skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
A také dneska vyráběno :). Teď co z toho je pravda? :)))
A další várka pro vás nachystána :) Už zabaleno v bublince :)
-> StepaNoFUN: Takže takový loukotě? :D
-> StepaNoFUN: máš vytápěno nebo jsi to riskl v těch teplotách co jsou?
-> StepaNoFUN: tak to mezavidim
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ono to zvenku není zas o tolik lepší... Neříkám, že tak hrozný jako zevnitř, ale když jsem je viděl po odlaku, skoro jsem brečel...
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Řekl bych právě kvůli špíně. Určitě se meje líp hladká plocha než pórovitá
-> StepaNoFUN: A je to nutný všechno tmelit a brousit, když ta vnitřní strana stejně nebude vidět? Sotva je dovnitř vidět na čistém kole, natož když je špinavé z provozu.
-> castrol: Jojo. Na tenhle epoxidovej základ tenkou vrstvu plniče a pak stříkačák. A do největších děr následně tmel... Snažím se o vše dvousložkový...
-> StepaNoFUN: budes tmelit ?
Ale práce na tom bude ještě šíleně moc... Netušil jsem, jak ty na venek pěkný kola jsou pod lakem mizerný. :-/
A rovnou část z barviček z dnešního nákupu zpracovaná...
-> Tuner#2: aa sakra. No nič, uvidím, čo sa s tým dá robiť. Vďaka za info, na čo sa pripraviť.
-> minno 11.01.16 10:28:22: Origo je celá zapěněná včetně plošňáku, ale odloupnout to šlo, nicméně je to poměrně destruktivní.
Neviete niekto poradiť, či ide rozobrať Facetka (574 A, kocka) po elektrickej stránke? Potrebujem vymeniť napájacie káble. Po bežnom obzretí by malo stačiť odohnúť ten spodný plechový kryt?
Dneska jsem si přivezl další mršku na stavbu stolku
popřípadě kdyby měl někdo 4 vložky na vyhození, koupím mě chybí :/

-> StepaNoFUN: díky Štěpo,jen kdyby nebyla taková kosa , ale svezení v tom tvym WRCu je good

Po víc jak hodině laborování na 2 autech a 2 telefonech jsem zjistil, že T4 je docela specifický auto... Stará přístrojovka nejde diagnostikovat a nová sice ano, ale musí jí zapojovat někdo, kdo se na ten "nepotřebnej" pin nazvanej K-Line nevykašle. :-) Takže nakonec "vyroben" přípravek viz foto a následně jsme jak přepsali kilometry na jednom autě, tak překódovali otáčkoměr (a přepsali kilometry - obojí přepis byl směrem nahoru) na druhým autě...
Aneb jak na práci na 20 minut strávit celý odpoledne... :-)
Aneb jak na práci na 20 minut strávit celý odpoledne... :-)
-> miguelias: Proti kopcu to lanem nezatlačíš

-> castrol: dík


-> castrol: dík
-> Lukyn742: kram dotiahol kram 

-> Lukyn742: Nemá to být naopak :D ?
-> King: Nechal jsem ji na podběhu auta do rána a auto i s dílnou (zatím) existujou. :-)
-> StepaNoFUN: Tak to uz je asi pouzitelny, ale bez dozoru bych se toho asi bal :-)
-> ZZ__Top: Tos mi pripomnel, ze bych mel taky konecne tu bezudrzbovku po dvou letech vyndat z auta a dostouchnout ji...Jinak si umim predstavit, jak tyhle lidl zazraky vypadaj vevnitr (dimenzovani soucastek, papirovej plosnak...), takze to zas takova vyhra po strance bezpecnosti nebude :-)
-> King: Čéče teď jsem koupil v penny (!) nabíječku (za 500,-Kč) a ta končí s nabíjením při 15V. Od cca 14V se snižuje proud z 3,8A postupně až na 0,4A a teprve při 15V a cca 0,4A se "vypne".
-> King: Ještě jsem si vzpomněl od té doby co mám tuhle rádoby bezúdržbovou baterku kde nemůžu sundat víčka se nějak obávám používat v bytě starou trafo nabíječku a raději jen tu z lidlu
-> King 08.01.16 22:06:05: To je celkom bezpečná metóda ako prísť o bývanie :-D
-> suri: Resim to tak, ze mam v trucovne obri trafo, s nemene obri usmernovaci diodou na megachladici, pak rucickovej ampermetr a krmim to pres triakovej regulator. Akorat se to musi hlidat a prepnout vcas na mensi proud pro max. dobiti....taky uz jsem zapomnel a pral do baterky 5A celej den az pani bytna nadavala :-)
-> King: Zase tolik kolik taková nabíječka nedám
to raději vezmu plnou nádrž a ještě zbyde nebo případně prohulím a prožeru.
Mám dvě nabíječky tu z Lidlu a nějakou starou trafo nabíječku

