Dneska ráno jsem chtěl využít posledního teplého a suchého dne před zasolením silnic - stříknout před zimou Rezistinem poslední pětinu auta (PZ polonápravu a nosník, které jsem před měsícem nestihl ošetřit), namontovat zpět Fanfary, nahodit zimáky a promáznout po půl roce svisláky...
...až po ty svisláky šlo vše dle plánu - koukám na horní prachovku pravého svisláku a zpuchřelá
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
(na jaře dělané komplet svisláky a prachovky nové - bohužel to je jeden z mála artiklů, u kterých nerozpoznám kvalitní socialistický originál od druhošky z devadesátých let). Poté, co jsem lisem vtlačil trochu A00 a zpod prachovky vytekla voda jsem se rozhodl prachovku vyměnit. Rozebrat šlo vše v pohodě, jen abych vytáhl čep z těhlice, musel dolů brzdič a kulák. Kulák se mi také moc nezdál (měl také zpuchřelou manžetu - na jaře nová, logo Rubeny - pak něčemu věřte
![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
), tak rovnou vyměnit kulák...
Pak už šlo vše jak mělo, druhá strana ok.
Takže zítra zavézt k lakýrníkovi (olakovat blatníky, čelo a prahy, možná kapotu), vyměnit olej a bude připraveno na zimu.
Ještě bych potřeboval sehnat nové plastové podběhy - oba mám poškozené a po výměně blatníků jsem je tam zatím nedal...