![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
-> Karlos (WIO46): fájne ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Arnold: Jo jo, modulary. Mrkni do karty, nebo na fejsbůk, tam je víc fotek.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Karlos (WIO46): to jsou mangelesy?? seknou tomu ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Arnold: To jsem rád.
-> Karlos (WIO46): to se mi líbí ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Užovka po. Během tří let naprosto zvětral lak, nějak to spadlo k zemi a jsou na tom nějaký tuzinkový kola.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> itchy: ja ju potom kupim od teba a zoderem ju pri prevoze skladovych zasob ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> itchy: ved je to na tebe.. samozrejme do renovácie sa nemôže pustiť každý, potrebuješ na to veľa penazí a hlavne času
a samozrejme sú prednejšie veci ako autá ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Martin NM: tak dozivotna renovacia skodoviek nie je cielom mojho zivota, su aj prednejsie veci a je to velka raroha, na to aby som ju dal do povodneho stavu bude musiet mat vela stastia ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> itchy: tak určite by bolo dobré to zrepasovať... ale to závisí iba od teba, len dúfam že sa nerozhodneš pre šrotovisko ![51](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
![51](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/51.gif)
-> Martin NM: isla tam 2cm lisovana doska a zinovany plech, snad to chvilu vydrzi, ptoom uvidim ci repas na veteran, srot, alebo predaj
-> itchy: ja by som tie dosky radšej vymenil hned, aby sa ti nestalo že náklad budeš mať pod korbou...
zbytek hadice k posilovaci ze skodarny poslouzil i v novejsi octe
takze uz mi to neprisava falesnej vzduch a lip posiluje ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> alpin: ved aj btava je dost nizka ,myslim ze mne by sa to na fele nestalo
-> castrol: nejaký pretekár si dal na už od výroby nízku mareu športový podvozok, po druhej vani si to rozmyslel
-> castrol: to teda![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> alpin: ved to
-> Vojtisek: jj na fiat je to drahota
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> castrol: tolik?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> castrol: to si ešte dobre obišiel s plechovou , td a jtd už majú dyg-hliníkové
-> m8rinek 27.03.13 22:24:45: Jasný, už tuším kam vítr vane ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Joo nějaká taková vačka z klacíku tu je... Ale pro tohle použití se uplně nehodí...
-> m8rinek 27.03.13 21:15:44: Aha, já myslel, že tam bude něco víc než 260tka, mám pocit, žes tu psal něco o Argentině žes kupoval. S 260tkou to může mít to co tu zaznělo to bych v tom případě nevyvracel.
Myšlenka je jednoduchá, prodloužit špajz a využít víc spodek...
-> TTomas: prave, ono to jede vsude a nikde :-)
-> vhml: Ja ji jezdil v erkomotoru a nemohl jsem si ji vynachvalit. Prislo mi, ze jede pekne dole i nahore. Ted jsem dal 300/300, tak uvidime:)
-> TTomas: jenze 280tka obecne je divna vacka. To nejede dole ani nahore. I když ji sám mám a nemuzu si ji vynachvalit. Ale na poklidnej výlet je to moc a na nejakej velkej sport málo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> TTomas: 280 jsem měl a už asi ne, chci s tim pocestovat v poklidu, s 280 by to chtělo otevřít na výfuku, aby to vyplachovalo a taky by to chtělo upgradovat hlavu. Tohle najede 100tkm, aniž bych na to musel sáhnout a bude z toho příjemnej cestovní motor, kterej sežere jakoukoli N95 :).
-> m8rinek: Zaklad je prave krasnej o tom absolutne zadna, jen ta vacka tomu bere horejsek. Uz s 280 by to bylo o necem jinem a myslim, ze ji taky casem poridis:)
-> T: já ;), ale já od toho žádný přehnaný očekávání nemám :D. Je to spíš myšleno tak, že pokud mám seriovej motor, nasadim na to webera, tak najednou nemám +30% výkonu ;). Ono má dcoe další kouzla oproti Jikovskejm záprdkům :D.
-> TTomas: : no nic moc, co budu vyprávět :-D
jasný pro zvuk všechno,ale jen jsem si vzpomněl na jedno moudro od m8...
-> m8rinek: : ....škoda proto, že si nejsem úplně jist,ale myslím, že jsi to psal Ty....kde nic není,ani weber nic nenajde....teď nevim jestli jsi to byl Ty nebo vhml...sakra, fakt nevim :-D ale myslel jsem , že jsi to byl Ty, tak proto jsem se divil....
jinak to vypadá krásně , o tom žádna, jen jsem čekal o něco větší výkon ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
jasný pro zvuk všechno,ale jen jsem si vzpomněl na jedno moudro od m8...
-> m8rinek: : ....škoda proto, že si nejsem úplně jist,ale myslím, že jsi to psal Ty....kde nic není,ani weber nic nenajde....teď nevim jestli jsi to byl Ty nebo vhml...sakra, fakt nevim :-D ale myslel jsem , že jsi to byl Ty, tak proto jsem se divil....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TTomas: asi tak...
-> T: Jestli tam bude tolik koní jako jsem měl na 12cce tak budu spokojen, krouťáku bude víc, proto taky přestavba na SP3,9...Proč škoda karbců? Maj se tu válet, nebo to má jezdit? Až je budu potřebovat na 1150, tak sundám z police další :D.
-> TTomas: Tak on to zas tak blbej motor není, spodek je supr (pseudoTčka, odlehčený čepy, lehký ojnice, klika lesk, setrvák frézovanej zevnitř), jen vačka a hlava jsou takový civilní, ale ne seriový (260 Krejbich, odlehčený poleštěný ventily, zvětšený kanály, KP 10,3/1). Nicméně s touhle vačkou a hlavou jsou karbce opravdu zbytečný luxus, ale zas proč si ho nedopřát. K tomu ten otevřenej Ronelt. Zítra se uvidí jak se to bude motat, jestli vůbec....
-> T: Jestli tam bude tolik koní jako jsem měl na 12cce tak budu spokojen, krouťáku bude víc, proto taky přestavba na SP3,9...Proč škoda karbců? Maj se tu válet, nebo to má jezdit? Až je budu potřebovat na 1150, tak sundám z police další :D.
-> TTomas: Tak on to zas tak blbej motor není, spodek je supr (pseudoTčka, odlehčený čepy, lehký ojnice, klika lesk, setrvák frézovanej zevnitř), jen vačka a hlava jsou takový civilní, ale ne seriový (260 Krejbich, odlehčený poleštěný ventily, zvětšený kanály, KP 10,3/1). Nicméně s touhle vačkou a hlavou jsou karbce opravdu zbytečný luxus, ale zas proč si ho nedopřát. K tomu ten otevřenej Ronelt. Zítra se uvidí jak se to bude motat, jestli vůbec....
-> T: Tvoje schopnosti bych si absolutne netroufnul hodnotit, ale tenhle motor pojede dobre. Karburatory v tomhle pripadne skutecne moc nepridaji, ale ten zvuk a ten pocit za to stoji:) Casem prida nejakou lepsi vacku s liznutou hlavou a hned to bude o necem jinem.
-> TTomas: : krouťákem nebo tim mezi volentem a sedačkou ?
pak jestli je to tak, pak mi přijde škoda těch karbeců.....no můj názor...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> T: Vic jak 80-85 bych taky netipoval, ale klidne bych se vsadil, ze tomu tvemu stadecku v klidu napraska:)
-> havlik: : no pokud mam mít já 80 na 5-ti kanálu s 280-tko a 1x weber, tak mi to taky přijde málo.....
-> Tuner#2: 260vačka a seriový výfuk?
To by bylo hodně smutný s takovým krmením a vačkou...
-> T: tak 80
-> m8rinek: : kolik tak počítáš, že by to mohlo mít koníků odhadem ? ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> m8rinek: Tak trochu dospěl.