Nehody škodovek...

prohledat
14602 příspěvků (zobrazeno 8601 až 8650) od 20.08.2007 do 11.09.2025, založil/a Maxx
řadit dle data
22:03:49
16.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
Chudak, je to fakt papir :(
22:02:33
16.02.2012
skodarapid1365
-> alpin: Starký to už nerozchodil...
22:00:52
16.02.2012
alpin
-> skodarapid1365: a odvtedy má starký logo škoda na čele
21:57:22
16.02.2012
skodarapid1365
Starý otec, v roku 83, do stromu a 4 krát cez strechu...
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od skodarapid1365 vložen 16.02.2012 21:57:22
21:56:21
16.02.2012
skodarapid1365
Starý otec, v roku 83, do stromu a 4 krát cez strechu....
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od skodarapid1365 vložen 16.02.2012 21:56:21
21:55:48
16.02.2012
skodarapid1365
Starý otec, v roku 83, do stromu a 4 krát cez strechu...
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od skodarapid1365 vložen 16.02.2012 21:55:48
11:09:52
13.02.2012
Luky
-> Jozka: nene, to není ono, ale díky za snahu 1
10:34:03
13.02.2012
Jozka
-> Luky.: Já si "pamatuju" sestavu: betonovej blok + Mercedes na koleji + parní "raketa".. Ze SM zkraje 60. let3
10:31:37
13.02.2012
ziza
-> David29:

to musela být taky pěkná šlupka..
20:11:04
12.02.2012
Radek Retro eLeSo
-> David29 12.02.12 17:59:40: škoda ho,sem taky jezdil okolo10
19:13:05
12.02.2012
Pavel P..
toho znám... docela škoda ho, ještě předtim než tam stál tak byl na prodej v bazaru na rohu jak je Kloboučnická.
18:03:00
12.02.2012
Voplik
-> David29: jooo tohodle rapida sem okukoval,me pos*r9 9
18:00:34
12.02.2012
David29
17:59:40
12.02.2012
David29
Už je to dýl

Praha Nuselská

Evidentně ho někdo nakouřil zezadu zaparkovaný, nějakej pátek tam stál



1
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od David29 vložen 12.02.2012 17:59:40
16:22:43
10.02.2012
Luky
Když už se tady řeší crashtesty: nevíte někdo, jestli se někdy používala bariéra nikoliv deformovatelná, ale tvořená nedeformovatelnými segmenty, které by odebíraly energii auta tím, že by se posouvaly? A to nejenom pro crashtesty, ale i v nějaké jiné oblasti? Na závodních okruzích? Nebo třeba ani né pro auta, ale třeba pro nezastavující vlaky nebo letadla nebo tak něco?

Zkrátka zastavení něčeho pohybujícího se tím, že mu do cesty postavím nedeformovatelné posouvající se věci...

Díky moc.
08:24:24
09.02.2012
Jozka
-> Durnbach: No a Japonci to pak dokážou vyrobit nejefektivněji a shrábnou zisky, aniž by cokoliv vymysleli..4.

Jinak jo, díky (ne)odolnosti karosérie srovnávat nelze - vychytrale zeslabený stovkový hřídel by posádce mercedesu neuškodil a teleskopický hřídel mercedesu řidiči stovky nepomohl.. Těm BMW jsem se taky divil (jako že nic moc), když mi v tehdy zánovní 316-ce tuším z roku 1987 zemřel kamarád na rozdrcenej hrudník hlavou volantu.

Když se začlo blbnout s bezpečností, tak si pamatuju, že legislativně byly i snahy nejen třeba o výškové sjednocení nárazníků, aby taky aby se auta vyšších tříd nějak "rozdělila" s menšíma o deformační zóny..
01:01:13
08.02.2012
Durnbach
-> Jozka:



Čeština je super jazyk, hlavně slova: obdobně, prakticky, téměř. Volant škody 100 člověku téměř urazil palici. 3 Nemá ani odolnou budku řidiče, to je základ.



Hádat se nebudem, jistě u automobilů Škoda probíhaly určité bezpečnostní úpravy ale Mercedes byl v tu dobu na míle vzdálený i vozům jako BMW nebo lepšímu Volkswagenu (Audi). To je jedna z mála věcí, která se díky bohu zachovala do dnešních dnů.



S Amerikama máš pravdu, oni dávali airbag již v roce 1975 do několika vozů. Ale v roce 1981 MB uvedl jeho zdokonalenou verzi včetně adaptivních bezpečnostních pásů a má na tohle vše opět patent. Ale je to u velkého množství vynálezů pro automobilový průmysl. Němci mají na vše již 30 let před tím než to vznikne patent. V USA se do myšlenky vloží, něco vyrobí. Němci ten polotovar dotáhnou k dokonalosti a všechny pocty jsou jejich.
13:05:44
06.02.2012
Jozka
-> Bukaj 30.01.12 22:36:31: Ale jen podle toho štítku..4

-> Durnbach 30.01.12 18:26:23: V roce 1975 už měla i stovka bezpečnostní sloupek řízení, ve výsledku fungoval obdobně..

Nechce se mi nic hledat a dokládat a už vůbec ne se dohadovat, ale to co se tu v Evropě porůznu nesměle zkoušelo, nakonec stejně zavedli do hromadný výroby a udělali z toho standarty až amíci v 60.tých.. když je donutil kongresovej podvýbor.
02:10:09
03.02.2012
Durnbach
-> COL:



Ovšem, ta deformovatelná bariera představuje druhý vůz, respektive jeho deformační zóny které pohlcují energii nárazu. V tomto případě byla energie přenesena zpět na karoserii toho starého pontonu. A došlo u ní k větší deformaci. Cílem testu bylo dokázat, že i přes padesát let staré vozy MB, byly schopny odolat deformaci budky řidiče). Navíc se stádiu značné koroze.



Ano pokud se metodika Ncap změní a bude náročnější získat více * tak se automobilky budou snažit jich dosáhnout. Ovšem v poměru k nákladům vzroste cena vozů. Hlavně se to týká vozů do kategorie vyšší střední.



Absurditou je stav, kdy automobilky vyrábějí a upravují konstrukci auta s cílem získat co nejvyšší hodnocení u této instituce. Bez ohledu na výsledky nehod z provozu. Vozidlo absolvuje testy na výbornou ale v reálu pak stačí nabourat o 10km/h rychleji pod jiným úhlem nebo minout účelnou výstuhu a z auta je nadále rakev.



Velice mě baví, jak si obyčejný člověk myslí, že když má auto 8 airbagů a 5* tak ho to činí téměř nezranitelným.



3
upraveno 1x, naposled 04.02.2012 21:46:43
00:42:54
03.02.2012
COL
-> Durnbach:

Bourat do castecne deformovane bariery je ucelny asi jako testovat castecne bourane auto :-).

Asi je na testovani tehle sorty aut bariera ponekud draha, tak se pouziva jiz jednou pouzity srot za cenu omezeni vypovidaci hodnoty a opakovatelnosti testu. Ale pro testovane auto je to o to horsi.



Prizpusobit NCAPu se muze kdokoliv, kdyz budou jine testy, prizpusobi se konstrukce zase jim...
00:24:43
03.02.2012
Durnbach
-> COL:



Když by sis to video otevřel, tak je pod ním na stránkách youtube vše německy detailně popsáno.



Bariera byla otočena aby vozidlo havarovalo do nezdeformované části již použité bariéry. Prakticky můžeme říct, že test byl přísnější než Euro-Ncap. ( částečně zdeformovaná bariéra)



Ale stejně Ncap je jen účelová věc které má napomoci několika nejmenovaným značkám v lepší prodejnosti. Jedná se o slušné divadlo podle kterého automobilky staví bezpečná auta pro náraz do cca 70kmh. Při vyšších rychlostech již dochází k deformacím budky řidiče a značnému přenosu sil na cestující. Navíc nekompatilbilita vozů udělá také své. Q7 vs Golf VI.
23:09:40
02.02.2012
COL
-> Durnbach 30.01.12 18:26:23:

Co je to za divnej test? Podle NCAP to neni, protoze tam se ta deformovatelna bariera vymenuje a neboura se do ni furt dokola. Ale na to, jak z te popelnice lita rez, si vedla slusne, da-li se to tak nazvat.
19:26:40
01.02.2012
MOLSO
-> škodec: 3 3
19:25:53
01.02.2012
1560 - zrušená registrace
-> škodec: fuj
16:40:41
01.02.2012
škodec
Matthes, záškodník z TechWebu

Jinak vime, stary sunky nic moc. Na druhou stranu este starsi auta byla tak

tuha, ze po nehode jim nic nebylo ale posadka se zabila pretizenim…




cestujuci doslova vytiekli z auta
16:37:01
01.02.2012
castrol
-> palinator: 52 140
16:34:04
01.02.2012
palinator
-> castrol:

Kyfka?47
16:20:25
01.02.2012
castrol
kolecko sa odlomilo
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od castrol vložen 01.02.2012 16:20:25
14:49:51
31.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Jarda: předpokládám že jako většina UKček to měli na CZ dokladech
10:21:59
31.01.2012
j_j
-> Sepp: znal jsem Seppa Dietricha, to byl blbec. 6
10:04:02
31.01.2012
Joey 120 LS
tunerlada 30.01.12 10:36:08 napsal:

Joey 120 LS 28.01.12 13:43:20 napsal:

→ cPetan: PRO VŠECHNY TA AMERIKA: Podle videa jde o Chevy

Impala 1959, ale na videu je popis že je to Bel Air 1959. mezi těmito vozy

není patrný výrazný rozdíl, detaily bych hledal spíše ve

výbavě.
tam jde spíše o to že předchůdce tohoto modelu impaly se

označoval jako bel air ale také bel air impala, za čistokrevný bel air já

beru:

www.chooseyouritem.com/cl assics/.../109919-1.1957.C hevrolet.Bel.Air.html

ale od roku 59´ a viz zmíněného videa už to já beru jako impaly, ale je

pravda že stejné vozy pod názvem bel air jsou také impaly nebo impala bel

air..mě to příjde jako takové přizvisko jako když čtvrtina populace

říká embéčko jak litru tak stodvacítce :)) každopádně pravdu

máme oba



Souhlasím, od toho roku 1959 je to složitý rozlišit.
22:36:31
30.01.2012
Bukaj
-> Jozka 30.01.12 08:47:38:

Podle štítku kliky se zámkem je to levák - tedy byl 8
22:08:55
30.01.2012
Mr_Kubas
-> Jarda: Úloha ČKP je právě hradit takovéto pojistné události, kde viník nemá sjednáno zákonné pojištění. Uhradit by to měl ihned a z viníka to následně vymáhat. Ale co jsme zažili reálný případ, tak peníze byly servisu uhrazeny až po třech měsících a teprve potom jsme dostali auto zpět.. Tam ale spíš byl jakejsi komunikační šum mezi servisem a ČKP... Jinak předpokládám, že ta Alfa byla na CZ platných papírech, tudíž to budou vymáhat po majiteli a otázkou je, jestli se majitel shoduje s tím UKáčkem..
21:48:32
30.01.2012
Nwkt
-> Jarda: Tady to ale aspoň zatáhne čkp
21:43:42
30.01.2012
Jarda - zrušená registrace
-> myschaak AZNP K.Hora 29.01.12 19:34:46: myslis u cizince? moc tomu neverim...

co muj uraz, taky mel byt zamestnavatel povinne pojistenej a nebyl a nikdo nic neuhradi, jedina moznost se se zamestnavatelem soudit :/
upraveno 1x, naposled 30.01.2012 21:44:33
20:28:37
30.01.2012
Fávo forever
-> j_j: Zase strašně chytrej? 41
20:24:33
30.01.2012
Sepp
-> j_j: Němci - idiotskej národ? Kolik, že jich znáš...?71
20:23:59
30.01.2012
Durnbach
-> Matthes, záškodník z TechWebu:



Tak nejsme tady každý češtinář, stane se i nejlepším. 3 Ano auto po nárazu vypadalo jako z fabriky ale lidé na sračku.



-> j_j:



Netvrdil bych, že jakýkoliv národ jako celek je idiotský. Hlavně Němci jsou největší průkopníci automobilové bezpečnosti vůbec. Ne Volvo, Saab a podobné značky ale právě Mercedes-Benz již na přelomu 40.-50. let položil základy bezpečnosti automobilů. Sám Daimler vlastní stovky patentů.



Například BOSCH si nechal patentovat systém ABS již v roce 1927.

Patent deformačních zón a tuhé budky řidiče má Daimler od roku 1951.



Před deseti lety uvedl na trh systém PRE-SAFE, který zabraňuje větším následkům nehody před jejím vznikem. Nastaví sedadla a pásy do nejlepší polohy, zavře všechna okna a tím minimalizuje zranění. O takovém systému si mohou všechny automobilky zatím nechat zdát.



Volvo má zásluhu o tříbodový pás na konci 50. let

Pokud mám podle tebe vychvalovat Saab, že začal v 60. letech něco dělat, tak jen musím napsat, že Daimler s tím začal už 15 let před ním.
19:17:14
30.01.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> j_j: Nejde o to jestli by byl schopen cokoliv vyrobit.Jde o to, že nevyrobil a neprodal.
19:07:50
30.01.2012
j_j
-> Durnbach: Embéčko je samozřejmě na svojí dobu a místo vzniku dobrý stroj - "český ford T", první opravdu masově vyráběné auto u nás, kdyby byla vůle udělat i hliníkovou hlavu motoru tak by to byl i první celohliníkový motor na světě, licenci na lití hliníku pod tlakem od nás koupil Renault, u nás samozřejmě byla snaha vyrobit jednoduché auto odpovídající kupní síle obyvatel skládající se z cca 3 000 dílů - simca 1301 měla cca 2x tolik, doopravdy si nemyslím, že československý průmysl by nebyl v 70. letech schopen vyrobit deformovatelnou tyč volantu. Když se podíváš na předválečné období tak ve spoustě věcech v automobilismu, zbraní atp. jsme byli dále než ti slavní nácci. Jsme malý národ a tak jsme se dostávali do politického i technického područí často idiotských národů jako byli Němci nebo Rusové. Metalický lak, natáčení světel do zatáček, aerodynamické karoserie, obšlehnutí Tatry za vzor Broukům...hlavně že němci měli v roce 1975 volantovou tyč :) to už spíš vychval Saaba co udělal pro bezpečnost vozů v 60.letech...
18:48:27
30.01.2012
j_j
-> Jozka: a jelikož se náhradní kastle na MBX nevyráběly, tak je to konec tohoto kroutícího se vozu 6
18:43:49
30.01.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Durnbach: Tyvole takovou hrubou chybu sem udelal3 A kupodivu si toho nikdo nevsim 3 3



Jinak vime, stary sunky nic moc. Na druhou stranu este starsi auta byla tak tuha, ze po nehode jim nic nebylo ale posadka se zabila pretizenim...
18:26:23
30.01.2012
Durnbach
Matthes, záškodník z TechWebu 26.01.12 23:28:50 napsal:

Ale podle me to je takle dobre ne? Nebo by to bylo lepsi v litru, kde bi se

volant zapich do bricha? Tady to soudruzi docela rozumne vymysleli…




V MB je místo volantové tyče lešenářská trubka. Mercedes měl již v roce 1975 jako první na světě deformovatelný sloupek volantu.



Jinak něco ohledně toho jak jsou staré auta nebezpečné.



Mercedes-Ponton-Crash-lef t.mpg
A když by někdo něco namítal, tak je to podle populistické metodiky EURO-Ncap.
zvětšit Nehody škodovek... - obrázek od Durnbach vložen 30.01.2012 18:26:23
16:58:13
30.01.2012
Kamil Vidlička
sumpersky.denik.cz/nehody /mladik-nebyl-pripoutany-n araz-do-zdi-neprezil.html Byl to kamarád, spekuluje se o sebevrždě díky nešťastné lásce 10
14:37:14
30.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Luky.: právě si říkám...
14:30:58
30.01.2012
Luky
-> myschaak AZNP K.Hora: mohla to být na předku rezerva (a pokud jo, tak to teď bude: podívejte děti, jak je nebezpečný jezdit v zimě na letních. Amen)
14:10:20
30.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: vpředu liťák,vzadu plecháč8

Zamítnuté přispívání mají:

  • Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu
Extreme Tyres