skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
17:15:38
01.03.2016
01.03.2016
Burák
-> Thomas: Se nedivim, ze se natacely serialy jako Bakalari a ted Trapasy, pac takovyhle historky proste nevymyslis
15:45:00
01.03.2016
01.03.2016
Thomas
-> colaczech: se mnou v práci zase dělá člověk,kterej kdysi dělal šéfa výdeje na státních jatkách. Jednou se v pátek po práci s 2 kolegama trošku vožrali a jeli pak toho jednoho odvíst domů služební červenou Škodou 120. Při cestě zpátky do jedný zatáčky najeli trošku rychlejc a skočili ze stráně do zahrady rodinnýho baráku. Kufr měli plnej "přebytečnejch" salámů a kejtiček na prodej do hospod a při pádu se jim to vysypalo z kufru. Všechno dali těm lidem z toho baráku aby o tom nikomu neřikali a hlavně nevovali policajty,jejich 120 samozřejmě téměř na odpis celej předek prej od pádu hnutej včetně A sloupků. Celej víkend jezdili po inzerátech a bazarech a sháněli stejnou červenou 120. V neděli jí sehnali,aby nikdo nic nepoznal,tak z ní přestrojili vše odlišné od té nabourané a naopak,přes noc jim nějakej známej nějak převařil číslo (radši prej ani nevědí jak) a v pondělí přijeli do práce nepoškozenou červenou škodovkou,přesně takovou s jakou v pátek odjížděli. Tu nabouranou s papíry tý nový odvezli do šrotu a nikdy se na to prej nepřišlo.....
15:14:02
01.03.2016
01.03.2016
colaczech
-> Jarda: on to auto tak koupil a přišel na to až při odstrojování A že je chytrý tak to jistě i potvrdí.
Ke známému se dostala jedna škodovka která byla koupená v 90tých letech v bazaru.
Při odstrojování do šrotu, několik let zpátky, na ní našel upravené číslo. Auto po celou dobu pravidelně jezdilo na STK a nikdo si toho nevšiml, našel to až on a bývalého majitele se na to ptal. Ten na něj čučel jak puk. A to bylo původní číslo jenom přetřené vrstvou kitu a do toho kitu bylo namačkáno nové.
Ke známému se dostala jedna škodovka která byla koupená v 90tých letech v bazaru.
Při odstrojování do šrotu, několik let zpátky, na ní našel upravené číslo. Auto po celou dobu pravidelně jezdilo na STK a nikdo si toho nevšiml, našel to až on a bývalého majitele se na to ptal. Ten na něj čučel jak puk. A to bylo původní číslo jenom přetřené vrstvou kitu a do toho kitu bylo namačkáno nové.
15:10:40
01.03.2016
01.03.2016
isti
-> MajoLR 29.02.16 21:18:46: Čo si bol triezvý že sem ťaháš také fotky? Určite podporuje veľa ľudí tento spôsob ˝˝renovácie˝˝ karosérie ale za to by som zatváral ľudí do basi nech sčernajú
14:08:27
01.03.2016
01.03.2016
Jarda - zrušená registrace
-> MajoLR: měl sis možná předem zjistit, jaká je u tohoto trestného činu promlčecí doba
-> Nwkt: na nivě kola neověřoval, rozhodl se dělat problémy s motorem a kola tam jen opsal, mam tam ted 205/70R15, ale radeji bych 195/80 R15 nebo 205/80 R15, ty 205ky/70 R15 jsou male proti klasickým 175/80 R16
-> Nwkt: na nivě kola neověřoval, rozhodl se dělat problémy s motorem a kola tam jen opsal, mam tam ted 205/70R15, ale radeji bych 195/80 R15 nebo 205/80 R15, ty 205ky/70 R15 jsou male proti klasickým 175/80 R16
11:09:53
01.03.2016
01.03.2016
castrol
-> Borderer:
08:48:38
01.03.2016
01.03.2016
Nwkt
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.02.16 21:27:02: To má blbý, když si to už nějakou dobu ověřujou
08:11:01
01.03.2016
01.03.2016
MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 29.02.16 12:36:02: se zvykáním nemám problémy. A při manévrování jsem rychlejší při řazení R a 1 v jednom směru
08:06:05
01.03.2016
01.03.2016
Borderer
-> MajoLR: Tě tu klidne zlinčujou dodatečně.
22:24:48
29.02.2016
29.02.2016
MajoLR
...ten môj miláčik už je dááávno roztavený vo VSŽetke americkej, čiže US steel , tak nie je čo riešiť... To už nie je ani právne postihnutelné asi...
