-> King: Hm, mám tentýž systém LPG
V autě je od roku 2006 a zatím jediné, co jsem "zmršil", je, že jsem nalomil jedno "ouško" odlitku víka (viz foto - šroub uprostřed snímku) při třetí výměně membrán - mezi víkem a membránou stále lehce prolínala chladicí kapalina, tak jsem to trošku víc dotáhl...

Holt zvyk ze škodováckých Al odlitků - ten italský odlitek je z nějakého křehčího hliníku a také mám dojem, že e více náchylný na oxidaci, ale to je spíš způsobeno strukturou povrchu odlitku - není hladký jako ty z ČSSR, ale jakoby tryskaný.
Nakonec jsem prolínání vyřešil tmelem mezi membránu a víko.
Trochu vítr u tohoto reduktoru mám z nátrubku podtlaku, který je zašroubován do plastového víčka membránky podtlaku - ten spoj ve mně nebudí důvěru, už jsem jej raději pojistil lepidlem, ale i tak...
...a co jsem záhy z tohoto systému vyhodil, byl směšovač - ten s jednou velkou kulatou dírou, kvůli kterému je provrtaný filtrbox a víko karburátoru - jedinou jeho výhodou bylo, že nezvyšuje filtrbox, ale jinak to byla samá negativa - zničený filtrbox, neustále se vykvedlávající přichycení k víku a povolování nátrubku na hadici (velká páka těžké přívodní hadice LPG). Nahradil jsem jej nějakým dvoudírovým mixem - vybral (a upravil) jsem ze zásob ten, který měl největší díry...
Kdybys někde našel nějaký pozůstatek tohoto LPG systému, tak bych se ho ujal - zrovna na reduktor nemám kromě membrán a o-kroužků nic v záloze...