skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> T: Kdyby bylo všecko tak jednoduchý,byl bych prvni kdo by to měl doma. Zavodni BBS byly stejne hezčí..
Tyjo jedna vrtačka tolik radosti ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> King: Nojo, kde jsou časy, když autodráha nebo vláčky pro děti byly napájeny autotrafem
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: U vrtacky to docela chapu, ale u audiokomponentu s kovovym plastem a ve tride II je spousta opatreni, ktery moje predstavy o bezpecnosti plne uspokojujou, takze muj preamp i oba koncovy zesiky jsem konstruoval ve tride II. Je tam namatkou bezpecnostni trafo s lepsi izolaci mezi primarem sekundarem, vsechny primarni kabliky musej mit dvojitou izolaci, vsechny casti pred primarem trafa (filtr, softstart, pojistky...) museji mit i vevnitr plastovej kryt a jsou prisnejsi pozadavky na minimalni vzdalenost zivejch casti od šasi. Nic nebrni a jako bonus se clovek vyhne problemum se zemnima smyckama.
-> StepaNoFUN: Říkám si, že se do tý plastový části dostane na stěny kovovej prach, kterej spojí motor (prostor motoru) s kovovou části a pak při závadě na motoru bude kovová část pod napětím...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pokud je ta izolace udělaná dobře, tak není problém... To je jako hodnotit IP25 u bojleru. Bylo mi řečeno - jsi zkušebna? Nejsi tak drž hubu a zapoj to nad tou vanou.
BTW - pro tu prdel můžu zkusit starou Narexku (tu modrou) zkusit na izolaci napětím 2,5kV... Myslím, že projde. ;-)
BTW - pro tu prdel můžu zkusit starou Narexku (tu modrou) zkusit na izolaci napětím 2,5kV... Myslím, že projde. ;-)
-> StepaNoFUN: Jo už rozumim :-) Celkově spotřebiče, který jsou třída 2 a maj kovové vnější části, ve mě úplně důvěru nebuděj...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to byla ta inovovaná verze. To co dával NVM je hliník. ;-) A to byla třída I. ;-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 10.12.20 19:01:28: Tyvoe, tu jeste nekde mam asi ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN: Jo, je to plast, ale převodovka je kov. To mě nenapadlo z tý jeho fotky... S jinou takovou vrtačkou jsem se nesetkal.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Není ta Tvoje plastová? Myslím plášť motoru.
Tahle vypada duveryhodneji no... Ale taky je kovova z casti.
-> MVM: tu vrtačku mám doma v zánovním stavu i s krabicí a vším, co k ní patří.
-> MVM: Nevyřadil. Ale nepodepsal bych se pod to. Řekl bych, že to jsem neviděl, změřil izolaci a odpor PE a vrátil vám to.
Jako ale třeba prodřený a popraskaný prodlužováky jsem klukům v práci rovnou stříhal po metru.
Nebo když si nějakej ko*ot koupí 2 žilovej prodlužovák a protože mu tam nejdou všechny vidlice, tak odbrousí ty zarážky, takže provozuje vše bez PE. :-D To pak má stejnej osud, jen to vidím.
Jako třeba nesmí bejt redukce z 32A zásuvky na 16A zásuvku. Ty prostě říkám, že jsem neviděl...
Jako ale třeba prodřený a popraskaný prodlužováky jsem klukům v práci rovnou stříhal po metru.
Nebo když si nějakej ko*ot koupí 2 žilovej prodlužovák a protože mu tam nejdou všechny vidlice, tak odbrousí ty zarážky, takže provozuje vše bez PE. :-D To pak má stejnej osud, jen to vidím.
Jako třeba nesmí bejt redukce z 32A zásuvky na 16A zásuvku. Ty prostě říkám, že jsem neviděl...
-> StepaNoFUN:
Ale to platí i pro případné prodlužovací přívody![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Ale to platí i pro případné prodlužovací přívody
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: No jak to čtu, Ty bys nam vyřadil pulku veci v dílně
Dobře, berujako dobrou radu polepšim se..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MVM: Zahazovat ji nemusíš. Jen je dobrý alespoň občas změřit odpor uzemění z vidlice kabelu proti plášti a dělat s tím radši v rukavicích a ne ve vlhku. ;-)
A ideálně to mít v zásuvce chráněný chráničem 30mA. ;-) To sice dostaneš ránu, že si sedneš na zadek, ale nezabije Tě to.
A ideálně to mít v zásuvce chráněný chráničem 30mA. ;-) To sice dostaneš ránu, že si sedneš na zadek, ale nezabije Tě to.
-> Tomaso435 10.12.20 18:09:23: Nemusí to bejt pravda. Pokud to má jen 2 žilovou šňůru (z výroby) a označení spotřebiče třídy II (2 soustředný čtverce), tak je to v pořádku.
Další věc, co nesmí bejt je, když někdo utrhne vidlici u vrtačky a dá tam nějakou univerzální šroubovací. Na spotřebiči třídy II zase striktně - 2pólová vidlice a nerozebírací.
Další věc, co nesmí bejt je, když někdo utrhne vidlici u vrtačky a dá tam nějakou univerzální šroubovací. Na spotřebiči třídy II zase striktně - 2pólová vidlice a nerozebírací.
-> StepaNoFUN 10.12.20 18:28:24: Teď jsi me celkem dostal.. no ja nevim, delali jsme s ni roky na baraku. Je totiz lehká. Jasne dneska uz vic pouzivam aku. Ale umrela mi baterka s tim kotouckem tak jsem vzal prvnico byla po ruce
Tak ji mam zahodit.. ? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> MVM: Já jsem takovouhle (funkční, jen měla sjetý uhlíky za pár korun) vrtačku dostal jako prcek, když je z tohohle důvodu vyřezovali ve fabrice. Ustřihli mi od ní kabel a vrtal jsem si s ní do písku. :-D Protože se vědělo, že za několik let budou zakázaný definitivně, tak při jakýkoli (i sebemenší) závadě se vyhazovaly a nahrazovaly novejma. :-)
Spravne. Spotrebice tridy I drzeny v ruce jsou zakazany. Uz asi tak 30 let.
-> Tomaso435:
No, když máš věc kterou nemusíš držet oběma rukama, tak máš furt ještě naději se zachránit.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
No, když máš věc kterou nemusíš držet oběma rukama, tak máš furt ještě naději se zachránit.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> StepaNoFUN 10.12.20 17:39:16: jestli se toto nesmí používat tak to babička muže rovnou zahodit šlehač mixér a pulku kuchyně co je kovová s látkovou šňůrou :-D .. no a já čkd 5kg vážící vrtačku kterou nezastavíš ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> palinator: to ale neplatí len pre tú vrtačku nie?
-> suri:
Tipuju, že je to spotřebič třídy 1. A když se ti rozžmoulá uzemnění a dojde k poruše izolace, zabije tě to.
Tipuju, že je to spotřebič třídy 1. A když se ti rozžmoulá uzemnění a dojde k poruše izolace, zabije tě to.
-> StepaNoFUN 10.12.20 17:39:16: Tátu jednou pěkně chytila a zachránil ho až děda, který přiběhl a vytáhl ji ze zdi. To jsem ještě nebyl na světě. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MVM: Dobrá historie ta vrtačka. :-D Víš o tom, že se to už nesmí používat?
-> Tuner#2: Tohle je z Cayena Turbo. No kol je malo, bud dobry a nebo uplne rozstipany..
-> MVM 10.12.20 14:34:59: Když mě se tyhle moc nelíbí, nenašlo by se zadní z 997.2 GT3RS s centrální maticí? To bych si na zdi a nebo jako stolek dokázal představit
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MVM: To se Turbí kola povalujou po škarpách? Asi jezdím po špatných silnicích. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Mam tu už nějakej patek nějaký disky, tak po večerech kdyz se mi bude chtit udělám dva stolky. ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.12.20 21:40:04: Hele a nepřemýšlel jsi nad tím, že bys šel filosofovat o zdegenerovanosti virtu na Facebook, když ti tam lidi tak dobře naslouchají, zatímco tady se setkáváš jen s nepochopením?
-> kpt.Budha 09.12.20 09:15:48: nepochopil jsi to tak jak bylo myšleno...
Reagoval jsem zejména na tento příspěvek -> Tomaso435 07.12.20 15:37:05: , který prostě považuji za totální blbost od někoho, kdo ani ten FB ve finále nepoužívá.
Zároveň jsem tady napsal čtyři hlavní důvody: -> Tuner#2 - zrušená registrace 08.12.20 11:54:01:
To, že se diskuze postupně stočila jen k jednomu důvodu a ještě tady Syny opět předvedl své soudy a ví co já si myslím a co bych chtěl je fakt úsměvné... Tak nějak mě to znechutilo i cokoliv dál vysvětlovat, protože ty důvody jsem zde už ostatně napsal všechny v postu na který jsem dal link.
P.S.: Nějaké tipy Tě pošlu do SZ.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Reagoval jsem zejména na tento příspěvek -> Tomaso435 07.12.20 15:37:05: , který prostě považuji za totální blbost od někoho, kdo ani ten FB ve finále nepoužívá.
Zároveň jsem tady napsal čtyři hlavní důvody: -> Tuner#2 - zrušená registrace 08.12.20 11:54:01:
To, že se diskuze postupně stočila jen k jednomu důvodu a ještě tady Syny opět předvedl své soudy a ví co já si myslím a co bych chtěl je fakt úsměvné... Tak nějak mě to znechutilo i cokoliv dál vysvětlovat, protože ty důvody jsem zde už ostatně napsal všechny v postu na který jsem dal link.
P.S.: Nějaké tipy Tě pošlu do SZ.
-> dragon_cb_cz: trochu jinak, nevim do kdy Suzuki vyrabelo jeden model ve vic tovarnach, ted to maj vic sjednoceny, Vitary a S-Crossy se vyrabej v Madarsku, Swift, Ignisy, Jimny v Japonsku, dalsi nevim :)
-> U-Geen 09.12.20 14:00:26: Aha, já myslel, že sporty jsou exkluzivnější zboží. Trojkový jsou myslím jen japonský.
-> Venca.: takze turecka toyota je v pohode?
![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Venca.: nestezuju si (ani manzelka co ma druhyho Madara), narozdil od poslednich dvou rejzi vyrobenejch v Japonsku :-)
-> U-Geen 09.12.20 14:00:26: Nejhorší kombinace ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: rejže vyrobená v Madarsku :-)
-> U-Geen 09.12.20 13:45:04: SSS2 je ale pravověrná rejže, ne?
-> Venca. 09.12.20 13:30:23: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml 09.12.20 13:09:02: Vím. Jak píše -> darklord 09.12.20 13:23:27: , trochu rejpu
I když se dneska často JDM používá volně pro libovolného japonce, tak sensu stricto to znamená jen japonce vyrobeného pro domácí (japonský) trh.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml 09.12.20 13:09:02: Vím. Jak píše -> darklord 09.12.20 13:23:27: , trochu rejpu
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Venca.: tj, jeste ze postupne prechazim na madarsko :-)
-> vhml: -> Luky: Ale japonský stroje stroje sem v podstatě patří, neb mají stejné vlastnosti jako původní škodovky - koroze, pořád s tim něco je a spousta úprav potřeba ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: dragon podla mna narazal na vyznam skratky JDM, a do toho naozaj lavostranne auta nespadaju.
-> dragon_cb_cz 09.12.20 12:50:39: nějakýho japonce už doma mám
-> dragon_cb_cz: volant se dá většinou přendat doleva ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)