já, coby exmajitel i20 bych si dovolil popíchnout drobátko: raději budou bourat v i20, než ve starym superbu, u kterého je (oproti novému autu) drobátko větší šance, že už na tom někdo páchal rozsáhlejší retuše, aka novej podběh třeba
Na druhou stranu Hjůůůndaji je auto se kterým se jistě nudit nebudete. Mimochodem, nevíte, zda-li to má v základní výbavě tažnou tyč, stan, deku, termosku a rozsáhlý telefonní seznam servisů a vrakovišť?
no boural jsem se starym pásovcem(tj. jako sup), bravo mi nedalo přednost, pán ve fiatovi měl venku pytle a vylézal oknem protože to bylo tak pokroucený že nešly otevřít dveře. Pak vyprávěl že to bylo jak v americkym filmu, jede a najednou se točí dokola a neví kde je. Já normálně jedu najednou mi tam vjel tak jsem ho odrazil, ani pytle nevylétly, normálně jsem vylez, na autě jsem pak měnil kapotu nárazní blatník chladičovku světla, ani nebylo potřeba tahat podběh. Tolik asi k bezpečnosti superba
-> FORM: tak já netvrdím že máš jezdit v papírovém autě, jen jsem podotkl že neustálá změna aut směrem k trezoru není ten správný krok obecně, měla by se spíše řešit příčina toho proč je potřeba mít betonové auta než samotný důsledek.
-> saskyn2: Zázrak to není, konstrukčně je to staré auto, ale dle mě je poctivě stavěné v době, kdy nebyl důvod tolik šetřit. Boural by jsi raději v Supu nebo v Hjundaee i20? :-)
V podstatě nemám co jiného říct, než řekl Pavel, taková je realita. Nepotřebuji sedat do obrněného transportétu, nicméně můj nájezd a okolni provoz už překročil hranici, při které jsem ochoten jezdit ve felicii.
-> Syny: Ono hlavně ve "víkendovce" jezdíš daleko defenzivnějc než ve spotřebáku... vidím to na sobě, v kile si po Praze zdaleka nedovolím takový prasárny jako v GLS, se kterou tu jezdím běžně
-> Syny: tam má pravděpodobnost nehody 1:100000 když s tim najezdí víkendových 2000km za rok oproti supovi kde natočí 30000km v denním provozu.... naprosto to chápu, taky chystám na jaro změnu spotřebáku, sice ne za luxusní limuzínu jako je Sup ale pevnější a bezpečnější to snad oproti felině bude.
Já nechci být ten, kdo bude při nehodě sedět v měkkém, konstrukčně zastaralém autě. Nejsem z těch, kdo by způsoboval nehody a tak si bohužel nemohu vybrat auto, které do mě narazí.
Tak pokud to bude ve stejné rychlosti tak v tom superbu jsou trochu lepší deformační zony, airbagy atd. Ale hlavně v reálném prostředí si člověk nevybírá co do něj nabourá, proto čim bezpečnější a lepší a těžší auto tim líp a až časem všichni přesedlaj tak asi nezbude nic jinýho než taky přesedlat zase do něčeho ještě pevnějšího.
Edit: Když už jste u těch felicií tak já jsem jednou viděl čelnák dvou felicií jedna stará a jedna novější vyztužená karoserie pro airbagy a rozdíl těch karoserií stál dva lidi život. Nikdy bych býval neřekl že v tom může být tak velký rozdíl když z venku jsou auta prakticky totožná.
-> BigKarelStereo 07.11.13 20:02:04: Nechapu jak ta baba s feldou mohla naborit stojiciho patrola. Pokud vim, tak ho meli opravit, ale byl dost hnutej...
-> Syny: no hlavne z toho bol cely den zablokovany hlavny tah zapad-vychod, cela zilina zapchata... Nechapem preco tam ludia jazdia jak idioti ked je to tam uz aj pri normalnej jazde celkom o plechy.
Cca 2km od baráku, tam kde jim naměřili 96km/h, tak jeli ještě ve městě, v místě kde se to stalo je to taky ještě ve městě, ale každej už tam jezdí tak 70-80, kolik tam měli si ani nedovedu představit