Začala sa mi vyskytovať zaujímavá porucha. 10 rokov používam tú istú elektrocentrálu s tou istou flexkou. Centrála je trvalo 900W, špičkovo 1kW, flexka Makita má myslím 720W.
V nedeľu som takto normálne fungoval a zrazu mi centrálu po zapnutí flexy začalo vypínať - červená kontrolka preťaženie.
Chybu hľadať skôr vo flexe, alebo v centrále? Vŕtačka okolo 500W funguje normálne.
Inú flexu s podobným odberom nemám možnosť vyskúšať.
Teraz ma napadlo, ešte vyskúšam tú flexu v "normálnej" elektrike. Ale zadretá nie je, rukou sa točí ľahko, aj chvíľu má chuť bežať, no hneď sa to vypne.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Tak Yeti má na dva roky zase pokoj od STK, emise parádní, stejné jako dva roky a 40 000 km dozadu, kouřivost 0,02 a sířka pásma kouřivosti 0,00... Na 150 000 km docela pěkný výkon... Tak snad bude ještě chvilku spokojeně chrochtat...
-> Jarda/felda 07.07.21 09:21:04: aha, to bude ono..., diky, ale ze u toho bingo lambda to nikde nevidim...
-> Jarda - zrušená registrace 07.07.21 07:18:24: otáčky na přepínání 

Jeste jsem schemata teda nestudoval, ale koukal jsem, jak mam lpg, bingo lambda zapojene ve felde 1.3 mpi s bilou kapotou a na lambdu to je napojene v konektoru RJ motoru, ale vstriky odpojuji nekde ve svazku, to nejde taky na te RJ? Potom jeden kablik toho blitzu byl napojen u te 1.6 na civku, to nevim teda proc...
A za 300,- koupil narazak v laku
Jeste zapojit denni svetla, pridavne dalky a domontovat LPG, davam BRC Blitz, co jsem mel v 1.6
Jinak spotrebu mam 5,7 a na dalky 5,3 takze to takova uspora nebzde, ale 50h na km dobrejch, to zaplati na tomdle voze servis.

Jeste zapojit denni svetla, pridavne dalky a domontovat LPG, davam BRC Blitz, co jsem mel v 1.6
Jinak spotrebu mam 5,7 a na dalky 5,3 takze to takova uspora nebzde, ale 50h na km dobrejch, to zaplati na tomdle voze servis.
-> Jarda - zrušená registrace 05.07.21 15:58:04: To si vubec nevybavuju - leda, ze bych ho nekdy oznacil za buznu, ve smyslu debila, kterej rad buzeruje
Trikolka je epesni, ja mel modrou...ale uz si nevybavuju, jak to melo resenou zadni napravu z hlediska prenosu kroutaku :-)

-> Jarda: a myslíš že na tom bude jezdit? az dosahne na pedaly tak uz bude davno na obyc odrazedle litat ze za nim nebudes stihat utikat 
hmm ted koukam na th druhou fotku a cucim teda, mam doma nejakou vetsi teda

hmm ted koukam na th druhou fotku a cucim teda, mam doma nejakou vetsi teda

konecne neco poradneho - zrenonoval todle vozidlo :)
prekvapilo me, ze kvuli absenci diferaku ma pohon jen na jedno zadni kolo
tak premyslim mu z toho udelat 3x2
Zelena pacific metaliza (ted nemam na feldu) a zluta, kterou jsem loni strikal rizeni na rapidu.
prekvapilo me, ze kvuli absenci diferaku ma pohon jen na jedno zadni kolo



Zelena pacific metaliza (ted nemam na feldu) a zluta, kterou jsem loni strikal rizeni na rapidu.
-> King 05.07.21 08:25:44: coz uz jsem skoro udelal, teda bez chyceni pod krkem a rekl mi, ze kdyby byl takovej curak, tak ze by me za to vyrazil, no a novej kolega na to potichounku, jo jasne, ale jeste blbej curak, bys musel bejt, jenze sef ma velmi dobrej sluch a musel se jit uklidnit :)
A vis, ze jsi tu mel jednou takovou narazku k praci o vikendu, no a on sef snad opravdu bude teplej. Nechapu, ze jsi na to prisel o par mesicu driv, nez ja
a to ho znas jen z meho vypraveni.
A vis, ze jsi tu mel jednou takovou narazku k praci o vikendu, no a on sef snad opravdu bude teplej. Nechapu, ze jsi na to prisel o par mesicu driv, nez ja

Ja teď pokládám další část lina a protože je to tady hodně členité, schody, zábradlí, samej výklenek a dveře, tak to musím mít na milimetry přesně. Mno a nebyl bych to já, kdybych u toho nenadával jako prase.
Už jsem vyčerpal všechny gynekologický termíny a i něco z pornografie.

-> Jarda - zrušená registrace 05.07.21 06:27:31: Coz je ale tva volba...
-> Jirik_Tuňák1983: Asi takhle - tohle mame asi spolecny (taky mezi mejma predkama neni zadnej diplomat :-), ale narazim na takovy ty manazersky kecy typu "nedelej mu advokata ", na ktery jsem zvlast vysazenej.
-> Jarda - zrušená registrace 05.07.21 06:27:31: Jo, to uz nejakej cas registruju a mit neco takovyho nad sebou, tak jak se celej zivot prsim, ze dokazu resit konflikty nenasilne, takovyho mamrda bych nejspis musel vyřvat a chytit pod krkem
-> Jarda - zrušená registrace 05.07.21 06:27:31: Jo, to uz nejakej cas registruju a mit neco takovyho nad sebou, tak jak se celej zivot prsim, ze dokazu resit konflikty nenasilne, takovyho mamrda bych nejspis musel vyřvat a chytit pod krkem

-> King 03.07.21 12:51:14: To nevím, jak to máš ty, ale já rád řeknu co si myslím. Nic víc bych za tím nehledal. A když si někdo nechá srát na hlavu, ještě se tím chlubí a je od přírody pohádkář, tak mi to bohužel poněkud vytáčí.
I když je mi do toho samozřejmě pizzu.
I když je mi do toho samozřejmě pizzu.

-> Nwkt 03.07.21 10:31:21: kalibracia je za par supov...ale cena tych radarov a ich drziakov...je ina hra.
Ale ked mas na auto za 90tisic tak to bud poriesi havarijka alebo majitelova penazenka.
Ale ked mas na auto za 90tisic tak to bud poriesi havarijka alebo majitelova penazenka.
-> Jirik_Tuňák1983 03.07.21 00:38:49: Ja treba zase nesnasim, kdyz chlap miva vykyvy nalad a dalsi symptomy premenstruacniho syndromu
Praskani izolaci a nasledne zalomeni licny po 10 vice letech smrdlani se kabelu v pruchodkach dveri je proste fakt (viz ostatni) a nevyhejba se ani mnichovsky fabrice na vrtule. Specialne svazky do 5. dveri u E61 jsou smutna klasika.

-> Jirik_Tuňák1983 03.07.21 00:38:49: Všechny ty kabely mají bužírky z nějakých ekosraček. Nejhorší je když se dveře neotvírají, typicky u zadních. Pak to praská častěji
-> SO545 03.07.21 07:50:35: Jo to je super práce a ještě když u toho rozkalibruješ radary, tak další € za kalibraci 

-> Nwkt 02.07.21 22:06:10: komplet bizuteriu okolo motora...chladice , hadice , topenie a nejaka ta elektrika...
Sice starter piamo nie ale taka hadica s kompresora klimy je neskutocna mnamka.
Je tu menej miesta ako na Q7 ale zase vymyslene je to ovela lepsie.
V dieloch je 8000e bez DPH a zdaleka nekoncime.
Sice starter piamo nie ale taka hadica s kompresora klimy je neskutocna mnamka.
Je tu menej miesta ako na Q7 ale zase vymyslene je to ovela lepsie.
V dieloch je 8000e bez DPH a zdaleka nekoncime.
-> U-Geen 03.07.21 00:10:34: po feldu s tim problrm nebyl, pak uz jo...
-> růža 03.07.21 01:20:18: hele, ja to uz ani nectu, proste jsou tu lidi, ktery nema cenu resit, jako tohodle trolika

-> růža 03.07.21 01:20:18: hele, ja to uz ani nectu, proste jsou tu lidi, ktery nema cenu resit, jako tohodle trolika

-> Jirik_Tuňák1983: Tak "u vás" mělo být myšleno, jako narážka přímo na Jardu? Já myslel, že jde o poukázání na to, že ty jezdíš v autech zahraničních značek (Francie, Itálie), zatímco Jarda tu promývá především svoje Octávky, popř. Fabii. Takže rozdíl v možnosti závad tu je.
Jinak, pokud ti přijde, že mám potřebu tady za Jardu mluvit, tak opravdu ne. Uznávám, že mě útoky na něj mrzí, že jsme oba kluci z Vysočiny, a v mnoha věcech ho chápu. Ale opravdu nemám potřebu se stavět do role obhájce. Jen mi je to prostě nesympatické. Spousta lidí je schopna ho tu tolerovat, tak poprosím, aby si to taky zkusil. Díky
Jinak, pokud ti přijde, že mám potřebu tady za Jardu mluvit, tak opravdu ne. Uznávám, že mě útoky na něj mrzí, že jsme oba kluci z Vysočiny, a v mnoha věcech ho chápu. Ale opravdu nemám potřebu se stavět do role obhájce. Jen mi je to prostě nesympatické. Spousta lidí je schopna ho tu tolerovat, tak poprosím, aby si to taky zkusil. Díky
-> růža 03.07.21 00:23:51: Co je na "u vás" myšleného jako u koncernu tak choulostivého?
Jinak nebudu popírat, že mne ty neuvěřitelné příběhy, které se tu člověk dočte, nedráždí, to bych kecal.
A ještě alergičtější jsem na to, když se někdo pasuje do role samozvaného tiskového mluvčího a za někoho něco řeší, aniž by o to byl dotyčným žádán.
Jinak nebudu popírat, že mne ty neuvěřitelné příběhy, které se tu člověk dočte, nedráždí, to bych kecal.
A ještě alergičtější jsem na to, když se někdo pasuje do role samozvaného tiskového mluvčího a za někoho něco řeší, aniž by o to byl dotyčným žádán.
-> Jirik_Tuňák1983 02.07.21 22:18:16: No jó pane, když vy, moc nám tu nenajíždíte kilometry. Jenom tak mimo téma, čím ti Jarda ublížil, že máš poslední dobou potřebu se do něj trefovat? Jinak zpět k věci, např. Fabia 1. generace, tam se káblíky lámají, jak rohlík na strouhanku. Permanentní problémy...
-> dragon_cb_cz: bohužel potvrzuju :-) snad s vyjimkou 120ky
-> Jirik_Tuňák1983 02.07.21 22:18:16: Buď rád. Je to dost běžné, napříč značkami...
-> Jarda - zrušená registrace 02.07.21 19:21:43: V životě jsem neřešil zlomený jakýkoliv kabel v průchodce. Nevím tedy, z čeho ty kabely dělají u vás.
-> dragon_cb_cz: O1 to určitě ošetřený má. Stalo se mi, že jsem ze sluníčka přeparkoval do stínu (asi hodinu před odjezdem) a furt to ukazovalo ten nesmysl z toho sluníčka na černým autě. Teplota se (o polovinu) změnila až po asi 1,5km jízdy.
-> SO545 01.07.21 21:16:57: Měníš startér? 

-> StepaNoFUN: Saab (nebo minimálně ty starší, u novějších jsem to moc nezkoumal) to nijak extra ošetřený teda nemají - ten pokles po rozjezdu je normálně vidět. Ale spíš než od chladiče je to podle mě od silnice teda.... chladič je dost daleko a o dost výš.
-> SO545: -> dragon_cb_cz: Akorát, že to maj ošetřený softwarem, Takže se teplota nezmění dokud se pořádně nerozjedeš, nebo to nestojí hodně dlouho. Někdy je to kontraproduktivní (auto na sluníčku a popojetí o pár metrů do stínu), ale většinou to funguje a sálající teplo z chadiče to eliminuje.
Na bejvalým služebáku jsem měl čidlo od uni teploměru nacpaný v krytu lemu LP blatníku a ukazovalo to docela přesně.
Na bejvalým služebáku jsem měl čidlo od uni teploměru nacpaný v krytu lemu LP blatníku a ukazovalo to docela přesně.
-> minno: Saaby ho mají ve spodní části předního nárazníku - uprostřed mezi větracíma mřížkama.
-> minno 02.07.21 13:46:35: skoro vsetky auta to maju v oblasti vystuhy za pred.naraznikom.
Standardne umiestnenie. Asi vedia preco.
Standardne umiestnenie. Asi vedia preco.
-> minno 02.07.21 13:46:35: podobne to ma i felda - nekde u mlhovky, ale tc6 umi korekce teploty u stojiciho auta, kdyz to ovlivnuje teplo od motoru
-> Jirik_Tuňák1983 02.07.21 17:04:53: zajimave, ale jen dalsi lamajici se kablik v pruchodce
-> Jirik_Tuňák1983 02.07.21 17:04:53: zajimave, ale jen dalsi lamajici se kablik v pruchodce

-> minno 02.07.21 13:46:35: U aut to bývá běžně v zrcátku. 

Dajte tip, kde u predomotorového predohrabu je najlepšie umiestniť snímač vonkajšej teploty k teplomeru? U škodovky ho mám schovaný v ľavom rohu za výstuhou predného nárazníka a OK.
Já si včera hrál na gynekologoproktologa, tahal sem na Scenicu III klima kompresor. Raději dvoje rozvody na rotace..

-> Klubko_ 27.06.21 23:09:45: taky ji chci vyzkouset, ted delam brzdy komplet na 136 rapidu, taky nerez pustky, vsechny trubky nove, tak ju asi dam...
vyměnil zadní prasátka, složil předek, odvzdušnil a vyměnil hadici k posilovači.
Mimo brzdy rozchodil všechny zámky a stahovačky dveří, rozsvítil všechna světla, vyměnil lucasy za funkční a spousta dalších drobností
Mimo brzdy rozchodil všechny zámky a stahovačky dveří, rozsvítil všechna světla, vyměnil lucasy za funkční a spousta dalších drobností
Pri fixaci pruziny co2 na naftove octe jsem si v ni (v kufru) nechal stahovaky, ale vzdy se da si nejak poradit :) Daval jsem si horni ulozeni snr.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to sem hooodně dlouho měřil 

-> Tomaso435: Tak pokud pist nenarazi do svicky :-D
-> King 22.06.21 06:57:43: onoho času, se si na pinckovi zvyšoval výkon delší svíčkou :-D fakt do kopců bylo znát rozdílu :-D
NGK France/Japan si človek nevyberie, aké pošlú, také sú. Cenovo je to za jedno. Nemal som nikdy problém ani s France.
Iba raz problém, kedy som mal šťastie asi na fejky, krabička NGK V-Line a vnútri obyč. sviečky a fungovali zle.
Iba raz problém, kedy som mal šťastie asi na fejky, krabička NGK V-Line a vnútri obyč. sviečky a fungovali zle.
-> Kocvin: Tak tohohle sem si nikdy nevšiml. Do škodovky, BMM nebo Jawy dávám automaticky Brisk a bez problému. Do motorek automaticky NGK a nikdy sem problém neměl. Možná si výrobu "lepších" řad nechávají doma v Japonsku a ty obyč vyrábějí ve Francii?
Já tedy zase nedám dopustit na Brisk. Ve fichtlu mám nějakých 7 let Brisk N15C, najeto na ní mám kolem 35tisíc km a stále funguje. Ve škodovce a fávu mi to taky nedělá neplechu.