Vcera sem si rek ze vymenim zasuvku na taznym..
Mno bylo toho trochu vice nakonec..komplet elektrika, drzak zasuvky, atd...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> isti: zrovna ty ramena jsou asi o 50kč levnější než víka 

-> suri: Lenže ludia sú hlúpí a nezaplatia to ak za polovicu tej ceny môžu kúpiť čínu.
-> minno: oficiálne toho bolo málo zverejnené , proste často sa niečo objavilo v smiešnej cene , kto si všimol vykúpil a zmizlo to ...
doteraz sú tam ramená zosilnené spodné komplet za 27eur kus , popiči cena , však len čap stojí 10eur a vydrží hovno v náhrade
doteraz sú tam ramená zosilnené spodné komplet za 27eur kus , popiči cena , však len čap stojí 10eur a vydrží hovno v náhrade
-> minno 22.05.20 12:08:22: neviem ako teraz ale naposledy som menil kapotu prednu na O1 za 68e tusim...
tiez ma ta cena potesila.
tiez ma ta cena potesila.
-> suri 20.05.20 19:30:46: škodovka robila také výpredaje? Som nevedel.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 21.05.20 18:11:17: Jj no jak říkám, jsem tatar - tak teď už příště budu vědět, díky 

kolik myslite, ze je ve favo motoraku potreba benzinove hadicky kolem lekru?
dal jsem continental, tak doufam, ze zas cela nerozpraska a vsude nepotece po par letech...
dal jsem continental, tak doufam, ze zas cela nerozpraska a vsude nepotece po par letech...
-> dragon_cb_cz 21.05.20 14:16:21: Ano odmotavani kabelu. Nejde o pohodli/lenost, ale hlavne o to, ze je ten kabel potom rovnej. Smotanej kabel nesmis tahat jak kocku za ocas, ale musis ho odtacet, jinak ti na nem zustanou vlnky a nikde ho neprotahnes poradne a nedrzi v drazce ve zdi atd...
-> palinator: jooo možná si vzpomenu....až zase nějaký přijdou.

-> Pavel P..:
Jestli tam budeš mít nějakej fakt ftopu, tak si na mě vzpomeň.
Jestli tam budeš mít nějakej fakt ftopu, tak si na mě vzpomeň.

-> palinator: no vidíš....a u nás se takovýhle telefony rozebíraj na šrot, netušil jsem že se najde ještě někdo kdo by si to koupil a používal



-> darklord: Jo, už asi chápu. Snad
Díky.

-> dragon_cb_cz: no ono to aj mne chvilu trvalo pochopit, ale musis sa poriadne pozret na obrazok. 4 nohy stoja pevne, a 4 sa krutia, vidno v tej trubke mensiu trubku na ktorej sa to toci hadam ze.
-> darklord: No to jsem taky odhadnul ale jsem dneska asi natvrdlej a představivost mi nějak nepřihrává to přesný použití...
-> palinator: ja som mal podmienku len nový , teraz mám dotykovku a sere ma to
-> dragon_cb_cz: odhadujem ze na odmotavanie kablov na cievke ked sa ti to nechce drzat v ruke
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> StepaNoFUN: Poučte tatara, k čemu to slouží?
-> suri:
Novej jsem v ČR nenašel, tak jsem koupil za 399,- z Bazoše.
Novej jsem v ČR nenašel, tak jsem koupil za 399,- z Bazoše.

-> palinator: ten som mal , super telefon , keby bol nový tak by som bral
Jak mi v C2-01 po vyčištění přestalo bejt kvůli ozvěně rozumět, řešil jsem nový stroj. Nakonec jsem to vyřešil nejefektivnější cestou. Na Bazoši jsem našel nejlevnější druhou C2-01 a na ní přeskládal moje (ošoupané) kryty.
Pak přesunul zálohy ze starýho do "novýho", upravil nastavení mobilu přesně jako byl starej a už si musim zvyknout jen na to, že na displeji nejsou fleky od piva. 


-> Matthes, záškodník z TechWebu: Chvilkama bych je zabil... :-D Znám.
-> StepaNoFUN: Jo, tohle je hned jiná práce... Nejhorší je, když ti chce pomoct nějakej tatar a místo aby kabel odmotal na káče nebo odručkoval, tak ho jen roztáhne a pak se to kroutí jak had...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Docela mě překvalilo, že jsem z ní protáhnul 4x10 do 40mm Kopoflexu (volně loženýho) v 50m sám. Vědět to tak to netestuju doma, ale tahám to až na stavbě.
-> StepaNoFUN: Ale furt tu ta fotka neni :-D
EDIT: Pěkná káča...
EDIT: Pěkná káča...
Uz me ty kabely nebavi rozbalovat v ruce. Tak jsem probral regal s materialem a za 2 hodiny bylo hotovo.
-> Jarda - zrušená registrace 20.05.20 19:55:58: ale ceny má velmi lidský u spousty věcí...
-> Jarda: ramená sa dajú objednať a mám doma pár sád , to sa nekazí vôbec, 100tis km a ok
-> suri: on to vzdy vykoupi, treba i ramena, zadni svetla atd.
ramena koukam uz zdrazil
ramena koukam uz zdrazil
-> minno: to sú tie čo mala škodovka vo výpredaji tuším za 3e kus , celý štartér 18e
-> suri: Vo výpredaji asi nie, ale pozri. Ale do SR posielajú len po uhradení vopred prevodom. Ale cievky ma aj tak vyšli na 14 € kus dokopy s dopravou a bankovým prevodom do CZ. Pred 3 rokmi som dal za 1 kus 27 € s dopravou.
www.pentl.cz/e-shop/.../s p%C3%ADna%C4%8D-start%C3%A 9r-%C5%A1koda-felicia-nov% C3%BD-start%C3%A9ru-047-91 1-287-1823-detail.html
www.pentl.cz/e-shop/.../s p%C3%ADna%C4%8D-start%C3%A 9r-%C5%A1koda-felicia-nov% C3%BD-start%C3%A9ru-047-91 1-287-1823-detail.html
-> minno: majú aj iné veci magneton?
-> palinator: myslíš na štartér? Netuším. Ale objednal som 5 ks Magneton vo výpredaji, tak na aspoň 10 rokov by mal byť pokoj

