![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Johny Death: četl jsem ten druhý štítek pouze já jako Škoda vyhonit ? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Johny Death 14.01.16 15:46:56: Ty ještě žiješ? Dlouho jsem tě tady nezaregistroval. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> minno: už mám doma
-> Johny Death: krásná práce![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Johny Death: krásná práce
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Johny Death: Johny si tými štítkami privyrobí a konečne bude mať za čo dať dokopy Skubánka![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> All: Takže objednávajte![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> All: Takže objednávajte
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> šrek: Mám pocit že 240 a na přání tam můžeš mít co chceš...
-> Johny Death: Lepší jak SPZka ne? A můžu si tam nechat napsat třeba jezdím jak chuj
za těch deset tácků s tím mám polepené celé zadní čelo, a řidič za mnou si může počíst moje myšlenkové pochody ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Johny Death: Lepší jak SPZka ne? A můžu si tam nechat napsat třeba jezdím jak chuj
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No s ohledem na požadavky zájemců už uvažuji nad tvorbou fotnu Škoda :))) Font Mototechna už mám, tak není problém vytvořit cokoli z tohoto písma.
Cca 20 let zpátky měl otec na Š1203 nálepku Š1203 Aerobic
možná to někde najdu.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Johny Death 14.01.16 15:35:16: Jaký jsou cenovky?
-> Johny Death: hodně dobrý !
![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
Další várka :). Invenci se meze nekladou. Vždyť štítek drží na dvou šroubkách, tak proč si tam nedat něco podle nálady :))). Takovej analogovej status na auto
.
![88](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/88.gif)
-> suri 14.01.16 12:44:37: Ještě mi řekni, že ti dynamika s ohledem na papírové parametry přijde vůči reálu adekvátní i z pohledu řidičova.
-> MATTESS 14.01.16 11:53:48: Ty jsi měl tu 1.4 16V 55 kW, že? Trochu mám problém ještě se zvykem u těch maloobjemových motorů na rozběh z nízkých otáček. Např. když kroužíš po parkovišti a hledáš místo nebo např. levá na semaforech a pak hned pravá u Hornbachu ve směru od Rokycanský).
Tam to v klidu projedu na dvojku s poklesem k 800 rpm, ale u písklat je potřeba mít otáčky výše, jinak motor protestuje a nebo to projet rychleji a rychle točit koláčem.
Standardní volnoběh mám 670 rpm a od 1500 mám už konstantní maximum krouťáku do 4500, takže se s tím dá přesouvat jak s naftou a nemusím měnit návyky ze služebáků.
Tam to v klidu projedu na dvojku s poklesem k 800 rpm, ale u písklat je potřeba mít otáčky výše, jinak motor protestuje a nebo to projet rychleji a rychle točit koláčem.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MOLSO: co je to zac ?
-> Jirik_Tuňák1983 14.01.16 09:30:55: To netreba rozvádzať ani vysvetlovať ...
-> Jirik_Tuňák1983: Jo, včera sem poskakoval za nějakým Passátem se start stop, po chvilce skákání a asi 10 jeho startech už sem koukal, jak mu krásně pohasínají zadní světla během startu....jak asi dopadl. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 14.01.16 10:44:35: nee, to bylo v době, kdy jsem měl ještě Fabku
Moc rozdíl v tom nebyl
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: kupis ? ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: tak mě to taky víceméně nevadí, ale přijde mi zbytečný aby to chcíplo na pár vteřin při popojíždění v koloně. To musí i na tu spotřebu být kontaproduktivní
-> MOLSO: to sa preda ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
dneska som objednal spešl remenicu, čo sa nedá vrátiť
hádam príde to, čo potrebujem lebo ma drbne ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Luky 14.01.16 10:47:51: Mě to nevadilo, u mě se to stačilo vypnout jenom 3x.
-> Jirik_Tuňák1983: kde to má umístěný tlačítko na start/stop? U Upa je hned vedle volantu u rádia, takže není problém to přecvakávat dle potřeby...
-> MATTESS 14.01.16 09:57:18: Že jo? Jenomže ty jsi zvyklý na 2.0 HDi - ta jede jako tank, já na 2.5T, nicméně stejně si nejsem jistý, zda je můj pohled zkreslený. Srovnávat mohu ještě s dalšími služebními vozy od 1.6 nahoru (ale většinou nafty) a taky soukromé vozy. Např. moje C4 Picasso s 1.6 VTi měla sice 88 kW proti 66 kW u té Fabie, ale stejný krouťák 160 Nm. I když je skoro o 500 těžší, byla mnohem dynamičtější + zvuk byl příjemně řízný takový baworský. U táty v 207 se stejným motorem je to bez debat, ta váží skoro jako ta Fabka. Ségra má 205ku, tak je živá do určité rychlosti hodně, páč je to papírák, její C3 2010 s 1.4 54 kW je tedy letargická dost, ale to je konstrukčním stářím motoru a vyšší hmotností. Karkule má Bravo II 1.4 16V s taky 66 kW a i ta mi přišla lepší než ta 1.2 TSi, páč je to takovej typickej Ital, točivej s ostřejším zvukem, navíc díky 6q je i dynamičtější. Na druhou stranu - určitě bude proti němu ta 1.2 TSi podstatně lépe držet rychlost v kopcích.
Každé má něco. Navíc mě trochu rozrušoval ten START / STOP, páč jsem si říkal co na to po té cestě turbo na sjezdu z dálnice.![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Každé má něco. Navíc mě trochu rozrušoval ten START / STOP, páč jsem si říkal co na to po té cestě turbo na sjezdu z dálnice.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: s tou 1,2 66kW jsem jel v GVII a dynamika byla zklamání
-> Jirik_Tuňák1983 14.01.16 09:30:55: to už od druhýho člověka tenhle tejden slyším, že motor je nahovno. Přitom mě to oproti dvojkovýmu TSičku přišlo výrazně lepší.
-> suri 14.01.16 09:13:35: Tohle mi přibliž, to mne zajímá.
Když to shrnu, tak největší bída je v tom ten motor, jinak to není v globálu špatné auto.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Jirik_Tuňák1983 13.01.16 23:26:01: neříkám že je to zlé , jenom že je to úplne napiču :D to nemyslíš vážne
-> minno 13.01.16 23:05:25: Neříkám, že zlé a nechci to hanět. Nicméně z mého pohledu zklamání, čouhají z toho úsporná opatření a taková trochu "levnost". Je prostě dost drsně vidět rozdíl Fabia III a Octavia II a III a ještě pár let zpět se to umělo lépe "schovat".
-> Jirik_Tuňák1983 13.01.16 16:14:08: Tak to nič moc pocity z nového auta.
Oprava celkom jednoduchá, na demontáž spodného krytu treba odvŕtať jeden nit a potom oslobodiť trochu konce káblov z tej hmoty, do ktorej je elektronika zaliata.
Dnes po 6,5 roku a asi 110 tis. km bezchybnej prevádzky bol nútený demontovať Facetku z vozu. Dôvod: viď. foto. Pri upratovaní káblov okolo motora som čisto náhodou zistil, že napájacie káble na facetke už na nej držia len-len, zvlášť červený, ktorý tam už držal na poslednej nitke a takmer to už aj skratovalo. Dá sa povedať o 5 minút dvanásť, onedlho by sa to už určite niekde v ceste ulomilo úplne a bola by sranda. Zrejme sa to za tie roky vykývalo - faceftka je uložená dosť na voľno na silentblokoch, i keď káble našpanované neboli, musím to teraz zabezpečiť trochu inak, aby sa to neopakovalo.
-> Jirik_Tuňák1983: spíš nějakou která nebude na sebe vázat pozornost.. aby tam to auto ještě pak stálo až se nechá někde jinde než v garáži :D
-> StepaNoFUN 13.01.16 19:21:53: No nevim. K nějakému jakoby "sportovnímu" vzhledu auta je bílá stravitelná, ale pokud je to na spotřebku bez nějakého vzhledového odlišení od ostatních tisíců oktávek, tak bych volil něco méně rušivého než bílou.
-> StepaNoFUN: nějakou tmavší stříbrnou či něco jako stříbrnošedý ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: Bratranec ma O 1 v černé a origo kola v bílé barvě působí tak nějak "cigánsky". Speedline je ale z trochu jiné jamky.
-> Peklo: Kombinace bílá a černá bude na léto... Tam je to daný. Speedliny bych si ani v jiný barvě neuměl představit. Ale u těch zimáků fakt nějak nevím... :-/
-> StepaNoFUN: Bílá a černá bude moc velkej kontrast. Za mě stříbrná, ale tmavší než originál
-> StepaNoFUN: k ciernemu biele
Dolakoval druhou sadu kol do základu... Ale mám dilema. Dát tyhle "zimáky" do původní stříbrný, nebo olakovat do bílý? Nějak nevím, co bude k černýmu autu lepší...
-> Jirik_Tuňák1983: Blázníš
samozřejmě, že origo
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Burák: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Burák 13.01.16 18:37:33: Bude v originále a nebo se chystá přestavba na nějakej ten hot-dog, nebo jak se tomu říká? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jozka: Jasně, všude řikám, že mám jen dvougaráž
Jinak ne já, ale v lakovně se konečně uráčili a pokračují na Kátě.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Jinak ne já, ale v lakovně se konečně uráčili a pokračují na Kátě.
-> Burák: Takže dvougarážovej dům...? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Klubko_: To je ta zadni garaz, predni jeste neni hotova
von si kazdej mysli, ze je to dvougeneracni dum, je to jen dum s garazi ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nevím, jestli sem, nebo vedle, ale odvezl jsem nějaký krámy do sběrňáku a přivezl fůru štěrku...
...jenže nějak nikdy neodhadnu rozumné množství na můj vlek (2,4x1,3 m), takže tuna netto
Z Vraného do Zvole na dvojku a s naplno puštěným topením a navzdory dečce před chladičem jsem neuvařil a dojel![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
...jenže nějak nikdy neodhadnu rozumné množství na můj vlek (2,4x1,3 m), takže tuna netto
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Z Vraného do Zvole na dvojku a s naplno puštěným topením a navzdory dečce před chladičem jsem neuvařil a dojel
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)