkama být jistější držení??? Vždyť tam ty ruce/palec vůbec nejsou. Palce jsou v prohlubni a ruce uvolněně v pokrčené poloze zavěšené na volantu. Nahoru přece ten palec/ruce nic netáhne...
Měl jsem ve feldě s výstupkama a teď bez, zvykl jsem si, ale s těma bicákama jsem se cítil lépe. Jistější držení a lepší info o poloze volantu.
-> Nwkt 24.05.17 08:31:49: Mám to ve Volfíkovi a na úchop je to pohodlné ve všech polohách. Přiznám se, že chytnout to občas za ty bambule a protáhnout si ruce, nebo si ruce jakoby zavěsit, je příjemné.
-> Syny:
-> Tuner#2: Jezdím s tím v Passatu a vůbec o tom nevím



-> Tuner#2: Jezdím s tím v Passatu a vůbec o tom nevím

-> Syny 24.05.17 07:21:34: Já tedy nejsem profesionální okruhový jezdec, takže nemám tak vypilované jezdecké návyky, ale ani nevím, kdy jsem naposledy držel volant tam kde se má. Na dlouhé cestě od třeba 250 - 300 km to nevydržím, takže pak už žmoulám volant kde se dá, na krátké většinou jednou rukou něco žeru.
A kdo nikdy nejezdil s originál 120kovým volantem tak, že ho držel jednou rukou za raménko, tak kecá. 


-> Jirik_Tuňák1983: Ja kdyz jel jednou do UK, tak jsem uz nevedel jak ten volatn chytit a jak se posadit a prostrcil jsem ruku skrz ten otvor co je pod tlacitkem na troubeni (vlevo), kde se mi zasekla a nemohl jsem ji vyndat zpatky
Musel jsem zastavit na odpocivadle a vysvobodit se 


-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.05.17 06:19:47: Když někdo jede dálku, rád si na volantu na nějakou dobu přehmátne a příjemně se drží i za deset dvě. Pak máš třeba postavy, kterým držení v nižší poloze nevyhovuje, tak proč jim nepomoci ze strany výrobce v pohodlí. A za poslední, není to zrovna tak extrémně dlouho, co se i v autoškolách jezdilo za deset dvě.
Asi se nechapeme... Jak se s bicepsem muze ridit lepsi? Ruce mam na volantu a palce se opiraji dole o vybrani (vybrani je dobra vec, to mam i na svem OMP). Ja nechapu to vyvyseni, tady v tom pripade dokonce ostre (na C-Maxu mame pozvolne) zvetseni tloustky vence. Pri drzeni je to nad rukama (takze nulova funkce) a pri rychle manipulaci muze rozdilna tloustka vence spise vadit.