skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
-> Luky 28.02.19 12:41:49: v devadesati by tu uz nebyla nebo kdyz by ten hnuj byl tak tuhej, tak by zrakvila minimalne lidi na zadni sedacce v aute pred ni
-> Jumbo: jako že v 90 skutečně náraz do stojící překážky? Nebo se v 90 lekla, začala brzdit a pak někdy do něčeho narazila?
-> King: odporucam nepozerat taketo braky 

-> Milan 136: Vzhledem k tomu, že šlo o nedobrždění na dálnici v rychlosti cca 90 - 100 km/h a k tomu ještě náraz dalšího auta zezadu, myslím že by dopadla trochu hůř, než zlomený nos, kdyby neměla pás...
Edit:
cca od 0:45, dokážu si předstvit že kdyby tam bag nebyl, tak trefí volant... A to bylo v 50ti
Edit:
cca od 0:45, dokážu si předstvit že kdyby tam bag nebyl, tak trefí volant... A to bylo v 50ti
-> Milan 136: No ale v jednom dílu originálního (UK) doktora Martina v audině vyletěl airbag už při krizovým brždění :-)
-> Nwkt 25.02.19 23:37:38: a dětem taky. Tam je to ještě výraznější, když tloušťka pěkný péřovky rovná se tloušťce těla dítěte...
-> Jumbo 25.02.19 12:27:30: Na 100% nepřipoutaná. Proto ten rozbitý nos. Jinak že by nevyletěl airbag kvůli tomu pásu se mi nezdá. Airbagy se neaktivují při každý ráně, senzory zrychlení vyhodnotí naráz a dle toho aktivují/neaktivují.
Když to jde do měkkého, nebo není zpomalení tak velké, tak prostě nevyletí.
Když to jde do měkkého, nebo není zpomalení tak velké, tak prostě nevyletí.
-> Jirik_Tuňák1983: ze se Ti Jiri chce se porad hadat, jak Syny napsal o tom kaminku, tak nemohu spat z toho, ze mam KO mech rizeni u rapida

-> palinator 27.02.19 14:17:57: a pritom uplne spatna, pretoze kopec ludi o druhej akurat odchadza na obed 

-> Syny 27.02.19 14:08:06: Teorie o mobilu je rozhodně pravděpodobnější, než píchání klacíkem do hřebenu za účelem vydloubání kamínků posbíraných cestou z chalupy
.

Nějak se nám tu rozmáhá takový nešvar - opakuje se tu pořád jakási gastro-diagnostika. 

-> Jirik_Tuňák1983: Zato ty ses asi prejedl - pri prejedeni se prekrvi zaludek a ostatni casti (vcetne hlavy) odkrvi
Prvni kdo tady vymejslel teorie o mobilu jsi byl ty... 


-> Syny 27.02.19 13:55:18: Teď plácáš z hladu, což bys už kolem 14:00 neměl, ale budiž. Já osobně telefon v autě zásadně neberu do ruky a ani nezvedám, kromě HF a to tak 1x ročně. Měl bys koukat okolo sebe, protože já vidím žmoulat telefony skoro v každém druhém autě.
Hlavně večer jsou krásně vidět ty avatarský ksichty od displeje. Navíc já tady nevytvářím vachrlaté konstrukce o kamínku v soukolí apod.
Hlavně večer jsou krásně vidět ty avatarský ksichty od displeje. Navíc já tady nevytvářím vachrlaté konstrukce o kamínku v soukolí apod.
-> Jirik_Tuňák1983: No me jen prijde vtipny, jak porad nekde ctu o mobilu v ruce. Jak kdyby technicka zavada nebo zdravotni komplikace uz nebyla vubec mozna. Asi holt kazdej soudi podle sebe 

-> Syny 27.02.19 13:50:21: Také mohl vedle do pole spadnout meterorit a tlaková vlna ho odhodit do protisměru. 

Ja tedy nevim, ale takova praskla menzeta a kaminek v hrebenu = pruser muze bejt klidne na svete... A to ze se to standardne nestava neznamena, ze se to stat nemuze.
-> Borderer 27.02.19 12:41:18: Třeba se zrovna probudil a nebo dohrál level.
-> Bohyn: never tomu
-> Borderer 27.02.19 12:41:18: ABS asi také nefungovalo, kdo ví, co vyváděli a v jakém to auto bylo stavu...
-> Jirik_Tuňák1983: To by asi za autem nebyly ty brzdný stopy, ne?
-> Bohyn 27.02.19 12:23:11: Já ani ne. A jestli si řidič leštil péro nad telefonem a bojí se to přiznat, tak bych ho za automobilku ještě trochu povláčel po soudech, pokud se to neprokáže.
-> suri: A mát tento Superb elektrické zamykání volantu? Jestli ano, tak bych tomu i věřil, že to mohlo za jízdy zablokovat.
-> john simple: jo taková závada na řízení
-> 1560: sak ja to tak beriem
-> Jirik_Tuňák1983: -> castrol:
Trošku s nadhledem to brát
Trošku s nadhledem to brát

-> Jirik_Tuňák1983:
A proto ti píšu, že mě to pobavilo. Bez následnýho otevření článku nemá tvůj koment význam.
A proto ti píšu, že mě to pobavilo. Bez následnýho otevření článku nemá tvůj koment význam.

-> palinator 26.02.19 16:41:38: No však píšu, že jel správným směrem. 

-> Jirik_Tuňák1983 26.02.19 11:14:20:
Teď jsem si přečet první větu toho článku a poprskal jsem si monitor.

Teď jsem si přečet první větu toho článku a poprskal jsem si monitor.


-> Jirik_Tuňák1983:
Hlavně abys neprošvih ten moment, kdy se konečně staneš zase rizikovou skupinou.
Hlavně abys neprošvih ten moment, kdy se konečně staneš zase rizikovou skupinou.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.02.19 15:16:46: To už si nepamatuji, to už je dávno. 

-> Jirik_Tuňák1983 26.02.19 14:56:30: To je historicky známé včetně statistik. O tom nám říkali už v autoškole, že jsme riziková skupina a druhá řidiči senioři.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.02.19 14:52:36: Já to nikdy nesledoval a nebo jsem se tím nezabýval, ale v poslední době mi to tak přijde. Ještě bych si možná poslechl nebo přečetl názor nějakého odborníka, třeba i něčím podložený. Všude kýble hoven, že vědci zjistili, že..... , ale v tomto případě by byly zajímavé nějaké srovnávací testy (praktické, psycho. apod.), přitom by to bylo určitě zajímavější, než ty hovadiny, které se všude píšou.
-> Jirik_Tuňák1983 26.02.19 14:35:45: To bylo statisticky vždy, jen každou nehodu neřešili hovínka, krimi a potažmo virťáci co nemají v práci do čeho píchnout 

Přijde mi, že v poslední době roste nehodovost u seniorů a velmi mladých řidičů. Věková kategorie 30 - 40 let je oproti nim v nějakém útlumu.
-> Tomaso435: možná skoro i Leon, ale koncern je to tutově podle sedaček a zrcátka
-> Jarda: spíš bych to viděl na toledo
-> 1560: je putna co ma
Slušná práce. Podle popisu jel senior správným směrem, ale řídit podle všeho už asi neměl.
www.krimi-plzen.cz/a/hrom adnou
www.krimi-plzen.cz/a/hrom adnou
-> 1560 - zrušená registrace 26.02.19 09:52:53: Vskutku inteligentní komentář. 

Tak když má Hyundai, tak co se diví
-> David29: Tak se podívej na crashtesty a uvidíš, že ten airbag je tam přesně pro to, aby se člověk do volantu netřískl... A že kdyby tam nebyl, tak ten náraz klidně může nastat... Logicky když se nafoukne 10-15 cm před volant, aby zbrzdil náraz, tak tě asi pásy nepodrží...
-> All: Další detaily nevím, ale docela mě to vyděsilo...
-> All: Další detaily nevím, ale docela mě to vyděsilo...
-> Jumbo: a kolik meri ta dotycna? Kamoska co ma kolem 160 cm mela ve favoritu sedacku skoro na max vepredu aby dosahla na pedaly
tak tam by ta moznost kontaktu s volantem byla i realna

-> Nwkt: Já to taky pokaždý nedělám,spěchám skočím do auta,95% předvýjezdových povinností a kontrol nedělám,ale je dobrý si na to občas vzpomenout, a ti co ještě nemají zažitý blbý zlozvyky,aby se snažili si v tom autě když už tak aspoň správně sednout .. Jinak je to v podstatě každýho věc...
-> MVM 25.02.19 23:26:51: A mě se všichni diví, že si v zimě sundavám bundu ...
-> MVM: Mě to říkat nemusíš, já byl na školení a simulátoru převrácení
Ale prostě mi to nesedí. Ale je pravda, že nabalení typu dva kožichy z norka by mohli udělat své

-> David29 25.02.19 22:22:40: Nejdřív se aktivuji předepinače pásů a teprve potom se odpálí airbag. Lidi to nedělají - ale mít na sobě co nejmíň vrstev (v zimě hodně lidí jezdí v bundách),správě dotažený pás (protože předepínač se nenavíjí věčně a půl metru),nastavená hlavová opěrka,držet volant ve 3/4 na 3, je u auta s airbagem základ. Jinak to spíš uškodí,nebo se mine účinkem..
-> Jumbo: Jak si mohla přes pás rozbít nos a třísknout se o volant?
Já mám s pásem problém, když se rychleji nahnu abych se podíval do křižovatky a pás mě zastaví - a tady ji dovolí si rozbít hlavu?
Není to spíš tak, že s pásem kecá a tudíž airbag nevylít? Tomu by odpovídala ta rozbitá tlama...
Nevím, ale přijde mi to divný
Já mám s pásem problém, když se rychleji nahnu abych se podíval do křižovatky a pás mě zastaví - a tady ji dovolí si rozbít hlavu?
Není to spíš tak, že s pásem kecá a tudíž airbag nevylít? Tomu by odpovídala ta rozbitá tlama...
Nevím, ale přijde mi to divný
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu