![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Jirik_Tuňák1983:
Prý mikro super dcera![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Prý mikro super dcera
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator 31.07.23 10:00:46: To je ta super dcera? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: Jo, kousek od nás v sobotu večer taky. Vycuclo to tartanovej povrch ze sportovního hřiště a polámalo pár stromů. U nás "jen" dost brutální downburst, polámaný stromy, strhaný všechno co vedlo vrchem i pár sloupů KO, rozházený popelnice. Vše na ploše cca 100x100 metrů, dál všemi směry netknuté.
edit: Ale líbila se mi ta vesnická sounáležitost. Mezi 21:00 - 23:00 koncert 4 motorových pil, aby byly všechny domy tak nějak v případě průšvihu přístupný.
edit: Na fcb video, kde je to pěkně chycený www.facebook.com/10000556 1554494/.../12739237932641 80
edit: Ale líbila se mi ta vesnická sounáležitost. Mezi 21:00 - 23:00 koncert 4 motorových pil, aby byly všechny domy tak nějak v případě průšvihu přístupný.
edit: Na fcb video, kde je to pěkně chycený www.facebook.com/10000556 1554494/.../12739237932641 80
Mám na sklade jednu novú kluku s vadou(hrdza) na činnej ploche ako by som mal postupovať pri záchrane?Vrhnúť sa na to šmirglom?Akým?Potom preleštiť?S čím?
vytvořil inzerát.
motor škoda Felicia připravený pro zástavbu do vozů 742 z dílny VRBA MOTORSPORT. Úprava motoru provedena s ohledem na životnost a účel do běžného provozu, motor po celkové go.
Hlava: zvětšená sedla, zvětšené sací a výfukové kanály, kompresní poměr 10,8:1.
vačka 278, kuželové pružiny ventilů.
Karburator DCOE40 FAJS, sání přes hlavu. S el. zapalovaním a svody 4-1. Výkon motoru 99PS při 6549ot/min, kroutící moment 119Nm při 5480ot/min.
video:
motor škoda Felicia připravený pro zástavbu do vozů 742 z dílny VRBA MOTORSPORT. Úprava motoru provedena s ohledem na životnost a účel do běžného provozu, motor po celkové go.
Hlava: zvětšená sedla, zvětšené sací a výfukové kanály, kompresní poměr 10,8:1.
vačka 278, kuželové pružiny ventilů.
Karburator DCOE40 FAJS, sání přes hlavu. S el. zapalovaním a svody 4-1. Výkon motoru 99PS při 6549ot/min, kroutící moment 119Nm při 5480ot/min.
video:
-> Don_pepe: právě že jsem ten den ještě tankoval.
-> Jackie: Mě to dělalo vloni něco podobnýho a byl to starej benzín, ten biobordel se z benzínu časem odděluje a tvoří úsady. Pak se cucek uvolní a něco ucpe... Naštěstí se to za chvíli uvolní samo :D
-> dragon_cb_cz: právě že mám dojem že předtim tam ta hladina taky vždy zůstala. Jak jsem psal, pumpu jsem vyměnil a beze změny.
-> Jackie: Jj vždycky mi tam zůstávala hladinka... bych tipoval že je fakt někde děravá hadička jak píše -> Pavel P.. 13.07.23 23:06:05: . Ale pokud máš filtr mezi pumpou a karbecem, tak by to snad měl podržet ventil na pumpě. Mimochodem ten filtřík jsi vyhodit nezkoušel?
EDIT: už koukám že jo. tak asi ty hadice.
EDIT: už koukám že jo. tak asi ty hadice.
A ještě dotaz. Když motor neběží, hladina ve filtříku by měla zůstat v nějaké úrovni že? A ne spadnout během chvíle.
-> Pavel P..: nezdála se, ale když už, tak asi stejně radši všechny hadice vyměnim.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak pokud tam někde něco bude, co ucpe průchod tak to mi moc nepomůže. Hadici jsem ještě stihl vyškubnout, ale tekl čistej benzín. Ještě mě napadlo, že ta hadice je dost měkká, tak jestli se třeba trochu víc nezmáčkne a ušktilo by to průchod benzínu.
-> Jackie: koukni na hadičku k nadrži jestli neni někde zpuchřelá a nepřisává vzduch..
-> Vojťas: Tak tak, podtlak tam určitě nebude
-> David29: už si z toho vypadnul
u škodarny je prece odvzdusneni hadickama z kazdy pulky do plniciho hrdla ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Nebo není v ní jen podtlak - tj nefunkční víčko nádrže?
-> Jackie: To bych neblaznil a nevyndaval nadrz, ale oddelal tu propojovaci hadici dole.
Tak minulý týden mě nechala stodváca na půl cestě. Během jízdy zacukalo a zdechlo. Po chvíli to normálně nastartovalo ale ujel jsem tak 200 metrů a znova. Měl jsem v autě náhradní cívku, tak jsem jí vyměnil, ale to samý. Tak dneska jsem měl konečně čas se na to povídat. Připadá mi to spíš že se po chvíli chodu přeruší dodávka benzínu. Tak jsem rozebral karbec, prostříkal, profoukal, beze změny. Vyhodil jsem filtřík mezi pumpou a karbecem, nic. Vyměnil jsem AC pumpu, nic. Zkusil jsem natáhnou benzín externě z kanystru a zdá se že to funguje. Takže asi nádrž dolu a bude v ní nějaký bordel.
Pátek oživil Hnědáka a dal si cestu do Prahy a zpět (cca 440 km). Ale Sněhurce to bylo líto, tak sem ji vyvezl v neděli taky a zaokrouhlil hezky tachometr :D
-> Jarda/felda: Je to možné. Znalosti do šroubku se u mě týkají jiného Škoda modelu.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 05.07.23 16:01:15: pravdu máš jen částečně, s favoritem má stejný topení pouze naftová felda, benzínový nemají kohout
-> isti 05.07.23 15:52:33: benzínový feldy maji všechny stejný radiátory
nissens má použitelný chladiče, radiátory budou taky v pohodě ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> isti 05.07.23 15:52:33: benzínový feldy maji všechny stejný radiátory
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> isti: radiátory jestli se nepletu má Favorit/Felicia stejné. Liší se jen kohoutem topení který má tuším dvě nebo tři varianty.
Ten radiátor sa líší u fel aj predface a poface?Tu je to do 97 ale žiadné info o výrobcovy
www.autodielyshop.sk/auto dielyshop/.../20358-Skoda- FELICIA-10-94-12-97-radiat or-kurenia-vsetky-benzinov e-typy
Inde nie je rozlišované iba podla motorizácie,čo napr nissens?
www.topautodiely24.sk/vyr obcovia/.../1991870
www.autodielyshop.sk/auto dielyshop/.../20358-Skoda- FELICIA-10-94-12-97-radiat or-kurenia-vsetky-benzinov e-typy
Inde nie je rozlišované iba podla motorizácie,čo napr nissens?
www.topautodiely24.sk/vyr obcovia/.../1991870
-> isti 04.07.23 22:25:00: Jako, že by se provozem takhle sama zdeformovala kvůli materiálu? To mi přijde divný... Zato ten popsaný jev se mi stal. Tuhle bych použil jedině pokud se sama vrátí do původního tvaru a guma nebude nikde jevit žádné změny. Moje vypadala po sundání taky dobře, ale když už jsem kvůli její prohlídce a doplnění tuku musel srážet ten kulickovy kloub, tak jsem dal stejně raději novou. Případný srani se s tim znovu mi za to nestálo.
-> isti 04.07.23 22:43:27: Radiátor Fa je úplně jiný, než Fel...
Radiátor kúrenia fav a fel je úplne totožný či úplne odlišný?Ak by som chcel vypláchnúť radiátor na felícii aký silný octový roztok mám spraviť?Plán je vymontovať to a nechať v tom stáť ocot 24hodín.
-> Bukaj: Pravdepodobne tam pôjdú iné poloosi ale vyskúšám tú manžetu.U tohto-> isti 03.07.23 09:03:42: mi ide o to že na jednej strany je menej masa (gumy)než na druhej a sú tam medzery ale asi to ostane takto.
-> COL: Hovoríš že to nebude kvalitou manžety?
-> isti 03.07.23 09:03:42: Nevypadá zle...
-> isti 03.07.23 09:01:07: Pokud půjde vyrovnat (bude držet tvar po sundání menší spony a srovnání manžety), tak bych jí nechal, ale spíš už bude "zvyklá" na tenhle tvar a bude na výměnu...![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> isti 03.07.23 09:01:07: Tohle mi udělala špatně utažená manžela na tom větším průměru. Když se jelo rychle, tuk lítal ven a vcuclo se to. A zas tak špatně utažený to nebylo, takže vzduch dovnitř nelezl.
-> Jumbo 03.07.23 17:23:45: ne, favo má jiný zadní silentblok než velda ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> isti: Kupoval jsem ted Gumokov na prevodovku na Formana, je stejny?
-> Jarda/felda: To sa mi nechce.
-> Jirik_Tuňák1983: Je len tuším čo to znamená,ako nemenovaná ponorka?
-> Jirik_Tuňák1983: Je len tuším čo to znamená,ako nemenovaná ponorka?
-> isti 03.07.23 09:01:07: Vypadá to, že ta manžeta implodovala, to teď hodně frčí. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> isti 03.07.23 09:05:16: tady se pro sportovní účely soustružilo silonový pouzdro a do něj silentblok ramene ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
spodný silent prevodovky,toto by som chcel vymeniť ale zase je len vika
Tento klb vyzerá že bol nedávno menený,ale čo tá manžeta?
Ak to vyrovnám tak to bude v pohode(zatial som to neskúšal)alebo je to na výmenu?
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> isti: ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dragon_cb_cz: ano, zadělal jsem nějaké díry, pak jsem se stavil ve Strašnicích, abych si nechal namíchat podobný odstín "studená bílá"...toto je původní stav....
-> j_j 26.06.23 15:31:05: Ta palubka hádám už je přelakovaná?
-> StepaNoFUN: No ja to lepil bezne ER117... Ale nechtel jsem delat velkej svar, abych moc neovlivnil tu pruzinu.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak si trhni... :-D
Nebo: eshop.chemweld.cz/elektro da-na-nezname-a-tezce-svar itelne-chem-weld-8200
Nebo: eshop.chemweld.cz/elektro da-na-nezname-a-tezce-svar itelne-chem-weld-8200