-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.09.15 08:28:27: Pokud náhodou mám náladu jet ostřeji, tak si prostě zapnu manuální režim a řadím pádlama... moc často tu náladu nemám a při dojíždění do/z práce ještě méně často. Ale je fakt že nějaký pomalu dovnitř rychle ven neřeším, protože případnou ztrátu rychlosti když to potřebuju doženu... velice rychle. Čím slabší auto tak by mě automat sral víc, to asi jo, pokud bych měl za každou zatáčkou litovat ztracené hybnosti.
Jinak nevím jak Scenic, to už je větší auto, ale 106 je prcek a tam co jsem tak zjišťoval ty automaty většinou fakt stojí za prd

Což mě štve, protože nějakýho agilního prcka s automatem (a ideálně manuálním režimem) na cesty do práce bych rád.
A zcela off-topic (a mám to stejně, tak to neber osobně): je hezký, že když vezeš ženu a dítě, tak jedeš defenzivně, ale pokud se někde vysekáš sám, tak z toho ta žena asi na větvi taky nebude
-> Zazaa 26.09.15 11:41:34: Přesně
-> vhml: Nejsi
-> Ultim 26.09.15 10:49:40: Naopak, automat je vhodnej na všechny účely krom auta se kterým chceš vyloženě jezdit pro radost z jízdy. Pomalu pětimetrový auto s pohotovostní hmotností 1720kg stejně nikdy nebude na okresce tak agilní, aby mě absence manuálu musela trápit - na to prostě jsou jiný auta, třeba ta Miata.
-> Jirik_Tuňák1983 26.09.15 12:38:19: Tahle insignie OPC je docela zajímavý auto... když už se to pro který ten motor vymysleli nedělá
