Přesně tak ale ke mě už se to dostalo s tím že je jen těsnění pod hlavou v prdeli, ale byly asi i kroužky zapečený, takže se z toho pár věcí prodalo, a zbytek bohužel kovošrot....
-> dragon_cb_cz 25.10.13 00:54:05: Tak zalezi hlavne na tom ridici zda to ma srovnane v hlave. Moji polovicku jsem ucil na 205gti 88kw a bylo to i prvni auto co pravidelne po udelani papiru ridila. A nikdy jsem se nebal ze by to auto nezvladala, spis mam obcas obavy ze se priplete do nejake ji nezavinene bouracky.
A je pravda ze ted ma o par roku mladsi lvice co ma aspon airbagy a taky slabsi motor. Rada vzpomina na dvestepatou, pry ji chybi ten zvuk a zatah motoru
-> dragon_cb_cz 25.10.13 00:32:40: hele nejvíce mě na tom štve, že jsem ji opravdu opečovával jako v bavvlnce a pak ji prodal tatíkovi, co měl neplnoletého syna, aby se naučil jezdit. zhruba za 14 dní mi volal že se syn v autě zabil. to byl tak nepopsatelný pocit, ale může si za to sám já jsem mu říkal že to auto není vhodné pro jeho syna ale on že jo tak pak se musel klepat pořádně do kebule.
-> Kocvin: O verzi 75kW slyším teda poprvé... každopádně závidím, já na naší 309 docela rád vzpomínám, sice to mělo spoustu chyb, ale v zásadě jsem to auto měl docela rád, byl to skvělý dělník - a od té doby trochu přemýšlím o GTI, ale asi u toho přemýšlení i zůstane....
-> dragon_cb_cz 25.10.13 00:12:24: já jsem osobně vlastnil 4 roky 309 GTI 108kw rok výroby 1993, a můžu říct, že na ty roky to byla neskutečná pila. někde mám i fotky, ale netuším kde.
-> Luky: Měl bych to celkem daleko A fakt tam málem zůstala. Majitel vrakoviště mi nabídnul výměnu za 309 gti ,nakonec jsem si škodovku nechal a peugeota koupil k tomu
-> Bukaj: Ani jedno z toho. Auto bylo před 8 lety vyvařené ,ale pofiderním způsobem. Pak to stálo několik let venku a už opět začínala na některých místech hnít. Auto bylo navíc dobastlené a zachraňovat to nemělo cenu.