-> palinator: tak když tomu ve výjezdu ze zatáčky naložíš a má snahu to jet rovně atd. Když máš tvrdej podvozek a 18 kola, tak poznáš okamžitě, že to ztrácí přilnavost.
-> Tomaso435: k tomu se snad ani nebudu vyjadřovat
-> palinator: já dokážu odjezdit zimu na sjetejch letních a nepoznám taky rozdíl :-D já prostě vím že s fávem se do zatáček jezdí pomalu a brzdí se dřív než brzdí ten předemnou a že do kopce se musím rozjet abych se vyškrábal... hotovo nazdar :D felicie je oproti prvním favoritům uplně jinej level co se týče jízdních vlastností účinku brzd a komfortu :D
-> Milan 136: radši tu levnou čínu než protektor, a čínu myslím opravdu zimní, a ne každou druhou letní, na které je M+S a lidi si myslí, že je celoroční a na zimu nejlepší
-> krtik 30.09.16 13:25:08: jj, to se mi jeste s zadnym autem nepovedlo, ikdyz parkrat to bylo jen tak tak... no nebyl by do ni spatnej ram, videl jsem, ze to tak meli lesnici ve Slovinsku
-> krtik: jj, to je... jasne, stejne to bude za chvilku poskrabane od vetvi, je to niva :) jeste nevim, jestli si ji budu nechavat, ale ma 66tis. najeto, 30tis. km s ni najel nejakej doktor, to byla jak nova, ale dalsi km offroudak zvyklej na defika, teda pry jeste neco jeho manzelka, kdyz jezdila pres pole na nakupy, pry ji to auto proto koupil, aby to nemusela objizdet :)
Udelam ji STK a zkusim s ni jezdit, v jakem je co stavu, zatim jsem ji projel jen poloukach a vse se zda byt OK, ono ale na silnici v rychlosti okolo 100kmh toho u nivy poznam vic :)
-> krtik: nee, barva je porad puvodni... prijel v deset dopoledne a odjizdel v pet vecer, pry to nic nebylo, tu V3S tenkrat rovnal pry tyden, ale na to potreboval i traktor :)
Ta WAPka u nás na myčce má podobnou velikost. Pokaždý koukám, co je to zač, ale nikdy jsem se na ní nezeptal a označení jsem si nikdy nezaznamenal. Polepším se. Na studenou vodu používaj jenom takový hampolácký čerpadlo.
-> StepaNoFUN: nj... ja mam na motoru smesici ochrannyho vosku, oleje a v tom ruzne zamichanej prach... takze krom toho, ze je to vorezly, tak je to jeste nechutny. Takze kdy se mam stavit? :)
-> U-Geen: Tuhle extrémně agresivní variantu jako je přehřátá pára jsem na motor v autě ještě nezkoušel praktikovat. Dneska jsem s tím myl třeba řeznický háky do chlaďáku. A použil jsem to zatím podruhý. Jinak se pohybuju spíš ve vysokým tlaku (160-200Bar) a teplotách do 100°C. Na Octávce jsem posledně opláchnul motor 100°C a plným tlakem a nic jsem nezničil. :-) A tam kam se dostaneš, je to jako nový. Nicméně někdo myl v minulejch dnech nějakej bagr a hadice od WAPky byla jedna koule vazelíny. Tak jsem ji tou párou vzal taky a bez potíží.
Každopádně když jsem myl Berymu v práci blok, tak jsem páru měl od motoráře zakázanou. Já bych se toho nebál, ale on tvrdil, že by se to mohlo zkroutit či změnit vlastnosti materiálu. Sice tomu moc nevěřím, ale nakonec jsem to vynechal...
-> palinator 18.09.16 18:53:02: Jo, šlo by - jak píší kluci, ale to by pro mne znamenalo vozit to někam, kde je pořádná Wapka, a utěsnit to proti vodě, nebo to rozebírat zasraný a mejt díly. A než tohle všechno, tak radši obětuju pár hodin a litrů benzínu a vyčistim si to sám...
Nevim co to je na tý myčce u nás, je to taková krabice na kolečkách velikosti větší "malý" elektrocentrály, ale protože mytí bagrů není její prvořadej úkol (na náklaďáky vybavená je), tak to asi nebude takový thorovo kladivo.
-> palinator: tak ono je wapka a wapka... třeba to co máme v práci umí 200bar/100st.C nebo 130st.C/ 40Bar... Při průtoku myslím 1,2m2/ hod. A to už meje pořádně. Ale občas co vidím na "myckach"... jako 60st. při 160Bar bych to ani nezkoušel.
Ve Chvaleticích teplou wapku máme, chemii zázračnou taky a proč bych se zasíral, když to přivezu na vleku a přímo na vleku mi to umyje obsluha. A utěsnit by to taky asi nějak šlo, aby do toho nenachcalo ne?
-> palinator: Pokud máš přístup k dobrý teplý wapce (ideálně s trochou správný chemie), tak s tím jdou zázraky. Sice jsi od toho zlamtanej jako prase, ale díl je většinou čistej. Jenom třeba u převodovky znamená rozebrat tu kouli sajrajtu jak je a mejt díly. Nebo umejt zvenčí a ihned rozebrat. Jinak hrozí koroze vnitřních dílů..