Mám dvě nabíječky tu z Lidlu a nějakou starou trafo nabíječku
-> King 08.01.16 21:37:32: jop len kde ju vziať za rozumné peniaze , udržiavačka je vždy lepšia ako nič , aj keď úplné nabitie asi nedá nikdy
-> ZZ__Top: A to si predstav, ze jsou i nabijecky, co umej baterku dobit na 100%
(Cimz se u 12V Pb aku rozumi stav, kdy je na nem az 15-16V pri pomerne malym proudu)

Tak jsem taky dneska něco udělal. Byl jsem po měsíci u auta a vytáhl baterku na kontrolu a dobití. Sice ukazovala po připojení 12,5V, ale šoupl jsem ji na nabíječku a po chvilce už to prý bylo dobito. No pro dobrý pocit co bych neudělal
-> Nepér: -> Matthes, záškodník z TechWebu: hmm, toto delat u takoveho motoru
do toho bych teda nesel... myslim, ze pristi zavada bude tlakovani do vody


-> Nepér 08.01.16 15:55:12: Metoda ŽAVES :-D
-> castrol: ale mizení slov po editu, nebo jeho zdvojeni je problém androidi..
-> Mr._Nosferatu: to nebude androidom ale rukama :)
-> palinator: opraveno v Editu
-> castrol: android, bohužel v rukavicich to pise lip jak bez nich. Navíc opravim jedno slovo a smaže se slovo před tím...
-> castrol: android, bohužel v rukavicich to pise lip jak bez nich. Navíc opravim jedno slovo a smaže se slovo před tím...
-> palinator 08.01.16 12:42:49: cena železa je různá podle kvality.... mezi komoditama se spíše kalkuluje s cenou železné rudy než šrotu....
-> Mr._Nosferatu: zober tu klavesnicu alebo nacom to pises a rozdup to
-> palinator: 

-> Mr._Nosferatu:
Nějak tomu, co se dělo po hledání 30 klíče, nerozumim.
Nějak tomu, co se dělo po hledání 30 klíče, nerozumim.

Tak dneska jen výměna termospinace na chladicí, půl hodiny hledání 30tky klíče, potom jsem musel skoro vyndat chladič z auta abych nasadil hasák, načež jsem zjistil že bylo dotahly jen rukou ...
-> Jindas: -> Eidy: Hele, pět měsíců jsem chodil okolo a občas něco zkusil. Měl jsem i ocelovou trubičku s vnitřním průměrem, že šla nasunout na tyčku, ale prostě to nešlo a už jsem si říkal, že nadělám víc škody, než užitku. Zdvihátko má jen vylomenej kousek hrany, jinak nic. Hlavu mám sundanou na prasáka normálně se svodama i termostatem dohromady, takže škvírou, na kterou to zvednu rukou, sotva druhou rukou vyndám zdvihátko. Ale šlo normálně prstem, takže ok, v díře v bloku žádný škody. Jen strčím pod hlavu nový těsnění a zase to utáhnu, přesahy se dělaly nedávno
Možná olej bych mohl vyměnit, ale moc chladící kapaliny do něj asi při povolení hlavy nenateklo, vypustil jsem to předem do kýblu a pak to tam zase naleju zpátky 


-> Nepér: A mohl by jsi tady dát fotku zdvihátka,co to s tím udělalo? Jestli ho nějak teda poškodilo... až to teda budeš mít :-)
Díky!
BTW taky bych raději udělal rovnák na ohejbáck,než bych sundával hlavu... ale tady je na prd,že blok fabia nemá takovej ten "kontrolní" kus hliníku z boku,kde se dá kouknout na zdvihátka...
Díky!
BTW taky bych raději udělal rovnák na ohejbáck,než bych sundával hlavu... ale tady je na prd,že blok fabia nemá takovej ten "kontrolní" kus hliníku z boku,kde se dá kouknout na zdvihátka...
-> Nepér: Nešla ven protože tam byla nějak vzpříčená? To bych snad raději 5 hodin vyrábel rovnák na ohejbák, než sundavat hlavu.
-> Nepér: tak to nasere, kvůli tomuto sundávat hlavu
dal jsi alespoň elring nebo mas něco speciálního?

dal jsi alespoň elring nebo mas něco speciálního?