22:11:42
29.02.2016
29.02.2016
MajoLR
...to auto už je dááávno po smrti , aj keď doteraz netuším prečo som ho vlastne zabil!
22:08:00
29.02.2016
29.02.2016
MajoLR
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.02.16 21:22:34: -> stepan 29.02.16 21:20:18: ...to bolo pred desiatimi rokmi! A dve STKáčky to prebehlo ako ništ! To bola len taká komická "vsuvka" bratia z Virtu!!!
22:04:15
29.02.2016
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.02.16 21:59:33: Může to být i plošné, min. týden mi přišlo na pracovní emajl krom jiných i slovo VČEREJŠÝ. Přímo z Prahe. Dva další od právníka a jeden od dopravce stojí taky za to.
21:59:33
29.02.2016
29.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 29.02.16 21:55:33: Já už tady raději nic nesoudím a komentuji jen nezbytné minimum
21:55:33
29.02.2016
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.02.16 21:27:02: A ty máš pocit, že se tady nějak výrazně kumuluje chytrost?
21:27:02
29.02.2016
29.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Buďte v klidu, na AHC jeden chce pomoc s photoshopem, aby mu dotyčný vytvořil typový list na kola. V době kdy se o tom rok a pů ví a někdo za to šel z Varů i kukat je to vrchol blbosti...
21:24:32
29.02.2016
29.02.2016
Syny
Ono se tady obecne dost casto zapomina na to, ze to je verejny forum :)
21:22:34
29.02.2016
29.02.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MajoLR: Kámo to je na Darwinovu cenu za blbost...
21:22:01
29.02.2016
29.02.2016
sikula
-> stepan: ted jsem na to myslel, jsou věci, co na veřejnost nepatří, např stk atd
21:20:18
29.02.2016
29.02.2016
stepan
-> MajoLR: Tim bych se moc nechlubil...
21:10:33
29.02.2016
29.02.2016
King
-> saskyn2: Jasne, a "R" ti tam skoci na zaklade hlasoveho povelu "Couvej!" :-)
16:23:11
29.02.2016
29.02.2016
saskyn2
Ještě že mě tyhle klacky pro dinosaury nevzrušujou na nemám také problémy
13:32:57
29.02.2016
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> King 29.02.16 13:19:32: Ty taky? Jaké je to rakvastádium?
13:25:12
29.02.2016
29.02.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Bys potřeboval bejt chobotnicí :-)
13:19:32
29.02.2016
29.02.2016
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Protože pravou držím telefon na levým uchu, na který líp slyším, to dá rozum, né?! :-)
12:36:58
29.02.2016
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.02.16 11:42:32: Známka punku.
12:36:02
29.02.2016
29.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> MATTESS 29.02.16 10:25:17: Karkule má šestikvalt a zpátečku na šestce, spíše se mi zdá vedle šestky a ještě s pojistným kroužkem. To je podle mého nejlepší kombinace - je tam pojistka a ještě člověk nemusel měnit návyky. Navíc jak říká Bukaj, na 4, 5, 6 se motor nerozfuní tak rychle jako na 1 nebo R.
11:42:32
29.02.2016
29.02.2016
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King 29.02.16 09:24:26: Proc radis levackou u auta s volantem vlevo?
11:38:51
29.02.2016
29.02.2016
Bukaj
-> King: A já pracuju ve firmě, pro kterou jsou auta (hlavně to jedno) důležitá v terénu a ne v servise...
11:16:35
29.02.2016
29.02.2016
King
-> Bukaj: No dobra, ale poslednich 15 let se snazim pracovat ve firmach, kde se zavady sluzebnich aut resej standardne navstevou servisu a neni snaha trhat rekordy v najezdu km :-)
11:01:28
29.02.2016
29.02.2016
Jozka
-> bouchy: Nutnost zastavení bych do toho vůbec nemotal.. A když je olej v převodovce ztuhlej, tak žádnou blbuvzdornost vůbec nepozoruju.
10:29:08
29.02.2016
29.02.2016
bouchy
-> King 29.02.16 09:24:26: Souhlas. Občas se stane, že jsou kola nastavený tak, že tam zpátečka nejde "zarazit", tedy musí se na neutrál spojka on/off a znovu. Ale je-li řazení OK, vyskakování/přeskočení se jaksi "samo" koná vzácně.
10:27:30
29.02.2016
29.02.2016
stepan
-> Ultim: Třeba Escort měl v převodovce jenom takovou přehupovací páčku, která prostě nedovolila pustit vidličku z 5 na R. Muselo by se nejdřiv dát N a potom teprve R.