-> Milan 136 20.05.20 10:58:38: jj, uz vidim, ze to je foto jen casti toho cela/zadku
-> Jozka 20.05.20 07:59:51: co to je za stroj? uzovka? zajimave celo, co to mas za svetla?
-> minno:
A nějakej bastl z Bosche nebo Válea nepřipadá v úvahu?
A nějakej bastl z Bosche nebo Válea nepřipadá v úvahu?
Po letech "lapače nečistot" konečně napevno.. fakt se mi nechtělo vrtat dírky do lemů a ani teď z nich nemám ani dobrej pocit, natož radost z vykonaného díla..

-> darklord: to ja mám na bubnoch ovalitu ako prasa, ale do cca 70-80 kmh nič necítiť. Nad 80 kmh to už dosť kope.
-> MISCHO 17.05.20 08:05:56: dik za radu, bol som tam prave a podla merania je vsetko OK. Takze si to asi na Babe sadlo. Aj ovalita hovoril ze je v norme, ale to sa mi moc nezda ked jasne citim pri dobrzdovani jak to brzdi-nebrzdi-brzdi. Tak snad STK dopadne pozitivne a za dva roky uz nekompromisne kotuce.
-> minno: Mal som dve čínské cívky,jeden vydžal približne rok druhý dva týždne.Vybabral so mnou vo chvíli keď som zastavil na parkovisku do kopca a za autom bol múr
A nebolo to práve v blízkosti


Dneska taky lajt, volno z prace na 70%, tak sem sfouknul komplet zadni brzdy na Roomsteru, v klidu pracicka, zitra zas pohnu se Stadakem trochu.

-> Jarda - zrušená registrace 18.05.20 18:26:40: origo kus z vrakáča som už mal a nevydržal
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.05.20 18:38:28: aj mne škodovka chytá na brnk...takže tým to nebude.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.05.20 18:38:28: aj mne škodovka chytá na brnk...takže tým to nebude.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 18.05.20 18:38:28: mne skodovka chyta na brnk...a vzdy tak kazda chytala...
Neni to spis tim, ze felda chytne hned a u skodovky se s tim ten starter trapi delsi dobu?
-> minno 18.05.20 11:58:24: moje ma 350tis.km, tak jak to bylo vzite z feldy a pry nikdy nemenena a veril bych, protoze byla zoxidovana stejne jako ten starter, tak asi jedine kup neco origo na vrakaci
-> Jarda: mne tie cievky odchádzajú ako na páse:
- r. 2010 pri 136 tkm: celý nový CZ štartér
- r. 2013 pri 187 tkm: po 51 tkm KO cievka :(
- r. 2017 pri 248 tkm: po 61 tkm KO cievka :(
- r. 2020 pri 276 tkm: po 28 tkm KO cievka :(
Takže štartér má 140 tkm, motor funguje bezvadne, ale spotreboval už 3 cievky. Najdlhšie vydržala stará jazdená cievka demontovaná z jazdeného felda štartéra - 61 tkm. A tá súčasná (nová CZ Magneton) najmenej - len 28 tkm.
- r. 2010 pri 136 tkm: celý nový CZ štartér
- r. 2013 pri 187 tkm: po 51 tkm KO cievka :(
- r. 2017 pri 248 tkm: po 61 tkm KO cievka :(
- r. 2020 pri 276 tkm: po 28 tkm KO cievka :(
Takže štartér má 140 tkm, motor funguje bezvadne, ale spotreboval už 3 cievky. Najdlhšie vydržala stará jazdená cievka demontovaná z jazdeného felda štartéra - 61 tkm. A tá súčasná (nová CZ Magneton) najmenej - len 28 tkm.
-> minno: ja s tema civkama fakt problem nemam, udelal jsem tu upravu s relatkem a parada, jen o to zavadim a startuje, ale ja mel problem s prechodakem nekde v orisku spinacky
Jinak jsem resil ten volnobeh lekru na MTX cervenym, bylo to elmag ventilem volnobehu, jeste jsem to meril - civka OK, napeti tam bylo, ale pak zkousim odpojovat a pripojovat a ono to necvakalo, tak jsem to vyndal a pripojil na baterku a opravdu nesepnul, tak jsem s nim klepnul a uz spinal, dam to do karbecu a nic, tak jsem ho zas vyndal, procvakal na baterce a chodil - volnobeh uz drzelo, jen nevim az k tomu prijdu za par dni, jestli bude chodit...
Jinak jsem resil ten volnobeh lekru na MTX cervenym, bylo to elmag ventilem volnobehu, jeste jsem to meril - civka OK, napeti tam bylo, ale pak zkousim odpojovat a pripojovat a ono to necvakalo, tak jsem to vyndal a pripojil na baterku a opravdu nesepnul, tak jsem s nim klepnul a uz spinal, dam to do karbecu a nic, tak jsem ho zas vyndal, procvakal na baterce a chodil - volnobeh uz drzelo, jen nevim az k tomu prijdu za par dni, jestli bude chodit...
Dnes so mnou škodovka pekne vypiekla :-(
Spínač reduktorového štartéru (elektromagnet) opäť v háji. Už tretí kus. Tentoraz vydržal 2,5 roka. A to som pred 3 mesiacmi upravil zapojenie štartéra cez relé.
Takže buď to už bolo načaté, alebo to s pripojením elektriky vôbec nesúvisí a sú to proste všetko šmejdy.
Čo kúpiť nové, Čínu? Origo už aj tak nikde nemajú...
Takže neštartujeme.
Už včera sa to začalo srať. Prvé pokusy v garáži ani ťuk. Potom to už naskočilo. Dnes pred 270 km výletom to fungovalo normálne a naštartoval som na prvý šup. Pre istotu som si vzal ale so sebou starý náhradný štartér.
Po 130 km som vypol motor, skúšam štartovať a ani ťuk... Ale meniť sa mi to nechcelo, tak som skúšal a možno na 50. pokus sa to chytilo, ale dvakrát len škrk po zuboch, až potom sa to už zasunulo a roztočilo normálne...
Potom som to už radšej nevypínal, no cestou domov ako na truc začalo chvíľami strašne trhať s motorom, skapínalo to... No fasa a veľká premávka za mnou aj predomnou, dať to na kraj nebolo kde... :-( Dúfam, že prevodovka si to moc neodniesla od toho trhania. Nakoniec som ale aj tak musel doplachtiť na krajnicu, lebo inak sa už nedalo... Štartér KO a ešte aj motor prestal poslúchať do toho. Takýto problém s motorom som už raz dávnejšie mal, príčinou bol jeden zle zaletovaný káblik k Pinu do RJ... to som opravil a bol pokoj. Teraz som odpojil a nazad pripojil celú päticu, na 50.ty pokus zas naštartoval a zvyšok cesty som už zašiel v pohode....Takže zas asi nejaký zlý kontakt a preto to blblo zas. Musím to celé prejsť. Dosť, že mi benzín nedošiel, už tam boli ku koncu len výpary. Tankovať v takomto stave auta sa mi veľmi nechcelo.
Spínač reduktorového štartéru (elektromagnet) opäť v háji. Už tretí kus. Tentoraz vydržal 2,5 roka. A to som pred 3 mesiacmi upravil zapojenie štartéra cez relé.
Takže buď to už bolo načaté, alebo to s pripojením elektriky vôbec nesúvisí a sú to proste všetko šmejdy.
Čo kúpiť nové, Čínu? Origo už aj tak nikde nemajú...
Takže neštartujeme.
Už včera sa to začalo srať. Prvé pokusy v garáži ani ťuk. Potom to už naskočilo. Dnes pred 270 km výletom to fungovalo normálne a naštartoval som na prvý šup. Pre istotu som si vzal ale so sebou starý náhradný štartér.
Po 130 km som vypol motor, skúšam štartovať a ani ťuk... Ale meniť sa mi to nechcelo, tak som skúšal a možno na 50. pokus sa to chytilo, ale dvakrát len škrk po zuboch, až potom sa to už zasunulo a roztočilo normálne...
Potom som to už radšej nevypínal, no cestou domov ako na truc začalo chvíľami strašne trhať s motorom, skapínalo to... No fasa a veľká premávka za mnou aj predomnou, dať to na kraj nebolo kde... :-( Dúfam, že prevodovka si to moc neodniesla od toho trhania. Nakoniec som ale aj tak musel doplachtiť na krajnicu, lebo inak sa už nedalo... Štartér KO a ešte aj motor prestal poslúchať do toho. Takýto problém s motorom som už raz dávnejšie mal, príčinou bol jeden zle zaletovaný káblik k Pinu do RJ... to som opravil a bol pokoj. Teraz som odpojil a nazad pripojil celú päticu, na 50.ty pokus zas naštartoval a zvyšok cesty som už zašiel v pohode....Takže zas asi nejaký zlý kontakt a preto to blblo zas. Musím to celé prejsť. Dosť, že mi benzín nedošiel, už tam boli ku koncu len výpary. Tankovať v takomto stave auta sa mi veľmi nechcelo.