![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> venni: Tak pak tomu nerozumím. Psal mi to i suri.
1.3 se servem sem viděl hodně a teď jednu kucham. Vždy to byly 70A altiky s tělem pevně uchyceným na držáku. Ne 90A, ty mají jiné diodove můstky a hodně špatně se shání.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Borderer 09.02.23 14:47:20: já viděl v posilovačový 1.3 snad vždycky 90A ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Kuladmin: Tam je klasicky 70A. 90A se dával jen kvůli silnější sahaře.
-> Borderer: Měl by snad být i u feldy s posilovačem.
Neudělal sem nic, ale nevím kam to prsknout. Někdo ze slovenských kolegů tady dřív řešil díly na 90A magneton, který se dával jen do Felicií 1.3 s klimou. Může se mi ten kolega prosím ozvat, pokud tu klimu v autě opravdu má? Potřeboval bych něco vyfotit/oměřit. Dík!
-> StepaNoFUN 06.02.23 12:38:21: Jo no...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jestli se nepletu, tak by měla bejt vpravo vzadu pod světlem. A tam nic není. Ani záslepka, ani žádnej volnej konektor. Na Connectu jsem tam právě přípravu měl, tak jsem jen doplnil zásuvku. Tady jsem nic nenašel.
-> StepaNoFUN 06.02.23 12:16:40: A nemáš tam na tu zásuvku ani přípravu? Tzn. kabel a případně záslepku?
-> StepaNoFUN: Chtel sem si udelat srandu, ze tam nic neni, ale rikal jsem si, ze nebudu pokouset bystrost ctenaru ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No vidíš to... :-)
Edit: Tak mně tak napadá, že bych si z tohohle mohl vytáhnout zásuvku do zavazadlovýho prostoru. Na tu jaksi soudruzi při objednávání auta na sklad zapoměli. Nebo alespoň udělat redukci přímo ze zásuvky. Občas je maják potřeba a tahat ho až zepředu je značně nepraktické.
Edit: Tak mně tak napadá, že bych si z tohohle mohl vytáhnout zásuvku do zavazadlovýho prostoru. Na tu jaksi soudruzi při objednávání auta na sklad zapoměli. Nebo alespoň udělat redukci přímo ze zásuvky. Občas je maják potřeba a tahat ho až zepředu je značně nepraktické.
-> palinator: Myslíš jako připojit na to nějakej spotřebič a schválně jim tu baterku vycucat? Nevím jestli to novější auta nemaj nějak hlídaný. Já jsem si ji dodělával na O1, takže to mám normálně natvrdo přes pojistku. Schválně až budu mít doma Transita, tak zkusím, jestli se to po nějaký době nevypíná jako zásuvka v autě. Ale asi by nemělo. Má to bejt stálý napájení (30). Spínaný (15) je tam taky. A myslím si, že bych přes tu zásuvku zrušil i safelock...
-> palinator 06.02.23 08:59:36: no minimálně by z toho šla udělat fajnová festivalová nabíječka na telefon ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> MATTESS: Uz jo a dokonce tovarni za 500 Kc nebo kolik ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 05.02.23 16:47:01: tam není isofix?
To zírám.
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Tak to jo.
Jj Fokus MKII. MKI ma deda...
-> Milan 136 05.02.23 19:43:42: Myslím, že je to fíkus snad dokonce první generace, takže celkem jo.
EDIT: Kecám, druhá... ale i to je současník F2.
EDIT: Kecám, druhá... ale i to je současník F2.
-> saskyn2 05.02.23 19:34:55: V prvních F2 to taky nebylo značený. Byl tam na opěradle našroubovaný háček s plastovou krytkou. Ale uprostřed. Ten Ford není až takový veterán, ne?
-> Milan 136 05.02.23 17:37:13: No mělo, ale ve starších Passatech to taky není označený a v návodu je to uvedený jako kotevní pro TT pás
-> Jirik_Tuňák1983 05.02.23 17:49:27: Myslíš toho, co jezdí bez pásů?
-> Jirik_Tuňák1983 05.02.23 17:49:27: A to je kdo? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas 05.02.23 17:54:18: No jsem rad, ze na focuse to je... Jinak u transita je kotevni bod v operadle sedacky no, primo v ose...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vojťas 05.02.23 17:54:18: No jsem rad, ze na focuse to je... Jinak u transita je kotevni bod v operadle sedacky no, primo v ose...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 05.02.23 16:47:39: taky to tak mam chyceny ve fordu, na mondeo tu sadu na montaz isofixu neprodavaj. Ale mel sem to tam zahaknuty jen do prvniho vyndavani sedacek protoze k tomu je dost blbej pristup ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> StepaNoFUN 30.01.23 11:16:22: Vypadá to spíše jako zásilka z Kolumbie. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 05.02.23 17:46:15: Počkej až ti to posoudí zdejší bezpečnostní expert konstruktér. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Milan 136 05.02.23 17:37:13: Není, ten má mít kotevní místo jinde a navíc ne takto vyosené.
-> Milan 136: Jasne, ze to je na naklad
, ale tak lepsi, nez nic, ne? Ty sedacce by mel stacit jen ten isofix nebo jen pas... Tak tohle beru jako bonus.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu 05.02.23 16:47:39: Je to určitě top tether a ne oko na náklad?
Top tether by měl být označený logem/textem.
Top tether by měl být označený logem/textem.
Dokonce jsem nasel kotevni misto na top tether nebo jak se to pise.
-> vhml: Píchnul jsme tam 2 kusy oholenejch měděnejch drátů a připojil k nim nabíječku. Připojení jinýho auta, nebo baterky je riziko, že to nevydrží pojistka, protože ta baterka si dokáže brát docela dost.
-> vhml 05.02.23 15:04:32: zásuvka má přímých 12V takže tipuju že propojil auta a odemknul
-> StepaNoFUN 05.02.23 14:38:50: jakože pripojis nějakej karavan s baterkou? Nebo tam pres tu zasuvku pichnes 12V?
Už podruhé jsem využil výhody 13ti-pólové zásuvky na tažné... To je tak, když přijdete k autu, u kterýho má baterka asi 8V, centrál na dálku tudíž nereaguje a na autě nejsou zámky... :-D. Ale ta zásuvka tenhle problém řeší...
A to som včera len naštartoval škodovku po 2 mesiacoch, lebo som potreboval výjsť s autom na nájazdy a potom presunúť auto v garáži, a pred garážou pol metra snehu a ako som trochu cúvol, toto sa mi podarilo![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: ![157](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
![157](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/157.gif)
-> minno 05.02.23 10:15:03: Ale to se ti moc povedlo..![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> darklord: Výborne. Ďakujem. Nenapadlo ma, že existuje takáto možnosť. Objednané.
-> minno: www.dmpsteel.sk/din-988 akekolvek len chces, pozeraj 12ky
Nemáte niekto skladom na predaj podložky na vycentrovanie škodováckeho brzdiča?
Súrne potrebujem vyskladať 2 ks 1,0 mm a 2 ks 1,5 mm.
Súrne potrebujem vyskladať 2 ks 1,0 mm a 2 ks 1,5 mm.
-> MVM: Tak ono se ještě pořád nechá sehnat. Ale už je to finančně náročnější a není to jako housky na krámě a často to funguje asi stylem - hele pro Tebe mám, na jiný se vyseru. Ale ještě pár let bych se nedostatku dílů na Škoda OHV úplně nebál.
-> Jarda/felda: Možná by ses divil,ale kolem roku 2005 byl "vyvoj" do Národní formule. Jeden inženýr se tim zabýval a ten motor zůstal rozpracovaný.
Nakonec se série dojela s 1,4 OHV. Nicméně pri testech se líp choval "náš" motor1,4 škoda než BMW motor KRS 1200 Schnitzer se 140 PS na klice.
-> Bery:
Naskladněno mám velmi skromně. Jelikož a protože ten rozptyl originálních dílů nabral extrémně rychlý spád. Takže mam tak něco pro sebe a máloco 2x.. Takže spotřební motorsport se nekoná a každá součástka bolí.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Bery:
Naskladněno mám velmi skromně. Jelikož a protože ten rozptyl originálních dílů nabral extrémně rychlý spád. Takže mam tak něco pro sebe a máloco 2x.. Takže spotřební motorsport se nekoná a každá součástka bolí.
-> MVM:
u tebe je mi jasný, že máš i naskladněno a držíš se kultu. taky zkusím vydržet co nejdéle.
-> Jarda/felda: ani ty smajlíci to nevylepší...
u tebe je mi jasný, že máš i naskladněno a držíš se kultu. taky zkusím vydržet co nejdéle.
-> Jarda/felda: ani ty smajlíci to nevylepší...
-> Bery: To je pravda. Ač to 16V pojede jak prase,za zlomek ceny. Ovšem v tu chvíli se škodovkama končím. Protože s koncem éry OHV končí práva Škodovka. TAKŽE u mě vždycky budou Webry a OHV ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)