10:25:17
29.02.2016
29.02.2016
MATTESS
-> King 29.02.16 10:13:41: s pojistným kroužkem mi vyhovuje více než mačkat páku
10:22:58
29.02.2016
29.02.2016
Bukaj
-> Ultim: No vida
-> King: Ani to není jistota - možná u rozumně opotřebeného vozu, ale náš firemní Jumper, kterej má natočeno něco přes 400 KKm a 95% z toho jsou couračky do 40 km okolo firmy - závozy stavebních materiálů, substrátů, rostlin a přesuny hmot v rámci stavebních parcel (korba se sklopkou) už tam ten kroužek má víceméně na okrasu...
-> King: Ani to není jistota - možná u rozumně opotřebeného vozu, ale náš firemní Jumper, kterej má natočeno něco přes 400 KKm a 95% z toho jsou couračky do 40 km okolo firmy - závozy stavebních materiálů, substrátů, rostlin a přesuny hmot v rámci stavebních parcel (korba se sklopkou) už tam ten kroužek má víceméně na okrasu...
10:15:05
29.02.2016
29.02.2016
Ultim
-> Bukaj: Nekteré moderní vozy co mají zpátečku pod pětkou, nebo vedle šestky mají dokonce zámek zpátečky, který se aktivuje v cca 20 km/h. Pak nedojde ani k tomu škrtnutí.
10:13:41
29.02.2016
29.02.2016
King
-> Bukaj: Ja hlasuju za zpátečku v draze jedničky s pojistným kroužkem :-) Při složitějším manévrování při parkování je to jednoznačně výhoda. Akorát si člověk musí při nástupu do auta uvědomit, co pravé řídí - naštěstí jsem si po letech konečně zautomatizoval střídání klasickýho 5q s 6q a šestku vnucuju Cougimu už jenom sporadicky :-)
10:04:45
29.02.2016
29.02.2016
Bukaj
Mně zase připadá klasická zpátečka "vpravo vzad" mnohem blbuvzdornější - vzhledem k tomu, že při stání se to nedá splést s jedničkou a i kdyby tam "spadla" čtyřka, nebo šestka, tak se vcelku nic neděje, maximálně se při pouštění spojky zadusí motor. A za jízdy se v případě pokusu o zařazení zpátečky bude bránit převodovka (kopat, kousat, škrábat, křičet), takže tam omyl také nehrozí. U některých luxusnějších (či spíše novějších) osobáků je alespoň zvuková signalizace zařazené zpátečky, bohužel u aut, se kterými se mi povedlo zaměnit 1 a R nebyla (Jumper 2004, Octavia 1997, Fabia 2007).
A každá "ochrana" proti nechtěnému zařazení R (ať už je to prstýnek pod madlem řadičky, nebo pružina pod pákou) se může časem opotřebovat (a zpravidla se tak stane v nejméně vhodný okamžik), takže za mne je jednoznačně lepší varianta "klasická", kde nic podobného nehrozí...
A každá "ochrana" proti nechtěnému zařazení R (ať už je to prstýnek pod madlem řadičky, nebo pružina pod pákou) se může časem opotřebovat (a zpravidla se tak stane v nejméně vhodný okamžik), takže za mne je jednoznačně lepší varianta "klasická", kde nic podobného nehrozí...
09:57:03
29.02.2016
29.02.2016
Syny
Nevim no, ale ja u Passata taky uz na krizovatce zaradil zpatecku misto jednicky :) Nastesti jsem mel rychlou reakci a tak jsem typka zamnou pouze vydesil, ale netrefil :) Ale treba u Cordoby, tam se mi to nestalo a ani nikdy netane, protoze ac tam je zpatecka taky "pod" jednickou, tak tam se musi paka stlacit fakt silou a nahodny zarazeni namisto jednicky tedy nehrozi :) U Octavie se mi to taky jeste nepovedlo a ani to tam tak snadno nejde jako u toho Passata - tam to nechtene zarazeni zpatecky slo nejak lehce, zpatecka tam je tesne "pod" jednickou a stacilo jen lehke polozeni ruky na fofrklacek a zarazeni "jednicky". Ale i tak mi tohle schema razeni vyhovuje nejvic a nejaky vytahovaci krouzky nebo nedej boze "doprava dozadu" bych nechtel :) Na manevrovani pri parkovani je tohle nejlepsi reseni - alespon pro me.
09:24:26
29.02.2016
29.02.2016
King
-> bouchy: Souhlas, ale za šťastnější považuju řešení s přitáhovacim pojistným kroužkem pod hlavici radicky. Kdysi dávno jsem s tím mel taky problem, se sporadicky jezdenou služební fobii, kdy jsem jel areálem ZPA za kindertruckem, ten to na jedny křižovatce zaflekoval a v pikosekunde začal rychle couvat. Jako zarytej škodovkar jsem instinktivne levackou vyrazil k řadiče "doprava, dozadu", hned jsem se opravil, ale ztratil jsem cennou vteřinu a už jsem ho mel mel na návštěvě v chladicovce.
08:19:35
29.02.2016
29.02.2016
bouchy
-> Jozka: Na tomto voze skutečně nepozoruji, že by řazení mělo být dementní...je to věc zvyku a ona "blbuvzdorná" pojistka, tedy zastavení, stlačení páky a zařazení zpátečky je lepší než tradiční vpravo vzad. Ono právě to vpravo vzad se pak při přesednutí může "mást" s 4kou. Věc zvyku, ale když má právo na názor. Pán z reportáže zřejmě pěkně kecá, buď se nevěnoval jízdě, obsluze dostatečně, nebo - jak se zde píše - šlo o vůz s opravdu nulovým servisem. Jestliže se něco děje (i s řazením), vyhledávám servis, takřka okamžitě. Co bys pak musel říct na adresu skutečně "závodního" řazení v MB 190 (James May, Top Gear, jednička k sobě, 1, 2 resp 3,4 proti sobě)...
link: en.wikipedia.org/wiki/Mer cedes-Benz_W201
link: en.wikipedia.org/wiki/Mer cedes-Benz_W201
07:04:07
29.02.2016
29.02.2016
MATTESS
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> Jozka: na této silnici je hodně velký počet přejezdů a sem tam se něco stane. Ikdyž bych řekl, že naštěstí už ne tak často. Pár km odtud jsem cestou do školy vlakem zažil srážku s osobákem (Forman). Na polní cestě pán vjel na přejezd a viděl přijíždějící vlak. Zazmatkoval, zastavil a chtěl vycouvat. To už nestihl. Naštěstí ho vlak zachytil kouskem a odhodil jej stranou. Řidiči se nic nestalo, jen šok.
Já jsem s řazením 1 a R u Fabie problém neměl. Ale věřím, že to může lidem dělat problémy, zvláště v krajních situacích
Já jsem s řazením 1 a R u Fabie problém neměl. Ale věřím, že to může lidem dělat problémy, zvláště v krajních situacích
19:25:50
28.02.2016
28.02.2016
Jozka
-> Bukaj: U jedný ze služebních Fábií je nález I/R taky za studena pochybnej, navíc spojka přes značkový servisování bere u podlahy... jednou ročně téměř atakuju zeď garáže
Ale nejlepší byl Nissan Trade někdejší.. Ten měl silnou dvojku na rozjezd, zpátečka ale hned vedle, takže zadni vrata jsme u něj rovnali furt dokola.
Ale nejlepší byl Nissan Trade někdejší.. Ten měl silnou dvojku na rozjezd, zpátečka ale hned vedle, takže zadni vrata jsme u něj rovnali furt dokola.
19:04:35
28.02.2016
28.02.2016
Bukaj
-> Jozka: Tak, tak, ve škodovce se mi ještě nikdy nestalo, že bych zařadil zpátečku místo jedničky, nebo naopak, zato u firemního Jumpera (který má Bůhvíproč řazení jako VW, na rozdíl od jiných Citroenů z té doby) s rozhrkanou kulisou jsem nejednou vyděsil na světlech či v koloně řidiče v autě za sebou, když tam omylem skočila zpátečka místo jedničky...
...naštěstí jsem vždy stihl zareagovat při prvním cuknutí dozadu a nikdy jsem do nikoho nenacouval - zatím Ťuk, ťuk...
...naštěstí jsem vždy stihl zareagovat při prvním cuknutí dozadu a nikdy jsem do nikoho nenacouval - zatím Ťuk, ťuk...
18:40:01
28.02.2016
28.02.2016
Jozka
-> MATTESS 28.02.16 18:34:30: Tak tý příčině docela i věřím, to schéma i provedení řazení je mimořádně dementní.
18:34:30
28.02.2016
28.02.2016
MATTESS
Kousek od Plzně, naštěstí bez zranění
www.krimi-plzen.cz/a/aktu alne-foto-stret-osobniho-v ozu-s-vlakem
www.krimi-plzen.cz/a/aktu alne-foto-stret-osobniho-v ozu-s-vlakem
20:32:27
26.02.2016
26.02.2016
vitek123
20:21:00
26.02.2016
26.02.2016
Askyba
a co ??? doufam ze se mu nic vazneho nestalo ....a je porad mezi nama ???
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu