skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
-> MajoLR: ta zakruta je nejak moc ostra ?
Toz von to ide dobre ale dnu moc nee..(do zakruty)..

Panička ķúpila "ofcu v tédéí" u nás vo VK, prešla 10km a vybavené...
Na 50ke vraj išla 90-100 a nezvládla ľavotočivú zákrutu, vraj skúšala ako to ide...


-> castrol 13.08.19 20:39:33: Narafali...

-> Jarda:



-> Jozka 11.08.19 23:02:57: To by jsi se zas nedoplatil na uplatcich

-> Jarda: Do těhle zemí bych se já vydal jedině tak s Hummerem.. H1. 

-> Jozka: ja tkhle byl mesic na zapade a jen jsem prejel hranice, tak hned nekolik neskutecnejch dementu, ale clovek si zvykne na spoustu veci, ja dokazu vetsinou jezdit i tam, kde neplati zadna pravidla, ikdyz nektere zeme byly fakt divne, treba v kyrgyzstanu se k lade chovaji, jak tady ke stare skodovce, s tim jsem se v ostatnich postsovietskych zemich nesetkal, pak maroko bylo takove divne, stejne jak v turecku - zadna pravidla, trochu pomalejsi, ale arogantni ridici oprati turkum, bezpravidlove turecko mi sedelo, az kdyz mi odesel klakson, tak se temer nedalo jezdit :)
-> SO545: / -> castrol: Už jsem to tu kdysi asi psal, ale dvacet let jsem jezdil od nás na jih a hlavně první úsek, 18 km do Strakonic (3 vesnice), jsem se naprosto pokaždý divil, jak můžou bejt lidi úplně tupý.. minimálně jeden, ale občas i tři kousky..
Dokonce jsem i nevydržel a na těch prvních semaforech, kde jsem stál vedle něj a odjížděl dřív (rovně zelená častěji, nežli doleva) na podobnýho kreténa houknul a zamával mu.. Ale nejsem si vůbec jistej, jestli mu došlo, že bylo naprosto zbytečný svým způsobem jízdy skoro vyhnat tři protijedoucí do škarpy a dva předjížděný donutit skutečně nouzově brzdit..
Dokonce jsem i nevydržel a na těch prvních semaforech, kde jsem stál vedle něj a odjížděl dřív (rovně zelená častěji, nežli doleva) na podobnýho kreténa houknul a zamával mu.. Ale nejsem si vůbec jistej, jestli mu došlo, že bylo naprosto zbytečný svým způsobem jízdy skoro vyhnat tři protijedoucí do škarpy a dva předjížděný donutit skutečně nouzově brzdit..

-> castrol 11.08.19 16:46:14: bezna skusenost ... aj ked je pravda ze viac ako 50% aut ktore stoja v praci su po strete so zverou...
-> SO545: totok som nikdy nechapal ,letiet za kazdu cenu a nakoniec ho aj tak dobehnem na semaforoch alebo pred obcou
-> castrol 11.08.19 14:06:43: jazdim jednu a tu istu trasu do prace uz vyse 20rokov... je neskutocne ako ludia riskuju len cestou do a z prace....a nakoniec sa stretneme na prvej svetelnej...bez komentara.
-> SO545: skor je to smutne ,ze je vela takych kokotov
-> Jarda - zrušená registrace 11.08.19 10:40:59: ak das celovku s kamionom trebras aj v A6...velku sancu na opakovacku nemas...
mne je usmevna skupinka vodicov /vacsinou v O1/O2 TDi/ ako sa idu pretekat s motorkou...
a vzdy to konci tak ze ma dobehnu v dedine a hoc aj viac ako 100km/h ma obehnu...hold kokotov plny svet...
mne je usmevna skupinka vodicov /vacsinou v O1/O2 TDi/ ako sa idu pretekat s motorkou...
a vzdy to konci tak ze ma dobehnu v dedine a hoc aj viac ako 100km/h ma obehnu...hold kokotov plny svet...
-> Jarda: vacsinou je to na strane vodica
-> castrol 11.08.19 10:08:28: hnus no :/, tak nejnebezpecnejsi byly 120ky, pak favority, felicie a ted to jsou fabie... jestli to spis neni "ridicema", ke kterym klesne cena tech vozu
a predchozi modely jsou uz pod jejich uroven a na novejsi nemaji :)

-> michael: Má to pěkně naložený, stačí přikurtovat 

sice to nebyla škodovka, ale tak před hodinou jsem jel od kulaťáku nahoru na Prašný most a když se odbočuje doleva na Hradčanskou, tak se tam rozvášnil nějakej votuzer a poslal to do svodidel od kterých se odrazil a vyskočil před obrubák na tramvajový pás.... bylo to nějaký starší BMW 318 na nějakých dělených kolech alá BBS RS.... asi chtěl zamachrovat a nevyšlo mu to

-> Apple STS Chvojkovice-Brod: No pěkně teda

-> castrol 05.08.19 20:57:33: vy nemate alespon na 1.tr pachove ohradniky?
-> castrol 02.08.19 17:55:25: to v te audine vypada, ze nebyl privazanej
-> Tom Troll: to nebol drift ,to bolo nieco nekontrolovatelne
Na to netreba kolona aby človeka nabrali zozadu.Keď podstrčili mňa tak ja som bol prvý ktorý zastavil a za mnou idúce auto to zaregistroval neskoro.Mimo mesto opálený občan tlačil káru,šli sme asi 10 aut za sebou,pre mnou idúcé autá ho predbehli,niektorý tak že ohrozili oprotiidúcé autá a ja som nechcel vbehnúť pod kamion tak som zastavil.
-> Bukaj: Souhlas. Je třea se nenechat vtáhnout do hry "ono to jede rychle a konstatně, tak stáhnu bezp. vzdálenost." Často je pozdě, když si to člověk uvědomí a někdy to ani nejde, kvůli kličkovačům, odbočovačům, který mi ten polštář prostě narušej svou existencí.
Tak nějak. Před pár dny se mi přesně totéž stalo v Praze v štrůdlu vozidel na ulici V Holešovičkách z centra. Je to do kopce, osmdesátka. Hustší provoz (kolem deváté dopolední), ale jelo to (cca sedmdesátkou). Přede mnou osobák a před ním dodávka, přes kterou nebylo vidět, co se děje vpředu. Najednou dodávka brzdí, auto přede mnou brzdí, já stihl (už celkem prudčeji) zabrzdit, Za mnou Octavie II a za ní další dvě auta taky na knop a čtvrté auto (Superb II) už to nestihl a řachnul do Octavie III před sebou...

-> Tony Outland 21.07.19 00:16:14: Jakpa se to stalo? Let me guess... někdo někde vpředu měl důvod zastavit, tak zastavil. Měl výhled i dráhu, v pohodě. Tím pádem s časový intervalu T-2s toho vpředu musel zastavit druhý na dráze D-10m. Pak třetí v T-2*2s na D-2*10m. No a tak dál, až to erko prakticky v čase nula (=ihned) na dráhe nula. Pokud je to tak, přesně to dokládá mou teorii, proč dochází k nehodám v kolonách, často i dost pomalu jedoucích. Ostatně jiná část týhle teorie byla doložena (jak se chovají mravenci na svých "dálnicích", Bořiči mýtů a simulovaná kolona jízdou dokola,...)
Časy 2s a 10m jsem si vymyslel, ale snad jsem se trefil (než se rozsvítí brzdovky toho před (pokud vůbec), než zareaguju nohou, než,...; auto dejme tomu 4 metry plus něco okolo)
Časy 2s a 10m jsem si vymyslel, ale snad jsem se trefil (než se rozsvítí brzdovky toho před (pokud vůbec), než zareaguju nohou, než,...; auto dejme tomu 4 metry plus něco okolo)
-> Nevšovjan: Tak Erko asi taky nezastavilo bezdůvodně, navíc má nabořený předek, takže před ním asi někdo zabrzdil taky...
Každopádně tohle mě děsí každý rok, když ty auta vypouštím na spanilku z areálu, aby zase všichni dojeli...
Každopádně tohle mě děsí každý rok, když ty auta vypouštím na spanilku z areálu, aby zase všichni dojeli...
Já si zase pamatuji tu paniku za námi, když jsme jeli s Petrem do Běšin a na semaforech na zelenou z prdele zařadili zpátečku. 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.07.19 09:22:35: Jo, jo sraz TW byl kdysi jediný kde jsem porušil nejezdit spanilku pod podmínkou, že pojedu poslední.
-> Zeke-ten šestý 21.07.19 16:12:23: Velice jednoduše. Erko zastavilo za nepřehlednou zatáčkou kde je ještě navíc most přes který nejde vidět. O tom co tam bylo jsem neměl ani ponětí, stojící auto jsem uviděl až když jsem byl čtyři metry za ním.
-> Zdendys Š. 21.07.19 00:19:06: Jak se Ti to povedlo?
-> Jarda - zrušená registrace 21.07.19 10:46:14: Myslím, že dneska už ani nezkoušejí - ten kamarád se s nima vůbec dohadovat nemusel, fakt dostal asi 18 nebo 20 rovnou (byla to totálka). Z auta pak ještě prodal motor co v něm původně byl (dával místo něj Feldu), nějaký další díly (mělo to komplet zachovalej GL interiér včetně třeba Vrchlabský záslepky rádia - viz moje karta tady) a nakonec i kastli na kolech, kterou snad nakonec někdo s přístupem k rovnacímu rámu oživuje (byla sice bouchnutá, ale prakticky netknutá korozí, takže to asi dávalo smysl). Takže na tom nakonec nebyl vůbec zle, resp. asi na tom vlastně "vydělal" - auto jsem mu prodával za desítku a mám pocit, že na něm nalítal docela dost km (měl to jako spotřebák a jezdil dost často Praha - Děčín) s minimálníma investicema.
-> Tomaso435 21.07.19 11:11:48: V bývalej práci jsme dělali i pro jeden znalecký ústav, tak jsem se na to těch lidí ptal, jak postupujou - jestli třeba otevřou internetovou inzerci, kouknou na běžné prodejní ceny a od toho se odpíchnou. A řekli mi, že vlastně ani moc jinak postupovat nemůžou - že tohle +- určuje tu "cenu obvyklou" a nějaké odchýlení od ní musí konkrétně zdůvodnit - a kdyby dostali zakázku na posudek v podobném případě, tak to udělají úplně stejně. Tzn pokud by pojišťovna chtěla plnit málo a šlo se cestou znaleckého posudku, tak ten znalec udělá to co by udělal každý jiný - mrkne za kolik erka chodí, přihlédne ke stavu a rozsahu poškození a nazdar.
Ty lidi se kterýma jsem se bavil dělali teda spíš oceňování nemovitostí a firem, ale princip je prý úplně stejný. Ostatně, když jsme nechávali zpracovat odhad kvůli hypotéce, tak to vypadalo přesně tak - v posudku jako příloha byl výpis z inzerce podobných domů v podobné lokalitě a zdůvodnění proč se ten či onen cenou odchyluje nahoru či dolů od toho odhadovaného.
-> Tomaso435 21.07.19 11:11:48: V bývalej práci jsme dělali i pro jeden znalecký ústav, tak jsem se na to těch lidí ptal, jak postupujou - jestli třeba otevřou internetovou inzerci, kouknou na běžné prodejní ceny a od toho se odpíchnou. A řekli mi, že vlastně ani moc jinak postupovat nemůžou - že tohle +- určuje tu "cenu obvyklou" a nějaké odchýlení od ní musí konkrétně zdůvodnit - a kdyby dostali zakázku na posudek v podobném případě, tak to udělají úplně stejně. Tzn pokud by pojišťovna chtěla plnit málo a šlo se cestou znaleckého posudku, tak ten znalec udělá to co by udělal každý jiný - mrkne za kolik erka chodí, přihlédne ke stavu a rozsahu poškození a nazdar.
Ty lidi se kterýma jsem se bavil dělali teda spíš oceňování nemovitostí a firem, ale princip je prý úplně stejný. Ostatně, když jsme nechávali zpracovat odhad kvůli hypotéce, tak to vypadalo přesně tak - v posudku jako příloha byl výpis z inzerce podobných domů v podobné lokalitě a zdůvodnění proč se ten či onen cenou odchyluje nahoru či dolů od toho odhadovaného.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak armáda o tom ví své, že 

-> dragon_cb_cz: až takhle jo ?
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu