-> saskyn2: Nesrovnávám s i20 (tu jsem neměl možnost řídit) ani s Feldou (tu jsem vlastnil docela dlouho a oktávka je pochopitelně něco úplně jiného) ale s tím Accentem. Už delší dobu jsem neměl přímé srovnání, můžu si ho při nejbližší příležitosti od šváry půjčit a zkusit si projet stejnou trasu, ale co si pamatuju, tak jsem prostě dojem z něj měl daleko lepší. Nejsem žádnej závodník, možná že pokud by člověk "tlačil na pilu" tak by okta dovolila víc, mluvím o pocitu který mám při běžné jízdě (ale zas ne dědkostyl).
Jinak geometrie byla dělaná na jaře a teď v létě se měnily tyče řízení, takže předpokládám znova a jak jsi se mohl dočíst níže, tlumiče i pružiny šly originální. A ano, mluvím o 4x4 a právě to jak je měkká způsobuje, že na horší silnici to v zatáčkách odskakuje až běda
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Na hezkým asfaltu je to celkem jedno, jen si musí člověk zvyknout na větší náklon, ale jakmile člověk najede na hrboly, tak to auto prostě tancuje...